Ik zie nu Norrisquote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef LTVDK het volgende:
F1TV stream loopt wel ver achter vandaag of niet?
Toen ze het shot met de klok lieten zien was het hier al 55 seconden laterquote:
Omdat het kan.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef xzaz het volgende:
De race is nog niet eens begonnen waarom after the race?
Bij mij zijn ze net over de finish. Nu naar het podium.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef LTVDK het volgende:
F1TV stream loopt wel ver achter vandaag of niet?
Onnodig langzaam door de paddock gelopen.quote:Op zondag 1 december 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh Piastri is noted voor iets voor de race.
Hoop niet dat het persoonlijk is van de stewards!
Herhaling van het trucje in Brazilië met Mercedes.quote:Op zondag 1 december 2024 17:01 schreef xzaz het volgende:
De race is nog niet eens begonnen waarom after the race?
quote:Op zondag 1 december 2024 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze net over de finish. Nu naar het podium.
Your welcomequote:
Heb je nog ruim de tijd om te eten voordat je weg moetquote:Op zondag 1 december 2024 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze net over de finish. Nu naar het podium.
Of wel als het geen gevolgen heeft voor de standquote:
dat heb jij jezelf aangedaanquote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
De bezorger zal wel ieder moment aanbellen nu. Puur om mij te zieken
Zal wel even zeggen dat ie moet wachten.quote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Ja heb ik hem extra fooi voor beloofdquote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
80% van het circuit heeft niet eens tribunes.quote:Op zondag 1 december 2024 17:03 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ze moeten even zeggen dat het SOLD OUT is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |