Jawel, jouw foto deed ook meequote:Op maandag 9 december 2024 18:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Dat kan ik niet hoor.
12quote:Op zondag 8 december 2024 22:05 schreef egeltje1985 het volgende:
We hebben thuis nog de discussie of t pakket onder of boven 10 kilo is.
Ik denk wel onder, maar misschien ben ik supersterk geworden van mn sportschool-bezoek de laatste tijd.
Misschien die banaan vastplakker met ducttape?quote:Op maandag 9 december 2024 19:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een foto van de doos. Met overrijpe banaan for scale.
Ha, goed idee, maar die prak ik morgen toch maar door mn ontbijt.quote:Op maandag 9 december 2024 19:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Misschien die banaan vastplakker met ducttape?
quote:Op maandag 9 december 2024 19:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een foto van de doos. Met overrijpe banaan for scale.
Wow, wat mooi ingepakt!quote:Op maandag 9 december 2024 18:06 schreef summer2bird het volgende:
Hier ook een sneak peak, dit is bij lange na niet alles maar toch.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik doe middagen met alle cadeaus die ik nog moet inpakken, al het cadeaupapier, linten en dergelijke uitgespreid over de grond en dan een gezellige film op de achtergrond. Gek genoeg pak ik altijd het beste in op de vloer, iets met genoeg oppervlak denk ik
Ik hou erg van knutselen en ga graag overboard met cadeaus inpakkenquote:
De inhoud zal er vast niks minder mooi door zijnquote:Op maandag 9 december 2024 20:44 schreef Peejtur het volgende:
Mijn spullen zijn niet ingepakt. Sorry alvast ontvanger!!
Ik kan het écht nietquote:Op maandag 9 december 2024 22:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hou erg van knutselen en ga graag overboard met cadeaus inpakken
Soort van hobby die ik niet vaak kan uitoefenen dus vandaar.
Weet je, uiteindelijk gaat het ook totaal niet om de verpakking maar om de moeite die in de inhoud is gestopt. In je kerstpakket van je werk zit ook niks in cadeaupapier.quote:Op maandag 9 december 2024 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het écht niet![]()
Ben al blij als het plakband het pakpapier dichthoudt. Wat ik net te krap heb geknipt
![]()
Dat ik ooit vd kleuterschool ben afgekonen is een raadsel
Maar lijkt me heerlijk als je het wél kan![]()
Eens, maar prachtig inpakken is óók moeite en liefde er in stekenquote:Op maandag 9 december 2024 22:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet je, uiteindelijk gaat het ook totaal niet om de verpakking maar om de moeite die in de inhoud is gestopt. In je kerstpakket van je werk zit ook niks in cadeaupapier.
Mijn grootste uitdaging zit 'm altijd in het om het cadeau heen krijgen van het papier. Een beetje de eerste stap, als het ware. Als ik na zo'n partijtje worstelen geen cadeau meer zie en alleen nog papier - en ik plak niet van het plakband aan elkaar - ben ik al tevreden, en soms denk ik dan nog wel eens 'bwoah, ja, dat heb je toch best aardig gedaan'quote:Op maandag 9 december 2024 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het écht niet![]()
Ben al blij als het plakband het pakpapier dichthoudt. Wat ik net te krap heb geknipt
![]()
Hoe ik ooit vd kleuterschool ben afgekomen is een raadsel
Maar lijkt me heerlijk als je het wél kan![]()
En die folie is helemaal rottig inpakken..
Ligt ook een beetje aan je werkgever. Bij die van mij, met 15.000 werknemers, is het gewoon een bon ofzo en that's it (vind ik helemaal prima overigens, want ik ben nogal kieskeurigquote:Op maandag 9 december 2024 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens, maar prachtig inpakken is óók moeite en liefde er in steken
En evt. kerstpakketten van werkgevers zie ik niet echt als moeite doen. In de zin waarin er hier moeite en aandacht en liefde in de kerstpakketten gestoken wordt bedoel ik.
De pakketten hier zijn vaak heel persoonlijk/gebaseerd op persoonlijke voorkeur. Die van je werk zijn generiek (als je er al 1 krijgt) 😉
Ja, dat dus!quote:Op maandag 9 december 2024 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn grootste uitdaging zit 'm altijd in het om het cadeau heen krijgen van het papier. Een beetje de eerste stap, als het ware. Als ik na zo'n partijtje worstelen geen cadeau meer zie en alleen nog papier - en ik plak niet van het plakband aan elkaar - ben ik al tevreden, en soms denk ik dan nog wel eens 'bwoah, ja, dat heb je toch best aardig gedaan'
Ik werk momenteel bij een nogal grote werkgever. En die hadden altijd een "webwinkel". Eten, drinken, bonnen, interieurdingen, dingen voor de tuin etc.. was echt tóp, écht voor elk wat wilsquote:Op maandag 9 december 2024 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je werkgever. Bij die van mij, met 15.000 werknemers, is het gewoon een bon ofzo en that's it (vind ik helemaal prima overigens, want ik ben nogal kieskeurigen vind het dus ideaal om zelf te kunnen kiezen), bij die van mijn vriendin, een winkel met het aantal werknemers denk ik nog binnen de enkele cijfers, is het altijd voor iedereen anders
Het is in principe ook simpel:quote:Op maandag 9 december 2024 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat dus!
En dat het plakband blijft zitten..
En dus niet binnen het uur weer loslaat terwijl het nog dágen dicht moet blijven zitten..
quote:Op maandag 9 december 2024 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is in principe ook simpel:
1. Pak een cadeau in; papier, plakband, alles
2. Gelukt? Doe even een gebedje, je hebt hulp van boven gekregen, of je het gelooft of niet, en even bedanken is een kleine moeite.
3. Leg het netjes zorgvuldig ingepakte cadeau in de doos en kijk er nooit meer naar, zodat je je trots kunt behouden.
4. Even wat eten, want na deze noeste arbeid heb je wel wat lekkers verdiend om bij te komen. Als je kort na het ontbijt bent begonnen is het inmiddels waarschijnlijk ook alweer bijna tijd voor lunch.
5. Door met het volgende cadeau, stap 1 dus. Etc.
quote:Op maandag 9 december 2024 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is in principe ook simpel:
1. Pak een cadeau in; papier, plakband, alles
2. Gelukt? Doe even een gebedje, je hebt hulp van boven gekregen, of je het gelooft of niet, en even bedanken is een kleine moeite.
3. Leg het netjes zorgvuldig ingepakte cadeau in de doos en kijk er nooit meer naar, zodat je je trots kunt behouden.
4. Even wat eten, want na deze noeste arbeid heb je wel wat lekkers verdiend om bij te komen. Als je kort na het ontbijt bent begonnen is het inmiddels waarschijnlijk ook alweer bijna tijd voor lunch.
5. Door met het volgende cadeau, stap 1 dus. Etc.
Ligt ook wel een beetje aan je werkgever. Mijn collega regelt de kerstpakketten en dat zijn echt altijd heel leuke pakketten geweest die ook wel rekening houden met bepaalde voorkeuren (mijn niet-vleesetende collega krijgt altijd een pakket waar geen vlees in zit en ik heb nog nooit iets van vis erin gehad). En als ik kijk naar de pakketten die mijn vriend krijgt, daar zit ook veel tijd en liefde in. Maar: dat zijn wel kleine bedrijven.quote:Op maandag 9 december 2024 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens, maar prachtig inpakken is óók moeite en liefde er in steken
En evt. kerstpakketten van werkgevers zie ik niet echt als moeite doen. In de zin waarin er hier moeite en aandacht en liefde in de kerstpakketten gestoken wordt bedoel ik.
De pakketten hier zijn vaak heel persoonlijk/gebaseerd op persoonlijke voorkeur. Die van je werk zijn generiek (als je er al 1 krijgt) 😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |