En ondertussen iedereen op Timor haten.quote:Op zondag 8 december 2024 20:32 schreef Nectaro22 het volgende:
Ramon en Ouassima iedere week laatstewat doen ze hier nog
Hoezo?quote:Op zondag 8 december 2024 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Kiran is wel een naar mannetje achter je rug om
Ik vind hem inmiddels ook iets minder sympathiek. Kan m’n vinger er niet op leggen.quote:Op zondag 8 december 2024 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Kiran is wel een naar mannetje achter je rug om
Hele tijd aardig in your face maar afkraken voor de camera als iemand er niet isquote:
Hij hoort ook in de finale, maar dan kan hij nog irritant zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ondertussen iedereen op Timor haten.
Willen we weer een Robbert Rodenburg winnaar?
Velen willen hem naar huis.quote:Op zondag 8 december 2024 20:35 schreef lars91 het volgende:
[..]
Hij hoort ook in de finale, maar dan kan hij nog irritant zijn.
Dat herken ik echt totaal niet.quote:Op zondag 8 december 2024 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hele tijd aardig in your face maar afkraken voor de camera als iemand er niet is
Nare eigenschap
Wanneer kraakte hij iemand af? Is me serieus nog niet opgevallenquote:Op zondag 8 december 2024 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hele tijd aardig in your face maar afkraken voor de camera als iemand er niet is
Nare eigenschap
Is niet erg liefie!quote:
Deze proef nog over zijn manier van bewegenquote:Op zondag 8 december 2024 20:35 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Wanneer kraakte hij iemand af? Is me serieus nog niet opgevallen
Timor stemde vorige week zelf ook op Marijnquote:Op zondag 8 december 2024 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja hoor Kiran een extra kans geven en dan Timor eruit donderen hypocriet van Marijn.
Dus ?quote:Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Timor stemde vorige week zelf ook op Marijn
Kan ie ze ook allbei inzetten?quote:Op zondag 8 december 2024 20:41 schreef Oliver23 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat Timor geen munt gaat inzetten bij de eilandraad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |