Ze goeden op samensmeltings eiland de koppen bij elkaar steken en Kieran eruit stemmen.quote:Op zondag 1 december 2024 20:42 schreef superniger het volgende:
Kieran moet nu Nouchka overtuigen om te verliezen van Timor.
Timor zit sowieso al in de halve finale met zijn 2 munten.
Verliest al twee keer expres een proef.quote:Op zondag 1 december 2024 20:45 schreef Document1 het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Kieran?
succesvol sporter. Boven maaiveld, dit dat.quote:Op zondag 1 december 2024 20:45 schreef Document1 het volgende:
Precies.quote:Op zondag 1 december 2024 20:45 schreef Document1 het volgende:
IMHO de enige daar die snapt in welk spel hij zit.quote:Op zondag 1 december 2024 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verliest al twee keer expres een proef.
Hij is zonder dat het opvalt zo best wel arrogant bezig zo zeker van zijn zaak dat hij immuniteit niet nodig heeft.
Zoals Timorquote:Op zondag 1 december 2024 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
succesvol sporter. Boven maaiveld, dit dat.
Geen idee welke sport Timor doet/deed eigenlijk. Heeft ie goud gewonnen?quote:
Die mag van mij ook door.quote:
Professioneel danser zie ik wel als sporter.quote:Op zondag 1 december 2024 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee welke sport Timor doet/deed eigenlijk. Heeft ie goud gewonnen?
Arme manquote:Op zondag 1 december 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wisten jullie dat Timor ooit met Madonna heeft gedated?
Nouja zeg zo iets zeg je niet tegen een modquote:
Zijn niveau van dansen kan je wel als topsport zien.quote:Op zondag 1 december 2024 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee welke sport Timor doet/deed eigenlijk. Heeft ie goud gewonnen?
Als je eruitgestemd wordt heb je een kleine kans erin te blijvenquote:
Oh ok thanks, wel wat vaag ietsquote:Op zondag 1 december 2024 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je eruitgestemd wordt heb je een kleine kans erin te blijven
Volgens mij 1/3e + duel winnen
Ja beetje welquote:
Vlak voor de halve finale beter niet.quote:Op zondag 1 december 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Timor niet een keer van dat eiland af?
Met al die munten is het wel aardig safequote:Op zondag 1 december 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Timor niet een keer van dat eiland af?
Dat was Madonna toch alquote:Op zondag 1 december 2024 21:00 schreef Verida het volgende:
Timor wil "tot het uiterste gaatje " gaan
Ja lekker kutquote:
Benieuwd of Timor dan een munt inzet, zou de enige gelegenheid zijn hem pootje te lichtenquote:Op zondag 1 december 2024 21:12 schreef Momo het volgende:
Ik heb wel zin in Timor terug op het andere eiland
Timor kan munt aan Ramon geven en dan zelf 1 stem op Kieran zetten.quote:Op zondag 1 december 2024 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of Timor dan een munt inzet, zou de enige gelegenheid zijn hem pootje te lichten
Ik mag haar ook nietquote:Op zondag 1 december 2024 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Misselijk mens die Ouassima
Hele seizoen al
Eensquote:Op zondag 1 december 2024 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Misselijk mens die Ouassima
Hele seizoen al
Bye bye Jamiequote:Op zondag 1 december 2024 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jamie kijkt alsof ze iedere moment in huilen kan uitbarsten.
Ik ook wel eigenlijk, die is heel irritantquote:Op zondag 1 december 2024 21:31 schreef Verida het volgende:
ik vind dit niet leuk, ik had liever marijn zien gaan
Lang niet zo irritant als Wasimaquote:Op zondag 1 december 2024 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk, die is heel irritant
Ik vind het ook jammer, maar ja.quote:Op zondag 1 december 2024 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
In principe is dit toch een vrijwillig vertrek, waarom wordt dit niet afgestraft?
Waarschijnlijk Jamie of Ramonquote:Op zondag 1 december 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Benieuwd wie er dan op Kieran heeft gestemd eigenlijk.
Ja soort van maar niet helemaalquote:Op zondag 1 december 2024 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
In principe is dit toch een vrijwillig vertrek, waarom wordt dit niet afgestraft?
Ik wel, vond Jamie niks aan. Slechte speler ook.quote:Op zondag 1 december 2024 21:31 schreef Verida het volgende:
😂quote:Op zondag 1 december 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja soort van maar niet helemaal
Maar ze zullen haar misschien aan de piranhas voeren
Volgens mij is dat het duel op winnaarseiland toch?quote:Op zondag 1 december 2024 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Eetproef
Dat kan zo maar een Ramon winnen wie weet
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 1 december 2024 21:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het duel op winnaarseiland toch?
Oneens, afhakers en slappe hapjes moeten zsm eruitquote:Op zondag 1 december 2024 21:31 schreef Verida het volgende:
Des te meer verdient hij een plek in de finale.quote:Op zondag 1 december 2024 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Timor zie ik dat soort spul wel eten alsof hij een chocoladereep eet.
Oh dacht preview van volgende weekquote:Op zondag 1 december 2024 21:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het duel op winnaarseiland toch?
Denk niet dat we Timor nog op winnaars eiland gaan zien.quote:Op zondag 1 december 2024 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Timor zie ik dat soort spul wel eten alsof hij een chocoladereep eet.
Helemaal eens. Waar ze sterk begonnen had dit ook afgestraft moeten worden. Beetje voor de regie doen alsof je wat anders gaat stemmen.quote:Op zondag 1 december 2024 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
Het ging nu wel over wie op wie ging stemmen. Jamie kan het wel willen maar er was geen zekerheid.quote:Op zondag 1 december 2024 22:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Waar ze sterk begonnen had dit ook afgestraft moeten worden. Beetje voor de regie doen alsof je wat anders gaat stemmen.
NEENquote:Op zondag 1 december 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk zou de finale de sporters moeten zijn Timor, Kieran en Nouchka
Timor had nog immuniteitquote:Op zondag 1 december 2024 22:36 schreef freaky40 het volgende:
Wederom weer schapen eilandraad en geen flikker aan zo. Echt weer dom gespeeld met tactiek van een vaatdoek omdat je nu alle sterke spelers binnenboord houdt ten nadelen van jezelf in the end! Nu had je de kans om Kiran er uit te flikkeren of Timor, maar dan krijg je dit vooropgezette plannetje. Je weet wat er volgende week staat te gebeuren; alle ballen op Ramon, of die moet ineens de immuniteitsproef winnen met voor hem een easy opdracht. En dat gelul van die wijven dat ze allemaal bij elkaar willen blijven doet me een beetje denken aan ER van vorig jaar met die vreselijke Krista. Het gaat er niet om wat je geslacht is maar wat je kunt. Dat deug gelul van een vrouw moet winnen wordt teveel benadrukt en Mocro meisje voert hierin de boventoon, wat een vreselijk kind, van 30...
Ja zonde was een mooi moment om Kieran eruit te wippen. Maar ze zijn allemaal te bang voor Timor.quote:Op zondag 1 december 2024 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me dit seizoen wel op dat het spel toch iets met meer trouw richting elkaar wordt gespeeld. Ik had ergens wel verwacht dat men nu de kans zou aangrijpen om Kiran te lozen met het damespact ofzo, maar iedereen lijkt redelijk bij zijn eigen bondje te blijven.
Mja, dat hadden de anderen ook niet en daar werd t afgestrafd.quote:Op zondag 1 december 2024 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ging nu wel over wie op wie ging stemmen. Jamie kan het wel willen maar er was geen zekerheid.
Dat is letterlijk elke aflevering zo geweestquote:Op maandag 2 december 2024 10:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Apart, hij heeft de opdracht op winnaarseiland verloren.
Dit.quote:Op maandag 2 december 2024 08:37 schreef BE het volgende:
Ze wilde gewoon naar huis, maar wilde dat niet zeggen want eerder vond zij iets van de moeders die weg wilden…
Vreemde regel van de productie.quote:Op maandag 2 december 2024 10:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is letterlijk elke aflevering zo geweest
Denk je? Timor kan nu zijn immuniteitsmunt aan hem geven.quote:Op maandag 2 december 2024 10:31 schreef Cupfighter het volgende:
Net alsof die Ramon gaat winnen, die vliegt er gewoon volgende week uit
Nee is niet apart als je een proef wint heb je recht op een eilandraad met immuniteit. Dat hij daarna alle proeven bleef winnen en dus op winnaars eiland mocht blijven haalt niet dat recht bij hem weg. Als hij nu de immuniteits proef niet wint kunnen ze hem volgende week wel wegsturen.quote:Op maandag 2 december 2024 10:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dus? Iedereen die van winnaars eiland afkomt heeft immuniteit (op de 2 gasten na).quote:Op maandag 2 december 2024 10:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet je nou na zoveel afleveringen nog steeds niet dat ze Ouassima heet?quote:Op zondag 1 december 2024 22:36 schreef freaky40 het volgende:
Wederom weer schapen eilandraad en geen flikker aan zo. Echt weer dom gespeeld met tactiek van een vaatdoek omdat je nu alle sterke spelers binnenboord houdt ten nadelen van jezelf in the end! Nu had je de kans om Kiran er uit te flikkeren of Timor, maar dan krijg je dit vooropgezette plannetje. Je weet wat er volgende week staat te gebeuren; alle ballen op Ramon, of die moet ineens de immuniteitsproef winnen met voor hem een easy opdracht. En dat gelul van die wijven dat ze allemaal bij elkaar willen blijven doet me een beetje denken aan ER van vorig jaar met die vreselijke Krista. Het gaat er niet om wat je geslacht is maar wat je kunt. Dat deug gelul van een vrouw moet winnen wordt teveel benadrukt en Mocro meisje voert hierin de boventoon, wat een vreselijk kind, van 30...
Storytelling is naadje dit seizoen.quote:Op maandag 2 december 2024 12:35 schreef Nectaro22 het volgende:
Ik vind het dit jaar zo onduidelijk met wie nou met wie aan het bonden is
Valt wel mee toch, ze hebben notabene net een vrouw eruit gestemdquote:Op maandag 2 december 2024 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je nou na zoveel afleveringen nog steeds niet dat ze Ouassima heet?
Verdre wel mee eens dat er nu wel erg veel nadruk ligt op "Vrouwen winnen". Dat hoor je de mannen onderling ook niet zeggen "Oeh we zijn met 4 mannen over, mannen bondje, wat fijn als er een man wint!".
Hoe zie je het voor je dat iemand met immuniteit bij de eilandraad "eruit geflikkerd" wordt?quote:Op zondag 1 december 2024 22:36 schreef freaky40 het volgende:
Nu had je de kans om Kiran er uit te flikkeren of Timor
Waarom zou je daar benieuwd naar zijn? Wat heeft het met jouw leven te maken en wat doet jouw oordeel er verder toe?quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:43 schreef roos94 het volgende:
Als ik die Steven Kazan was zou ik maar uitkijken voor Ramon
Saillant detail: Jaimie trouwde op 19 jarige leeftijd met Steven , die was toen 28.. ben benieuwd sinds wanneer de relatie was begonnen?
Waarom is het eerste wat mensen altijd roepen wanneer je iets opmerkt; jaloezie? Verzin eens wat originelers of zo.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom zou je daar benieuwd naar zijn? Wat heeft het met jouw leven te maken en wat doet jouw oordeel er verder toe?
Of is het de jaloezie naar mensen die wél gelukkig zijn?
Timor lozen is al weken onmogelijk. Dat hadden ze moeten doen voor de samensmelting. Maar probleem is dat je dan juist sterke spelers wil houden om de proeven te winnen. Net als eerdere jaren heeft vervolgens winnaarseiland roet in het eten gegooid, dat kan je de kandidaten verder niet kwalijk nemen. Er is tot op heden geen kans geweest en die kans komt ook niet meer.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:57 schreef Kuhn het volgende:
Het is gewoon zo'n dom seizoen in alle opzichten. Mensen die aan elkaar gaan vertellen wat ze hebben gewonnen met een kokertje. Lekker dom bij je eigen bondje blijven ipv sterke spelers zoals Kiran of Timor te lozen.
Finale wordt waarschijnlijk gewoon Kiran, Timor en Nouschka. Leuk joh.
Als jij mij kan uitleggen wat de relevantie is van je geneuzel met betrekking tot ER dan verzin ik iets originelers.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom is het eerste wat mensen altijd roepen wanneer je iets opmerkt; jaloezie? Verzin eens wat originelers of zo.
O, je vindt Jaimie leuk daarom is je reactie. Check.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom zou je daar benieuwd naar zijn? Wat heeft het met jouw leven te maken en wat doet jouw oordeel er verder toe?
Of is het de jaloezie naar mensen die wél gelukkig zijn?
Je kan blijven komen met domme onzin zoals altijd, maar je antwoord weer niet op de vraag.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
O, je vindt Jaimie leuk daarom is je reactie. Check.
Ja, dus tussen acties en geouwehoer zit een disconnect.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ze hebben notabene net een vrouw eruit gestemd
Oke Yvonne Coldeweijer.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:43 schreef roos94 het volgende:
Saillant detail: Jaimie trouwde op 19 jarige leeftijd met Steven , die was toen 28.. ben benieuwd sinds wanneer de relatie was begonnen?
Ze hadden wel de andere sterke kandidaten Kieran en de bokser(noucka?) kunnen lozen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Timor lozen is al weken onmogelijk. Dat hadden ze moeten doen voor de samensmelting. Maar probleem is dat je dan juist sterke spelers wil houden om de proeven te winnen. Net als eerdere jaren heeft vervolgens winnaarseiland roet in het eten gegooid, dat kan je de kandidaten verder niet kwalijk nemen. Er is tot op heden geen kans geweest en die kans komt ook niet meer.
Het delen van inhoud van kokers is ook niet nieuw. Of het verstandig is is een tweede. Maar ik denk dat het weinig uitmaakt uiteindelijk.
En dan had hier iedereen weer gemiept dat t niks meer met Robinson te maken had gehad, en alleen maar zwakke mensen zijn met bondjesquote:Op dinsdag 3 december 2024 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hadden wel de andere sterke kandidaten Kieran en de bokser(noucka?) kunnen lozen.
Ja, lijkt erop dat de sterksten wel de kans krijgen om in de finale te staan straks. Je hebt ook seizoenen gehad, dan had je in vergelijking nu een finale met Farja, Rikkie en Jamie.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan had hier iedereen weer gemiept dat t niks meer met Robinson te maken had gehad, en alleen maar zwakke mensen zijn met bondjes
Ja dus het is een beetje een "wat wil je nou?".quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, lijkt erop dat de sterksten wel de kans krijgen om in de finale te staan straks. Je hebt ook seizoenen gehad, dan had je in vergelijking nu een finale met Farja, Rikkie en Jamie.
Klopt. Al had Kiran ook diverse malen immuniteit op cruciale momenten. Noushka lijkt overal doorheen rollen, wel knap.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hadden wel de andere sterke kandidaten Kieran en de bokser(noucka?) kunnen lozen.
Verbaasd mij niks eigenlijk. Hier wordt er gedaan alsof ze een fantastische kandidaat is maar ik vond haar vooral heel sterk in dom kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:43 schreef roos94 het volgende:
Ik heb er niks mee of tegen. Ze was gewoon vriendelijk en steeds op de achtergrond (amper) aanwezig.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Verbaasd mij niks eigenlijk. Hier wordt er gedaan alsof ze een fantastische kandidaat is maar ik vond haar vooral heel sterk in dom kijken.
Dan heb je, wat mij betreft, niet goed genoeg gekeken. Ze was zoals @Prices29 zegt een lieve kandidate die weinig onzin uitkraamde en weinig bezig was met allerlei bondjes. Qua proeven was ze niet sterk. Qua humor wel, geregeld een leuke opmerking (bijvoorbeeld toen ze aan het koken was zonder Ramon). Samen met Marijn en Ramon zeker de leukste kandidaten voor mij. Al is Oussima ook wel een stuk beter te pruimen dan in het begin.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Verbaasd mij niks eigenlijk. Hier wordt er gedaan alsof ze een fantastische kandidaat is maar ik vond haar vooral heel sterk in dom kijken.
Ik schat zo in dat ze er klaar mee was, zeker na de laatste eilandraad. Denk ook dat ze heel goed gezien had dat ze met Ramon eruit zou gaan op korte termijn. Toch wilde ze niet verliezen bij de proef en had Ramon daar een zwarte stem door te pakken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
De “het is Ramon zijn droom, stem mij eruit” komt wel lame over.
Waarschijnlijk toen Jamie daar kwam werken?quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:43 schreef roos94 het volgende:
Ze liet zijn toverstaf meteen verdwijnen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toen Jamie daar kwam werken?
volgens mij heeft zij gewerkt als assistente bij Hans Kazan en daar zullen ze elkaar dan hebben leren kennen.
Sept 2011, minderjarig dus. Lekker hoorquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toen Jamie daar kwam werken?
volgens mij heeft zij gewerkt als assistente bij Hans Kazan en daar zullen ze elkaar dan hebben leren kennen.
Als ze daar in 2011 is komen werken wil toch niet zeggen dat ze gelijk een relatie is begonnen met steven.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Sept 2011, minderjarig dus. Lekker hoor
Nee vast niet. Hij vroeg haar in december 2011 ten huwelijk. Toen was ze 17 jaar en 11 maanden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ze daar in 2011 is komen werken wil toch niet zeggen dat ze gelijk een relatie is begonnen met steven.
17 jaar en 11 maanden is toch niet minderjarig? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee vast niet. Hij vroeg haar in december 2011 ten huwelijk. Toen was ze 17 jaar en 11 maanden.
Maar hé toen hadden ze vast nog heus geen relatie.
Klinkt allemaal fantastisch
Met 17 jaar 11 maanden ten huwelijk. Denk jij dat ze een dag of drie van te voren begonnen met daten?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:08 schreef Verida het volgende:
[..]
17 jaar en 11 maanden is toch niet minderjarig? Ik zie het probleem niet zo.
het is niet alsof hij haar van de lagere school af heeft geplukt.
wat is nou het probleem hiermee. Dan zullen ze een relatie hebben gekregen toen zij misschien 17 jaar was ofzo, daar is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Met 17 jaar 11 maanden ten huwelijk. Denk jij dat ze een dag of drie van te voren begonnen met daten?
17 en 26 is gelukkig niet strafbaarquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is nou het probleem hiermee. Dan zullen ze een relatie hebben gekregen toen zij misschien 17 jaar was ofzo, daar is toch niets mis mee?
Hij is dan wat jaren ouder, maar ook daar zie ik niet echt een probleem.
We zijn hier niet in Amerika.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Met 17 jaar 11 maanden ten huwelijk. Denk jij dat ze een dag of drie van te voren begonnen met daten?
Ik zou het toch echt wel een probleem vinden als mijn 17-jarige dochter een relatie kreeg met een gozer van 10 jaar ouder.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is nou het probleem hiermee. Dan zullen ze een relatie hebben gekregen toen zij misschien 17 jaar was ofzo, daar is toch niets mis mee?
Hij is dan wat jaren ouder, maar ook daar zie ik niet echt een probleem.
En direct wil trouwen (!). Wie vraagt uberhaupt een 17 jarige ten huwelijk?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:57 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Ik zou het toch echt wel een probleem vinden als mijn 17-jarige dochter een relatie kreeg met een gozer van 10 jaar ouder.
Steven Kazan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
En direct wil trouwen (!). Wie vraagt uberhaupt een 17 jarige ten huwelijk?
Hij haalde zijn goochelaar tevoorschijn en ze zei direct volmondig ja.quote:
Oke Yvonne, stop eens met je conclusies trekken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee vast niet. Hij vroeg haar in december 2011 ten huwelijk. Toen was ze 17 jaar en 11 maanden.
Maar hé toen hadden ze vast nog heus geen relatie.
Klinkt allemaal fantastisch
Een 26jarige man die met een 17 jarige middelbare scholier wil trouwen klinkt inderdaad enorm gezond en normaal.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User roos94 heeft er altijd een beetje moeite mee als anderen gelukkig zijn.
Bijvoorveeld met meer dan 10 jaar huwelijk.
Klopt, dat is niet strafbaar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
17 en 26 is gelukkig niet strafbaar
Wat een goeie grap.quote:Op zondag 8 december 2024 20:11 schreef superniger het volgende:
Zelfs zijn eigen vader heeft een hekel aan Timor.
quote:Op zondag 8 december 2024 20:11 schreef superniger het volgende:
Zelfs zijn eigen vader heeft een hekel aan Timor.
Die Kiran jaquote:Op zondag 8 december 2024 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
Die vent vindt zichzelf zo geweldig he
Ik begin te denken dat hij het een en anders verstopt heeft.quote:Op zondag 8 december 2024 20:16 schreef Verida het volgende:
wat zeurt timor nou over dat eten, Hij had volgens mij zelf alles op winnaarseiland in zijn eentje opgevroten.
Ik doel op Timor met zijn eten op winnaarseiland was er ook amper wat te eten maar hij had het goed geregeldquote:
Die heeft toch ook nog een immuniteitsmunt?quote:Op zondag 8 december 2024 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar waarom gaf Marijn nou een sterk wapen weg aan een van de sterke concurrenten.
Ja die zal er wel uit gaan, buiten het koken voegt hij ook weinig toequote:Op zondag 8 december 2024 20:23 schreef Document1 het volgende:
Maar Ramon maakte al de voorzet om naar huis gestemd te worden.
Kan ze beter aan Ramon geven.quote:Op zondag 8 december 2024 20:25 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die heeft toch ook nog een immuniteitsmunt?
En ondertussen iedereen op Timor haten.quote:Op zondag 8 december 2024 20:32 schreef Nectaro22 het volgende:
Ramon en Ouassima iedere week laatstewat doen ze hier nog
Hoezo?quote:Op zondag 8 december 2024 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Kiran is wel een naar mannetje achter je rug om
Ik vind hem inmiddels ook iets minder sympathiek. Kan m’n vinger er niet op leggen.quote:Op zondag 8 december 2024 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Kiran is wel een naar mannetje achter je rug om
Hele tijd aardig in your face maar afkraken voor de camera als iemand er niet isquote:
Hij hoort ook in de finale, maar dan kan hij nog irritant zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ondertussen iedereen op Timor haten.
Willen we weer een Robbert Rodenburg winnaar?
Velen willen hem naar huis.quote:Op zondag 8 december 2024 20:35 schreef lars91 het volgende:
[..]
Hij hoort ook in de finale, maar dan kan hij nog irritant zijn.
Dat herken ik echt totaal niet.quote:Op zondag 8 december 2024 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hele tijd aardig in your face maar afkraken voor de camera als iemand er niet is
Nare eigenschap
Wanneer kraakte hij iemand af? Is me serieus nog niet opgevallenquote:Op zondag 8 december 2024 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hele tijd aardig in your face maar afkraken voor de camera als iemand er niet is
Nare eigenschap
Is niet erg liefie!quote:
Deze proef nog over zijn manier van bewegenquote:Op zondag 8 december 2024 20:35 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Wanneer kraakte hij iemand af? Is me serieus nog niet opgevallen
Timor stemde vorige week zelf ook op Marijnquote:Op zondag 8 december 2024 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja hoor Kiran een extra kans geven en dan Timor eruit donderen hypocriet van Marijn.
Dus ?quote:Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Timor stemde vorige week zelf ook op Marijn
Kan ie ze ook allbei inzetten?quote:Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Oliver23 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat Timor geen munt gaat inzetten bij de eilandraad
Wat heeft dat voor nut?quote:Op zondag 8 december 2024 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ie ze ook allbei inzetten?
Omdat ze de ene sterke speler naar de finale wil helpen en de andere eruit wil gooien.quote:Op zondag 8 december 2024 20:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarom is het dan hypocriet dat ze hem eruit wil gooien
Een voor hem zelf en de andere voor Ramon.quote:
Niks oneerlijks aan. Volgens Timor is zij hem niet trouw gebleven alleen omdat ze op op zijn BFF Joy ging en nam zelf het voortouw om op haar te stemmen. Is haar goed recht nu om hem eruit te knikkeren.quote:Op zondag 8 december 2024 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ze de ene sterke speler naar de finale wil helpen en de andere eruit wil gooien.
Oneerlijk naar Timor toe.
Geen idee of het plan van Marijn bij hem doorkomt.quote:Op zondag 8 december 2024 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een voor hem zelf en de andere voor Ramon.
Dat zou best case scenario zijn dan moet er een van die hypocrieten van team kiran exit.quote:Op zondag 8 december 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan ie Ramon ook redden.
Alsof Timor zo eerlijk isquote:Op zondag 8 december 2024 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ze de ene sterke speler naar de finale wil helpen en de andere eruit wil gooien.
Oneerlijk naar Timor toe.
Verklaar je naderquote:Op zondag 8 december 2024 20:52 schreef lars91 het volgende:
Unpopulair opinion: ik vind Ramon best irritant.
Tsja zonder Ramon redden ze het niet lijkt mequote:Op zondag 8 december 2024 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat dom om Ramon hier in mee te nemen
Die onnodige sneer naar Kieran net. Onnodig en hij had nog ongelijk ook.quote:
Die heeft toch geen stemmen meerquote:Op zondag 8 december 2024 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja zonder Ramon redden ze het niet lijkt me
Dit is leuker in begin van expeditie waar nog allerlei verwende flapdrollen erin zittenquote:Op zondag 8 december 2024 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom dit op winnaarseiland en zo de kans aan de rest ontnemen, heel oneerlijk
Hear hear.quote:Op zondag 8 december 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is leuker in begin van expeditie waar nog allerlei verwende flapdrollen erin zitten
Ja preciesquote:Op zondag 8 december 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is leuker in begin van expeditie waar nog allerlei verwende flapdrollen erin zitten
43quote:
De ogen waren het ergstequote:Op zondag 8 december 2024 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Minder lastig en vies tot nu toe dan andere jaren.
Graagquote:
Ik vond het ook meevallen, zelfs geen opmerkingen over uit elkaar klappende ogenquote:Op zondag 8 december 2024 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zelfs de eetproef is minder heftig als vroeger.
Normaal kregen ze deze dingen in de eerste ronde.quote:Op zondag 8 december 2024 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond het ook meevallen, zelfs geen opmerkingen over uit elkaar klappende ogen
Ik dacht net voor de samensmelting maar ik kijk pas een paar seizoenen.quote:Op zondag 8 december 2024 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Normaal kregen ze deze dingen in de eerste ronde.
Nee, volgens mij onbekend hoeveel iedereen er heeft.quote:Op zondag 8 december 2024 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Is er dit jaar überhaupt benoemd dat ze een hele set stemmen hadden voor na de samensmelting
Volgens mij is dat seizoen niet maar er zijn veel extra stemmen links en rechts uitgedeeld.quote:Op zondag 8 december 2024 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Is er dit jaar überhaupt benoemd dat ze een hele set stemmen hadden voor na de samensmelting
eens.quote:Op zondag 8 december 2024 21:24 schreef superniger het volgende:
Wat een bullshit.
Ze moeten allemaal tegelijkertijd ja of nee zeggen.
Dus brief + immuniteit?quote:Op zondag 8 december 2024 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eigenlijk vind ik als je niet gaat stemmen dat er dan ook niet op je gestemd mag worden.
Dan gaat natuurlijk niemand stemmenquote:Op zondag 8 december 2024 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eigenlijk vind ik als je niet gaat stemmen dat er dan ook niet op je gestemd mag worden.
quote:Op zondag 8 december 2024 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja dagquote:Op zondag 8 december 2024 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Werd niet gevraagdquote:
voordat de stemmen bekend worden gemaakt.quote:
Vorig seizoen ook alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |