Ze goeden op samensmeltings eiland de koppen bij elkaar steken en Kieran eruit stemmen.quote:Op zondag 1 december 2024 20:42 schreef superniger het volgende:
Kieran moet nu Nouchka overtuigen om te verliezen van Timor.
Timor zit sowieso al in de halve finale met zijn 2 munten.
Verliest al twee keer expres een proef.quote:Op zondag 1 december 2024 20:45 schreef Document1 het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Kieran?
succesvol sporter. Boven maaiveld, dit dat.quote:Op zondag 1 december 2024 20:45 schreef Document1 het volgende:
Precies.quote:Op zondag 1 december 2024 20:45 schreef Document1 het volgende:
IMHO de enige daar die snapt in welk spel hij zit.quote:Op zondag 1 december 2024 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verliest al twee keer expres een proef.
Hij is zonder dat het opvalt zo best wel arrogant bezig zo zeker van zijn zaak dat hij immuniteit niet nodig heeft.
Zoals Timorquote:Op zondag 1 december 2024 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
succesvol sporter. Boven maaiveld, dit dat.
Geen idee welke sport Timor doet/deed eigenlijk. Heeft ie goud gewonnen?quote:
Die mag van mij ook door.quote:
Professioneel danser zie ik wel als sporter.quote:Op zondag 1 december 2024 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee welke sport Timor doet/deed eigenlijk. Heeft ie goud gewonnen?
Arme manquote:Op zondag 1 december 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wisten jullie dat Timor ooit met Madonna heeft gedated?
Nouja zeg zo iets zeg je niet tegen een modquote:
Zijn niveau van dansen kan je wel als topsport zien.quote:Op zondag 1 december 2024 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee welke sport Timor doet/deed eigenlijk. Heeft ie goud gewonnen?
Als je eruitgestemd wordt heb je een kleine kans erin te blijvenquote:
Oh ok thanks, wel wat vaag ietsquote:Op zondag 1 december 2024 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je eruitgestemd wordt heb je een kleine kans erin te blijven
Volgens mij 1/3e + duel winnen
Ja beetje welquote:
Vlak voor de halve finale beter niet.quote:Op zondag 1 december 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Timor niet een keer van dat eiland af?
Met al die munten is het wel aardig safequote:Op zondag 1 december 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Timor niet een keer van dat eiland af?
Dat was Madonna toch alquote:Op zondag 1 december 2024 21:00 schreef Verida het volgende:
Timor wil "tot het uiterste gaatje " gaan
Ja lekker kutquote:
Echt he.quote:
Benieuwd of Timor dan een munt inzet, zou de enige gelegenheid zijn hem pootje te lichtenquote:Op zondag 1 december 2024 21:12 schreef Momo het volgende:
Ik heb wel zin in Timor terug op het andere eiland
Timor kan munt aan Ramon geven en dan zelf 1 stem op Kieran zetten.quote:Op zondag 1 december 2024 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of Timor dan een munt inzet, zou de enige gelegenheid zijn hem pootje te lichten
Ik mag haar ook nietquote:Op zondag 1 december 2024 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Misselijk mens die Ouassima
Hele seizoen al
Eensquote:Op zondag 1 december 2024 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Misselijk mens die Ouassima
Hele seizoen al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |