Jullie zijn van harte welkom vriendquote:Op zondag 1 december 2024 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Zou leuk zijn om samen met @:johannes_vermeer @:3rr0r @:ggmm en @:chevycaprice samen F1 te kijkenzou een leuke dag zijn
Troelala.quote:Op zondag 1 december 2024 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
Troela stelt een vraag over wat hij net al gezegd heeft
Max heeft de binnenkant. Zolang hij niet instuurt kan Russell geen kant opquote:Op zondag 1 december 2024 16:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell zijn starts zijn meestal wel goed.
True!quote:Op zondag 1 december 2024 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Max heeft de binnenkant. Zolang hij niet instuurt kan Russell geen kant op
Waarom zouden de stewards iets persoonlijk tegen Max hebben?quote:Op zondag 1 december 2024 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder toevallig dat de stewards nu besluiten om een statement te maken ipv het voor nu te laten zitten en de volgende keer de coureurs te informeren of een regel toe te voegen.
Wat de stewards gisteren hebben gedaan daar heb ik veel moeite mee en ik vraag me oprecht af of dit niet gewoon persoonlijk is
op een gegeven moment sta je vast in het zandquote:Op zondag 1 december 2024 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Max heeft de binnenkant. Zolang hij niet instuurt kan Russell geen kant op
Detailsquote:Op zondag 1 december 2024 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op een gegeven moment sta je vast in het zand
Liverpool - Cityquote:Op zondag 1 december 2024 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
Als Max er met George af ligt na de eerste bocht gaan we Ajax kijken
Ik trommel alvast een leger gastmods op en zorg voor een centraal topic.quote:Op zondag 1 december 2024 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
Als Max er met George af ligt na de eerste bocht gaan we Ajax kijken
Tuurlijk. Iew.quote:Op zondag 1 december 2024 16:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zonder ananas mag ik hopen?
Enjoy.
Zelfde reden dat ik snachts gillend wakker wordt met het vingertje van Vettel op mijn netvlies.quote:Op zondag 1 december 2024 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zouden de stewards iets persoonlijk tegen Max hebben?
Gaat het wel goed met jou?quote:Op zondag 1 december 2024 16:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zelfde reden dat ik snachts gillend wakker wordt met het vingertje van Vettel op mijn netvlies.
Dat is nu voor de start al misluktquote:
Toch straf gekregen?quote:
Nee daar heb je niks aan, plek 4 of 5quote:Op zondag 1 december 2024 16:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
de kop als in top 4/5 gok ik. Wilde ook al reageren.
Russell being Russellquote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Kan iemand even snel roepen waar die 1 place grid penalty dan over ging heb ik gemist...
Ja, moet met een puntmuts op in de hoek staanquote:
Driving unnecessarily slowly.quote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Kan iemand even snel roepen waar die 1 place grid penalty dan over ging heb ik gemist...
Te langzaam rijden terwijl George eraan kwamquote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |