Joh, zo zag ik er ook uit rond die leeftijd en daarna ook nog wel. Nu ietsje minder, maar nog steeds altijd vrij smal en ‘dun’ bij mijn bovenlijf. Mijn armen zijn overigens nog steeds zoals op die foto van Alexia.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:21 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Of het heeft zich daar geopenbaard.
Ieg vind ik dit toch wel echt heel erg dunnetjes.
[ afbeelding ]
Fakking hell, jij wint de domste post van de dag-award.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:48 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ze loopt niet voor niets bij een psycholoog. Alexia is in therapie gegaan. En mentale problemen komen voor in Maxima's gezin.
https://www.tijdschrift.n(...)s-alexia-in-therapie
Gelukkig niet gehapt, anders hadden we Ozempic moeten bestellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:19 schreef vencodark het volgende:
Ik wou gelijk al happen maar besloot gewoon niet op bovenstaande onzin in te gaan.![]()
Zonde van het topic.
Het zal toch niet? Dat ze allemaal daaraan zitten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gelukkig niet gehapt, anders hadden we Ozempic moeten bestellen.
En van Ariane werd gezegd en geschreven dat ze niet goed snik is en een mongool….quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:03 schreef deedeetee het volgende:
Jeetje waar hebben we het over ? eerst vonden we Amalia te dik en nu Alexia weer te dun....
Waarom zouden die meiden wel ,ns met een psycholoog gaan praten ? Nou wellicht, misschien om alle vervelende aandacht die ze krijgen ?
Wat is dat nu weer voor onzin ? Amalia werd als peuter ook al voor downsyndroom uitgemaakt. Ik heb vaak het gevoel dat het puur de kif is omdat deze meisjes in een rijke, adellijke en bevoorrechte familie zijn geboren. Dat daar ook akelige nadelen aan verbonden zitten vergeten veel mensen maar al te graag.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En van Ariane werd gezegd en geschreven dat ze niet goed snik is en een mongool….
Hoop dat die meiden dat hier maar nooit lezen.
Natuurlijk zit daar niemand aan de Ozempic,quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:40 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Dat ze allemaal daaraan zitten.
Bosma is een prima vent, misschien had ze wat kritischer moeten kijken naar onze Nazi Stadhouder Prins Bernhard, of naar haar eigen vader die er niet voor schroomde om mensen uit vliegtuigen te pleuren.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:38 schreef Leandra het volgende:
Die blik van Maxima toen Bosma op de Dam tegenover haar stond; alsof ze spontaan een beetje misselijk was...
Ze kan niks zeggen, maar dat soort blikken
Deze opmerkingen bij deze foto zijn ongeveer net zo dom als bij Schwarzenegger dat hij zijn lichaam natuurlijk heeft gekregen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:21 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Of het heeft zich daar geopenbaard.
Ieg vind ik dit toch wel echt heel erg dunnetjes.
[ afbeelding ]
Ach vanavond aan de Amstel mag ze haar lachporum weer opzetten, daar is ze goed in die argentijnsegolddiggeractrice.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bosma is een prima vent, misschien had ze wat kritischer moeten kijken naar onze Nazi Stadhouder Prins Bernhard, of naar haar eigen vader die er niet voor schroomde om mensen uit vliegtuigen te pleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |