Ik vond haar wel een stuk natuurlijker praten vandaag, vergeleken met 2-3 jaar geleden. Niet zo raar, gezien de leeftijd, maar vandaag was het naar mijn idee meer haarzelf en minder gescript. En minder kakkerige uitspraak.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:41 schreef Jojoke het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat iemand Amalia zou vragen naar haar studie, maar ik lees er niets over. Volgens mij zit ze in haar laatste jaar, maar misschien heeft ze een beetje vertraging opgelopen door de bedreigingen.
Ze heeft het in zich om een uitstekende koningin te worden denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vond haar wel een stuk natuurlijker praten vandaag, vergeleken met 2-3 jaar geleden. Niet zo raar, gezien de leeftijd, maar vandaag was het naar mijn idee meer haarzelf en minder gescript. En minder kakkerige uitspraak.
En ik moet nog steeds even nadenken over die jurk. De kleur was prachtig, maar het toonde toch niet echt het harde werk dat ze de afgelopen tijd verricht heeft.
Dikke kans dat die schoenen gewoon met fashionspray vastzittenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn wel gelakt, maar naturel kleur
Bizar trouwens, die hele tocht op zulke schoenen. Ik zou alleen qua zweet in deze zon die schoenen al niet aan willen. Glibberdeglip. Los nog van de hoogte
Dat denk ik ook. Sterk en ferm.quote:Op zondag 27 april 2025 12:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze heeft het in zich om een uitstekende koningin te worden denk ik.
Mede door die te donker geverfde wenkbrauwenquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:28 schreef Ed1234 het volgende:
Ik vond Alexia op bewegend beeld er ook een beetje vreemd uitzien. Ik heb maar een paar kleine stukjes gezien op tv, het viel me vooral op toen ze die quiz aan het spelen waren. Volgens mij was het voornamelijk make-up die niet zo goed uitkwam in het felle zonlicht.
Ze is geen puber meer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze heeft deze blik de hele middag vol gehouden, ik vond haar wat stoïcijns en verveeld ogen, maar is vast de leeftijd
Ik hoop het voor haar, klinkt als een prima vrouw in wording, lekker de wereld en de wereldse zonden verkennenquote:Op maandag 28 april 2025 19:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze is geen puber meer.
Maar de laatste jaren oogt ze nog weleens alsof ze te weinig slaapt, teveel feest en/of licht stoned is. Deze Koningsdag sowieso.
Op jongere leeftijd oogde ze wat frisser.
Echt nog nooit daarvan gehoord. Ik zal het eens googlenquote:Op maandag 28 april 2025 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dikke kans dat die schoenen gewoon met fashionspray vastzitten.
Ik vind Alexia er precies hetzelfde uitzien als altijd. Geen Botox of lipfillers (zoals hierboven werd gesuggereerd).quote:Op maandag 28 april 2025 19:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze is geen puber meer.
Maar de laatste jaren oogt ze nog weleens alsof ze te weinig slaapt, teveel feest en/of licht stoned is. Deze Koningsdag sowieso.
Op jongere leeftijd oogde ze wat frisser.
Er zijn niet zo veel suggestieve opmerkingen meer te maken over Amalia hè. Dan krijg je dit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:16 schreef vencodark het volgende:
Belachelijke suggesties inderdaad. Ze is gewoon volwassen geworden en ze gebruikt echt geen middeltjes of cosmetische ingrepen.![]()
Je zal maar opgroeien met mensen die je als rebel zien en er altijd iets vervelends over je gezegd kan worden.
En bedankt,quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:16 schreef vencodark het volgende:
Belachelijke suggesties inderdaad. Ze is gewoon volwassen geworden en ze gebruikt echt geen middeltjes of cosmetische ingrepen.![]()
Je zal maar opgroeien met mensen die je als rebel zien en er altijd iets vervelends over je gezegd kan worden.
Ze heeft een beetje die resting bitch face. Bij kinderen zie je dat niet. Zat mensen die dezelfde, arrogante uitstraling krijgen.
‘misschien’ ja,quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar misschien ben je wel heel lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Idd oppervlakkig. In SHO op FOK! zou je meer diepgang verwachten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:40 schreef vencodark het volgende:
Oh nee hoor. Niet negatief. Maar suggesties over drugs gebruik en cosmetische ingrepen vind ik dan weer erg oppervlakkig.
Je bedoelt verveeld?quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:19 schreef vencodark het volgende:
Over die blik gesproken, ik vind dat Alexia dat toch een beetje van Beatrix heeft.
Die kan ook zo serieus en vervelend kijken.
Zoals hier, tijdens de inhuldiging van haar kroning.
https://www.collectoraven(...)trix-19809394-detail
Ja, dat begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt verveeld?
Ik zie iemand die serieus de eed aflegt. Als er toch één moment in je leven is om serieus te kijken…
Nee, ik snap er niks van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook wel.
Maar nee, ik bedoelde een vervelende blik aangezien Beatrix bij bovenstaande foto duidelijk niet verveeld is.![]()
Wanneer Amalia de eed aflegt, is haar uitstraling vast anders dan die van Beatrix.
Als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
Alexia’s verveelde/serieuze/vervelende blik/uitstraling doet me denken als de blik van Beatrix toen ze de eed aflegde.
Gut, wat een gedoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |