SPOILER: De GeversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De OntvangersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Overzicht pakkettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.
Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit om deelnemers niet te noemen hier.
Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.
[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 05-12-2024 14:48:15 ]Ik heb je lief mijn hele leven![]()
@Viv wil jij het onderste blok weer in orde maken in de OP en ik ben vergeten de TT aan te passen![]()
Wil je er van maken: Aftellen naar 14 decemberIk heb je lief mijn hele leven![]()
Gedaan!quote:Op donderdag 5 december 2024 14:10 schreef laziness het volgende:
@:Viv wil jij het onderste blok weer in orde maken in de OP en ik ben vergeten de TT aan te passen![]()
Wil je er van maken: Aftellen naar 14 december![]()
![]()
Ik heb ff een pauze![]()
Paar dagen logeren!
(maar dat betekent echt niet dat ik niet hieraan denk.... want wee mijn ontvanger![]()
![]()
)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zag net dat 14 december alweer volgende week is
Ik mag een beetje haast maken met de laatste dingetjes halen
Twiddel![]()
Net de allerlaatste dingetjes gescoord om het pakket dat we morgen gaan afleveren af te maken. Na het bezorgen 3ven zorgeloos genieten van een weekend weg in Duitsland. Dan volgende week ma/Di de andere twee pakketten afmaken qua details en eentje bij post nl bezorgen en de andere op 15 december in persoon op een station afleveren. Het is voor mij geen kerst als ik niet op z'n minst één pakket per trein heb bezorgd aan de andere kant van het land
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik durf alleen geen sneak peak foto's te plaatsen omdat mijn ontvangers weten dat ik hun shopper ben. Ik laat het plaatsen van foto's dus aan henzelf (of de organisatie) over.
De donateurs krijgen uiteraard wel foto's van het door mij geshopte pakket te zien.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik ben super benieuwd en al enorm enthousiastquote:Op donderdag 5 december 2024 18:53 schreef DJMO het volgende:
Net de allerlaatste dingetjes gescoord om het pakket dat we morgen gaan afleveren af te maken. Na het bezorgen 3ven zorgeloos genieten van een weekend weg in Duitsland. Dan volgende week ma/Di de andere twee pakketten afmaken qua details en eentje bij post nl bezorgen en de andere op 15 december in persoon op een station afleveren. Het is voor mij geen kerst als ik niet op z'n minst één pakket per trein heb bezorgd aan de andere kant van het land![]()
Dit is elk jaar zon mooie actie en ik ben altijd zo blij dat dit altijd weer georganiseerd word
Tot morgen!Twiddel![]()
Ik ben blij om jou blij te kunnen maken. Ik ben heel erg benieuwd wat je van het pakket gaat vinden. Bereid je wel voor, het zijn twee verhuisdozen volquote:Op donderdag 5 december 2024 19:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben super benieuwd en al enorm enthousiast![]()
Dit is elk jaar zon mooie actie en ik ben altijd zo blij dat dit altijd weer georganiseerd word
Tot morgen!
oh ja @summer2bird : heb je wel koffie voor eventuele gasten in huis??@Rob is nogal een cafeïnejunk namelijk
Wow dat is wel heel veelquote:Op donderdag 5 december 2024 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben blij om jou blij te kunnen maken. Ik ben heel erg benieuwd wat je van het pakket gaat vinden. Bereid je wel voor, het zijn twee verhuisdozen volAbsoluut! Ik heb een dolce gusto apparaat die ik eigenlijk alleen voor bezoek heb, dus ik hoop dat je dat wel kan lustenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:18 schreef DJMO het volgende:
oh ja @:Summer2bird : heb je wel koffie voor eventuele gasten in huis??@:Rob is nogal een cafeïnejunk namelijk
Twiddel![]()
@Rob lust alles , zolang er maar cafeïne in zitquote:Op donderdag 5 december 2024 20:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel veel
[..]
Absoluut! Ik heb een dolce gusto apparaat die ik eigenlijk alleen voor bezoek heb, dus ik hoop dat je dat wel kan lusten
Ik heb van mijn gever (weet niet of ik zijn/haar naam wel kan noemen, omdat die eerst aangaf anoniem te willen zijn) 1e pakket gekregen, een dieren voedselpakket voor mijn lieve 11 jarige kat Davis💜
Zo lief, met heel veel voer, kan Davis wel een tijd mee zoet zijnZo zwaar was de doos, arme bezorger. Was allang blij dat ik niet bij een pakketpunt op moest halen, was me nooit gelukt.
Zeker omdat ik nog van hernia aan het herstellen ben.![]()
Ben blij te zien dat het niet alleen mij gebeurdquote:Op donderdag 5 december 2024 14:10 schreef laziness het volgende:
@:Viv wil jij het onderste blok weer in orde maken in de OP en ik ben vergeten de TT aan te passen![]()
Wil je er van maken: Aftellen naar 14 december![]()
![]()
Wij zijn onderweg! Voorlopige eta is half vijf, maar aangezien we nog minimaal één rookpauze inlassen wordt dat wss pas tussen 5 en half 6.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb ik ook wat te doenquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:57 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ben blij te zien dat het niet alleen mij gebeurd![]()
![]()
![]()
DJMO en Rob zijn hier net weg,
en holy shit, wat een mooie dingen heb ik toch gekregen
Echt zo ontzettend lief, en ook zo ontzettend vol liefde gemaakt.
Er zit zelfs spullen voor mijn zusjes baby bij, dat is echt zo ontzettend lief.
Ik wil DJMO, Rob en de donateurs echt ontzettend bedanken.
Jullie weten niet half hoe fijn dit is tijdens een toch wel zware periode elk jaar.
Vorig jaar was het pakket ook al zo verschrikkelijk lief en dit jaar ook alweer. Soms vraag ik me af of ik dit wel verdien want het is echt zo ontzettend lief, geen woorden voor.
Ik ben jullie zo dankbaar en ik vind het zo speciaal, iedereen die aan deze actie meewerkt, jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldig
En voor DJMO en Rob wens ik jullie een fijne aantal dagen over de grens toe
Twiddel![]()
Hierbij de inhoud van het dierenpakket,gesponsord door een lieve user! (Geen idee of hij/zij bij naam genoemd wil worden, maar diegene leest hier vast mee)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat het pakket in goede aarde gevallen is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:14 schreef summer2bird het volgende:
En als iemand het verdient ben jij het wel! Maak je daar geen zorgen over. Ik ben echt heel blij dat Rewimo en ik als donateurs aan jou gekoppeld zijn. Veel plezier ermee!
(Overigens alle eer naar DJMO, wij hebben alleen budget beschikbaar gesteld)![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Wat een prachtig pakket en wat fijn dat je er zo blij mee bent
Geniet er maar lekker van!Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ik mis de sokken op de foto, of had je die vast aangetrokken?quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:14 schreef summer2bird het volgende:
Jullie weten niet half hoe fijn dit is tijdens een toch wel zware periode elk jaar.
Vorig jaar was het pakket ook al zo verschrikkelijk lief en dit jaar ook alweer. Soms vraag ik me af of ik dit wel verdien want het is echt zo ontzettend lief, geen woorden voor.
Ik ben jullie zo dankbaar en ik vind het zo speciaal, iedereen die aan deze actie meewerkt, jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldig
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik had niet door dat die niet op de foto stonden maar die had ik in de picknickmand gedaan, ik dacht dat ze wel in het zicht waren.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik mis de sokken op de foto, of had je die vast aangetrokken?
Heb ze al wel aangehad, zijn heerlijk warm en zacht
Twiddel![]()
@summer2bird Wat heerlijk, een pakket dat met veel zorg is samengesteld en ook persoonlijk afgeleverd.Die zware periode een beetje lichter maken is precies waar deze actie voor is opgetuigd.
![]()
Goed gedaan, @DJMO @Rob @qltel en @Rewimo![]()
![]()
![]()
Ik heb doorgekregen dat het pakket klaar is en betaald kan worden. Dat wil ik graag doen, maar eerdere jaren maakte ik het over naar iemand van de crew, ivm anonimiteit, die het dan weer verder overmaakte.
Is dat nog steeds mogelijk?Breitling - Instruments for Professionals![]()
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb doorgekregen dat het pakket klaar is en betaald kan worden. Dat wil ik graag doen, maar eerdere jaren maakte ik het over naar iemand van de crew, ivm anonimiteit, die het dan weer verder overmaakte.
Is dat nog steeds mogelijk?Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Ehhh...oke, maar jij bent geen crew?quote:Of organiseer jij het hele gedoetje? Ik moet me echt wat beter inlezen.
Edit: jij organiseert mede het hele gedoetje dus.
Breitling - Instruments for Professionals![]()
Ja ik stop best wat tijd in dit gedoetjequote:Op zaterdag 7 december 2024 14:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehhh...oke, maar jij bent geen crew?Of organiseer jij het hele gedoetje? Ik moet me echt wat beter inlezen.
Edit: jij organiseert mede het hele gedoetje dus.![]()
Je kan mij dm/pmen als je mij er mee vertrouwd.
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Nizno en ik zijn de FHF mods hier, en laziness & Sharuun01 zijn de organisatie voor de FHF Kerstpakkettenactie.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehhh...oke, maar jij bent geen crew?Of organiseer jij het hele gedoetje? Ik moet me echt wat beter inlezen.
Edit: jij organiseert mede het hele gedoetje dus.![]()
![]()
![]()
Nee het gaat niet om vertrouwen, het gaat om anonimiteit, zo veel mogelijk, en aangezien ik gewend ben om naar iemand van de crew dat geld over te maken vroeg ik me af of dat nu ook mogelijk is. Kijk want anders kan ik het zo goed direct naar shopster overmaken he, dat maakt dan geen verschil uit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ik stop best wat tijd in dit gedoetjeJe kan mij dm/pmen als je mij er mee vertrouwd.
Ik weet niet naar wie jij het voorheen overmaakte. Misschien handig om die persoon dan te benaderen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee het gaat niet om vertrouwen, het gaat om anonimiteit, zo veel mogelijk, en aangezien ik gewend ben om naar iemand van de crew dat geld over te maken vroeg ik me af of dat nu ook mogelijk is. Kijk want anders kan ik het zo goed direct naar shopster overmaken he, dat maakt dan geen verschil uit.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Dat weet ik ook niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wie jij het voorheen overmaakte. Misschien handig om die persoon dan te benaderen?
Ik stuur je een DM!quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij? Echt? Kan dat herhaald worden?![]()
Was jij niet eens een aantal jaar geleden mijn shopster? Of heb ik dat mis?quote:Breitling - Instruments for Professionals![]()
Ja, dat bedoelt ze dus.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Was jij niet eens een aantal jaar geleden mijn shopster? Of heb ik dat mis?![]()
![]()
Yep, toen heb je het geld via Viv naar mij gestuurdquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Was jij niet eens een aantal jaar geleden mijn shopster? Of heb ik dat mis?![]()
![]()
Ja, goddomme, ik kan niet alles onthoudenquote:![]()
Hoe dan ook, het geld voor het door 'mijn shoppers' samengestelde pakket is via Viv bij de shoppers aangekomen. Tenminste, dat hoop ik want ik wacht nog op bevestiging van dat laatste.
Ah. Ja, ik ben al zo veel jaren (on & off) pakketjes aan 't doen dat ik niet meer weet wie wat waar wanneer hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Yep, toen heb je het geld via Viv naar mij gestuurd
Snap ik hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah. Ja, ik ben al zo veel jaren (on & off) pakketjes aan 't doen dat ik niet meer weet wie wat waar wanneer hoor.Daarom wilde ik vooral het verhaal van Viv bevestigen, omdat ik me al kon voorstellen dat je het niet allemaal meer weet. Jij doet al minimaal 6 jaar mee
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Snap ik hoorDaarom wilde ik vooral het verhaal van Viv bevestigen, omdat ik me al kon voorstellen dat je het niet allemaal meer weet. Jij doet al minimaal 6 jaar mee
![]()
Volgens mij al wel langer, maar zeker weet ik dat niet. Either way, het is goed gekomen.
De hele woonkamer vol met kerstpakketten, ik word wel blij van dat uitzicht.
Het geeft altijd weer een hoop voldoening.Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 11:17 schreef Symphonic het volgende:
Het geeft altijd weer een hoop voldoening.![]()
![]()
De realiteit is 2 compleet verzendklare dozen en 2 dozen waar de helft nog in een big shopper ernaast staat om in te pakken en de komende dagen in de dozen te tetrissen.quote:Op zondag 8 december 2024 11:17 schreef Symphonic het volgende:
Het geeft altijd weer een hoop voldoening.
Maar he, het is wel gelukt om de kerstkaart in de 2 dozen te doen voordat ze dichtgemaakt werden![]()
![]()
Hier nu nèt de laatste bestelling(en) de deur uit gedaan
Komt ahgi dinsdag aan!
En dan echt de laatste doos inpakken
(edit: en de andere dingen die op het pakketpunt zijn afgeleverd ophalen, morgen/dinsdag)
[ Bericht 14% gewijzigd door Sally op 08-12-2024 13:50:28 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zo, klaar met mn pakket! Alles ingepakt, heel veel ducttape, dat moet goedkomen. Morgen naar t pakketpunt.![]()
![]()
Ik heb vandaag alle cadeautjes van 1 pakket ingepakt, maar ik heb nog geen geschikte doos. Daar ga ik de komende week voor op pad.
Voor het andere pakket waar ik voor shop, ga ik nog op pad, er mist voor mijn gevoel nog wat.![]()
We hebben thuis nog de discussie of t pakket onder of boven 10 kilo is.
Ik denk wel onder, maar misschien ben ik supersterk geworden van mn sportschool-bezoek de laatste tijd.![]()
![]()
Die discussie hadden wij thuis ook dit weekend. We hebben maar voor de zekerheid >10kg verzendkosten betaald. Morgen gaat ie weg.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Oh ja, inpakken. Ga ik de komende dagen mee aan de gang, met alvast mijn welgemeende excuses voor de ontvanger. Ik beloof dat ik oprecht mijn best ga doen (dat spreekt voor zich!), maar doorgaans pakt mijn vriendin de boel in, die kan dat héél goed, en ik kan dat héél slecht...maar zij is er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Goed om te horen dat er hoop is. Dan zit er verder ook maar één ding op en dat is natuurlijk elk jaar mee blijven doen aan deze actie om te oefenenquote:Op zondag 8 december 2024 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph krijgt elk jaar meer inpakskills
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik ben de FOK!ster die haar moeder had opgegeven. Mijn moeder heeft hele zware jaren achter de rug en kampt nog steeds met haar trauma’s en depressie. Als iemand blijdschap verdient is zij het wel. 🩷
En gelukkig kon zij gekoppeld worden aan een lieve donateur en shopper!
Ik had haar nog niks verteld, pas toen het pakket bezorgd zou worden. Ze is zoooo blij geworden van het pakket! Alles wat er in zat paste gewoon precies bij haar! De sjaal deed ze meteen om, net zoals de mooie edelsteenketting en -armband. Eén van de plantzaadjes wilde ze heel graag, die heeft ze nu dankzij jullie al. Ze vond het ook zo liefdevol dat ieder cadeautje een voor een met liefde is ingepakt. Ik zag weer lichtjes in haar ogen verschijnen, super super super bedankt daarvoor!
Lieve @scorpio en @Tink89: namens mijn moeder en mij echt suuuuper bedankt! 💝Protège moi de mes désirs.![]()
Wat fijn!!quote:Op zondag 8 december 2024 23:02 schreef arvensis het volgende:
Ik ben de FOK!ster die haar moeder had opgegeven. Mijn moeder heeft hele zware jaren achter de rug en kampt nog steeds met haar trauma’s en depressie. Als iemand blijdschap verdient is zij het wel. 🩷
[ afbeelding ]
Ik had haar nog niks verteld, pas toen het pakket bezorgd zou worden. Ze is zoooo blij geworden van het pakket! Alles wat er in zat paste gewoon precies bij haar! De sjaal deed ze meteen om, net zoals de mooie edelsteenketting en -armband. Eén van de plantzaadjes wilde ze heel graag, die heeft ze nu dankzij jullie al. Ze vond het ook zo liefdevol dat ieder cadeautje een voor een met liefde is ingepakt. Ik zag weer lichtjes in haar ogen verschijnen, super super super bedankt daarvoor!
Lieve @:scorpio en @:tink89: namens mijn moeder en mij echt suuuuper bedankt! 💝![]()
![]()
Heb je nog een foto van de ketting en armband toevallig? Ik weet nog dat ik ze zelf ook heel gaaf vond, maar ik weet niet meer wat voor edelstenen het waren...quote:Op zondag 8 december 2024 23:02 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve @:scorpio en @:tink89: namens mijn moeder en mij echt suuuuper bedankt! 💝K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:14 schreef summer2bird het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Pakket staat klaar om verzonden te worden. Nu nog gaatje vinden om het weg te brengen. Komt vast goed!
Hopelijk vinden ontvangers het leuk![]()
![]()
Sneak preview gekregen van de shoppers; zag er in ieder geval sjiek en veel uitHopelijk vinden de ontvangers het net zo leuk.
![]()
Weten mijn ontvangers van wie ze krijgen?quote:Op maandag 9 december 2024 15:27 schreef Peejtur het volgende:
Pakket staat klaar om verzonden te worden. Nu nog gaatje vinden om het weg te brengen. Komt vast goed!
Hopelijk vinden ontvangers het leuk![]()
Nee, we vertellen alleen dat ze gekoppeld zijn. Het is aan de gever om te kiezen of ie zich bekend wil maken via vragen vooraf al of een kaart in het pakket of dat ie liever anoniem wil blijven.quote:Op maandag 9 december 2024 16:38 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Weten mijn ontvangers van wie ze krijgen?Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Hier ook een sneak peak, dit is bij lange na niet alles maar toch.
Ik doe middagen met alle cadeaus die ik nog moet inpakken, al het cadeaupapier, linten en dergelijke uitgespreid over de grond en dan een gezellige film op de achtergrond. Gek genoeg pak ik altijd het beste in op de vloer, iets met genoeg oppervlak denk ik
Twiddel![]()
Wat een mooie inpakcreaties!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 9 december 2024 18:06 schreef summer2bird het volgende:
Gek genoeg pak ik altijd het beste in op de vloer, iets met genoeg oppervlak denk ik
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jawel, jouw foto deed ook meequote:Op maandag 9 december 2024 18:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Dat kan ik niet hoor.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
12quote:Op zondag 8 december 2024 22:05 schreef egeltje1985 het volgende:
We hebben thuis nog de discussie of t pakket onder of boven 10 kilo is.
Ik denk wel onder, maar misschien ben ik supersterk geworden van mn sportschool-bezoek de laatste tijd.![]()
![]()
Misschien die banaan vastplakker met ducttape?quote:Op maandag 9 december 2024 19:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een foto van de doos. Met overrijpe banaan for scale.![]()
![]()
Ha, goed idee, maar die prak ik morgen toch maar door mn ontbijt.quote:Op maandag 9 december 2024 19:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Misschien die banaan vastplakker met ducttape?![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 19:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een foto van de doos. Met overrijpe banaan for scale.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een afspraak met mijn gever! Voor volgende week maandag![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Wow, wat mooi ingepakt!quote:Op maandag 9 december 2024 18:06 schreef summer2bird het volgende:
Hier ook een sneak peak, dit is bij lange na niet alles maar toch.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik doe middagen met alle cadeaus die ik nog moet inpakken, al het cadeaupapier, linten en dergelijke uitgespreid over de grond en dan een gezellige film op de achtergrond. Gek genoeg pak ik altijd het beste in op de vloer, iets met genoeg oppervlak denk ik![]()
Ik hou erg van knutselen en ga graag overboard met cadeaus inpakkenquote:
Soort van hobby die ik niet vaak kan uitoefenen dus vandaar.Twiddel![]()
De inhoud zal er vast niks minder mooi door zijnquote:Op maandag 9 december 2024 20:44 schreef Peejtur het volgende:
Mijn spullen zijn niet ingepakt. Sorry alvast ontvanger!!.
Twiddel![]()
Ik kan het écht nietquote:Op maandag 9 december 2024 22:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hou erg van knutselen en ga graag overboard met cadeaus inpakken
Soort van hobby die ik niet vaak kan uitoefenen dus vandaar.![]()
Ben al blij als het plakband het pakpapier dichthoudt. Wat ik net te krap heb geknipt
![]()
Hoe ik ooit vd kleuterschool ben afgekomen is een raadsel
Maar lijkt me heerlijk als je het wél kan![]()
En die folie is helemaal rottig inpakken..
Weet je, uiteindelijk gaat het ook totaal niet om de verpakking maar om de moeite die in de inhoud is gestopt. In je kerstpakket van je werk zit ook niks in cadeaupapier.quote:Op maandag 9 december 2024 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het écht niet![]()
Ben al blij als het plakband het pakpapier dichthoudt. Wat ik net te krap heb geknipt
![]()
Dat ik ooit vd kleuterschool ben afgekonen is een raadsel
Maar lijkt me heerlijk als je het wél kan
Twiddel![]()
Eens, maar prachtig inpakken is óók moeite en liefde er in stekenquote:Op maandag 9 december 2024 22:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet je, uiteindelijk gaat het ook totaal niet om de verpakking maar om de moeite die in de inhoud is gestopt. In je kerstpakket van je werk zit ook niks in cadeaupapier.
En evt. kerstpakketten van werkgevers zie ik niet echt als moeite doen. In de zin waarin er hier moeite en aandacht en liefde in de kerstpakketten gestoken wordt bedoel ik.
De pakketten hier zijn vaak heel persoonlijk/gebaseerd op persoonlijke voorkeur. Die van je werk zijn generiek (als je er al 1 krijgt) 😉
[ Bericht 9% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-12-2024 22:41:33 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
heywoodu
![]()
Mijn grootste uitdaging zit 'm altijd in het om het cadeau heen krijgen van het papier. Een beetje de eerste stap, als het ware. Als ik na zo'n partijtje worstelen geen cadeau meer zie en alleen nog papier - en ik plak niet van het plakband aan elkaar - ben ik al tevreden, en soms denk ik dan nog wel eens 'bwoah, ja, dat heb je toch best aardig gedaan'quote:Op maandag 9 december 2024 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het écht niet![]()
![]()
Hoe ik ooit vd kleuterschool ben afgekomen is een raadsel
Maar lijkt me heerlijk als je het wél kan![]()
En die folie is helemaal rottig inpakken..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Ligt ook een beetje aan je werkgever. Bij die van mij, met 15.000 werknemers, is het gewoon een bon ofzo en that's it (vind ik helemaal prima overigens, want ik ben nogal kieskeurigquote:Op maandag 9 december 2024 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens, maar prachtig inpakken is óók moeite en liefde er in steken
En evt. kerstpakketten van werkgevers zie ik niet echt als moeite doen. In de zin waarin er hier moeite en aandacht en liefde in de kerstpakketten gestoken wordt bedoel ik.
De pakketten hier zijn vaak heel persoonlijk/gebaseerd op persoonlijke voorkeur. Die van je werk zijn generiek (als je er al 1 krijgt) 😉en vind het dus ideaal om zelf te kunnen kiezen), bij die van mijn vriendin, een winkel met het aantal werknemers denk ik nog binnen de enkele cijfers, is het altijd voor iedereen anders
Ja, dat dus!quote:Op maandag 9 december 2024 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn grootste uitdaging zit 'm altijd in het om het cadeau heen krijgen van het papier. Een beetje de eerste stap, als het ware. Als ik na zo'n partijtje worstelen geen cadeau meer zie en alleen nog papier - en ik plak niet van het plakband aan elkaar - ben ik al tevreden, en soms denk ik dan nog wel eens 'bwoah, ja, dat heb je toch best aardig gedaan'
En dat het plakband blijft zitten..
En dus niet binnen het uur weer loslaat terwijl het nog dágen dicht moet blijven zitten.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik werk momenteel bij een nogal grote werkgever. En die hadden altijd een "webwinkel". Eten, drinken, bonnen, interieurdingen, dingen voor de tuin etc.. was echt tóp, écht voor elk wat wilsquote:Op maandag 9 december 2024 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je werkgever. Bij die van mij, met 15.000 werknemers, is het gewoon een bon ofzo en that's it (vind ik helemaal prima overigens, want ik ben nogal kieskeurigen vind het dus ideaal om zelf te kunnen kiezen), bij die van mijn vriendin, een winkel met het aantal werknemers denk ik nog binnen de enkele cijfers, is het altijd voor iedereen anders
![]()
Dit jaar ineens niet meer. Konden kiezen uit wat (obscure) bonnen. Wát een deceptie na de weelde van voorheen..![]()
heywoodu
![]()
Het is in principe ook simpel:quote:Op maandag 9 december 2024 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat dus!
En dat het plakband blijft zitten..
En dus niet binnen het uur weer loslaat terwijl het nog dágen dicht moet blijven zitten..
1. Pak een cadeau in; papier, plakband, alles
2. Gelukt? Doe even een gebedje, je hebt hulp van boven gekregen, of je het gelooft of niet, en even bedanken is een kleine moeite.
3. Leg het netjes zorgvuldig ingepakte cadeau in de doos en kijk er nooit meer naar, zodat je je trots kunt behouden.
4. Even wat eten, want na deze noeste arbeid heb je wel wat lekkers verdiend om bij te komen. Als je kort na het ontbijt bent begonnen is het inmiddels waarschijnlijk ook alweer bijna tijd voor lunch.
5. Door met het volgende cadeau, stap 1 dus. Etc.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op maandag 9 december 2024 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is in principe ook simpel:
2. Gelukt? Doe even een gebedje, je hebt hulp van boven gekregen, of je het gelooft of niet, en even bedanken is een kleine moeite.
3. Leg het netjes zorgvuldig ingepakte cadeau in de doos en kijk er nooit meer naar, zodat je je trots kunt behouden.
4. Even wat eten, want na deze noeste arbeid heb je wel wat lekkers verdiend om bij te komen. Als je kort na het ontbijt bent begonnen is het inmiddels waarschijnlijk ook alweer bijna tijd voor lunch.
5. Door met het volgende cadeau, stap 1 dus. Etc.
quote:Op maandag 9 december 2024 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is in principe ook simpel:
5. Door met het volgende cadeau, stap 1 dus. Etc.![]()
Ligt ook wel een beetje aan je werkgever. Mijn collega regelt de kerstpakketten en dat zijn echt altijd heel leuke pakketten geweest die ook wel rekening houden met bepaalde voorkeuren (mijn niet-vleesetende collega krijgt altijd een pakket waar geen vlees in zit en ik heb nog nooit iets van vis erin gehad). En als ik kijk naar de pakketten die mijn vriend krijgt, daar zit ook veel tijd en liefde in. Maar: dat zijn wel kleine bedrijven.quote:Op maandag 9 december 2024 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens, maar prachtig inpakken is óók moeite en liefde er in steken
De pakketten hier zijn vaak heel persoonlijk/gebaseerd op persoonlijke voorkeur. Die van je werk zijn generiek (als je er al 1 krijgt) 😉troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties Forumhop: Hop naar: