SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik had deze TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Echt nog niet? Dat moet dan veranderen.quote:Op maandag 2 december 2024 17:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik toch niet?
Volgens mij heeft @:gebrokenglas deze ronde nog niet boven me gestaan. Naja, tot het moment dat hij over me heen ging natuurlijk
Drukke dag vandaag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Overheen gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joyride van 40 seconden met ambulance kost twee Belgen 18 maanden cel
Twee mannen die in september een ambulance stalen in Antwerpen en ermee gingen joyriden, zijn veroordeeld tot celstraffen van 18 maanden.
Het gaat om de man die reed en een passagier. Een derde betrokkene is minderjarig en kreeg geen straf. Hij zat in een gesloten jeugdinstelling, maar is ondertussen voorwaardelijk vrijgelaten.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Belgen in een notendopquote:Op maandag 2 december 2024 17:12 schreef 444 het volgende:
Twee mannen die in september een ambulance stalen in Antwerpen en ermee gingen joyriden, zijn veroordeeld tot celstraffen van 18 maanden.
Het gaat om de man die reed en een passagier. Een derde betrokkene is minderjarig en kreeg geen straf. Hij zat in een gesloten jeugdinstelling, maar is ondertussen voorwaardelijk vrijgelaten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
PoingAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
PongAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
kenn joyride van roxette, en de film joyridequote:Op maandag 2 december 2024 17:12 schreef 444 het volgende:
Het gaat om de man die reed en een passagier. Een derde betrokkene is minderjarig en kreeg geen straf. Hij zat in een gesloten jeugdinstelling, maar is ondertussen voorwaardelijk vrijgelaten.![]()
Zo en dan nadert de avond alweer. Tijd om de keuken in te gaan om wat in elkaar te toveren...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ken Roxette welquote:Op maandag 2 december 2024 17:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn joyride van roxette, en de film joyrideAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Een tetje koken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker tetje
Heb karbonade in de airfryer, had verder nog een kliekje aardappen en rauwe witlof in het zoetzuur van zaterdag over. Dus lekker makkelijkquote:Op maandag 2 december 2024 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo en dan nadert de avond alweer. Tijd om de keuken in te gaan om wat in elkaar te toveren...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nasi sateh
quote:Op maandag 2 december 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb karbonade in de airfryer, had verder nog een kliekje aardappen en rauwe witlof in het zoetzuur van zaterdag over. Dus lekker makkelijk![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
OiAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Klinkt heerlijk.quote:Op maandag 2 december 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb karbonade in de airfryer, had verder nog een kliekje aardappen en rauwe witlof in het zoetzuur van zaterdag over. Dus lekker makkelijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb dat filmpje gezien.quote:Op maandag 2 december 2024 17:12 schreef 444 het volgende:
Het gaat om de man die reed en een passagier. Een derde betrokkene is minderjarig en kreeg geen straf. Hij zat in een gesloten jeugdinstelling, maar is ondertussen voorwaardelijk vrijgelaten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LoveAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ik heb kipragout met van die bladerdeegdingetjes
superchristmas
superlekker
feestjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ook...quote:
Beetje dom van ze..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Is het ookquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ook van jou manquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
op een mannelijke manierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Love is allAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hé bah..quote:Op maandag 2 december 2024 17:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is pas homosexueel als de ballen elkaar raken, maatAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ragout zelfgemaakt
bladerdeeg sowieso nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
sowiesoquote:Op maandag 2 december 2024 17:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is pas homosexueel als de ballen elkaar raken, maatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O o den BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
nopeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2024 17:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is pas homosexueel als de ballen elkaar raken, maatOkee.Laat het u smaken.quote:Op maandag 2 december 2024 17:22 schreef sp3c het volgende:
ragout zelfgemaakt
bladerdeeg sowieso niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
No goodAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
feest = feestquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gehaktbalquote:
Ik dus ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je leest wat je wilt lezen
snapte?
zo racist!!!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wij mogen dat nogOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Prodigyquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zelf bladerdeeg maken is wel een klusje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heyquote:dat is lang geleden?
hey dot
lolquote:
die heb ik nog ergens
weet niet waarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daarom gewoon kant en klaar kopen. Bij AH kost een pak maar 99 cent.quote:Op maandag 2 december 2024 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
Zelf bladerdeeg maken is wel een klusje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Search and Destroyquote:Op maandag 2 december 2024 17:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
die heb ik nog ergens
weet niet waar
Heyquote:
![]()
Hey Paulquote:
Hoi Paul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voor de ragoubakjens koop ik gewoon kant en kare en dan stapel ik gewoon een leuke vormquote:Op maandag 2 december 2024 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom gewoon kant en klaar kopen. Bij AH kost een pak maar 99 cent.
de rest flikker ik weg
#hacktheplanet
#fucktheplanetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoiquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
smaakt wel beter als je die shit zelf opstapelt
zonder reden want het is het zelfde of slechterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
idoolquote:
Hey Assiequote:
Mario?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moe"?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bolk die justin FF.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
VenzAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Meer tempo.quote:Op maandag 2 december 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
Sow, dat ging zo te zien wel vlot hier in mijn afwezigheid?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik houd het allemaal niet meer bij. K ben ook druk, dus ....quote:Op maandag 2 december 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
Sow, dat ging zo te zien wel vlot hier in mijn afwezigheid?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te doen..quote:Op maandag 2 december 2024 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik houd het allemaal niet meer bij. K ben ook druk, dus ....
Niet zo druk als Mini-ToT!quote:Op maandag 2 december 2024 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik houd het allemaal niet meer bij. K ben ook druk, dus ....Die trok net in de kleedkamer weer de nodige aandacht hoor!
![]()
![]()
B.ol..kAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
O dat is minder, griep? Beterschapquote:
Wat is een tetje?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee, inderdaad. Zolang ik maar boven greysbones zit met de punten is het allang goedquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dat zal wel niet. Dit is ook hele andere drukte.quote:Op maandag 2 december 2024 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet zo druk als Mini-ToT!Die trok net in de kleedkamer weer de nodige aandacht hoor!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eurodancequote:Op maandag 2 december 2024 17:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
thunderdome was me te harde dance
better twenty 4 seven met nance, dj bobo,ace of base![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 exemplaar van een kleinere maat?
Dacht ik al wel!quote:Op maandag 2 december 2024 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel niet. Dit is ook hele andere drukte.
Druk met de puntentelling, of met andere dingen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
T
kijk oproep in madrid, zo vele mensenquote:Op maandag 2 december 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, griep? Beterschap![]()
![]()
![]()
![]()
O, met hele andere dingen. Er is wel meer te doen dan dat dingquote:Op maandag 2 december 2024 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dacht ik al wel!
Druk met de puntentelling, of met andere dingen?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
waarvoor is dat?quote:Op maandag 2 december 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk oproep in madrid, zo vele mensen![]()
![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk.kAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ow wat jammerquote:Op maandag 2 december 2024 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij gaat waarschijnlik morgenhet werd knapp van de votes
![]()
![]()
Ik had deze post niet willen missenquote:Op maandag 2 december 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk oproep in madrid, zo vele mensen![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
O jee wordt nog spannend voor jou dus morgenquote:Op maandag 2 december 2024 17:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor violeta, zij en nog en meid zijn nominiert ,morgen is exitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sinterklaas is nepnieuwsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas bolkt Justin vrolijk doorquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 2 december 2024 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas bolkt Justin vrolijk door![]()
![]()
Duimen dan maar dat ze blijven magquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dat is een krachtige opmerking.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 2 december 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duimen dan maar dat ze blijven magDE SPANNING WORDT TE VEEL!!!!
Wanneer is de uitslag?!?
![]()
haar moeder deed oproep in madrid met en tv-sender in de Cityquote:Op maandag 2 december 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duimen dan maar dat ze blijven mag![]()
morgen avondquote:Op maandag 2 december 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]DE SPANNING WORDT TE VEEL!!!!
Wanneer is de uitslag?!?
![]()
Die moeder wil haar dus voorlopig niet meer terug?quote:Op maandag 2 december 2024 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
haar moeder deed oproep in madrid met en tv-sender in de City
Geen wonder dat ze haar er dan uit willen flikkeren, als ze zo moeilijk is om mee te leven.![]()
hou opquote:Op maandag 2 december 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moeder wil haar dus voorlopig niet meer terug?
Geen wonder dat ze haar er dan uit willen flikkeren, als ze zo moeilijk is om mee te leven.![]()
![]()
![]()
Verwend kind is het.quote:Op maandag 2 december 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze haar er dan uit willen flikkeren, als ze zo moeilijk is om mee te leven.
bolk die justin FreshAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BOOSquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
No offense voor haar fans, maar als je zo in de war raakt omdat een of andere random 22-jarige blonde Spaanse vrouw uit je favoriete tv-serie wordt gekozen, dan neemt die persoon het toch iets te serieus.quote:Op maandag 2 december 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Even niet posten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
de bewohner moeten in elke gala haar leven vorstellen , in elke gala en bewohner
gisteren was het leven van violeta, als zij 17 was begann de vater de
familie schlagen,hel erg![]()
Je kent hem toch?quote:Op maandag 2 december 2024 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
No offense voor haar fans, maar als je zo in de war raakt omdat een of andere random 22-jarige blonde Spaanse vrouw uit je favoriete tv-serie wordt gekozen, dan neemt die persoon het toch iets te serieus.![]()
![]()
Dat boeit hier niemand.quote:Op maandag 2 december 2024 17:58 schreef mario390 het volgende:
de bewohner moeten in elke gala haar leven vorstellen , in elke gala en bewohner
familie schlagen,hel erg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dann sollte die falielien ihm zurück schlahn!quote:Op maandag 2 december 2024 17:58 schreef mario390 het volgende:
![]()
mariobolk ToTBolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben er de hele nacht,kan je lang wachten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fresh is backquote:Op maandag 2 december 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er de hele nacht,kan je lang wachten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ontroerend. Vertel meer!quote:Op maandag 2 december 2024 17:58 schreef mario390 het volgende:
ik will niet op 1quote:Op maandag 2 december 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er de hele nacht,kan je lang wachten.![]()
quote:
Was? Normaal altijd wel. Wat is er gebeurd?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
HascheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gezondheid.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee ik will nur in top 10quote:Op maandag 2 december 2024 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was? Normaal altijd wel. Wat is er gebeurd?![]()
Dan must du snoei, kei en vies woest bolken alsoft deine lebben ervanaf hangt!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ow dat zijn die cup A tetjes waar we het net over hadden?quote:Op maandag 2 december 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ woordje bolk.
Sorry, te lui om imgflip te openen![]()
Met Pinnemutske toch?quote:
Tetten zijn tetten!quote:Op maandag 2 december 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat zijn die cup A tetjes waar we het net over hadden?![]()
O, dat is niet zo moeilijk. Dat red je nu ook wel, met Fresh en Justin in de top.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tetteren met die tetten!quote:
Ik stem voor
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Elke man wel denk ikquote:Op maandag 2 december 2024 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tetteren met die tetten!
Ik stem voor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou, ik denk dat er wel wat GTBHQEJDHAJSDUplusminusultrasupramega en wat heb je nog meer mannen daar iets anders over denkenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 december 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel vertel vertèèèl!!!! Ik wil meeeeer!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vergeet Optimus Prime nietquote:Op maandag 2 december 2024 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er wel wat GTBHQEJDHAJSDUplusminusultrasupramega en wat heb je nog meer mannen daar iets anders over denken![]()
Dat is die Violeta uit spaanse BB. Ze is verder wel aantrekkelijk, maar dat zijn er wel meer. Ik vind mijn lunch over 2 minuten belangrijker dan of zij wel of niet uit BB wordt gestemd.quote:Op maandag 2 december 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat zijn die cup A tetjes waar we het net over hadden?![]()
Was Total Recall maar echt he!quote:Op maandag 2 december 2024 18:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kutverdorie wat hou ik van tettenEentje voor iedere hand en eentje voor de mond!
![]()
![]()
Maar de mannen hier danquote:Op maandag 2 december 2024 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er wel wat GTBHQEJDHAJSDUplusminusultrasupramega en wat heb je nog meer mannen daar iets anders over denken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 18:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kutverdorie wat hou ik van tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U vraag wij leveren![]()
Ja nee het ging net over tetje en nu wordt deze plank gepost, vandaar!quote:Op maandag 2 december 2024 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is die Violeta uit spaanse BB. Ze is verder wel aantrekkelijk, maar dat zijn er wel meer. Ik vind mijn lunch over 2 minuten belangrijker dan of zij wel of niet uit BB wordt gestemd.![]()
![]()
Je bent nu vierde. Dus niks aan de hand (nog).quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker motorbotenquote:Op maandag 2 december 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Was Total Recall maar echt he!Eentje voor iedere hand en eentje voor de mond!
![]()
Had die tetten dan?quote:Op maandag 2 december 2024 18:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vergeet Optimus Prime niet![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Ik vind lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U vraag wij leveren![]()
![]()
Ik noem haar geen plank. Wel een mooi formaatjequote:Op maandag 2 december 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee het ging net over tetje en nu wordt deze plank gepost, vandaar!![]()
![]()
OppenTettenHauser heeft denk ik wel bijgedragen aan uit de kluiten gegroeide chernobyl tettenquote:
Mee eens hoor!quote:Op maandag 2 december 2024 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik noem haar geen plank. Wel een mooi formaatje![]()
![]()
Owja, er moet ook gewoon nog gebolkt worden. Bijna vergeten![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
OppenTettenHauser heeft denk ik wel bijgedragen aan uit de kluiten gegroeide chernobyl tetten![]()
![]()
bolk. het is niet te doen nu.quote:Op maandag 2 december 2024 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, er moet ook gewoon nog gebolkt worden. Bijna vergeten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: