Ik vind picnic wel erg onhandig met dat tijdslot systeem. duur ook vergeleken met de AH bezorgdienstquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:05 schreef Myraela het volgende:
Na een hele tijd bij m’n schoonvader gezeten te hebben, is na ons vertrek de Picnic ook blijven komen. Heel vaak de tip geven voorheen, heeft nooit effect gehad. Naar een poosje het gemak zien heeft hem wel overtuigd. Die bezorgdiensten zijn toch ook gewoon heerlijk.
Ik kom met plezier voor een klein boodschapje in de supermarkt. Maar de echte boodschappen is toch gewoon ook gedoe, onhandig, zwaar en tijdrovend.
Wat heerlijk om te horenquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles goed.Niet meer zo vaak in de slowchat-mood. Schermtijd is natuurlijk drastisch verminderd.
Al gluur ik hier soms nog eens, maar echt meelezen lukt me niet.
Het is echt een heerlijk meisje. Vrolijk, eigenwijs en heeft nu net leren zwaaien.Ze is nu 8 maanden, maar ik kan nog steeds 24/7 naar haar staren en van haar genieten. Magisch mooi allemaal. En het is een vreetzakkie, maar dat was te verwachten.
Ik heb zelf ook ah bezorgbundel. Maar picnic is voor de mensen die iets minder grote boodschappen doen vaak wel het makkelijkste. Zoals alleenstaande schoonvader.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:09 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind picnic wel erg onhandig met dat tijdslot systeem. duur ook vergeleken met de AH bezorgdienst
ah, zo! ja, dan is het wel een oplossing inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ah bezorgbundel. Maar picnic is voor de mensen die iets minder grote boodschappen doen vaak wel het makkelijkste. Zoals alleenstaande schoonvader.
Ik ben er ook wel even klaar meequote:Op zaterdag 30 november 2024 18:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg! Ik heb 2x oesters op en 2x zo ziek geweest daarna. Ik hoef ze nooit meer
Tijdens corona had ik dat ook een jaar. Maar in de praktijk bestel ik 1x per 1,5 week en ik vond dat vaste tijdstip niet altijd even handigquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel even klaar mee![]()
Sinds corona hebben wij ook een AH bezorgbundel, erg blij mee.
Het is een heeeeerlijk huis. En lekker dicht bij m'n werk. We hebben er ook gewoon een lekker plekje van gemaakt, echt nog blij met de keuzes die we hebben gemaakt en de spullen die we hebben gekocht. Ik snap de charme van een oud huis wel. Maar ik denk dat ik niet meer zonder de luxe van nieuwbouw zou kunnen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat heerlijk om te horenen je zo ontzettend gegund na al die tijd!
Hoe is jullie nieuwe huis? Ik zag een foto toen ik even aan het teruglezen was in OUD, dat ziet er prachtig uit!
Dit zou echt de droom zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Een thuisbezorg Aldi of Lidl, daar zou ik ook erg blij van worden.
Misschien gewoon geen 100 km/h in het donker rijden als je niks ziet. Of is dat een heel raar idee?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:27 schreef z80 het volgende:
Alleen die Picnic karretjes zouden verboden moeten worden.
Die kunnen max 50Kmh. Op een 80Kmh weg, of hier in Duitsland op een 100Kmh weg is het schrikken. Vooral in de schemer/donker. Er zit nauwelijks licht op die karretjes. Zelfs een fiets zou zich schamen voor hoe weinig licht er op zit.
Ja. Aangezien al het verkeer gewoon 100Kmh rijd. Op die karretjes en Nederlanders na.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gewoon geen 100 km/h in het donker rijden als je niks ziet. Of is dat een heel raar idee?
Al jaren niet meerquote:
Ik goochel mijn tijdstip elke week naar iets wat past.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tijdens corona had ik dat ook een jaar. Maar in de praktijk bestel ik 1x per 1,5 week en ik vond dat vaste tijdstip niet altijd even handig
Maar met een bundel is (of was) dat gedoe. Dus nu maar incidenteel bestellen bij AHquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik goochel mijn tijdstip elke week naar iets wat past.
Als ik boodschappen ga doen voor meer dan een paar dingetjes kan ik daarna mijn nest in omdat ik af ben.
Daarvoor deed ik ook al jaren Albert. Nu heb ik het nodig. Er zijn denk ik wel duizend dingen die ik erger vind dan geen boodschappen kunnen doen.
Maar je hoeft dat tijdstip niet te nemen he? Je kan het aanpassen of gewoon een ander moment boeken en het laten vervallen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tijdens corona had ik dat ook een jaar. Maar in de praktijk bestel ik 1x per 1,5 week en ik vond dat vaste tijdstip niet altijd even handig
Vast geen "pils" danquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:14 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
En nu een dik glas pils in een motelkamer. Van de tap
Doch.quote:
Oh maar dat duurt heeeeeeeel langquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een heeeeerlijk huis. En lekker dicht bij m'n werk. We hebben er ook gewoon een lekker plekje van gemaakt, echt nog blij met de keuzes die we hebben gemaakt en de spullen die we hebben gekocht. Ik snap de charme van een oud huis wel. Maar ik denk dat ik niet meer zonder de luxe van nieuwbouw zou kunnen.
Het voelt alleen soms in mijn hoofd nog gek. Want dan zit ik hier in zo'n huis, man, baby en dat terwijl mijn hoofd soms nog denkt dat ik een tienermoeder ben.
Je voert ook licht om gezien te wordenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gewoon geen 100 km/h in het donker rijden als je niks ziet. Of is dat een heel raar idee?
Wat geweldigquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef Blues het volgende:
Ik zie net filmpje van kleinzoon J. die het schoolkoor begeleidt op zijn keyboard![]()
![]()
![]()
Ik zou vooral bang zijn dat het om waait.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je voert ook licht om gezien te worden
Voor geen geld ging ik de openbare weg op met zo'n Picnic karretje
Ja maar dat is dan minstens een tripel of iets dergelijks tochquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch.
Godvergeten dure ook nog![]()
Meer dan ¤8,- per glas
Ben ook al anderhalf jaar niet in een AH geweest en heb er nog nooit besteld, dus geen ideequote:
Nee echt, het is pils. 1664 geloof ik.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan minstens een tripel of iets dergelijks tochToch??
Nou ja dat onderandere. En je hebt zelf onderdeel van de kreukelzone, dat zo'n karretje mag van de Arbowet is een wonderquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou vooral bang zijn dat het om waait.
En dat met mijn postuur hihaho.
Godverju daar ga je toch geen 8 Eurie voor kapotgooien??quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee echt, het is pils. 1664 geloof ik.
Ik vroeg eerst bier en betaalde pas daarna en in het Frans versta ik getallen maar matig maar inloggend bij de bank was het bier bijna net zo duur als het ontbijtquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverju daar ga je toch geen 8 Eurie voor kapotgooien??
Goed ontbijt naar binnen stouwen en je hoeft niet meer te lunchen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja een beetje ontbijt mag je tegenwoordig ook gewoon 20 euro voor aftikken
Ja in Engeland misschien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goed ontbijt naar binnen stouwen en je hoeft niet meer te lunchen.
Mijn manier van geld uitsparen op vakantiequote:Op zaterdag 30 november 2024 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goed ontbijt naar binnen stouwen en je hoeft niet meer te lunchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank dank dank
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:23 schreef AnneX het volgende:
Waarschuwing: Spam ⚠t voor elkaar. 3e verzoek voor de top 2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank dank dankWe have far more in common than that which devides us..
Het had wel simpeler gemogen!quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Kom
[..]
t voor elkaar. 3e verzoek voor de top 2000
Nee, op bluesky willen ze de song van ELO Mr Blue Sky naar boven stemmen en op insta ging het rond door wat bekende Nederlanders van allochtone afkomst om op een (mooie) song van de libanese zangeres Fairuz te stemmen. Dat doet ik zeker al had ik liever een ander lied van haar gehad, maar hiervan is de titel wel heel mooi. Die vrouw heeft zo’n prachtige stem maar zal wel niet meer optreden, ze is90quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het had wel simpeler gemogen!
Bedoel je dat er al 3x is gestemd.
Aha…nu snap k de opmerking 😉quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, op bluesky willen ze de song van ELO Mr Blue Sky naar boven stemmen en op insta ging het rond door wat bekende Nederlanders van allochtone afkomst om op een (mooie) song van de libanese zangeres Fairuz te stemmen. Dat doet ik zeker al had ik liever een ander lied van haar gehad, maar hiervan is de titel wel heel mooi. Die vrouw heeft zo’n prachtige stem maar zal wel niet meer optreden, ze is90
Met die meer dan 40.000 !!! volgers is dat toch een fluitje…😇quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:21 schreef Blues het volgende:
Mijn Utregse fb groep is weer bezig om 'Utereg me stadje' in de top 2000 te krijgen
Vorig jaar plek 1731![]()
Veel plezierquote:Op zondag 1 december 2024 07:15 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Laatste hotelnachtje. Motelding. Kamer is prima maar lawaaiïge aso-gasten in andere kamers. Nou ja. Hoofdzakelijk toch goed geslapen. Vandaag duizend km rijden.
Maar eerst dat ontbijt uitchecken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op weg naar huis![]()
Mijn in de VS wonende nicht is helemaal pro-Trump. Wij Nederlanders hebben een volkomen verkeerd beeld van die aardige, rechtschapen man (ok, dat zijn mijn woorden, maar dat we een verkeerd beeld van hem hebben komt van haar). Ze werkt in de zorg. Ze is in Nederland opgegroeid. Ze woont (nu) in een Democratische staat (voorheen in Texas). Ze woont soort van illegaal in Amerika (hey, maar ze is wit huh), Ik begrijp er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:37 schreef Clubsoda het volgende:
Het is een bizar gegeven dat je voortplanting (of de afwezigheid daarvan) opeens een criminele lading krijgtik prijs mijn Amerikaanse familie gelukkig dat ze in Democratische staat wonen, maar dat is maar beperkte mazzel natuurlijk.
De Amerikaanse tante van mijn man zei een paar weken geleden dat we ook allemaal op Trump zouden stemmen als we daar zouden wonen. Je weet het natuurlijk niet maar mag toch hopen van niet......quote:Op zondag 1 december 2024 09:12 schreef Isabeau het volgende:
@:Candaasje Jij ziet natuurlijk ook echt veel ellende vanaf de kant van de hond en het baasjeNou ja, ze brengen het dier tenminste nog naar een ziekenhuis. De dieren die in de slechtste omstandigheden leven zien vast nooit een dierenarts.
[..]
Mijn in de VS wonende nicht is helemaal pro-Trump. Wij Nederlanders hebben een volkomen verkeerd beeld van die aardige, rechtschapen man (ok, dat zijn mijn woorden, maar dat we een verkeerd beeld van hem hebben komt van haar). Ze werkt in de zorg. Ze is in Nederland opgegroeid. Ze woont (nu) in een Democratische staat (voorheen in Texas). Ze woont soort van illegaal in Amerika (hey, maar ze is wit huh), Ik begrijp er helemaal niets van.
@:Myraela leuk te zien dat het goed met jullie gaatIk moest toevallig eergisteren nog aan je denken, dat ik je hier niet meer zag. Maar ging e rmaar vanuit dat je druk druk druk met alles was.
Stockholmsyndroom?quote:Op zondag 1 december 2024 09:12 schreef Isabeau het volgende:
@:Candaasje Jij ziet natuurlijk ook echt veel ellende vanaf de kant van de hond en het baasjeNou ja, ze brengen het dier tenminste nog naar een ziekenhuis. De dieren die in de slechtste omstandigheden leven zien vast nooit een dierenarts.
[..]
Mijn in de VS wonende nicht is helemaal pro-Trump. Wij Nederlanders hebben een volkomen verkeerd beeld van die aardige, rechtschapen man (ok, dat zijn mijn woorden, maar dat we een verkeerd beeld van hem hebben komt van haar). Ze werkt in de zorg. Ze is in Nederland opgegroeid. Ze woont (nu) in een Democratische staat (voorheen in Texas). Ze woont soort van illegaal in Amerika (hey, maar ze is wit huh), Ik begrijp er helemaal niets van.
@:Myraela leuk te zien dat het goed met jullie gaatIk moest toevallig eergisteren nog aan je denken, dat ik je hier niet meer zag. Maar ging e rmaar vanuit dat je druk druk druk met alles was.
Wat jammer!quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoewel ik het gevoel van confrontatie begrijp (want dat is het, denk ik, @:Blues? Dat het confronterend is dat het te zwaar wordt om zelf te doen? Of interpreteer ik dat verkeerd), vind ik @:Vanyel's visie erop wel mooi![]()
Ik ging helemaal enthousiast naar de Mediamarkt om de M4 en M5 van de hier besproken koptelefoon te passen/proberen, om te beslissen welk van de twee ik ging kopen. Blijkbaar heb ik een mini hoofd, want ze waren allebei te groot/los, ook op de allerkleinste standdus geen nieuwe koptelefoon voor mij helaas.
Ik ga vanmiddag nog een keertje passen, gister was ik vrij overprikkeld en was het HEEL druk dus echt opgezet afgezet weg haha. Huidige koptelefoon zit ook niet super strak. Dus straks even iets rustiger proberen. Mijn hoofd is ook wel klein hoor, mutsen enzo zijn juist snel te groot hier. Dus dat zal bij jou vast geen probleem geven! Ze hebben idd geen kleiner model helaas. Dus straks nog even goed passen en dan kijken wat ik doe.quote:Op zondag 1 december 2024 09:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat jammer!
Ik heb 'm niet gepast maar online besteld dus we zullen zien. Mijn hoofd is aan de grote kant (altijd feest met mutsen, petten en helmen) dus hopelijk past t gewoon.
Ze hebben geen kleiner model denk ik hè? Stom.
Ik heb mango. Ik heb pompoenpuree. Ik heb Griekse yoghurt. Ik heb banaan. Ik heb nootjes. Recept? Of is het snel te googlen.quote:Op zondag 1 december 2024 09:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Toch teveel gedaan dus @:Kaatje1, balen dat je daar nu last van hebt!
@:Candaasje dat lijkt me wel echt een lastige kant van je werk ook, dit soort dingen langs zien komen. Zo sneu voor die beestjes..
Ik maakte pannenkoekjes van dokterelise. Beslag met mango en pompoenpuree erin, en skyr en banaan en nootjes erop. Lekker!
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook een wat groter hoofd denk ik dan gemiddeld. Maar koptelefoon zit prima. Niet los, maar ook zeker niet heel vast.quote:Op zondag 1 december 2024 09:56 schreef Tele6 het volgende:
Wat jammer!
Ik heb 'm niet gepast maar online besteld dus we zullen zien. Mijn hoofd is aan de grote kant (altijd feest met mutsen, petten en helmen) dus hopelijk past t gewoon.
Ze hebben geen kleiner model denk ik hè? Stom.
quote:Op zondag 1 december 2024 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb mango. Ik heb pompoenpuree. Ik heb Griekse yoghurt. Ik heb banaan. Ik heb nootjes. Recept? Of is het snel te googlen.
Ja is een grote groep; net even gekeken: 43.459quote:Op zondag 1 december 2024 00:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met die meer dan 40.000 !!! volgers is dat toch een fluitje…😇
Weer eens door de pagina geklikt en ik zie wel 6 fb ‘vriendjes’, die Utrecht ook volgen.🙃 Wist ik niet eens.
Ook onze Domundergids zie ik daar terug. Is geen fb connectie van mij.
Lekker!quote:Op zondag 1 december 2024 09:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik maakte pannenkoekjes van dokterelise. Beslag met mango en pompoenpuree erin, en skyr en banaan en nootjes erop. Lekker!
[ link | afbeelding ]
Ja, heb ik allemaalquote:Op zondag 1 december 2024 10:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is het 'officiële' recept. Ik had geen appel, dus had wat diepvries mango ontdooid en door het beslag gedaan ipv appel, en heb de kaneel weggelaten. En daarna gewoon de pannenkoekjes gebakken, niet nog mango los gebakken ofzo.
Ramsesquote:Op zondag 1 december 2024 07:50 schreef borisz het volgende:
December We kunnen traditioneel kiezen voor
Bekijk deze YouTube-video
EN/OF
Iedere willekeurige Ramses
Bekijk deze YouTube-video
Vijftien jaar dood vandaag.
Klinkt goedquote:Op zondag 1 december 2024 09:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Toch teveel gedaan dus @:Kaatje1, balen dat je daar nu last van hebt!
@:Candaasje dat lijkt me wel echt een lastige kant van je werk ook, dit soort dingen langs zien komen. Zo sneu voor die beestjes..
[ link | afbeelding ]
Lijkt niet echt op Dreetje Hazesquote:Op zondag 1 december 2024 10:58 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
eigen foto (Amsterdam)
Harris had een prima plan voor de economische vooruitgang van de gemiddelde Amerikaan, om maar wat te noemen. Genoeg goede inhoud. Maar als die clown begint over het eten van huisdieren, dan is dát en de reactie daarop wat de grote media haalt. En niet de inhoud van de democraten.quote:Op zondag 1 december 2024 09:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Stockholmsyndroom?
Dat mensen uit de flyover states voor Trump stemmen is nog te begrijpen. Maar dat hij ook de rijke en welvarende staten wint?
Aan de andere kant. Wat was de boodschap van Kamala Harris. Zij riep alleen oranje man slecht. Zonder een beleid of visie uit te dragen.
We gaan het zien wat er gaat gebeuren daar aan die kant van de plas water. De rest van de wereld kan er niets aan veranderen. Hooguit 4 jaar wachten op de volgende.
Een paar maanden voor de verkiezingen had ze Trump bijna knock out maar daarna raakten de rollen vrij snel omgekeerd (helaas), zie je vaker want de SP heeft in de peilingen ooit ook op 37 zetels gestaan en haalde er uiteindelijk toen 15. Beeldvorming doet veel.quote:Op zondag 1 december 2024 11:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Harris had een prima plan voor de economische vooruitgang van de gemiddelde Amerikaan, om maar wat te noemen. Genoeg goede inhoud. Maar als die clown begint over het eten van huisdieren, dan is dát en de reactie daarop wat de grote media haalt. En niet de inhoud van de democraten.
Frikandel die er al te lang in ligt en je daarna nog dagen kan proeven.quote:Op zondag 1 december 2024 11:56 schreef Blues het volgende:
Wat een leuk artikel over eten uit de muur in de VK
Had me nog nooit afgevraagd wie dit uitgevonden had eigenlijk omdat het zo 'gewoon' is.
Sowieso 2 mandjes en verder weet ik weinig van de huidige Philipsen en Ninja’s. Ben zelf blij met die van instant pot met geur contol. Weet alleen niet of die er ook met 2 mandjes is.quote:Op zondag 1 december 2024 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Next: wil ik een airfryer van Philips of Ninja en wil ik dan 1 of 2 mandjes.
Ik vroeg me dus af waarom je de Verenigd Koninkrijk schreef en begreep dat pas toen ik het hele stuk uit had en terug kwam op deze paginaquote:Op zondag 1 december 2024 11:56 schreef Blues het volgende:
Wat een leuk artikel over eten uit de muur in de VK
Had me nog nooit afgevraagd wie dit uitgevonden had eigenlijk omdat het zo 'gewoon' is.
Zelfde oorzaak als dat de ene schoen in schoenenwinkels ook altijd ruimer zit dan de andere.quote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben net terug van nieuwe koptelefoon pasronde en nu ben ik in de wardegene waarvan ik gisteren dacht dat die de grootste was van de twee (M4), zat nu juist het strakst. De blauwe M5 die ik gisteren paste zat nog steeds wel een beetje los, maar minder los dan ik me herinner van gisteren. De M4 zat helemaal niet los
. En tot slot was er ook een zilveren M5, en die zat ook niet los? Die leek echt kleiner dan de blauwe M5. Wat volgens mij helemaal niet kan
. Schiet mij maar lek..
Dat zou natuurlijk kunnen ja. En dat dan misschien de ene kleur vaker gepast is dan de ander.quote:Op zondag 1 december 2024 12:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zelfde oorzaak als dat de ene schoen in schoenenwinkels ook altijd ruimer zit dan de andere.
Vaak passen.
Oh lekker verwarrend danquote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben net terug van nieuwe koptelefoon pasronde en nu ben ik in de wardegene waarvan ik gisteren dacht dat die de grootste was van de twee (M4), zat nu juist het strakst. De blauwe M5 die ik gisteren paste zat nog steeds wel een beetje los, maar minder los dan ik me herinner van gisteren. De M4 zat helemaal niet los
. En tot slot was er ook een zilveren M5, en die zat ook niet los? Die leek echt kleiner dan de blauwe M5. Wat volgens mij helemaal niet kan
. Schiet mij maar lek..
Ooh wat balen zegquote:Op zondag 1 december 2024 14:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh lekker verwarrend dan
Ik ben terug van de Decathlon, de winterjas is een dikke teleurstelling
De medium zat heel mooi op de taille en heupen, mouwlengte perfect.
Maar ik kon m'n armen en schouders er niet in bewegen
Large geprobeerd, zat goed op de schouders en was verder een hobbezak.
Ik denk dat ik wel gewoon een grote sjaal koop voor bij m'n zomerjas
Oversized hobbezakken zijn in. Leuk voor de foto.quote:Op zondag 1 december 2024 14:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh lekker verwarrend dan
Ik ben terug van de Decathlon, de winterjas is een dikke teleurstelling
De medium zat heel mooi op de taille en heupen, mouwlengte perfect.
Maar ik kon m'n armen en schouders er niet in bewegen
Large geprobeerd, zat goed op de schouders en was verder een hobbezak.
Ik denk dat ik wel gewoon een grote sjaal koop voor bij m'n zomerjas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Mijn’ buurtvriendje (7) was al vroeg vanmorgen aan de deur. Toen deden we een analoog potje rummycub. (I.p.v. digitaal bowling) .
En hij wilde wel iets eten. “Wat heb je?” Dat werd een boterham pindakaas en een kopje thee. Rende nog wel even terug naar huis om de voetbal met lichtjes te laten zien. Leuk zo’n joch.
Daarna ben ik teksten gaan printen. En mnX voor morgen voor een overleg met de gemeente.![]()
Even een diagonaaltje halen bij automatiek groenen tijdens de schoolpauze.quote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Frikandel die er al te lang in ligt en je daarna nog dagen kan proeven.
Ja die kaassouflees, zo vaak (en nog) m'n bakkie verbranden.quote:Op zondag 1 december 2024 16:49 schreef z80 het volgende:
Even een diagonaaltje halen bij automatiek groenen tijdens de schoolpauze.
Om vervolgens je Bek te verbranden aan de kaassoufle.
Ik moest dit even opzoeken.quote:Op zondag 1 december 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hou van sitosticks maar die hebben ze lang niet overal
quote:Op zondag 1 december 2024 16:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik moest dit even opzoeken.
Lijkt me lekkerrrrr
quote:Op zondag 1 december 2024 18:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog maar 15 dagen, en dan gaat de zon weer steeds later pas onder! En vanaf 5 januari ook steeds eerder weer op.
Wel langzaam beide, maar toch he.
@:Lucky_Strike hebben jullie nog wat van het schaatsen kunnen zien dit weekend?
Even gekeken en wel bij de snackbar waar we vrijdags op het werk altijd weg halen. Maar es proberenquote:Op zondag 1 december 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hou van sitosticks maar die hebben ze lang niet overal
Dat zei ik van de week ook. Maar 21 dagen toch. Of is de kortste dag niet de dag waarop de zon het vroegste daalt?quote:Op zondag 1 december 2024 18:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog maar 15 dagen, en dan gaat de zon weer steeds later pas onder! En vanaf 5 januari ook steeds eerder weer op.
Dat tweede inderdaad. 21 december is idd de korste dag. 9 tm 15 dec zijn de dagen waarop zonsondergang het vroegste is, 25 dec tm 4 januari de dagen waarop zonsopkomst het laatst is.quote:Op zondag 1 december 2024 18:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook. Maar 21 dagen toch. Of is de kortste dag niet de dag waarop de zon het vroegste daalt?
Schijnt nogal gecompliceerd te liggenquote:The December solstice (winter solstice) in Deventer is at 10:20 on Saturday, 21 December 2024. In terms of daylight, this day is 9 hours, 5 minutes shorter than the June solstice. In most locations north of the equator, the shortest day of the year is around this date.
The earliest sunset is on 12 December. The latest sunrise is on 30 December.
Ja en over vijf maanden heb je er misschien nog echt wat aan ookquote:Op zondag 1 december 2024 20:05 schreef derLudolf het volgende:
Ik hou het gewoon bij "over drie weken worden de dagen weer langer" - das makkelijker
Dat komt goed uit, want over 5 maand duurt het nog een weekje tot we naar Praag gaanquote:Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en over vijf maanden heb je er misschien nog echt wat aan ook
Nouuu eind januari is het gewoon al een uur langer licht per dag, dat vind ik al best wat verbetering!quote:Op zondag 1 december 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en over vijf maanden heb je er misschien nog echt wat aan ook
Als je niet de deur uit en de gladdigheid in hoeft, ja prima.quote:Op zondag 1 december 2024 20:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nouuu eind januari is het gewoon al een uur langer licht per dag, dat vind ik al best wat verbetering!
Het is opzich nog niet heel vaak glad geweest deze herfst, toch.. hier niet in elk geval.quote:Op zondag 1 december 2024 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je niet de deur uit en de gladdigheid in hoeft, ja prima.
Nog nauwelijks al hebben ze dit weekend hier wel voor het eerst gestrooidquote:Op zondag 1 december 2024 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is opzich nog niet heel vaak glad geweest deze herfst, toch.. hier niet in elk geval.
Lekker vooruitzicht hequote:Op zondag 1 december 2024 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Lekker @:Blues!
Ik moet nog 2 weken en dan heb ik kerstvakantieen dan hoef ik pas 6 januari weer aan het werk. Zin in
Je weet wat ze zeggen. Als de dagen lengen gaat de winter strengen.quote:Op zondag 1 december 2024 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik moet nog 2 weken en dan heb ik kerstvakantieen dan hoef ik pas 6 januari weer aan het werk. Zin in
[..]
Het is opzich nog niet heel vaak glad geweest deze herfst, toch.. hier niet in elk geval.
Hier geen gladheid wanneer ik buiten moest zijn. Wel laatst de waarschuwing gekregen dat het op het “zonne” dek van de boten glad was.quote:Op zondag 1 december 2024 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op zondag 1 december 2024 21:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht he![]()
Kerstweek en O/N week elk maar 2 dg zie ik.
Ook weinig artsen/spreekuren dus prima.
Klopt. Maart is vaak verraderlijk koud, het zou niet het eerste jaar zijn dat ik dan ineens nog hockeywedstrijden moet gaan aflasten ivm bevroren veld.quote:Op zondag 1 december 2024 21:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen. Als de dagen lengen gaat de winter strengen.
De eerste maanden van het jaar zijn vaak kouder dan december.
Als we dan toch gaan hopen: doe mij maar overdag zonnig en droogquote:Op zondag 1 december 2024 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier geen gladheid wanneer ik buiten moest zijn. Wel laatst de waarschuwing gekregen dat het op het “zonne” dek van de boten glad was.
Maar een winter zonder sneeuw en glad/ijzel zou helemaal fijn zijn. Kou mag.
De nieuwe kaarsenhouder die ik vandaag van vriendinnen kreeg staat precies zoals ik gedacht had, bem er heel blij mee
Is er ook niet. Alleen die plaat van Kate Bush draai je op 1 december 😋quote:Op zondag 1 december 2024 23:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat lees ik. Alleen snap ik de combi met Kate Bush niet.
Duidelijk dan.quote:Op maandag 2 december 2024 06:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Is er ook niet. Alleen die plaat van Kate Bush draai je op 1 december 😋
En was ook en/of
Heerlijk, ik kijk er naar uitquote:Op zondag 1 december 2024 18:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kijk er naar uitquote:Op zondag 1 december 2024 18:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Morguh fijne werkdagquote:Op maandag 2 december 2024 07:14 schreef Blues het volgende:
Moggel!
Ontbijtje zit er weer in. Werkdag
Hey Mutskequote:
quote:Op maandag 2 december 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske![]()
Ja ik ook. Hou niet zo van dat donkere
Ik dacht ga weer eens op zoek naar multi cooker recepten. Ik krijg er geen smaak aan.quote:
Nee, dat kloptquote:Op zondag 1 december 2024 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat klopt, zal vast nog wel glad worden. Maar ook met gladheid is het fijn als het langer licht is, toch. Vind ik in elk geval. Als ik kan kiezen tussen glad en donker of glad en langer licht, doe mij dan maar het tweedequote:Op maandag 2 december 2024 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat kloptMaar de winter moet nog beginnen.
Gewoon oorlog maken. Dan krijg je alsnog je geld.quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef Tele6 het volgende:
Verder krijg ik van de NS geen geld terug voor m'n vertraging woensdag, want er was geen vertraging. Klopt, de trein reed namelijk vanaf Ede-Wageningen ineens weer terug naar Utrecht ipv verder. Dat is wat anders dan vertraging idd
Als je niemand in je kennisenkring hebt met een ANWB-abonnement wil ik ook best een jas voor je bestellen hoor. Moet goedkomen, dus als je wel een ANWB-winkel kan vinden zou ik als ik jou was eens gaan passen of er daar iets goeds voor jou bij zit.quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef Tele6 het volgende:
B suggereerde de ANWB-winkel, maar ik heb geen ANWB-abonnement en dan wordt alles er ineens dubbel zo duur
Goed dat je het zegt, ik moet ook bij een poging wagen tot restitutie.quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Ik kon drie kwartier later opstaan, want moet 9:00 in Utrecht zijn ipv 8:30 op werk. Fijn fijn
@:vlindertje89 ik stem ook voor licht en glad, want mijn routes worden wel gestrooid
Zijn er hier mensen die tips hebben voor een betaalbare, niet super dikke, wind/waterdichte winterjas?
Nu die van de Decathlon niet past
B suggereerde de ANWB-winkel, maar ik heb geen ANWB-abonnement en dan wordt alles er ineens dubbel zo duur
Verder krijg ik van de NS geen geld terug voor m'n vertraging woensdag, want er was geen vertraging. Klopt, de trein reed namelijk vanaf Ede-Wageningen ineens weer terug naar Utrecht ipv verder. Dat is wat anders dan vertraging idd
Mijn claim voor 60+ minuten vertraging is al goedgekeurd, dus ik denk dat het dan bij jou ook moet lukken. Zal wel in eerste instantie automatisch gekeurd worden, en als jij er een echt mens naar laat kijken (als dat nog niet is gebeurd) zou het toch wel goedgekeurd moeten worden lijkt me.quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Ik kon drie kwartier later opstaan, want moet 9:00 in Utrecht zijn ipv 8:30 op werk. Fijn fijn
@:vlindertje89 ik stem ook voor licht en glad, want mijn routes worden wel gestrooid
Zijn er hier mensen die tips hebben voor een betaalbare, niet super dikke, wind/waterdichte winterjas?
Nu die van de Decathlon niet past
Ik heb bezwaar gemaaktquote:Op maandag 2 december 2024 09:57 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet ook bij een poging wagen tot restitutie.
Maar zeker proberen bezwaar te maken via de klantenservice hoor!
Zo heb ik ook laatst geld teruggekregen omdat ik Dal Voordeel had aangevraagd, maar dit door een storing pas na m'n reis was geactiveerd.
Lekker weertje.☀quote:Op maandag 2 december 2024 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Het is nu 7.15 uur en na een korte vlucht gisteren (1 uur eerder geland dan gepland) en een kort nachtje wegens de jetlag zijn we wakker geworden met het vertrouwde geluid van troepialen en helaas ook muggen.
De zon is net op, buiten waait een lekker briesje bij een temperatuur van rond de 30 graden en de koffie staat klaar.
De vakantie kan beginnen…
Fijne vakantie!quote:Op maandag 2 december 2024 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Het is nu 7.15 uur en na een korte vlucht gisteren (1 uur eerder geland dan gepland) en een kort nachtje wegens de jetlag zijn we wakker geworden met het vertrouwde geluid van troepialen en helaas ook muggen.
De zon is net op, buiten waait een lekker briesje bij een temperatuur van rond de 30 graden en de koffie staat klaar.
De vakantie kan beginnen…
Dat moeten wij over 2 weken ook weer.quote:Op maandag 2 december 2024 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lekker weertje.☀
En dan is Tele op zoek naar een winterjas!
Ik heb dankzij hier gister een Jack wolfskin besteld met 40 + 25% korting. Kan niet zeggen dat ie fantastisch is want hij is nog niet binnen, maar ik vind 100 piek heel acceptabel voor een goeie jas.quote:Op maandag 2 december 2024 08:49 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
En herken je recepten?quote:
Ik heb hem zelf ook maar besteld, vond mijn oude jas niet schoon genoeg worden in de was.quote:Op maandag 2 december 2024 13:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dankzij hier gister een Jack wolfskin besteld met 40 + 25% korting. Kan niet zeggen dat ie fantastisch is want hij is nog niet binnen, maar ik vind 100 piek heel acceptabel voor een goeie jas.
Dingen als hachee en chili con carnequote:Op maandag 2 december 2024 13:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
En herken je recepten?
En is er een markt voor?
Cul vraag: doen jullie gember schillen nee/ja?
Waar heb je die besteld?quote:Op maandag 2 december 2024 13:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dankzij hier gister een Jack wolfskin besteld met 40 + 25% korting. Kan niet zeggen dat ie fantastisch is want hij is nog niet binnen, maar ik vind 100 piek heel acceptabel voor een goeie jas.
Top!quote:Op maandag 2 december 2024 16:05 schreef Blues het volgende:
Update picnic:
5 volle tassen, 1 hoog tot in de keuken gebracht toen g het vroeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog “denken en doen” overbruggen…
Tuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2024 16:22 schreef derLudolf het volgende:
Een tijdschrift uit 2015 had natuurlijk allang weggegooid moeten zijn
En statiegeld: Blikjes bij blikjes, flessen bij flessen, glas en PET apart. Max 50 per keer. Weet alleen nog niet of dat 50 van ieder is maar dat heeft tot op heden nog niet uitgemaaktquote:Op maandag 2 december 2024 16:05 schreef Blues het volgende:
Update picnic:
5 volle tassen, 1 hoog tot in de keuken gebracht toen g het vroeg![]()
50 lege kratten gaan in elk geval niet passenquote:Op maandag 2 december 2024 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En statiegeld: Blikjes bij blikjes, flessen bij flessen, glas en PET apart. Max 50 per keer. Weet alleen nog niet of dat 50 van ieder is maar dat heeft tot op heden nog niet uitgemaakt
Picnic doet niet aan kratten.quote:Op maandag 2 december 2024 16:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
50 lege kratten gaan in elk geval niet passen
Ehm, dat is eigenlijk een no-brainer voor me... Maar kennelijk is het niet nodig? Als je de gember toch al gaat snijden, dan kan je toch ook even de schil eraf snijden? Nog geen 5 seconden werkquote:Op maandag 2 december 2024 13:57 schreef AnneX het volgende:
Cul vraag: doen jullie gember schillen nee/ja?
Dan mag je 24 losse flesjes afrekenen? In NL is een krat toch goedkoper?quote:
Sixpacks veel he.quote:Op maandag 2 december 2024 17:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan mag je 24 losse flesjes afrekenen? In NL is een krat toch goedkoper?
Geraspt in de thee is geschild wel een aanraderquote:Op maandag 2 december 2024 16:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ehm, dat is eigenlijk een no-brainer voor me... Maar kennelijk is het niet nodig? Als je de gember toch al gaat snijden, dan kan je toch ook even de schil eraf snijden? Nog geen 5 seconden werk
Kalm aan. Morgen lekker afbouwen want daarna heb je Belangrijke Dingen te doen.quote:Op maandag 2 december 2024 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste werkdagje. Lekker thuis, ging prima.
Tussendoor online ARBO gesprek bij andere werkgever en dat viel ook best mee. Minder gedoe dan ik had verwacht. Blijkbaar heeft men daar ook door dat het een stuk goedkoper is me gewoon een weekje langer ziek te melden ipv koortsachtig alternatieve werkzaamheden te zoeken.
Ongeveer maandelijks rasp ik een berg gember met de hakselaar en vries pakjes met 2 eetlepels in.quote:Op maandag 2 december 2024 16:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ehm, dat is eigenlijk een no-brainer voor me... Maar kennelijk is het niet nodig? Als je de gember toch al gaat snijden, dan kan je toch ook even de schil eraf snijden? Nog geen 5 seconden werk
Fijn!quote:Op maandag 2 december 2024 17:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste werkdagje. Lekker thuis, ging prima.
Tussendoor online ARBO gesprek bij andere werkgever en dat viel ook best mee. Minder gedoe dan ik had verwacht. Blijkbaar heeft men daar ook door dat het een stuk goedkoper is me gewoon een weekje langer ziek te melden ipv koortsachtig alternatieve werkzaamheden te zoeken.
quote:Op maandag 2 december 2024 16:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog “denken en doen” overbruggen…
Spoilers!
Zo ideaalquote:Op maandag 2 december 2024 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En statiegeld: Blikjes bij blikjes, flessen bij flessen, glas en PET apart. Max 50 per keer. Weet alleen nog niet of dat 50 van ieder is maar dat heeft tot op heden nog niet uitgemaakt
Of die automaat WEER EENS kapot is. Vroegah kon je dan met de hand geholpen worden, tegenwoordig word je gewoon als een dakloze weer de straat op gestuurd met al je zooi. Supermarkten zijn gewoon echt de hel.quote:Op maandag 2 december 2024 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo ideaalals ik soms zie hoe lang die rijen in de supermarkt zijn....
Compleet sufgeluld nu?quote:Op maandag 2 december 2024 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nieuw record, 66 telefoontjes in 4 uur
Valt eigenlijk heel erg mee. Ik heb nu een paar keer 'mijn dag' niet gehad en dan is het wel zwaar om zo enorm aan te moeten staan. Maar vandaag ging prima.quote:
Oja hier bij de Jumbo is hij ook de helft van de tijd buiten gebruik. Maar geen idee of je nog met de hand wordt geholpen.quote:Op maandag 2 december 2024 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of die automaat WEER EENS kapot is. Vroegah kon je dan met de hand geholpen worden, tegenwoordig word je gewoon als een dakloze weer de straat op gestuurd met al je zooi. Supermarkten zijn gewoon echt de hel.
Gewoon bij jack wolfskin en dan zoeken in de afgeprijsde artikelen. Vanwege black friday op alles (nog steeds) 25% extra korting.quote:
Bij de jack wolfskin:)quote:
Exactquote:Op maandag 2 december 2024 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kalm aan. Morgen lekker afbouwen want daarna heb je Belangrijke Dingen te doen.
Welpotjandosiequote:Op maandag 2 december 2024 19:07 schreef Tele6 het volgende:
"In verband met een zware goederentrein voor ons maken we enige minuten vertraging."
Die had je niet op je bingokaart hé @:Dr_Flash
Ik moet morgen eerst nog naar kantoor en dan morgenavond nog naar de pedicure.quote:Op maandag 2 december 2024 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Exact
Nog een halve dag (wsch wat meer want kantoordag en dus vast Dingen) werken en dan ist weer weekend
Toewijdingquote:Op maandag 2 december 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet morgen eerst nog naar kantoor en dan morgenavond nog naar de pedicure.
Heb je hier al gekeken?quote:Op maandag 2 december 2024 19:07 schreef Tele6 het volgende:
De Jack Wolfskin heeft geen leuke jassen in mijn maat meer in de aanbieding. Het is ook allemaal erg zwart en donkerbruin. Helaas
Nou dat is nog maar helemaal de vraagquote:Op maandag 2 december 2024 20:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Cat en Flash gaan dus al bijna samen op pad? Leuk!
Dat is de instellingquote:Op maandag 2 december 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is nog maar helemaal de vraag![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 2 december 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is nog maar helemaal de vraag![]()
Levert PostNL nu ook al witgoed ??quote:Op maandag 2 december 2024 12:51 schreef Sarabi het volgende:
Onze vaatwasser werd vrijdag bezorgd door PostNL Extra@Home, maar dat moet ik echt iedereen afraden.
Na veel mopperen namen ze de oude vaatwasser mee maar de nieuwe aansluiten deden ze echt niet (terwijl dat wel de afspraak was). Verder kon er ook geen gedag of wat dan ook vanaf.
Nu ik online zoek ben ik niet de enige met die ervaringWat een ballentent.
Kennelijk, maar ze kunnen er beter mee stoppen.quote:Op maandag 2 december 2024 21:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Levert PostNL nu ook al witgoed ??
Oh dat zal vast zijn waarom er in de groep van mijn vorige appartementencomplex iemand klaagde dat hij al drie dagen een koelkast in de gang had staan voor een buur die niet thuis wasquote:Op maandag 2 december 2024 12:51 schreef Sarabi het volgende:
Onze vaatwasser werd vrijdag bezorgd door PostNL Extra@Home, maar dat moet ik echt iedereen afraden.
Na veel mopperen namen ze de oude vaatwasser mee maar de nieuwe aansluiten deden ze echt niet (terwijl dat wel de afspraak was). Verder kon er ook geen gedag of wat dan ook vanaf.
Nu ik online zoek ben ik niet de enige met die ervaringWat een ballentent.
Als ik zin en tijd heb, bbq ik er nog rustig op los. Heel toevallig weer 2 zalmzijden koud gerookt dit weekend.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben een dure week gehadNa vorige week dinsdag de auto hebben we gisteren een Big Green Egg gekocht. Dat is zo veel leuker om geld aan uit te geven
We zitten ook al zeker 4 maanden zonder fatsoenlijke barbecue dus we zijn zwaar aan het afkicken. @:pdehoog, hoe is het met jullie barbecuerij?
Dat past wel bij de recensies die ik online leesquote:Op maandag 2 december 2024 22:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh dat zal vast zijn waarom er in de groep van mijn vorige appartementencomplex iemand klaagde dat hij al drie dagen een koelkast in de gang had staan voor een buur die niet thuis was
Zelf aangeslotenquote:Op maandag 2 december 2024 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat hebben jullie nu gedaan @:sarabi ? Zelf aangesloten? Ik zou serieus een potje gaan janken geloof ik
Onze wasmachine die we bij Coolblue ooit besteld hadden kwam met gratis installatie. Áls we dat zelf hadden gedaan, hadden we in elk geval wél de transportbouten er uit gehaaldquote:Op maandag 2 december 2024 22:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat past wel bij de recensies die ik online lees
[..]
Zelf aangeslotenWe zijn totaal niet handig maar een vaatwasser lukt nog wel.
Ik heb daar gisteravond een rode softshell parka met nepschaap voering besteldquote:Op maandag 2 december 2024 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb je hier al gekeken?
https://www.bonprix.nl/categorie/dames-kleding-winterjassen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:
En heb je de vrije dagen van januari al gepland en geblokkeerd ?quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Heb gisteren halve dag geslapen en lag er gisterenavond ook om 22:00 in. Lijf had het blijkbaar nodig.
Over 2 uurtjes even naar de zaak voor paar uurtjes prutsen (ok en een uitvaart met toast voor 100 man.). Deze week begint ook wel echt officieel de teringzooi van december.
Relatief. 2e week van januari moet de ijsbaan eruit en doen we nog een bierfestival. Daarna is de agenda leeg.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
En heb je de vrije dagen van januari al gepland en geblokkeerd ?
quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb daar gisteravond een rode softshell parka met nepschaap voering besteldnu hopen dat t past.
Daarnaast ook nog allerlei andere dingen besteld want ik mocht m'n kledingbudget van 't jaar opmaken van mezelf![]()
Al wordt dat waarschijnlijk ook een teleurstelling want grote kans dat niks echt past.Een tip van ClubSoda is Superbra in Utrecht. Ook op fb te volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je nou twee verschillende (cup) maten kiest voor de lastige dagen?
Leuk hoor: een rode jas. Echt roodkapje rood.![]()
Beterschap dus @Lonaa💐
In Huize Annex is het onrustig. Het zal wel weer overgaan…
Baan is net zo ver rijden, maar nog filegevoeliger en met meer thuiswerkmogelijkheden. Verbouwing = aanleg van airco en het verwisselen van slaapkamer, logeerkamer en kantoortjequote:Op maandag 2 december 2024 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:
He @:pdehoog leuk dat je er even bent! Hoe bevalt de baan? Dichter bij huis ? En vertel, verbouwing?
Het klinkt zo lekker compact als je het zo opschrijft maar zo'n internet verhuizing heeft vast veel voeten in de aarde.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Baan is net zo ver rijden, maar nog filegevoeliger en met meer thuiswerkmogelijkheden. Verbouwing = aanleg van airco en het verwisselen van slaapkamer, logeerkamer en kantoortje
Maar koud gerookte zalm zeg je?? Dat lijkt me een verdienmodel gezien de gerooktezalmprijzen op dit momentquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Baan is net zo ver rijden, maar nog filegevoeliger en met meer thuiswerkmogelijkheden. Verbouwing = aanleg van airco en het verwisselen van slaapkamer, logeerkamer en kantoortje
Hoi! Jammer vd files maar lekker dat je dan maar thuis kan werken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gist vergeten?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:02 schreef Blues het volgende:
Deeg rijst niet![]()
In oven gezet nu. Verhoudingen goed gedaan
Nog steeds BI iddquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het klinkt zo lekker compact als je het zo opschrijft maar zo'n internet verhuizing heeft vast veel voeten in de aarde.
Zit je nog steeds in de BI?
Lekker de BBQ aan ter ontspanning
Koud gerookt idd. Dat verdienmodel valt wel mee. Ik heb 2,8 kg voor 100 eur volgens mij. Een kwart hebben we gewoon in de oven gedaan. Ik gok dat we rond de 2 kg hebben gepekeld en gedroogd. Daar komt echt wel nog een hoop vocht uit dus reken op 1,5 kg zalm resterend.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar koud gerookte zalm zeg je?? Dat lijkt me een verdienmodel gezien de gerooktezalmprijzen op dit moment
2 dg kantoor, 3 thuis. Of meer als ik het zou willen. Het halve pand is leeg dus bijna alle meetings zijn onlinequote:Op dinsdag 3 december 2024 12:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoi! Jammer vd files maar lekker dat je dan maar thuis kan werken.
50/50 ?
Beef & Steak. Per zalmzijdequote:Op dinsdag 3 december 2024 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja. Waar koop je je zalm? Dat staat hoog op de lijst voor kerst. Samen met nog 50 andere dingen maar ok.
Hmmmm dit is geen succesvolle bijdrage aan de businesscase voor een BigGreenEgg erbijquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koud gerookt idd. Dat verdienmodel valt wel mee. Ik heb 2,8 kg voor 100 eur volgens mij. Een kwart hebben we gewoon in de oven gedaan. Ik gok dat we rond de 2 kg hebben gepekeld en gedroogd. Daar komt echt wel nog een hoop vocht uit dus reken op 1,5 kg zalm resterend.
Die 2kg vers kostte dus rond de 70 eur. Komt nog zout en suiker bij. Afgerond 75 eur. Levert 1,5 kg op. Kost dus ongeveer 5 eur per 100 gram eindproduct. AH levert 100 gram voor 4,50z
Het is dat ik het vooral leuk vind om te doen en ook lekkerder
Ik mag hopen dat het ook eigen smaak is, en niet alleen solidariteitquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg een intagram vriendschapsverzoek van een organisatie die dat niet bij @:vanyel en @:cat-astrophe hoeft te doen, van multivlaai. In solidariteit met de dames zal ik het verzoek weigeren.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmmm dit is geen succesvolle bijdrage aan de businesscase voor een BigGreenEgg erbij
Uiteraard, ben nu een vlaaisnob 😂quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het ook eigen smaak is, en niet alleen solidariteit![]()
Jross wil graag een Ninja Multicooker waar ook een airfryer stand op zit, maar ik vraag me af of zo'n multi jack of all trades wel goed is in al die functies. Maar ik ken ook niemand met zo'n ding.quote:Op zondag 1 december 2024 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Next: wil ik een airfryer van Philips of Ninja en wil ik dan 1 of 2 mandjes.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross wil graag een Ninja Multicooker waar ook een airfryer stand op zit, maar ik vraag me af of zo'n multi jack of all trades wel goed is in al die functies. Maar ik ken ook niemand met zo'n ding.
Hey @:PdeHoogLeuk je te zien hier. En een leuke nieuwe baan dus. Ik vind nerds in je omgeving wel meer bij je passen dan tomatenkwekers
Op diverse fb pagina’s kom ik enthousiaste mensen tegen met deze. @fietsie en @Lucky_Strike hebben zo’n ding van Instant Potquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross wil graag een Ninja Multicooker waar ook een airfryer stand op zit, maar ik vraag me af of zo'n multi jack of all trades wel goed is in al die functies. Maar ik ken ook niemand met zo'n ding.
Hey @:PdeHoogLeuk je te zien hier. En een leuke nieuwe baan dus. Ik vind nerds in je omgeving wel meer bij je passen dan tomatenkwekers
Weinig meer van die toewijding over @Cat-atstrophequote:Op dinsdag 3 december 2024 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Pedicure ook maar een week verschoven. Weekend
Rechtzittingen zijn voor zover ik weet meestal wel openbaar. Interessant idd!quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
hoe zijn de broodjes nu @:blues ?
Vandaag een paar mensen gehad die vragen of IND de gezinshereniging naar voren wil halen. Helaas gaat dat niet maar da’s zo moeilijk vertellen, men begrijpt het niet.
Daarna hadden we een lunch met als spreker een asieladvocaat. Heel veel dingen gehoord waar we niet vrolijk van werden. Maar we snappen sommige dingen wel beter. En binnenkort ga ik eens naar een rechtszitting over asiel, blijkt dat je er ook zo maar naar toe kunt.
Ze zien er lekker uitquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Rechtzittingen zijn voor zover ik weet meestal wel openbaar. Interessant idd!
mn broodjes:
Blues in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #40
2x deeg gemaakt, 2e ging beter. Vanavond als late snack 'mogen' we er eentje, dus dan weet ik pas of ze lekker zijn
quote:
Yey! Ik vond ze ook erg lekker. Met golden syrup lijkt me nog lekkerderquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en vlindertje! Pannenkoekjes gemaakt, was heerlijk. Ik had ook heerlijke golden syrup om er over te doen
Geen idee wat dat met toewijding te maken had maar okeequote:Op dinsdag 3 december 2024 17:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weinig meer van die toewijding over @:Cat-atstrophe
Ik heb geen idee of jouw voorkeuren overeenstemmen met de mijne maar ik vind Italië heel fijn en Marokko geweldig.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:57 schreef Lonaa het volgende:
We willen ook weg. Marokko en Italie zitten in de overweging.
Ik vind gewichtsverlies zien op de weegschaal genoeg hoorquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:24 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Behalve meten van kilo’s eraf, is het ook grappig om cm’s te meten van omvang i.c.m. sporten. Bijv. Ook van armen en benen.
#194quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee wat dat met toewijding te maken had maar okee
Ja niet dat ik het nu beter snap hoorquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
#194![]()
Cat-astrophe in CUL / [CUL SC] AH bezorgt tot in de keuken!
Nou dat vraag je morgen maar aan Cat, ik refereer er slechts naarquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet dat ik het nu beter snap hoor
Puber is groter dan zijn moeder, erg bijdehand aan het worden en het bevalt hem wel op de middelbare school. Erg leuk om hem te zien veranderen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:24 schreef AnneX het volgende:
Yeah P. in the house. Still cul minded. En nerdy![]()
Hoe is het met de puber?
@:Blues Behalve meten van kilo’s eraf, is het ook grappig om cm’s te meten van omvang i.c.m. sporten. Bijv. Ook van armen en benen.
Twee keer zelf een rechtszaak meegemaakt als lijdend voorwerp.
Een kort geding omdat een collega mij uiteindelijk een oor aannaaide. De trut.
En voor de politierechter om te bewijzen, dat er géen bord stond van 80 op onze baan. Gelijk gekregen.
Rendang.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:01 schreef sigme het volgende:
Ik krijg vrij onverwacht vrijdag/zaterdag m'n vaste logee, dus dan ga ik ook extra veel en lekker koken. Geen moeilijke eter. In de diepvries vond ik veel goede riblap, dus het wordt iets runderstovigs. Iemand nog speciale aanraders daarvoor?
Lussiknie, wat een raar gevoel in mn mond, kenniknie, oma maakt het altijd met....quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:03 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie in welk opzicht zijn het moeilijke eters? Allergieën, kieskeurig, veganistisch?
Kieskeurig. Ok ok. Dat is de vervelendste categorie.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lussiknie, wat een raar gevoel in mn mond, kenniknie, oma maakt het altijd met....
Ja wel goed idee, van alles wat... En dan zo dat het in het referentiekader van mn moeder valt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kieskeurig. Ok ok. Dat is de vervelendste categorie.
B maakte altijd tapas als A z'n kieskeurige familie weer eens kwam eten. Maar dan Hollandse tapas. Dus gehaktballetjes, gebakken aardappels, iets met kaas erop uit de oven, snackgroente, wraprolletjes roomkaas komkommer, dat soort dingen. Want die mensen waren allemaal op verschillende manieren kieskeurig en zo had je altijd wel iets wat ze aten.
Iedereen zijn/haar eigen favoriete eten laten meenemen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lussiknie, wat een raar gevoel in mn mond, kenniknie, oma maakt het altijd met....
Gaat helaas niet, want druk druk druk, want competitiesporten kun je niet afzeggen als je oma 75 wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iedereen zijn/haar eigen favoriete eten laten meenemen?
En jij hebt niets te doen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gaat helaas niet, want druk druk druk, want competitiesporten kun je niet afzeggen als je oma 75 wordt.
Dat is in 5 seconden gebeurd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gaat helaas niet, want druk druk druk, want competitiesporten kun je niet afzeggen als je oma 75 wordt.
Ik heb de oplossing waar jij niet van weet dat je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Also Tele-boks over niet passende kleding ivm hormonen en boks over niet-passende kleding soberso.
Plz do tell.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing waar jij niet van weet dat je hem nodig hebt
Ik bekijk jouw reisverslagen wel eens en een deel daarvan komt zeker overeen met wat ik/we willen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of jouw voorkeuren overeenstemmen met de mijne maar ik vind Italië heel fijn en Marokko geweldig.
Dit klinkt helemaal niet passief agressiefquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
De bijl erin. Al je problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit klinkt helemaal niet passief agressief
Tenzij in prestatieteam (en dan nog) is familie en 75 toch een goed argument?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Je moet ook ergens een grens trekken als je je sport (en/of teamgenoten) serieus neemt. Mensen rekenen op je.
Ja, ok, fair. Maar, heel misschien, mogelijk, eventueel, heb ik dat deel van mijn lijf nog nodig.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De bijl erin. Al je problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Pff.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ok, fair. Maar, heel misschien, mogelijk, eventueel, heb ik dat deel van mijn lijf nog nodig.
Ja voor ouwe wijven. Jij bent een jonge blom in de bloei van je leven. Omarm je hormonen, zo lang je ze hebtquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoopte dat je met een oplossing voor de hormoonellende zou komen @:Vanyel want ik dacht dat jij daar ook de expert voor was.
Ik was dit weekend ook zo labiel als maar zijn kan
Ik had daar eens iets voor gekregen van een homeopaat. Werkte geweldig, ondanks dat ik er totaal niet in geloofde. Een paar jaar later had ik er weer zo'n last van. Ik die man weer bellen, was ie doodquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoopte dat je met een oplossing voor de hormoonellende zou komen @:Vanyel want ik dacht dat jij daar ook de expert voor was.
Ik was dit weekend ook zo labiel als maar zijn kan
Bedankt voor de tip! Zeker het proberen waardquote:Op woensdag 4 december 2024 00:50 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik had daar eens iets voor gekregen van een homeopaat. Werkte geweldig, ondanks dat ik er totaal niet in geloofde. Een paar jaar later had ik er weer zo'n last van. Ik die man weer bellen, was ie dood
Nagekomen bericht: ^^ serieus. Ik probeer niet grappig te zijn. I feel you, want ik had het elke maand ongeveer een dag of 10. Niet te harden en niet leuk. Ik had natuurlijk geen idee wat ik ooit van die man had gekregen en ben er ook nooit meer achter gekomen.
Ik heb een mirena. Maar ik heb 'm al 6 jaar en ik heb de indruk dat hij niet meer zo'n sterk effect heeft als 5 jaar geleden. Ik overweeg om de huisarts te vragen of hij eerder dan over 2 jaar vervangen kan worden. Eerder vervingen ze 'm na 5 jaar, maar ze hebben ontdekt dat hij 8 jaar lang prima zou werken. Scheelt geld en ellende met het plaatsen. Maar ik heb geld en vond het plaatsen niet super vervelendquote:Op woensdag 4 december 2024 07:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Ben je aan de pil? Zo ja, dan zou je kunnen proberen of een tijdje doorslikken wat voor je doet. Voor mij werkt dat top. Blijkbaar gaat mijn lijf goed op elke dag dezelfde dosis hormonen. Zonder pil lag ik elke maand een week te creperen, had ik vlak ervoor eetbuien en had ik zo goed als maandelijks migraine, met pil was dat al iets beter en nu met doorslikken heb ik tenzij doorbraakbloeding nergens meer last van.
Ik ben nog steeds wel soms labiel etc natuurlijk, maar dat komt dan door slaapgebrek of dat soort dingen.
Tussendoor: veel plezier. Kijk al uit naar het reisverslag.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, goedemorgen allemaalop naar het zuiden!
Veel plezier Fleskenquote:Op woensdag 4 december 2024 07:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, goedemorgen allemaalop naar het zuiden!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |