Je zou in die hitte daar eerder airco's verwachtenquote:
Slechtquote:Op zondag 1 december 2024 16:59 schreef Tijn het volgende:
Ik ga zo al koken, want ik moet om 7 uur weg. Dus alleen even de start kijken en dan koken.
Slechte planningquote:Op zondag 1 december 2024 16:59 schreef Tijn het volgende:
Ik ga zo al koken, want ik moet om 7 uur weg. Dus alleen even de start kijken en dan eten maken.
Ze hebben al het publiek op één heuvel geplaatst.quote:Op zondag 1 december 2024 16:59 schreef Perox het volgende:
Dat shot van het publiek was erg verdacht.
Russell was niet aan het opletten en toen kreeg Verstappen straf want geen Brit.quote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Kan iemand even snel roepen waar die 1 place grid penalty dan over ging heb ik gemist...
Wel een moeilijk paspoort, kan alle kanten op!quote:Op zondag 1 december 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh Piastri is noted voor iets voor de race.
Hoop niet dat het persoonlijk is van de stewards!
Komt uit een gevangenenkoloniequote:Op zondag 1 december 2024 17:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel een moeilijk paspoort, kan alle kanten op!
maar McLaren -> geen strafquote:Op zondag 1 december 2024 17:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel een moeilijk paspoort, kan alle kanten op!
Dank voor de opheldering maatquote:
Dat kloptquote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Het beeld is lichtelijk overbelicht bij mij
Dat komt door de lampen, het is daar donker.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Het beeld is lichtelijk overbelicht bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |