Bye bye Jamiequote:Op zondag 1 december 2024 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jamie kijkt alsof ze iedere moment in huilen kan uitbarsten.
Ik ook wel eigenlijk, die is heel irritantquote:Op zondag 1 december 2024 21:31 schreef Verida het volgende:
ik vind dit niet leuk, ik had liever marijn zien gaan
Lang niet zo irritant als Wasimaquote:Op zondag 1 december 2024 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk, die is heel irritant
Ik vind het ook jammer, maar ja.quote:Op zondag 1 december 2024 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
In principe is dit toch een vrijwillig vertrek, waarom wordt dit niet afgestraft?
Waarschijnlijk Jamie of Ramonquote:Op zondag 1 december 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Benieuwd wie er dan op Kieran heeft gestemd eigenlijk.
Ja soort van maar niet helemaalquote:Op zondag 1 december 2024 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
In principe is dit toch een vrijwillig vertrek, waarom wordt dit niet afgestraft?
Ik wel, vond Jamie niks aan. Slechte speler ook.quote:Op zondag 1 december 2024 21:31 schreef Verida het volgende:
ik vind dit niet leuk, ik had liever marijn zien gaan
😂quote:Op zondag 1 december 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja soort van maar niet helemaal
Maar ze zullen haar misschien aan de piranhas voeren
Volgens mij is dat het duel op winnaarseiland toch?quote:Op zondag 1 december 2024 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Eetproef
Dat kan zo maar een Ramon winnen wie weet
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 1 december 2024 21:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het duel op winnaarseiland toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |