Ik had niet door dat die niet op de foto stonden maar die had ik in de picknickmand gedaan, ik dacht dat ze wel in het zicht waren.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik mis de sokken op de foto, of had je die vast aangetrokken?
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb doorgekregen dat het pakket klaar is en betaald kan worden. Dat wil ik graag doen, maar eerdere jaren maakte ik het over naar iemand van de crew, ivm anonimiteit, die het dan weer verder overmaakte.
Is dat nog steeds mogelijk?
Ehhh...oke, maar jij bent geen crew?quote:
Ja ik stop best wat tijd in dit gedoetjequote:Op zaterdag 7 december 2024 14:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehhh...oke, maar jij bent geen crew?Of organiseer jij het hele gedoetje? Ik moet me echt wat beter inlezen.
Edit: jij organiseert mede het hele gedoetje dus.![]()
Nizno en ik zijn de FHF mods hier, en laziness & Sharuun01 zijn de organisatie voor de FHF Kerstpakkettenactie.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehhh...oke, maar jij bent geen crew?Of organiseer jij het hele gedoetje? Ik moet me echt wat beter inlezen.
Edit: jij organiseert mede het hele gedoetje dus.![]()
Nee het gaat niet om vertrouwen, het gaat om anonimiteit, zo veel mogelijk, en aangezien ik gewend ben om naar iemand van de crew dat geld over te maken vroeg ik me af of dat nu ook mogelijk is. Kijk want anders kan ik het zo goed direct naar shopster overmaken he, dat maakt dan geen verschil uit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ik stop best wat tijd in dit gedoetjeJe kan mij dm/pmen als je mij er mee vertrouwd.
Ik weet niet naar wie jij het voorheen overmaakte. Misschien handig om die persoon dan te benaderen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee het gaat niet om vertrouwen, het gaat om anonimiteit, zo veel mogelijk, en aangezien ik gewend ben om naar iemand van de crew dat geld over te maken vroeg ik me af of dat nu ook mogelijk is. Kijk want anders kan ik het zo goed direct naar shopster overmaken he, dat maakt dan geen verschil uit.
Dat weet ik ook niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wie jij het voorheen overmaakte. Misschien handig om die persoon dan te benaderen?
Ik stuur je een DM!quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij? Echt? Kan dat herhaald worden?
Was jij niet eens een aantal jaar geleden mijn shopster? Of heb ik dat mis?quote:
Ja, dat bedoelt ze dus.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Was jij niet eens een aantal jaar geleden mijn shopster? Of heb ik dat mis?
Yep, toen heb je het geld via Viv naar mij gestuurdquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Was jij niet eens een aantal jaar geleden mijn shopster? Of heb ik dat mis?
Ja, goddomme, ik kan niet alles onthoudenquote:
Ah. Ja, ik ben al zo veel jaren (on & off) pakketjes aan 't doen dat ik niet meer weet wie wat waar wanneer hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Yep, toen heb je het geld via Viv naar mij gestuurd
Snap ik hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah. Ja, ik ben al zo veel jaren (on & off) pakketjes aan 't doen dat ik niet meer weet wie wat waar wanneer hoor.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Snap ik hoorDaarom wilde ik vooral het verhaal van Viv bevestigen, omdat ik me al kon voorstellen dat je het niet allemaal meer weet. Jij doet al minimaal 6 jaar mee
quote:Op zondag 8 december 2024 11:17 schreef Symphonic het volgende:
De hele woonkamer vol met kerstpakketten, ik word wel blij van dat uitzicht.
Het geeft altijd weer een hoop voldoening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |