Ok.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:10 schreef Black_Baron het volgende:
https://www.facebook.com/share/p/1FUVvjHs1E/
Ik vind die armen wel erg dunnetjes.
[ link | afbeelding ]
Dat ze nogal afgevallen is viel me al eerder (o.a. Prinsjesdag) op. Het was wmb niet nodig.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:10 schreef Black_Baron het volgende:
https://www.facebook.com/share/p/1FUVvjHs1E/
Ik vind die armen wel erg dunnetjes.
[ link | afbeelding ]
De hele familie is afgevallen, groepskorting met dezelfde personal trainer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat ze nogal afgevallen is viel me al eerder (o.a. Prinsjesdag) op. Het was wmb niet nodig.
Lex is slanker dan hij in 30 jaar is geweest, Max is sinds een jaar of wat ook weer slanker. Over het figuur van Amalia mag je niks zeggen, maar daar denk ik ook het mijne van.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 06:46 schreef AnneX het volgende:
Djeesus loveli…zou het?
De spillearmpjes, polsen en geen/ nauwelijks spier contouren én lichaam van Alexia t.o.v. het volwassen hoofd geeft mij meer de indruk van anorexia…
Wat een bullshit, dus iedereen die door sporten en gezonder eten slanker wordt heeft volgens jou ozempic gebruikt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Lex is slanker dan hij in 30 jaar is geweest, Max is sinds een jaar of wat ook weer slanker. Over het figuur van Amalia mag je niks zeggen, maar daar denk ik ook het mijne van.
En als het werkt, waarom niet? Zolang het niet doorslaat.
Het is Lex de afgelopen 30 jaar niet gelukt, maar opeens sport 'ie veel en eet 'ie gezonderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een bullshit, dus iedereen die door sporten en gezonder eten slanker wordt heeft volgens jou ozempic gebruikt.
Maxima is altijd al slank geweest.
Misschien heeft hij het niet eerder geprobeerd, en het is nou niet dat hij al 30 jaar te zwaar is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is Lex de afgelopen 30 jaar niet gelukt, maar opeens sport 'ie veel en eet 'ie gezonder
Snap je het nou nog niet? Iedereen die dunner is dan voorheen lijdt aan anorexia of gebruikt Ozempic (of beide).quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het niet eerder geprobeerd, en het is nou niet dat hij al 30 jaar te zwaar is.
Oh, dat wist ik niet! Moest het ook even googlen,quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef Molo het volgende:
De complexiteit van gewicht, genen pakket en gedrag niet te willen benoemen nu (dat is echt way beyond wat iedereen hier roept), wil ik er wel even de kanttekening bij plaatsen dat van WA bekend is dat hij sarcoïdose heeft waarbij zowel de aandoening als de behandeling tot nogal gewichtsissues en schommelingen kan leiden.
De foto's van Koningsdag zagen er prachtig uit, dat sowieso
Mooi en degelijk koningshuis hebben we, en toch heel menselijk
Dit. Ik vind het ook echt not done om dit zo makkelijk even te beweren. Mensen zouden eerst eens even tot 10 moeten tellen voordat ze iets neerplempen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke even serieus; ik zag echt geen enkel verschil bij Alexia. Het verbaast me dat dat hier überhaupt geopperd wordt. Anorexia?
Omdat iemand slanker is dan voorheen? Dat zie ik zelfs niet eens, trouwens, maar omdat iemand (een stuk?) slanker is dan voorheen zou er ineens anorexia in het spel zijn?
Niet alleen dat, maar vooral dat het altijd al geroepen wordt als iemand, bij wijze van, slechts 100 gram is afgevallen. Afvallen en slanker worden is tegenwoordig zo vaak direct ‘anorexia’ of ‘eetstoornis’.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Ik vind het ook echt not done om dit zo makkelijk even te beweren. Mensen zouden eerst eens even tot 10 moeten tellen voordat ze iets neerplempen.
Je vergeet "ozempic".quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar vooral dat het altijd al geroepen wordt als iemand, bij wijze van, slechts 100 gram is afgevallen. Afvallen en slanker worden is tegenwoordig zo vaak direct ‘anorexia’ of ‘eetstoornis’.
Of Ozempic,quote:
Je hoeft er geen spijt van te hebben, hoor. Althans, vind ik. Als je erachter staat, zie ik voor jezelf geen reden om het weg te halen, ook als wij het er (sterk) mee oneens zijn en er een mening over hebben. Ik weet niet of dat laatste is waardoor je spijt hebt? De ‘kritiek’ erop?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:59 schreef AnneX het volgende:
Oh wat heb ik een spijt, dat ik dat heb neergezet.
Als ik het weghaal, doen jullie dat ook in de quotes?
In ieder geval het woord a…ic !
Zou zomaar kunnen. Ze loopt niet voor niets bij een psycholoog. Alexia is in therapie gegaan. En mentale problemen komen voor in Maxima's gezin.quote:
Er zijn echt zoveel verschillende redenen voor te bedenken waarom een meisje van 16 gesprekken heeft met een psycholoog.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:48 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ze loopt niet voor niets bij een psycholoog. Alexia is in therapie gegaan. En mentale problemen komen voor in Maxima's gezin.
https://www.tijdschrift.n(...)s-alexia-in-therapie
Opgroeiende in een koninklijk huisquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er zijn echt zoveel verschillende redenen voor te bedenken waarom een meisje van 16 gesprekken heeft met een psycholoog.
Of het heeft zich daar geopenbaard.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk niet dat ze in Londen zou studeren mocht ze anorexia hebben.
Joh, zo zag ik er ook uit rond die leeftijd en daarna ook nog wel. Nu ietsje minder, maar nog steeds altijd vrij smal en ‘dun’ bij mijn bovenlijf. Mijn armen zijn overigens nog steeds zoals op die foto van Alexia.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:21 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Of het heeft zich daar geopenbaard.
Ieg vind ik dit toch wel echt heel erg dunnetjes.
[ afbeelding ]
Fakking hell, jij wint de domste post van de dag-award.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:48 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ze loopt niet voor niets bij een psycholoog. Alexia is in therapie gegaan. En mentale problemen komen voor in Maxima's gezin.
https://www.tijdschrift.n(...)s-alexia-in-therapie
Gelukkig niet gehapt, anders hadden we Ozempic moeten bestellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:19 schreef vencodark het volgende:
Ik wou gelijk al happen maar besloot gewoon niet op bovenstaande onzin in te gaan.![]()
Zonde van het topic.
Het zal toch niet? Dat ze allemaal daaraan zitten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig niet gehapt, anders hadden we Ozempic moeten bestellen.
En van Ariane werd gezegd en geschreven dat ze niet goed snik is en een mongool….quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:03 schreef deedeetee het volgende:
Jeetje waar hebben we het over ? eerst vonden we Amalia te dik en nu Alexia weer te dun....
Waarom zouden die meiden wel ,ns met een psycholoog gaan praten ? Nou wellicht, misschien om alle vervelende aandacht die ze krijgen ?
Wat is dat nu weer voor onzin ? Amalia werd als peuter ook al voor downsyndroom uitgemaakt. Ik heb vaak het gevoel dat het puur de kif is omdat deze meisjes in een rijke, adellijke en bevoorrechte familie zijn geboren. Dat daar ook akelige nadelen aan verbonden zitten vergeten veel mensen maar al te graag.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En van Ariane werd gezegd en geschreven dat ze niet goed snik is en een mongool….
Hoop dat die meiden dat hier maar nooit lezen.
Natuurlijk zit daar niemand aan de Ozempic,quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:40 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Dat ze allemaal daaraan zitten.
Bosma is een prima vent, misschien had ze wat kritischer moeten kijken naar onze Nazi Stadhouder Prins Bernhard, of naar haar eigen vader die er niet voor schroomde om mensen uit vliegtuigen te pleuren.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:38 schreef Leandra het volgende:
Die blik van Maxima toen Bosma op de Dam tegenover haar stond; alsof ze spontaan een beetje misselijk was...
Ze kan niks zeggen, maar dat soort blikken
Deze opmerkingen bij deze foto zijn ongeveer net zo dom als bij Schwarzenegger dat hij zijn lichaam natuurlijk heeft gekregen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:21 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Of het heeft zich daar geopenbaard.
Ieg vind ik dit toch wel echt heel erg dunnetjes.
[ afbeelding ]
Ach vanavond aan de Amstel mag ze haar lachporum weer opzetten, daar is ze goed in die argentijnsegolddiggeractrice.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bosma is een prima vent, misschien had ze wat kritischer moeten kijken naar onze Nazi Stadhouder Prins Bernhard, of naar haar eigen vader die er niet voor schroomde om mensen uit vliegtuigen te pleuren.
Kijk het filmpjequote:Op woensdag 18 juni 2025 22:05 schreef BE het volgende:
Waar is die gebroken bovenarm dan?Ik zie wel een zwachtel om haar pols maar lijkt geen gips te zijn?
Edit: er is wel 1 foto met de sling zie ik.
Ik vind die creatie op haar hoofd heel leuk. Ben ik nu gek geworden?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:45 schreef Jojoke het volgende:
Amalia en de koning waren op bezoek bij het leger voor een ceremonie.
[ afbeelding ]
https://www.anpfoto.nl/search.pp?eventid=9376059
https://blauwbloed.eo.nl/(...)lia-regiment-huzaren
Voor de groepsfoto deed ze die even af idd.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:05 schreef BE het volgende:
Waar is die gebroken bovenarm dan?Ik zie wel een zwachtel om haar pols maar lijkt geen gips te zijn?
Edit: er is wel 1 foto met de sling zie ik.
Geleend van haar moederquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die creatie op haar hoofd heel leuk. Ben ik nu gek geworden?
Wat een geweldige foto.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:45 schreef Jojoke het volgende:
Amalia en de koning waren op bezoek bij het leger voor een ceremonie.
[ afbeelding ]
https://www.anpfoto.nl/search.pp?eventid=9376059
https://blauwbloed.eo.nl/(...)lia-regiment-huzaren
Pangsit!quote:Op donderdag 19 juni 2025 02:20 schreef AnneX het volgende:
Haar hoofddeksel heeft voor mij een associatie met chips of kroepoek.
Daarover ben ik nog niet uit.
Intrigerend niemendalletje
Dit! Vind het prachtig en ze ownt de hele shit idd!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:24 schreef ondeugend het volgende:
Zoals Maxima die laatste foto en het gezelschap ownt.
Het is niet eens een jurk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een draak van een jurk, leuk voor een fantasypersonage. Verder ziet Max er wel top uit. Goed haar.
Nog een broekpak, hoeveel erger wil je het hebben.quote:
Ik vind het prachtig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog een broekpak, hoeveel erger wil je het hebben.
Je wordt oud,quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die creatie op haar hoofd heel leuk. Ben ik nu gek geworden?
Absoluut!quote:
Wie is die Lurch schuinlinks achterste rij?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:15 schreef sportfreak het volgende:
Diner op Huis ten Bosch ter gelegenheid van de NAVO top
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat de premier van Albanie, Edi Rama. Hij is volgens wiki 2,01 meter.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie is die Lurch schuinlinks achterste rij?
Macron-god niet, maar die kan het goed hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:27 schreef AnneX het volgende:
Gut… klojo trump heeft eens een keer zijn slecht passende colbertje dicht.
Alle mannen trouwens. Dat zie ik niet vaak.
“Als je staat, jasje dicht” …
Die heeft een gilet aan, zo te zien…met onderste knoopje los. “zo heurt het”..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Macron-god niet, maar die kan het goed hebben
Ik heb er echt geen verstand van, maar die Franse Harry zit altijd wel snor qua netjes erbij lopen. Kun je wel aan ze overlatenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die heeft een gilet aan, zo te zien…met onderste knoopje los. “zo heurt het”..
https://www.destijlmeeste(...)opjes%20dicht%20zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen verstand van, maar die Franse Harry zit altijd wel snor qua netjes erbij lopen. Kun je wel aan ze overlaten
Franse Henryquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen verstand van, maar die Franse Harry zit altijd wel snor qua netjes erbij lopen. Kun je wel aan ze overlaten
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:24 schreef ondeugend het volgende:
Zoals Maxima die laatste foto en het gezelschap ownt.
Zag het elders ook. Alleen begrijp / zie / hoor ik de ‘ own’ niet. 🙃quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:35 schreef ondeugend het volgende:
https://x.com/dumpert/status/1937791765139890598
Ik lig steeds opnieuw in een deuk om Maxima
Geen idee hoe het filmpje hier te krijgen dus even klikken
quote:De zoon van de Noorse kroonprinses Mette-Marit, Marius Borg Høiby, wordt verdacht van 23 misdrijven en overtredingen, waaronder drie verkrachtingen. Na tien maanden is het onderzoek naar de stiefzoon van kroonprins Haakon afgerond, liet de politie weten.
Naast de drie verkrachtingen wordt Høiby verdacht van onder meer aanranding en bedreiging. Ook zou hij een politieagent hebben mishandeld en meerdere verkeersovertredingen hebben begaan.
De politie houdt het aantal slachtoffers van Høiby volgens de Noorse omroep NRK in het midden, maar bevestigt dat het om minstens tien gaat. Een van zijn advocaten vertelde dat er tussen de vijftien en twintig slachtoffers zijn.
De politie heeft de zaak doorgestuurd naar het Openbaar Ministerie in Oslo. Dat moet bepalen of Høiby wordt vervolgd.
Vast voor aanranding
De 28-jarige Høiby, geboren uit een relatie voor het huwelijk van Mette-Marit met kroonprins Haakon, zat vorig jaar augustus korte tijd vast nadat zijn vriendin hem had beschuldigd van aanranding. Omdat Høiby een stiefzoon van Haakon is, heeft hij geen koninklijke titel.
Høiby ontkent ten stelligste dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan verkrachting, liet zijn advocaat weten. „Hij pleit niet schuldig op de essentiële punten”, aldus raadsman Petar Sekulic tegen NRK.
De politie heeft geen leden van de Noorse koninklijke familie ondervraagd. Het Noorse hof laat weten dat de zaak onder de rechter is en de gebruikelijke procedures doorloopt. „We hebben hier verder niets aan toe te voegen.”
Hier ook: https://www.omroepwest.nl(...)het-koninklijk-gezinquote:Op maandag 30 juni 2025 19:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Fotoshoot!
https://www.telegraaf.nl/(...)j-zijn/74864380.html
Potverdorie wat een mooie dames! Ariane is groot zeg.
Wat zijn het toch 3 leuke, mooie meiden.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Fotoshoot!
https://www.telegraaf.nl/(...)j-zijn/74864380.html
Potverdorie wat een mooie dames! Ariane is groot zeg.
Tevens vertelde Amalia dat ze een bijbaan in het leger heeft:quote:Ze vertelt dat haar herstel goed verloopt, maar dat het "een flinke breuk" is geweest, "waar ik zoals u weet aan geopereerd ben". "Als het goed is, houd ik er geen schade aan over", zei de kroonprinses. Ze bedankte de hulp- en zorgverleners die haar hebben geholpen na de val.
Willem-Alexander over het bezoek van Trump:quote:ze wordt militair werkstudent bij Defensity College. Binnen dat programma werken HBO- en WO-studenten bij defensie en krijgen ze een militaire basisopleiding. De militair werkstudenten zijn ook reservist.
De prinsessen over het van jongs af aan op de foto gaan:quote:"De samenwerking met de Amerikanen was fantastisch. Het waren heel goede gasten." "We waren zo blij verrast hoe ze als gasten waren, met veel dankbaarheid en respect", vulde koningin Máxima aan.
Bron: https://nos.nl/artikel/25(...)o-bij-huis-ten-boschquote:Alexia antwoorde: "We zijn niks anders gewend. Het is een familietraditie. Maar het is soms wel doodeng! Je wil het perfect doen. Maar niemand is perfect." Amalia zei over de fotosessies: "Als klein kind snap je het niet. Dat kan eng zijn. Als je wat ouder wordt, begrijp je het meer. Maar het blijft wel eng."
Wel een beetje valsspelen met hoge hakken terwijl Amalia platte schoenen draagt.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:36 schreef deedeetee het volgende:
Mooie top heeft Amalia aan. Lekker met blote rug wel zo handig nu t zo warm is.
En ik ben natuurlijk spuit elluf maar jeetje wat is Ariane lang geworden.
Hele mooie top, leuke rug en af en toe een stukje buik, en ik hou van die groene kleurquote:Op maandag 30 juni 2025 21:36 schreef deedeetee het volgende:
Mooie top heeft Amalia aan. Lekker met blote rug wel zo handig nu t zo warm is.
En ik ben natuurlijk spuit elluf maar jeetje wat is Ariane lang geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |