Grote kans dat ik het ben ook danquote:Op woensdag 11 december 2024 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, als ik iemand zo gekleed in het bos tegen zou komen nu zou ik er toch wel iets vreemds van denken hoor. Tenzij die overduidelijk aan het hardlopen is of zo, maar zelfs dan nog.
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mee eens. Zoiets hoort pas over een maand of zo.
quote:
Hoe eerder hoe beter. In het donker naar werk en bijna donker terug. Helemaal met die treurnis erbij.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
De langste dag valt eigenlijk ook een maand te vroegquote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Op of rond, verschilt een beetje.quote:
Voor het sterrenkijken vind ik het wel mooi. Hoe langer donker hoe beter. Maar dan moet die treurnis wel weggaan jaquote:Op woensdag 11 december 2024 17:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
[..]
Hoe eerder hoe beter. In het donker naar werk en bijna donker terug. Helemaal met die treurnis erbij.
20 december dit jaarquote:
Vroegste ondergang en opkomst verschillen omdat het draaien zon/aarde niet helemaal rond is, maar een kleine elipsquote:
Wel goed voor je, tot op zekere hoogtequote:Op woensdag 11 december 2024 15:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zijn er nog wel 2 of 3 die zo rondlopen, wel andere leeftijd. Maar ja, het wordt wel vaak benoemd in deze tijd.
Heb alleen niet zoveel vetquote:Op woensdag 11 december 2024 22:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel goed voor je, tot op zekere hoogte![]()
[ x ]
Even in het koude water is sowieso heerlijk. Ik doe het gemiddeld één keer in de week.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel goed voor je, tot op zekere hoogte![]()
[ x ]
Momenteel 2.5 graad en motregen. Veel sneuer dan dit wordt het nietquote:Op woensdag 11 december 2024 18:21 schreef dick_laurent het volgende:
Echt 'Hollands' decemberdagje hier. Grauw, guur en regenachtig.
Wat heb ik dat gemist zeg!
Oei. Ik ben van de 21e tot de 24e in Berlijn. Hopelijk geen sturmwetter dan.. niet zo'n zin dat mn vlucht gecancelled wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |