Nee daar heb je niks aan, plek 4 of 5quote:Op zondag 1 december 2024 16:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
de kop als in top 4/5 gok ik. Wilde ook al reageren.
Russell being Russellquote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Kan iemand even snel roepen waar die 1 place grid penalty dan over ging heb ik gemist...
Ja, moet met een puntmuts op in de hoek staanquote:
Driving unnecessarily slowly.quote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Kan iemand even snel roepen waar die 1 place grid penalty dan over ging heb ik gemist...
Te langzaam rijden terwijl George eraan kwamquote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Max deed een afkoelrondje. George ook. Ondanks dat ze allebei langzaam gingen, zeurde George dat Max 'm in de weg heeft gereden. En nu heeft Max een (1) gridplaats straf gekregen.quote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Sjors zag Verstappen niet.quote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
quote:
Hij is al WK dus het maakt niks uit voor het WKquote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee daar heb je niks aan, plek 4 of 5
Die gedachte krijg ik bij pizzabezorgingquote:
quote:
Ze moeten ook altijd hem hebben héquote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, moet met een puntmuts op in de hoek staan
Bedankt hèquote:Op zondag 1 december 2024 16:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Die gedachte krijg ik bij pizzabezorging
quote:
Staat je username gelijk aan het aantal accounts die je hebt gehad?quote:
Sow.quote:Op zondag 1 december 2024 16:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Staat je username gelijk aan het aantal accounts die je hebt gehad?
In het FIA document staat wat anders. Of ja, daar staat dat ie er zicht op had. Als ie dan zijn ogen dicht heeeft heb je daar ook niks aan.quote:
Je zou in die hitte daar eerder airco's verwachtenquote:
Slechtquote:Op zondag 1 december 2024 16:59 schreef Tijn het volgende:
Ik ga zo al koken, want ik moet om 7 uur weg. Dus alleen even de start kijken en dan koken.
Slechte planningquote:Op zondag 1 december 2024 16:59 schreef Tijn het volgende:
Ik ga zo al koken, want ik moet om 7 uur weg. Dus alleen even de start kijken en dan eten maken.
Ze hebben al het publiek op één heuvel geplaatst.quote:Op zondag 1 december 2024 16:59 schreef Perox het volgende:
Dat shot van het publiek was erg verdacht.
Russell was niet aan het opletten en toen kreeg Verstappen straf want geen Brit.quote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Wel een moeilijk paspoort, kan alle kanten op!quote:Op zondag 1 december 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh Piastri is noted voor iets voor de race.
Hoop niet dat het persoonlijk is van de stewards!
Komt uit een gevangenenkoloniequote:Op zondag 1 december 2024 17:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel een moeilijk paspoort, kan alle kanten op!
maar McLaren -> geen strafquote:Op zondag 1 december 2024 17:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel een moeilijk paspoort, kan alle kanten op!
Dank voor de opheldering maatquote:
Dat kloptquote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Het beeld is lichtelijk overbelicht bij mij
Dat komt door de lampen, het is daar donker.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Het beeld is lichtelijk overbelicht bij mij
Ik zie nu Norrisquote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef LTVDK het volgende:
F1TV stream loopt wel ver achter vandaag of niet?
Toen ze het shot met de klok lieten zien was het hier al 55 seconden laterquote:
Omdat het kan.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef xzaz het volgende:
De race is nog niet eens begonnen waarom after the race?
Bij mij zijn ze net over de finish. Nu naar het podium.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef LTVDK het volgende:
F1TV stream loopt wel ver achter vandaag of niet?
Onnodig langzaam door de paddock gelopen.quote:Op zondag 1 december 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh Piastri is noted voor iets voor de race.
Hoop niet dat het persoonlijk is van de stewards!
Herhaling van het trucje in Brazilië met Mercedes.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef xzaz het volgende:
De race is nog niet eens begonnen waarom after the race?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |