Zelfde reden dat ik snachts gillend wakker wordt met het vingertje van Vettel op mijn netvlies.quote:Op zondag 1 december 2024 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zouden de stewards iets persoonlijk tegen Max hebben?
Gaat het wel goed met jou?quote:Op zondag 1 december 2024 16:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zelfde reden dat ik snachts gillend wakker wordt met het vingertje van Vettel op mijn netvlies.
Dat is nu voor de start al misluktquote:
Toch straf gekregen?quote:
Nee daar heb je niks aan, plek 4 of 5quote:Op zondag 1 december 2024 16:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
de kop als in top 4/5 gok ik. Wilde ook al reageren.
Russell being Russellquote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Kan iemand even snel roepen waar die 1 place grid penalty dan over ging heb ik gemist...
Ja, moet met een puntmuts op in de hoek staanquote:
Driving unnecessarily slowly.quote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Kan iemand even snel roepen waar die 1 place grid penalty dan over ging heb ik gemist...
Te langzaam rijden terwijl George eraan kwamquote:Op zondag 1 december 2024 16:55 schreef Perox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |