Ok.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:10 schreef Black_Baron het volgende:
https://www.facebook.com/share/p/1FUVvjHs1E/
Ik vind die armen wel erg dunnetjes.
[ link | afbeelding ]
Dat ze nogal afgevallen is viel me al eerder (o.a. Prinsjesdag) op. Het was wmb niet nodig.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:10 schreef Black_Baron het volgende:
https://www.facebook.com/share/p/1FUVvjHs1E/
Ik vind die armen wel erg dunnetjes.
[ link | afbeelding ]
De hele familie is afgevallen, groepskorting met dezelfde personal trainer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat ze nogal afgevallen is viel me al eerder (o.a. Prinsjesdag) op. Het was wmb niet nodig.
Lex is slanker dan hij in 30 jaar is geweest, Max is sinds een jaar of wat ook weer slanker. Over het figuur van Amalia mag je niks zeggen, maar daar denk ik ook het mijne van.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 06:46 schreef AnneX het volgende:
Djeesus loveli…zou het?
De spillearmpjes, polsen en geen/ nauwelijks spier contouren én lichaam van Alexia t.o.v. het volwassen hoofd geeft mij meer de indruk van anorexia…
Wat een bullshit, dus iedereen die door sporten en gezonder eten slanker wordt heeft volgens jou ozempic gebruikt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Lex is slanker dan hij in 30 jaar is geweest, Max is sinds een jaar of wat ook weer slanker. Over het figuur van Amalia mag je niks zeggen, maar daar denk ik ook het mijne van.
En als het werkt, waarom niet? Zolang het niet doorslaat.
Het is Lex de afgelopen 30 jaar niet gelukt, maar opeens sport 'ie veel en eet 'ie gezonderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een bullshit, dus iedereen die door sporten en gezonder eten slanker wordt heeft volgens jou ozempic gebruikt.
Maxima is altijd al slank geweest.
Misschien heeft hij het niet eerder geprobeerd, en het is nou niet dat hij al 30 jaar te zwaar is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is Lex de afgelopen 30 jaar niet gelukt, maar opeens sport 'ie veel en eet 'ie gezonder
Snap je het nou nog niet? Iedereen die dunner is dan voorheen lijdt aan anorexia of gebruikt Ozempic (of beide).quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het niet eerder geprobeerd, en het is nou niet dat hij al 30 jaar te zwaar is.
Oh, dat wist ik niet! Moest het ook even googlen,quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef Molo het volgende:
De complexiteit van gewicht, genen pakket en gedrag niet te willen benoemen nu (dat is echt way beyond wat iedereen hier roept), wil ik er wel even de kanttekening bij plaatsen dat van WA bekend is dat hij sarcoïdose heeft waarbij zowel de aandoening als de behandeling tot nogal gewichtsissues en schommelingen kan leiden.
De foto's van Koningsdag zagen er prachtig uit, dat sowieso
Mooi en degelijk koningshuis hebben we, en toch heel menselijk
Dit. Ik vind het ook echt not done om dit zo makkelijk even te beweren. Mensen zouden eerst eens even tot 10 moeten tellen voordat ze iets neerplempen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke even serieus; ik zag echt geen enkel verschil bij Alexia. Het verbaast me dat dat hier überhaupt geopperd wordt. Anorexia?
Omdat iemand slanker is dan voorheen? Dat zie ik zelfs niet eens, trouwens, maar omdat iemand (een stuk?) slanker is dan voorheen zou er ineens anorexia in het spel zijn?
Niet alleen dat, maar vooral dat het altijd al geroepen wordt als iemand, bij wijze van, slechts 100 gram is afgevallen. Afvallen en slanker worden is tegenwoordig zo vaak direct ‘anorexia’ of ‘eetstoornis’.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Ik vind het ook echt not done om dit zo makkelijk even te beweren. Mensen zouden eerst eens even tot 10 moeten tellen voordat ze iets neerplempen.
Je vergeet "ozempic".quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar vooral dat het altijd al geroepen wordt als iemand, bij wijze van, slechts 100 gram is afgevallen. Afvallen en slanker worden is tegenwoordig zo vaak direct ‘anorexia’ of ‘eetstoornis’.
Of Ozempic,quote:
Je hoeft er geen spijt van te hebben, hoor. Althans, vind ik. Als je erachter staat, zie ik voor jezelf geen reden om het weg te halen, ook als wij het er (sterk) mee oneens zijn en er een mening over hebben. Ik weet niet of dat laatste is waardoor je spijt hebt? De ‘kritiek’ erop?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:59 schreef AnneX het volgende:
Oh wat heb ik een spijt, dat ik dat heb neergezet.
Als ik het weghaal, doen jullie dat ook in de quotes?
In ieder geval het woord a…ic !
Zou zomaar kunnen. Ze loopt niet voor niets bij een psycholoog. Alexia is in therapie gegaan. En mentale problemen komen voor in Maxima's gezin.quote:
Er zijn echt zoveel verschillende redenen voor te bedenken waarom een meisje van 16 gesprekken heeft met een psycholoog.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:48 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ze loopt niet voor niets bij een psycholoog. Alexia is in therapie gegaan. En mentale problemen komen voor in Maxima's gezin.
https://www.tijdschrift.n(...)s-alexia-in-therapie
Opgroeiende in een koninklijk huisquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er zijn echt zoveel verschillende redenen voor te bedenken waarom een meisje van 16 gesprekken heeft met een psycholoog.
Of het heeft zich daar geopenbaard.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk niet dat ze in Londen zou studeren mocht ze anorexia hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |