Ik vind picnic wel erg onhandig met dat tijdslot systeem. duur ook vergeleken met de AH bezorgdienstquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:05 schreef Myraela het volgende:
Na een hele tijd bij m’n schoonvader gezeten te hebben, is na ons vertrek de Picnic ook blijven komen. Heel vaak de tip geven voorheen, heeft nooit effect gehad. Naar een poosje het gemak zien heeft hem wel overtuigd. Die bezorgdiensten zijn toch ook gewoon heerlijk.
Ik kom met plezier voor een klein boodschapje in de supermarkt. Maar de echte boodschappen is toch gewoon ook gedoe, onhandig, zwaar en tijdrovend.
Wat heerlijk om te horenquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles goed.Niet meer zo vaak in de slowchat-mood. Schermtijd is natuurlijk drastisch verminderd.
Al gluur ik hier soms nog eens, maar echt meelezen lukt me niet.
Het is echt een heerlijk meisje. Vrolijk, eigenwijs en heeft nu net leren zwaaien.Ze is nu 8 maanden, maar ik kan nog steeds 24/7 naar haar staren en van haar genieten. Magisch mooi allemaal. En het is een vreetzakkie, maar dat was te verwachten.
Ik heb zelf ook ah bezorgbundel. Maar picnic is voor de mensen die iets minder grote boodschappen doen vaak wel het makkelijkste. Zoals alleenstaande schoonvader.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:09 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind picnic wel erg onhandig met dat tijdslot systeem. duur ook vergeleken met de AH bezorgdienst
ah, zo! ja, dan is het wel een oplossing inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ah bezorgbundel. Maar picnic is voor de mensen die iets minder grote boodschappen doen vaak wel het makkelijkste. Zoals alleenstaande schoonvader.
Ik ben er ook wel even klaar meequote:Op zaterdag 30 november 2024 18:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg! Ik heb 2x oesters op en 2x zo ziek geweest daarna. Ik hoef ze nooit meer
Tijdens corona had ik dat ook een jaar. Maar in de praktijk bestel ik 1x per 1,5 week en ik vond dat vaste tijdstip niet altijd even handigquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel even klaar mee![]()
Sinds corona hebben wij ook een AH bezorgbundel, erg blij mee.
Het is een heeeeerlijk huis. En lekker dicht bij m'n werk. We hebben er ook gewoon een lekker plekje van gemaakt, echt nog blij met de keuzes die we hebben gemaakt en de spullen die we hebben gekocht. Ik snap de charme van een oud huis wel. Maar ik denk dat ik niet meer zonder de luxe van nieuwbouw zou kunnen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat heerlijk om te horenen je zo ontzettend gegund na al die tijd!
Hoe is jullie nieuwe huis? Ik zag een foto toen ik even aan het teruglezen was in OUD, dat ziet er prachtig uit!
Dit zou echt de droom zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Een thuisbezorg Aldi of Lidl, daar zou ik ook erg blij van worden.
Misschien gewoon geen 100 km/h in het donker rijden als je niks ziet. Of is dat een heel raar idee?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:27 schreef z80 het volgende:
Alleen die Picnic karretjes zouden verboden moeten worden.
Die kunnen max 50Kmh. Op een 80Kmh weg, of hier in Duitsland op een 100Kmh weg is het schrikken. Vooral in de schemer/donker. Er zit nauwelijks licht op die karretjes. Zelfs een fiets zou zich schamen voor hoe weinig licht er op zit.
Ja. Aangezien al het verkeer gewoon 100Kmh rijd. Op die karretjes en Nederlanders na.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gewoon geen 100 km/h in het donker rijden als je niks ziet. Of is dat een heel raar idee?
Al jaren niet meerquote:
Ik goochel mijn tijdstip elke week naar iets wat past.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tijdens corona had ik dat ook een jaar. Maar in de praktijk bestel ik 1x per 1,5 week en ik vond dat vaste tijdstip niet altijd even handig
Maar met een bundel is (of was) dat gedoe. Dus nu maar incidenteel bestellen bij AHquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik goochel mijn tijdstip elke week naar iets wat past.
Als ik boodschappen ga doen voor meer dan een paar dingetjes kan ik daarna mijn nest in omdat ik af ben.
Daarvoor deed ik ook al jaren Albert. Nu heb ik het nodig. Er zijn denk ik wel duizend dingen die ik erger vind dan geen boodschappen kunnen doen.
Maar je hoeft dat tijdstip niet te nemen he? Je kan het aanpassen of gewoon een ander moment boeken en het laten vervallen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tijdens corona had ik dat ook een jaar. Maar in de praktijk bestel ik 1x per 1,5 week en ik vond dat vaste tijdstip niet altijd even handig
Vast geen "pils" danquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:14 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
En nu een dik glas pils in een motelkamer. Van de tap
Doch.quote:
Oh maar dat duurt heeeeeeeel langquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een heeeeerlijk huis. En lekker dicht bij m'n werk. We hebben er ook gewoon een lekker plekje van gemaakt, echt nog blij met de keuzes die we hebben gemaakt en de spullen die we hebben gekocht. Ik snap de charme van een oud huis wel. Maar ik denk dat ik niet meer zonder de luxe van nieuwbouw zou kunnen.
Het voelt alleen soms in mijn hoofd nog gek. Want dan zit ik hier in zo'n huis, man, baby en dat terwijl mijn hoofd soms nog denkt dat ik een tienermoeder ben.
Je voert ook licht om gezien te wordenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gewoon geen 100 km/h in het donker rijden als je niks ziet. Of is dat een heel raar idee?
Wat geweldigquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:23 schreef Blues het volgende:
Ik zie net filmpje van kleinzoon J. die het schoolkoor begeleidt op zijn keyboard![]()
![]()
![]()
Ik zou vooral bang zijn dat het om waait.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je voert ook licht om gezien te worden
Voor geen geld ging ik de openbare weg op met zo'n Picnic karretje
Ja maar dat is dan minstens een tripel of iets dergelijks tochquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch.
Godvergeten dure ook nog![]()
Meer dan ¤8,- per glas
Ben ook al anderhalf jaar niet in een AH geweest en heb er nog nooit besteld, dus geen ideequote:
Nee echt, het is pils. 1664 geloof ik.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan minstens een tripel of iets dergelijks tochToch??
Nou ja dat onderandere. En je hebt zelf onderdeel van de kreukelzone, dat zo'n karretje mag van de Arbowet is een wonderquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou vooral bang zijn dat het om waait.
En dat met mijn postuur hihaho.
Godverju daar ga je toch geen 8 Eurie voor kapotgooien??quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee echt, het is pils. 1664 geloof ik.
Ik vroeg eerst bier en betaalde pas daarna en in het Frans versta ik getallen maar matig maar inloggend bij de bank was het bier bijna net zo duur als het ontbijtquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverju daar ga je toch geen 8 Eurie voor kapotgooien??
Goed ontbijt naar binnen stouwen en je hoeft niet meer te lunchen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja een beetje ontbijt mag je tegenwoordig ook gewoon 20 euro voor aftikken
Ja in Engeland misschien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goed ontbijt naar binnen stouwen en je hoeft niet meer te lunchen.
Mijn manier van geld uitsparen op vakantiequote:Op zaterdag 30 november 2024 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goed ontbijt naar binnen stouwen en je hoeft niet meer te lunchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank dank dank
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:23 schreef AnneX het volgende:
Waarschuwing: Spam ⚠t voor elkaar. 3e verzoek voor de top 2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank dank dankWe have far more in common than that which devides us..
Het had wel simpeler gemogen!quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Kom
[..]
t voor elkaar. 3e verzoek voor de top 2000
Nee, op bluesky willen ze de song van ELO Mr Blue Sky naar boven stemmen en op insta ging het rond door wat bekende Nederlanders van allochtone afkomst om op een (mooie) song van de libanese zangeres Fairuz te stemmen. Dat doet ik zeker al had ik liever een ander lied van haar gehad, maar hiervan is de titel wel heel mooi. Die vrouw heeft zo’n prachtige stem maar zal wel niet meer optreden, ze is90quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het had wel simpeler gemogen!
Bedoel je dat er al 3x is gestemd.
Aha…nu snap k de opmerking 😉quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, op bluesky willen ze de song van ELO Mr Blue Sky naar boven stemmen en op insta ging het rond door wat bekende Nederlanders van allochtone afkomst om op een (mooie) song van de libanese zangeres Fairuz te stemmen. Dat doet ik zeker al had ik liever een ander lied van haar gehad, maar hiervan is de titel wel heel mooi. Die vrouw heeft zo’n prachtige stem maar zal wel niet meer optreden, ze is90
Met die meer dan 40.000 !!! volgers is dat toch een fluitje…😇quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:21 schreef Blues het volgende:
Mijn Utregse fb groep is weer bezig om 'Utereg me stadje' in de top 2000 te krijgen
Vorig jaar plek 1731![]()
Veel plezierquote:Op zondag 1 december 2024 07:15 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Laatste hotelnachtje. Motelding. Kamer is prima maar lawaaiïge aso-gasten in andere kamers. Nou ja. Hoofdzakelijk toch goed geslapen. Vandaag duizend km rijden.
Maar eerst dat ontbijt uitchecken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op weg naar huis![]()
Mijn in de VS wonende nicht is helemaal pro-Trump. Wij Nederlanders hebben een volkomen verkeerd beeld van die aardige, rechtschapen man (ok, dat zijn mijn woorden, maar dat we een verkeerd beeld van hem hebben komt van haar). Ze werkt in de zorg. Ze is in Nederland opgegroeid. Ze woont (nu) in een Democratische staat (voorheen in Texas). Ze woont soort van illegaal in Amerika (hey, maar ze is wit huh), Ik begrijp er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:37 schreef Clubsoda het volgende:
Het is een bizar gegeven dat je voortplanting (of de afwezigheid daarvan) opeens een criminele lading krijgtik prijs mijn Amerikaanse familie gelukkig dat ze in Democratische staat wonen, maar dat is maar beperkte mazzel natuurlijk.
De Amerikaanse tante van mijn man zei een paar weken geleden dat we ook allemaal op Trump zouden stemmen als we daar zouden wonen. Je weet het natuurlijk niet maar mag toch hopen van niet......quote:Op zondag 1 december 2024 09:12 schreef Isabeau het volgende:
@:Candaasje Jij ziet natuurlijk ook echt veel ellende vanaf de kant van de hond en het baasjeNou ja, ze brengen het dier tenminste nog naar een ziekenhuis. De dieren die in de slechtste omstandigheden leven zien vast nooit een dierenarts.
[..]
Mijn in de VS wonende nicht is helemaal pro-Trump. Wij Nederlanders hebben een volkomen verkeerd beeld van die aardige, rechtschapen man (ok, dat zijn mijn woorden, maar dat we een verkeerd beeld van hem hebben komt van haar). Ze werkt in de zorg. Ze is in Nederland opgegroeid. Ze woont (nu) in een Democratische staat (voorheen in Texas). Ze woont soort van illegaal in Amerika (hey, maar ze is wit huh), Ik begrijp er helemaal niets van.
@:Myraela leuk te zien dat het goed met jullie gaatIk moest toevallig eergisteren nog aan je denken, dat ik je hier niet meer zag. Maar ging e rmaar vanuit dat je druk druk druk met alles was.
Stockholmsyndroom?quote:Op zondag 1 december 2024 09:12 schreef Isabeau het volgende:
@:Candaasje Jij ziet natuurlijk ook echt veel ellende vanaf de kant van de hond en het baasjeNou ja, ze brengen het dier tenminste nog naar een ziekenhuis. De dieren die in de slechtste omstandigheden leven zien vast nooit een dierenarts.
[..]
Mijn in de VS wonende nicht is helemaal pro-Trump. Wij Nederlanders hebben een volkomen verkeerd beeld van die aardige, rechtschapen man (ok, dat zijn mijn woorden, maar dat we een verkeerd beeld van hem hebben komt van haar). Ze werkt in de zorg. Ze is in Nederland opgegroeid. Ze woont (nu) in een Democratische staat (voorheen in Texas). Ze woont soort van illegaal in Amerika (hey, maar ze is wit huh), Ik begrijp er helemaal niets van.
@:Myraela leuk te zien dat het goed met jullie gaatIk moest toevallig eergisteren nog aan je denken, dat ik je hier niet meer zag. Maar ging e rmaar vanuit dat je druk druk druk met alles was.
Wat jammer!quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoewel ik het gevoel van confrontatie begrijp (want dat is het, denk ik, @:Blues? Dat het confronterend is dat het te zwaar wordt om zelf te doen? Of interpreteer ik dat verkeerd), vind ik @:Vanyel's visie erop wel mooi![]()
Ik ging helemaal enthousiast naar de Mediamarkt om de M4 en M5 van de hier besproken koptelefoon te passen/proberen, om te beslissen welk van de twee ik ging kopen. Blijkbaar heb ik een mini hoofd, want ze waren allebei te groot/los, ook op de allerkleinste standdus geen nieuwe koptelefoon voor mij helaas.
Ik ga vanmiddag nog een keertje passen, gister was ik vrij overprikkeld en was het HEEL druk dus echt opgezet afgezet weg haha. Huidige koptelefoon zit ook niet super strak. Dus straks even iets rustiger proberen. Mijn hoofd is ook wel klein hoor, mutsen enzo zijn juist snel te groot hier. Dus dat zal bij jou vast geen probleem geven! Ze hebben idd geen kleiner model helaas. Dus straks nog even goed passen en dan kijken wat ik doe.quote:Op zondag 1 december 2024 09:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat jammer!
Ik heb 'm niet gepast maar online besteld dus we zullen zien. Mijn hoofd is aan de grote kant (altijd feest met mutsen, petten en helmen) dus hopelijk past t gewoon.
Ze hebben geen kleiner model denk ik hè? Stom.
Ik heb mango. Ik heb pompoenpuree. Ik heb Griekse yoghurt. Ik heb banaan. Ik heb nootjes. Recept? Of is het snel te googlen.quote:Op zondag 1 december 2024 09:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Toch teveel gedaan dus @:Kaatje1, balen dat je daar nu last van hebt!
@:Candaasje dat lijkt me wel echt een lastige kant van je werk ook, dit soort dingen langs zien komen. Zo sneu voor die beestjes..
Ik maakte pannenkoekjes van dokterelise. Beslag met mango en pompoenpuree erin, en skyr en banaan en nootjes erop. Lekker!
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook een wat groter hoofd denk ik dan gemiddeld. Maar koptelefoon zit prima. Niet los, maar ook zeker niet heel vast.quote:Op zondag 1 december 2024 09:56 schreef Tele6 het volgende:
Wat jammer!
Ik heb 'm niet gepast maar online besteld dus we zullen zien. Mijn hoofd is aan de grote kant (altijd feest met mutsen, petten en helmen) dus hopelijk past t gewoon.
Ze hebben geen kleiner model denk ik hè? Stom.
quote:Op zondag 1 december 2024 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb mango. Ik heb pompoenpuree. Ik heb Griekse yoghurt. Ik heb banaan. Ik heb nootjes. Recept? Of is het snel te googlen.
Ja is een grote groep; net even gekeken: 43.459quote:Op zondag 1 december 2024 00:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met die meer dan 40.000 !!! volgers is dat toch een fluitje…😇
Weer eens door de pagina geklikt en ik zie wel 6 fb ‘vriendjes’, die Utrecht ook volgen.🙃 Wist ik niet eens.
Ook onze Domundergids zie ik daar terug. Is geen fb connectie van mij.
Lekker!quote:Op zondag 1 december 2024 09:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik maakte pannenkoekjes van dokterelise. Beslag met mango en pompoenpuree erin, en skyr en banaan en nootjes erop. Lekker!
[ link | afbeelding ]
Ja, heb ik allemaalquote:Op zondag 1 december 2024 10:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is het 'officiële' recept. Ik had geen appel, dus had wat diepvries mango ontdooid en door het beslag gedaan ipv appel, en heb de kaneel weggelaten. En daarna gewoon de pannenkoekjes gebakken, niet nog mango los gebakken ofzo.
Ramsesquote:Op zondag 1 december 2024 07:50 schreef borisz het volgende:
December We kunnen traditioneel kiezen voor
Bekijk deze YouTube-video
EN/OF
Iedere willekeurige Ramses
Bekijk deze YouTube-video
Vijftien jaar dood vandaag.
Klinkt goedquote:Op zondag 1 december 2024 09:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Toch teveel gedaan dus @:Kaatje1, balen dat je daar nu last van hebt!
@:Candaasje dat lijkt me wel echt een lastige kant van je werk ook, dit soort dingen langs zien komen. Zo sneu voor die beestjes..
[ link | afbeelding ]
Lijkt niet echt op Dreetje Hazesquote:Op zondag 1 december 2024 10:58 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
eigen foto (Amsterdam)
Harris had een prima plan voor de economische vooruitgang van de gemiddelde Amerikaan, om maar wat te noemen. Genoeg goede inhoud. Maar als die clown begint over het eten van huisdieren, dan is dát en de reactie daarop wat de grote media haalt. En niet de inhoud van de democraten.quote:Op zondag 1 december 2024 09:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Stockholmsyndroom?
Dat mensen uit de flyover states voor Trump stemmen is nog te begrijpen. Maar dat hij ook de rijke en welvarende staten wint?
Aan de andere kant. Wat was de boodschap van Kamala Harris. Zij riep alleen oranje man slecht. Zonder een beleid of visie uit te dragen.
We gaan het zien wat er gaat gebeuren daar aan die kant van de plas water. De rest van de wereld kan er niets aan veranderen. Hooguit 4 jaar wachten op de volgende.
Een paar maanden voor de verkiezingen had ze Trump bijna knock out maar daarna raakten de rollen vrij snel omgekeerd (helaas), zie je vaker want de SP heeft in de peilingen ooit ook op 37 zetels gestaan en haalde er uiteindelijk toen 15. Beeldvorming doet veel.quote:Op zondag 1 december 2024 11:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Harris had een prima plan voor de economische vooruitgang van de gemiddelde Amerikaan, om maar wat te noemen. Genoeg goede inhoud. Maar als die clown begint over het eten van huisdieren, dan is dát en de reactie daarop wat de grote media haalt. En niet de inhoud van de democraten.
Frikandel die er al te lang in ligt en je daarna nog dagen kan proeven.quote:Op zondag 1 december 2024 11:56 schreef Blues het volgende:
Wat een leuk artikel over eten uit de muur in de VK
Had me nog nooit afgevraagd wie dit uitgevonden had eigenlijk omdat het zo 'gewoon' is.
Sowieso 2 mandjes en verder weet ik weinig van de huidige Philipsen en Ninja’s. Ben zelf blij met die van instant pot met geur contol. Weet alleen niet of die er ook met 2 mandjes is.quote:Op zondag 1 december 2024 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Next: wil ik een airfryer van Philips of Ninja en wil ik dan 1 of 2 mandjes.
Ik vroeg me dus af waarom je de Verenigd Koninkrijk schreef en begreep dat pas toen ik het hele stuk uit had en terug kwam op deze paginaquote:Op zondag 1 december 2024 11:56 schreef Blues het volgende:
Wat een leuk artikel over eten uit de muur in de VK
Had me nog nooit afgevraagd wie dit uitgevonden had eigenlijk omdat het zo 'gewoon' is.
Zelfde oorzaak als dat de ene schoen in schoenenwinkels ook altijd ruimer zit dan de andere.quote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben net terug van nieuwe koptelefoon pasronde en nu ben ik in de wardegene waarvan ik gisteren dacht dat die de grootste was van de twee (M4), zat nu juist het strakst. De blauwe M5 die ik gisteren paste zat nog steeds wel een beetje los, maar minder los dan ik me herinner van gisteren. De M4 zat helemaal niet los
. En tot slot was er ook een zilveren M5, en die zat ook niet los? Die leek echt kleiner dan de blauwe M5. Wat volgens mij helemaal niet kan
. Schiet mij maar lek..
Dat zou natuurlijk kunnen ja. En dat dan misschien de ene kleur vaker gepast is dan de ander.quote:Op zondag 1 december 2024 12:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zelfde oorzaak als dat de ene schoen in schoenenwinkels ook altijd ruimer zit dan de andere.
Vaak passen.
Oh lekker verwarrend danquote:Op zondag 1 december 2024 12:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben net terug van nieuwe koptelefoon pasronde en nu ben ik in de wardegene waarvan ik gisteren dacht dat die de grootste was van de twee (M4), zat nu juist het strakst. De blauwe M5 die ik gisteren paste zat nog steeds wel een beetje los, maar minder los dan ik me herinner van gisteren. De M4 zat helemaal niet los
. En tot slot was er ook een zilveren M5, en die zat ook niet los? Die leek echt kleiner dan de blauwe M5. Wat volgens mij helemaal niet kan
. Schiet mij maar lek..
Ooh wat balen zegquote:Op zondag 1 december 2024 14:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh lekker verwarrend dan
Ik ben terug van de Decathlon, de winterjas is een dikke teleurstelling
De medium zat heel mooi op de taille en heupen, mouwlengte perfect.
Maar ik kon m'n armen en schouders er niet in bewegen
Large geprobeerd, zat goed op de schouders en was verder een hobbezak.
Ik denk dat ik wel gewoon een grote sjaal koop voor bij m'n zomerjas
Oversized hobbezakken zijn in. Leuk voor de foto.quote:Op zondag 1 december 2024 14:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh lekker verwarrend dan
Ik ben terug van de Decathlon, de winterjas is een dikke teleurstelling
De medium zat heel mooi op de taille en heupen, mouwlengte perfect.
Maar ik kon m'n armen en schouders er niet in bewegen
Large geprobeerd, zat goed op de schouders en was verder een hobbezak.
Ik denk dat ik wel gewoon een grote sjaal koop voor bij m'n zomerjas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Mijn’ buurtvriendje (7) was al vroeg vanmorgen aan de deur. Toen deden we een analoog potje rummycub. (I.p.v. digitaal bowling) .
En hij wilde wel iets eten. “Wat heb je?” Dat werd een boterham pindakaas en een kopje thee. Rende nog wel even terug naar huis om de voetbal met lichtjes te laten zien. Leuk zo’n joch.
Daarna ben ik teksten gaan printen. En mnX voor morgen voor een overleg met de gemeente.![]()
Even een diagonaaltje halen bij automatiek groenen tijdens de schoolpauze.quote:Op zondag 1 december 2024 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Frikandel die er al te lang in ligt en je daarna nog dagen kan proeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |