Ik zie nu Norrisquote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef LTVDK het volgende:
F1TV stream loopt wel ver achter vandaag of niet?
Toen ze het shot met de klok lieten zien was het hier al 55 seconden laterquote:
Omdat het kan.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef xzaz het volgende:
De race is nog niet eens begonnen waarom after the race?
Bij mij zijn ze net over de finish. Nu naar het podium.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef LTVDK het volgende:
F1TV stream loopt wel ver achter vandaag of niet?
Onnodig langzaam door de paddock gelopen.quote:Op zondag 1 december 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh Piastri is noted voor iets voor de race.
Hoop niet dat het persoonlijk is van de stewards!
Herhaling van het trucje in Brazilië met Mercedes.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef xzaz het volgende:
De race is nog niet eens begonnen waarom after the race?
quote:Op zondag 1 december 2024 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze net over de finish. Nu naar het podium.
Your welcomequote:
Heb je nog ruim de tijd om te eten voordat je weg moetquote:Op zondag 1 december 2024 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze net over de finish. Nu naar het podium.
Of wel als het geen gevolgen heeft voor de standquote:
dat heb jij jezelf aangedaanquote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
De bezorger zal wel ieder moment aanbellen nu. Puur om mij te zieken
Zal wel even zeggen dat ie moet wachten.quote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Ja heb ik hem extra fooi voor beloofdquote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
80% van het circuit heeft niet eens tribunes.quote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ze moeten even zeggen dat het SOLD OUT is
Had je maar een Brits paspoort moeten hebben.quote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Max Colapinto/Ocon in de weg zat. 10 seconden penalty imoquote:
Perezquote:Op zondag 1 december 2024 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton -3
Tsunoda +4
Perez +2
Zag iemand voor hem.quote:
Niks aan de hand, reprimande.quote:
Hij of de auto?quote:
The stewards decided the driver of car 44 did everything in his power to make up for his jump start by slowing down and standing still, so no further action is needed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |