Iedereen die niet in de NOS-propaganda trapt is een trol?quote:
jouw vrienden zijn 18 jarigen? verklaard wel je adolescente wereldbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Iedereen die niet in de NOS-propaganda trapt is een trol?
Met covid loog men ook. En nu spreken ze ineens de waarheid?
Na covid ben ik goed onderzoek gaan doen, tijdens covid eigenlijk al - helaas een beetje te laat opgestart. En de verdeling links en rechts heb ik maar laten varen. Dat geldt gewoon niet meer. Soms zijn mijn bondgenoten links en soms rechts. Soms ben ik met Marxisten op pad en dan weer met Forum-leden.
Ik zie gewoon vrienden om me heen - oke is even eigen ervaring - die fysiek tot niets in staat zijn en die zijn pro-Zelensky, hebben zich helemaal kapot laten vaccineren (soms vrij letterlijk), liepen met mondkapjes rond en zijn nu ineens pro-NAVO en anti-Rusland. Maar die gasten wil je echt niet in het leger hebben.Die vallen om bij windkracht vier.
En andersom ook. Body-builder, boksen, an sich inzetbaar voor het leger, maar echt enorm anti-Zelensky en anti-NAVO en pro-Rusland. Even voorbeeldje.
Goed voorbeelden uit eigen ervaring, misschien niet representatief, maar ik denk dat de mensen die iets met vechtsport doen of gewoon fysieke conditie in de regel niet woke zijn en dus niet op de hand van die clown Zelensky.
En het leger in Nederland is toch ook gewoon helemaal kapot bezuinigd? En Belgie idem. Wat is er nu nog van over dan?
quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Na covid ben ik goed onderzoek gaan doen, tijdens covid eigenlijk al - helaas een beetje te laat opgestart. En de verdeling links en rechts heb ik maar laten varen. Dat geldt gewoon niet meer. Soms zijn mijn bondgenoten links en soms rechts. Soms ben ik met Marxisten op pad en dan weer met Forum-leden.
Ik zie gewoon vrienden om me heen - oke is even eigen ervaring - die fysiek tot niets in staat zijn en die zijn pro-Zelensky, hebben zich helemaal kapot laten vaccineren (soms vrij letterlijk), liepen met mondkapjes rond en zijn nu ineens pro-NAVO en anti-Rusland. Maar die gasten wil je echt niet in het leger hebben.Die vallen om bij windkracht vier.
En andersom ook. Body-builder, boksen, an sich inzetbaar voor het leger, maar echt enorm anti-Zelensky en anti-NAVO en pro-Rusland. Even voorbeeldje.
Goed voorbeelden uit eigen ervaring, misschien niet representatief, maar ik denk dat de mensen die iets met vechtsport doen of gewoon fysieke conditie in de regel niet woke zijn en dus niet op de hand van die clown Zelensky.
En het leger in Nederland is toch ook gewoon helemaal kapot bezuinigd? En Belgie idem. Wat is er nu nog van over dan?
Ben je al aan het trainen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:05 schreef byah het volgende:
[..]
Zodra Frankrijk en Duitsland dit gaan doen gaan wij ook, dus maar beter voorbereid zijn.
In Oekraïne geldt de dienstplicht ik geloof tot 60 jaar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:55 schreef zuchtje het volgende:
[..]
jouw vrienden zijn 18 jarigen? verklaard wel je adolescente wereldbeeld.
Putin is de oorlog begonnen. Dus de pro-Russen en pro-Putinisten zijn pro-oorlog, niet andersom.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die voor oorlog zijn (helaas is nu dus met name links voor oorlog) slaan werkelijk nog geen deuk in een pakje boter en zien de wereld als een soort computerspel.
De paar mensen die ik ken die tegen oorlog zijn - en overwegend sterk pro-Rusland - welnu een paar hiervan hebben enige conditie, een doet aan body-building en boksen en zouden dus inzetbaar zijn, ware het niet dat zij werkelijk nooit voor het decadente lgbti-westen gaan vechten en in de Forum-hoek zitten.
En ik denk dat dit overwegend voor west-Europa geldt. De mensen die voor een oorlog zijn met Rusland, die met Oekrainse vlaggetjes in hun X-account, kunnen echt niets en hebben nul conditie en leven als het ware nog bij mama op zolder (dus zijn niet inzetbaar) en de mensen die wel inzetbaar zijn, zijn op de hand van het Kremlin. Of in elk geval zeer sterk anti-woke, ergo anti-NAVO en anti-Zelensky en zijn dus ook niet inzetbaar.
Verder is het leger in Europa gewoon kapot bezuinigd. De VS heeft een goed leger, maar juist de VS trekt zich spoedig terug uit de NAVO en wil nu vrede. Misschien 20 januari al. Hopelijk.![]()
Het leger is echt iets anders dan een beetje op een stoffige zolderkamer bij mama WoW spelen. Of hoe die spellen ook moge heten. (Ik vind gamen echt mega saai).
Het gaat om mogelijke dienstplicht in Nederland. Ik denk niet dat het parlement kan verkopen dat we in oorlog zijn, dus die luchtfietserij van jou en je vrienden slaan nergens op. Natuurlijk kunnen die opgeroepen worden voor de dienstplicht, en zitten er mensen bij die wat meer of minder inzet tonen. Een hernieuwde intreding tot de dienstplicht zet ons niet dichter bij een oorlog. Het zorgt alleen voor een voorbereiding, zodat we "iets" kunnen om onze belangen veilig te stellen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
In Oekraïne geldt de dienstplicht ik geloof tot 60 jaar.
Nee, meeste vrienden zijn ver boven die leeftijd. Maar als er oorlog is kan je ook op je 30e worden opgeroepen. Mits je man bent, want dan geldt het feminisme natuurlijk weer even niet.
https://www.rijksoverheid(...)rsoneel/dienstplichtquote:Dienstplicht voor vrouwen
De dienstplicht geldt sinds 1 januari 2020 ook voor vrouwen. Vrouwen die 17 jaar worden, ontvangen daarom ook een brief van de overheid over de dienstplicht.
lolquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Na covid ben ik goed onderzoek gaan doen, tijdens covid eigenlijk al -
ik zou gewoon weer gaan, fuck de Russen en ik heb meerdere lvl 70's in wow, allemaal Alliance obviouslyquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die voor oorlog zijn (helaas is nu dus met name links voor oorlog) slaan werkelijk nog geen deuk in een pakje boter en zien de wereld als een soort computerspel.
De paar mensen die ik ken die tegen oorlog zijn - en overwegend sterk pro-Rusland - welnu een paar hiervan hebben enige conditie, een doet aan body-building en boksen en zouden dus inzetbaar zijn, ware het niet dat zij werkelijk nooit voor het decadente lgbti-westen gaan vechten en in de Forum-hoek zitten.
En ik denk dat dit overwegend voor west-Europa geldt. De mensen die voor een oorlog zijn met Rusland, die met Oekrainse vlaggetjes in hun X-account, kunnen echt niets en hebben nul conditie en leven als het ware nog bij mama op zolder (dus zijn niet inzetbaar) en de mensen die wel inzetbaar zijn, zijn op de hand van het Kremlin. Of in elk geval zeer sterk anti-woke, ergo anti-NAVO en anti-Zelensky en zijn dus ook niet inzetbaar.
Verder is het leger in Europa gewoon kapot bezuinigd. De VS heeft een goed leger, maar juist de VS trekt zich spoedig terug uit de NAVO en wil nu vrede. Misschien 20 januari al. Hopelijk.![]()
Het leger is echt iets anders dan een beetje op een stoffige zolderkamer bij mama WoW spelen. Of hoe die spellen ook moge heten. (Ik vind gamen echt mega saai).
fuck you facebookquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja maar het hep op feesboek gestaan!
Maar als je dan zegt dat de VS vrede kwam brengen in Irak, nou dan zijn de rapen gaar hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
Altijd mooi hoe in de ogen van Rusbots het land dat de oorlog is begonnen eigenlijk vrede wil. Eén van de betere stukjes hersengymnastiek die je de afgelopen jaren kon zien.![]()
![]()
![]()
Beetje gay hoorquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Semi homo-erotisch verhaal over gespierde pro-russische bikkels met een conditie om dag en nacht door te gaan versus pro Zelensy femboys.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je moet wel even een foto in je spandex opsturen naar linkse boom knuffelaar, dan kan hij beoordelen of je wel gespierd genoeg bent.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou gewoon weer gaan, fuck de Russen en ik heb meerdere lvl 70's in wow, allemaal Alliance obviously
proud boysquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eindelijk! gaan ze erover nadenkenquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:01 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)zetten-voor-oekraine
NAVO top in Brussel, en ze gaan het toch hebben over het sturen van troepen naar Oekraine
Polen die wil wel , nemen ze belarussia gelijk meequote:Op dinsdag 3 december 2024 09:01 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)zetten-voor-oekraine
NAVO top in Brussel, en ze gaan het toch hebben over het sturen van troepen naar Oekraine
Ze leiden aan grootheidswaanzinquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:34 schreef oheng het volgende:
Ahh wat schattig, rusland wil weer aandacht van grote broer Het Westen, en/of om de aandacht af te lijden.
RIA: Navy fires hypersonic missiles during exercises in Mediterranean Sea
Ze blijven maar doen alsof ze een 19e/20e eeuwse grootmacht zijn.
Is sowieso al lastig want Zuid-Korea heeft wetgeving die de export van wapens naar landen in actieve gewapende conflicten verbiedt. Er zijn geloof ik wel wat uitzonderingen via derden maar dan heb je het volgens mij alleen over munitie.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:33 schreef BEFEM het volgende:
Wilde nog vragen of Zuid-Korea nu eens wat gaat leveren aan Oekraine, wat publieke volgens mij nog niet gedaan is ondanks dat de Noord-Koreanen meevechten, maar die hebben wel wat anders aan hun hoofd nu
Niet goed.
Volgens mij proberen de russen de opmars van de rebellen te stoppen door te dreigen met NOEKS.quote:
NAVO zei:”Rusland gaat Oekraïne niet aanvallen” gebeurde toch.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:13 schreef oheng het volgende:
[..]
Volgens mij proberen de russen de opmars van de rebellen te stoppen door te dreigen met NOEKS.
quote:Op woensdag 4 december 2024 06:13 schreef quirina het volgende:
[..]
NAVO zei:”Rusland gaat Oekraïne niet aanvallen” gebeurde toch.
NAVO zei: “Rusland gaat geen kernwapens gebruiken” …… nou…ik weet het zo net niet.
Ik denk dat je niet op hebt zitten letten een paar jaar geleden...quote:Op woensdag 4 december 2024 06:13 schreef quirina het volgende:
[..]
NAVO zei: “Rusland gaat geen kernwapens gebruiken” …… nou…ik weet het zo net niet.
Ja maar volgens sommige hier maakt de EU wel echt tempo en is de VS niet nodigquote:Op woensdag 4 december 2024 07:43 schreef Perrin het volgende:
Schande. Stelletje luie niksnutten zijn onze bestuurders.
[ x ]
quote:Europa kleinste stijging
In absolute cijfers produceert de Amerikaanse defensie-industrie veel meer wapens. De 41 Amerikaanse bedrijven in de top 100 grootste defensiebedrijven ter wereld hadden vorig jaar een omzet van 317 miljard dollar. Toch, in percentages gemeten, was dat een schamele groei van slechts 2,5 procent ten opzichte van 2022, terwijl juist wereldwijd de defensie-uitgaven stijgen. Voor Europa noteerde de denktank met een gezamenlijke omzet van 133 miljard omzet slechts een groei van 0,2 procent, ‘de kleinste stijging in welke wereldregio dan ook’, aldus de denktank.
20 februari 2022:quote:Op woensdag 4 december 2024 06:13 schreef quirina het volgende:
[..]
quote:
quote:“This year there were 500 suspicious incidents in Europe. Up to 100 of them can be attributed to Russian hybrid attacks, espionage, influence operations,” Lipavský told reporters.
Over recent years, European nations have witnessed a spate of incidents – cyber-attacks, arson, incendiary devices, sabotage and even murder plots. The aim of such episodes, security officials believe, is to sow chaos, exacerbate social tensions among Ukraine’s allies and disrupt military supplies to Kyiv.
Concerns in Europe over potential Russian hybrid attacks have intensified following western approval for Ukraine to use US and British long-range missiles in strikes within Russia.
quote:Germany’s foreign intelligence chief, Bruno Kahl, said that Russia’s acts of sabotage may eventually prompt Nato to consider invoking the alliance’s article 5 mutual defence clause.
The wide geographical scope and diverse nature of the threats pose a significant challenge for the west in mobilising resources and effectively countering Russian aggression.
EU: "Sorry Putin, we vergeten alles, Buscha, de energiechantage. We worden weer vrienden en gaan je gas weer kopen. Next!"quote:
Denk niet dat de EU dat gaat doen. Wellicht krijgen we dan een situatie dat de VS stopt met de steun aan Oekraïne en de EU meer gaat doen (troepen sturen?).quote:Op woensdag 4 december 2024 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
EU: "Sorry Putin, we vergeten alles, Buscha, de energiechantage. We worden weer vrienden en gaan je gas weer kopen. Next!"
Nouquote:Op woensdag 4 december 2024 11:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Denk niet dat de EU dat gaat doen. Wellicht krijgen we dan een situatie dat de VS stopt met de steun aan Oekraïne en de EU meer gaat doen (troepen sturen?).
quote:
quote:One former senior European defence official said it was “practically impossible” to fully confront Moscow’s escalating hybrid warfare. The former official, who recently left their position, said that for years the west underestimated Russia’s hybrid activities, losing valuable time for intelligence sharing and scaling up defence capabilities.
Some countries are now compelled to rely on non-governmental agencies to safeguard their territories.
Last month, the Netherlands announced plans to temporarily enlist private shipping companies to bolster security in its portion of the North Sea.
Jezus wat een geouwehoer. Sommige stukken lezen ook als "ik heb een oom en die rookt en drinkt al zijn hele leven is nu 90 jaar geworden" R0Keuh 3n DrinKeH n1et slechtquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Naja, 48000 aanvragen van familie/bekenden van mensen die MIA zijn. Kan best zijn dat voor sommige MIA's 3 of 4 mensen een aanvraag hebben gedaan.quote:
Ik denk dat het meer is dan dat.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naja, 48000 aanvragen van familie/bekenden van mensen die MIA zijn. Kan best zijn dat voor sommige MIA's 3 of 4 mensen een aanvraag hebben gedaan.
Maar als je van dat grote aantal al grofweg de helft neemt en beseft dat het enkel om vermisten gaat (die waarschijnlijk dus dood zijn), heb je wel al een beter beeld van hoeveel dodelijke slachtoffers er in totaal zijn.
Niet helemaal, er zijn 48.000 verzoeken voor DNA testen voor MIA.quote:
de Eu niet, maar de regeringen in Hongarije, Slowakije, Roemenië en straks Frankrijk en Duitsland misschien (verkiezingen en herverkiezing als Barmier gedwongen wordt op te sodemieteren) die zullen geen probleem hebben uit eigen belang alles te vergeten en Oekraïne in hun ongeluk te laten lopenquote:Op woensdag 4 december 2024 11:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Denk niet dat de EU dat gaat doen. Wellicht krijgen we dan een situatie dat de VS stopt met de steun aan Oekraïne en de EU meer gaat doen (troepen sturen?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |