Bosma is een prima vent, misschien had ze wat kritischer moeten kijken naar onze Nazi Stadhouder Prins Bernhard, of naar haar eigen vader die er niet voor schroomde om mensen uit vliegtuigen te pleuren.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:38 schreef Leandra het volgende:
Die blik van Maxima toen Bosma op de Dam tegenover haar stond; alsof ze spontaan een beetje misselijk was...
Ze kan niks zeggen, maar dat soort blikken
Deze opmerkingen bij deze foto zijn ongeveer net zo dom als bij Schwarzenegger dat hij zijn lichaam natuurlijk heeft gekregen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:21 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Of het heeft zich daar geopenbaard.
Ieg vind ik dit toch wel echt heel erg dunnetjes.
[ afbeelding ]
Ach vanavond aan de Amstel mag ze haar lachporum weer opzetten, daar is ze goed in die argentijnsegolddiggeractrice.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bosma is een prima vent, misschien had ze wat kritischer moeten kijken naar onze Nazi Stadhouder Prins Bernhard, of naar haar eigen vader die er niet voor schroomde om mensen uit vliegtuigen te pleuren.
Kijk het filmpjequote:Op woensdag 18 juni 2025 22:05 schreef BE het volgende:
Waar is die gebroken bovenarm dan?Ik zie wel een zwachtel om haar pols maar lijkt geen gips te zijn?
Edit: er is wel 1 foto met de sling zie ik.
Ik vind die creatie op haar hoofd heel leuk. Ben ik nu gek geworden?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:45 schreef Jojoke het volgende:
Amalia en de koning waren op bezoek bij het leger voor een ceremonie.
[ afbeelding ]
https://www.anpfoto.nl/search.pp?eventid=9376059
https://blauwbloed.eo.nl/(...)lia-regiment-huzaren
Voor de groepsfoto deed ze die even af idd.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:05 schreef BE het volgende:
Waar is die gebroken bovenarm dan?Ik zie wel een zwachtel om haar pols maar lijkt geen gips te zijn?
Edit: er is wel 1 foto met de sling zie ik.
Geleend van haar moederquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die creatie op haar hoofd heel leuk. Ben ik nu gek geworden?
Wat een geweldige foto.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:45 schreef Jojoke het volgende:
Amalia en de koning waren op bezoek bij het leger voor een ceremonie.
[ afbeelding ]
https://www.anpfoto.nl/search.pp?eventid=9376059
https://blauwbloed.eo.nl/(...)lia-regiment-huzaren
Pangsit!quote:Op donderdag 19 juni 2025 02:20 schreef AnneX het volgende:
Haar hoofddeksel heeft voor mij een associatie met chips of kroepoek.
Daarover ben ik nog niet uit.
Intrigerend niemendalletje
Dit! Vind het prachtig en ze ownt de hele shit idd!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:24 schreef ondeugend het volgende:
Zoals Maxima die laatste foto en het gezelschap ownt.
Het is niet eens een jurk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een draak van een jurk, leuk voor een fantasypersonage. Verder ziet Max er wel top uit. Goed haar.
Nog een broekpak, hoeveel erger wil je het hebben.quote:
Ik vind het prachtig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog een broekpak, hoeveel erger wil je het hebben.
Je wordt oud,quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die creatie op haar hoofd heel leuk. Ben ik nu gek geworden?
Absoluut!quote:
Wie is die Lurch schuinlinks achterste rij?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:15 schreef sportfreak het volgende:
Diner op Huis ten Bosch ter gelegenheid van de NAVO top
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat de premier van Albanie, Edi Rama. Hij is volgens wiki 2,01 meter.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie is die Lurch schuinlinks achterste rij?
Macron-god niet, maar die kan het goed hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:27 schreef AnneX het volgende:
Gut… klojo trump heeft eens een keer zijn slecht passende colbertje dicht.
Alle mannen trouwens. Dat zie ik niet vaak.
“Als je staat, jasje dicht” …
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |