SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik had deze TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Echt nog niet? Dat moet dan veranderen.quote:Op maandag 2 december 2024 17:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik toch niet?
Volgens mij heeft @:gebrokenglas deze ronde nog niet boven me gestaan. Naja, tot het moment dat hij over me heen ging natuurlijk
Drukke dag vandaag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Overheen gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joyride van 40 seconden met ambulance kost twee Belgen 18 maanden cel
Twee mannen die in september een ambulance stalen in Antwerpen en ermee gingen joyriden, zijn veroordeeld tot celstraffen van 18 maanden.
Het gaat om de man die reed en een passagier. Een derde betrokkene is minderjarig en kreeg geen straf. Hij zat in een gesloten jeugdinstelling, maar is ondertussen voorwaardelijk vrijgelaten.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Belgen in een notendopquote:Op maandag 2 december 2024 17:12 schreef 444 het volgende:
Twee mannen die in september een ambulance stalen in Antwerpen en ermee gingen joyriden, zijn veroordeeld tot celstraffen van 18 maanden.
Het gaat om de man die reed en een passagier. Een derde betrokkene is minderjarig en kreeg geen straf. Hij zat in een gesloten jeugdinstelling, maar is ondertussen voorwaardelijk vrijgelaten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
PoingAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
PongAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
kenn joyride van roxette, en de film joyridequote:Op maandag 2 december 2024 17:12 schreef 444 het volgende:
Het gaat om de man die reed en een passagier. Een derde betrokkene is minderjarig en kreeg geen straf. Hij zat in een gesloten jeugdinstelling, maar is ondertussen voorwaardelijk vrijgelaten.![]()
Zo en dan nadert de avond alweer. Tijd om de keuken in te gaan om wat in elkaar te toveren...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: