Amalia's teennagels ongelakt. Gemiste kans met open schoenen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:10 schreef Ed1234 het volgende:
Even wat kiekjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amalia draagt een jurk van Ralph Lauren, kleur en model staan haar goed vind ik, prachtige benen. En wat een hakken.
Zijn wel gelakt, maar naturel kleurquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:12 schreef maily het volgende:
[..]
Amalia's teennagels ongelakt. Gemiste kans met open schoenen?
En Max met haar korte mouwtjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn wel gelakt, maar naturel kleur
Bizar trouwens, die hele tocht op zulke schoenen. Ik zou alleen qua zweet in deze zon die schoenen al niet aan willen. Glibberdeglip. Los nog van de hoogte
Vind die wel leuk!quote:
Dan hoor je haar gewoon praten net als in die Lucky TV-filmpjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind die wel leuk!
En met haar leeftijd zulke armen, die heeft mazzel
Vind haar échte lach zoals op de eerste foto altijd zo geinig, echt zo'n paardenbek die ze dan trekt![]()
Wel mooi authentiek en 'relatable'
Hemeltje, wat is Amalia toch koninklijk. Wat een uitstraling heeft ze!quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:10 schreef Ed1234 het volgende:
Even wat kiekjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amalia draagt een jurk van Ralph Lauren, kleur en model staan haar goed vind ik, prachtige benen. En wat een hakken.
Wat ziet iedereen geweldig uit.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:10 schreef Ed1234 het volgende:
Even wat kiekjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat viel mij ook al op. En de jurk van Maxima leek van boven wel zo'n kogelwerend vest.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:51 schreef AnneX het volgende:
Het spijt mij enorm: net als bij Máximà ( vrijwel altijd) zitten ook bij Amalia de coupenaden bijzonder vreemd.
Ze heeft deze blik de hele middag vol gehouden, ik vond haar wat stoïcijns en verveeld ogen, maar is vast de leeftijdquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ziet iedereen geweldig uit.En dan vooral de meiden.
![]()
Alexia oogt een beetje botox achtig. Kan dat ook door aankomen of afvallen zijn? Of is het alleen deze onderste foto? (Niks van tv bewegend beeld gezien.)
Ik zag er net op bewegend beeld niks meer van, dat opgespoten gezicht. Het was puur die ene foto.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze heeft deze blik de hele middag vol gehouden, ik vond haar wat stoïcijns en verveeld ogen, maar is vast de leeftijd
Ik vond haar wel een stuk natuurlijker praten vandaag, vergeleken met 2-3 jaar geleden. Niet zo raar, gezien de leeftijd, maar vandaag was het naar mijn idee meer haarzelf en minder gescript. En minder kakkerige uitspraak.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:41 schreef Jojoke het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat iemand Amalia zou vragen naar haar studie, maar ik lees er niets over. Volgens mij zit ze in haar laatste jaar, maar misschien heeft ze een beetje vertraging opgelopen door de bedreigingen.
Ze heeft het in zich om een uitstekende koningin te worden denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vond haar wel een stuk natuurlijker praten vandaag, vergeleken met 2-3 jaar geleden. Niet zo raar, gezien de leeftijd, maar vandaag was het naar mijn idee meer haarzelf en minder gescript. En minder kakkerige uitspraak.
En ik moet nog steeds even nadenken over die jurk. De kleur was prachtig, maar het toonde toch niet echt het harde werk dat ze de afgelopen tijd verricht heeft.
Dikke kans dat die schoenen gewoon met fashionspray vastzittenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn wel gelakt, maar naturel kleur
Bizar trouwens, die hele tocht op zulke schoenen. Ik zou alleen qua zweet in deze zon die schoenen al niet aan willen. Glibberdeglip. Los nog van de hoogte
Dat denk ik ook. Sterk en ferm.quote:Op zondag 27 april 2025 12:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze heeft het in zich om een uitstekende koningin te worden denk ik.
Mede door die te donker geverfde wenkbrauwenquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:28 schreef Ed1234 het volgende:
Ik vond Alexia op bewegend beeld er ook een beetje vreemd uitzien. Ik heb maar een paar kleine stukjes gezien op tv, het viel me vooral op toen ze die quiz aan het spelen waren. Volgens mij was het voornamelijk make-up die niet zo goed uitkwam in het felle zonlicht.
Ze is geen puber meer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze heeft deze blik de hele middag vol gehouden, ik vond haar wat stoïcijns en verveeld ogen, maar is vast de leeftijd
Ik hoop het voor haar, klinkt als een prima vrouw in wording, lekker de wereld en de wereldse zonden verkennenquote:Op maandag 28 april 2025 19:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze is geen puber meer.
Maar de laatste jaren oogt ze nog weleens alsof ze te weinig slaapt, teveel feest en/of licht stoned is. Deze Koningsdag sowieso.
Op jongere leeftijd oogde ze wat frisser.
Echt nog nooit daarvan gehoord. Ik zal het eens googlenquote:Op maandag 28 april 2025 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dikke kans dat die schoenen gewoon met fashionspray vastzitten.
Ik vind Alexia er precies hetzelfde uitzien als altijd. Geen Botox of lipfillers (zoals hierboven werd gesuggereerd).quote:Op maandag 28 april 2025 19:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze is geen puber meer.
Maar de laatste jaren oogt ze nog weleens alsof ze te weinig slaapt, teveel feest en/of licht stoned is. Deze Koningsdag sowieso.
Op jongere leeftijd oogde ze wat frisser.
Er zijn niet zo veel suggestieve opmerkingen meer te maken over Amalia hè. Dan krijg je dit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:16 schreef vencodark het volgende:
Belachelijke suggesties inderdaad. Ze is gewoon volwassen geworden en ze gebruikt echt geen middeltjes of cosmetische ingrepen.![]()
Je zal maar opgroeien met mensen die je als rebel zien en er altijd iets vervelends over je gezegd kan worden.
En bedankt,quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:16 schreef vencodark het volgende:
Belachelijke suggesties inderdaad. Ze is gewoon volwassen geworden en ze gebruikt echt geen middeltjes of cosmetische ingrepen.![]()
Je zal maar opgroeien met mensen die je als rebel zien en er altijd iets vervelends over je gezegd kan worden.
Ze heeft een beetje die resting bitch face. Bij kinderen zie je dat niet. Zat mensen die dezelfde, arrogante uitstraling krijgen.
‘misschien’ ja,quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar misschien ben je wel heel lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Idd oppervlakkig. In SHO op FOK! zou je meer diepgang verwachten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:40 schreef vencodark het volgende:
Oh nee hoor. Niet negatief. Maar suggesties over drugs gebruik en cosmetische ingrepen vind ik dan weer erg oppervlakkig.
Je bedoelt verveeld?quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:19 schreef vencodark het volgende:
Over die blik gesproken, ik vind dat Alexia dat toch een beetje van Beatrix heeft.
Die kan ook zo serieus en vervelend kijken.
Zoals hier, tijdens de inhuldiging van haar kroning.
https://www.collectoraven(...)trix-19809394-detail
Ja, dat begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt verveeld?
Ik zie iemand die serieus de eed aflegt. Als er toch één moment in je leven is om serieus te kijken…
Nee, ik snap er niks van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook wel.
Maar nee, ik bedoelde een vervelende blik aangezien Beatrix bij bovenstaande foto duidelijk niet verveeld is.![]()
Wanneer Amalia de eed aflegt, is haar uitstraling vast anders dan die van Beatrix.
Als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
Alexia’s verveelde/serieuze/vervelende blik/uitstraling doet me denken als de blik van Beatrix toen ze de eed aflegde.
Gut, wat een gedoe!
Ok.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:10 schreef Black_Baron het volgende:
https://www.facebook.com/share/p/1FUVvjHs1E/
Ik vind die armen wel erg dunnetjes.
[ link | afbeelding ]
Dat ze nogal afgevallen is viel me al eerder (o.a. Prinsjesdag) op. Het was wmb niet nodig.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:10 schreef Black_Baron het volgende:
https://www.facebook.com/share/p/1FUVvjHs1E/
Ik vind die armen wel erg dunnetjes.
[ link | afbeelding ]
De hele familie is afgevallen, groepskorting met dezelfde personal trainer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat ze nogal afgevallen is viel me al eerder (o.a. Prinsjesdag) op. Het was wmb niet nodig.
Lex is slanker dan hij in 30 jaar is geweest, Max is sinds een jaar of wat ook weer slanker. Over het figuur van Amalia mag je niks zeggen, maar daar denk ik ook het mijne van.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 06:46 schreef AnneX het volgende:
Djeesus loveli…zou het?
De spillearmpjes, polsen en geen/ nauwelijks spier contouren én lichaam van Alexia t.o.v. het volwassen hoofd geeft mij meer de indruk van anorexia…
Wat een bullshit, dus iedereen die door sporten en gezonder eten slanker wordt heeft volgens jou ozempic gebruikt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Lex is slanker dan hij in 30 jaar is geweest, Max is sinds een jaar of wat ook weer slanker. Over het figuur van Amalia mag je niks zeggen, maar daar denk ik ook het mijne van.
En als het werkt, waarom niet? Zolang het niet doorslaat.
Het is Lex de afgelopen 30 jaar niet gelukt, maar opeens sport 'ie veel en eet 'ie gezonderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een bullshit, dus iedereen die door sporten en gezonder eten slanker wordt heeft volgens jou ozempic gebruikt.
Maxima is altijd al slank geweest.
Misschien heeft hij het niet eerder geprobeerd, en het is nou niet dat hij al 30 jaar te zwaar is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is Lex de afgelopen 30 jaar niet gelukt, maar opeens sport 'ie veel en eet 'ie gezonder
Snap je het nou nog niet? Iedereen die dunner is dan voorheen lijdt aan anorexia of gebruikt Ozempic (of beide).quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het niet eerder geprobeerd, en het is nou niet dat hij al 30 jaar te zwaar is.
Oh, dat wist ik niet! Moest het ook even googlen,quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef Molo het volgende:
De complexiteit van gewicht, genen pakket en gedrag niet te willen benoemen nu (dat is echt way beyond wat iedereen hier roept), wil ik er wel even de kanttekening bij plaatsen dat van WA bekend is dat hij sarcoïdose heeft waarbij zowel de aandoening als de behandeling tot nogal gewichtsissues en schommelingen kan leiden.
De foto's van Koningsdag zagen er prachtig uit, dat sowieso
Mooi en degelijk koningshuis hebben we, en toch heel menselijk
Dit. Ik vind het ook echt not done om dit zo makkelijk even te beweren. Mensen zouden eerst eens even tot 10 moeten tellen voordat ze iets neerplempen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke even serieus; ik zag echt geen enkel verschil bij Alexia. Het verbaast me dat dat hier überhaupt geopperd wordt. Anorexia?
Omdat iemand slanker is dan voorheen? Dat zie ik zelfs niet eens, trouwens, maar omdat iemand (een stuk?) slanker is dan voorheen zou er ineens anorexia in het spel zijn?
Niet alleen dat, maar vooral dat het altijd al geroepen wordt als iemand, bij wijze van, slechts 100 gram is afgevallen. Afvallen en slanker worden is tegenwoordig zo vaak direct ‘anorexia’ of ‘eetstoornis’.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Ik vind het ook echt not done om dit zo makkelijk even te beweren. Mensen zouden eerst eens even tot 10 moeten tellen voordat ze iets neerplempen.
Je vergeet "ozempic".quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar vooral dat het altijd al geroepen wordt als iemand, bij wijze van, slechts 100 gram is afgevallen. Afvallen en slanker worden is tegenwoordig zo vaak direct ‘anorexia’ of ‘eetstoornis’.
Of Ozempic,quote:
Je hoeft er geen spijt van te hebben, hoor. Althans, vind ik. Als je erachter staat, zie ik voor jezelf geen reden om het weg te halen, ook als wij het er (sterk) mee oneens zijn en er een mening over hebben. Ik weet niet of dat laatste is waardoor je spijt hebt? De ‘kritiek’ erop?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:59 schreef AnneX het volgende:
Oh wat heb ik een spijt, dat ik dat heb neergezet.
Als ik het weghaal, doen jullie dat ook in de quotes?
In ieder geval het woord a…ic !
Zou zomaar kunnen. Ze loopt niet voor niets bij een psycholoog. Alexia is in therapie gegaan. En mentale problemen komen voor in Maxima's gezin.quote:
Er zijn echt zoveel verschillende redenen voor te bedenken waarom een meisje van 16 gesprekken heeft met een psycholoog.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:48 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ze loopt niet voor niets bij een psycholoog. Alexia is in therapie gegaan. En mentale problemen komen voor in Maxima's gezin.
https://www.tijdschrift.n(...)s-alexia-in-therapie
Opgroeiende in een koninklijk huisquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er zijn echt zoveel verschillende redenen voor te bedenken waarom een meisje van 16 gesprekken heeft met een psycholoog.
Of het heeft zich daar geopenbaard.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk niet dat ze in Londen zou studeren mocht ze anorexia hebben.
Joh, zo zag ik er ook uit rond die leeftijd en daarna ook nog wel. Nu ietsje minder, maar nog steeds altijd vrij smal en ‘dun’ bij mijn bovenlijf. Mijn armen zijn overigens nog steeds zoals op die foto van Alexia.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:21 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Of het heeft zich daar geopenbaard.
Ieg vind ik dit toch wel echt heel erg dunnetjes.
[ afbeelding ]
Fakking hell, jij wint de domste post van de dag-award.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:48 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ze loopt niet voor niets bij een psycholoog. Alexia is in therapie gegaan. En mentale problemen komen voor in Maxima's gezin.
https://www.tijdschrift.n(...)s-alexia-in-therapie
Gelukkig niet gehapt, anders hadden we Ozempic moeten bestellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:19 schreef vencodark het volgende:
Ik wou gelijk al happen maar besloot gewoon niet op bovenstaande onzin in te gaan.![]()
Zonde van het topic.
Het zal toch niet? Dat ze allemaal daaraan zitten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig niet gehapt, anders hadden we Ozempic moeten bestellen.
En van Ariane werd gezegd en geschreven dat ze niet goed snik is en een mongool….quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:03 schreef deedeetee het volgende:
Jeetje waar hebben we het over ? eerst vonden we Amalia te dik en nu Alexia weer te dun....
Waarom zouden die meiden wel ,ns met een psycholoog gaan praten ? Nou wellicht, misschien om alle vervelende aandacht die ze krijgen ?
Wat is dat nu weer voor onzin ? Amalia werd als peuter ook al voor downsyndroom uitgemaakt. Ik heb vaak het gevoel dat het puur de kif is omdat deze meisjes in een rijke, adellijke en bevoorrechte familie zijn geboren. Dat daar ook akelige nadelen aan verbonden zitten vergeten veel mensen maar al te graag.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En van Ariane werd gezegd en geschreven dat ze niet goed snik is en een mongool….
Hoop dat die meiden dat hier maar nooit lezen.
Natuurlijk zit daar niemand aan de Ozempic,quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:40 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Dat ze allemaal daaraan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |