Dan is het na alles van Black Sabbath, Rainbow en de kikker snel op denk ik. Misschien kun je nog op Time en Welcome to the Machine stemmen ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ronnie James Dio is een goed thema
Even geduld, ik moet nog intern in beraad om een achttal nummers te laten sneuvelenquote:Op maandag 2 december 2024 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doe je lijstje ook even, Grouchie!
Also calling lijstjes van
@:cassa95
En de rest
Ja daar zit geen enkele verrassing tussenquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
De Friese verlosser toch wel de hoogste nieuwe denk ik. Ik dacht even dat het Marco Berendse zou worden, maar de oude lui willen blijkbaar ook verlost worden. Emptiness Machine, het klaverjasliedje en Die with a Smile zijn ook allemaal nu al wel zeker volgens mij. Dus wie weet hoe ellendig het allemaal nog kan worden.
Bij de verzamelde X lijsten scoort Fell On Black Days van Soundgarden trouwens ook erg goed dus dat lijkt me ook een zekerheidjequote:Op dinsdag 3 december 2024 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
De Friese verlosser toch wel de hoogste nieuwe denk ik. Ik dacht even dat het Marco Berendse zou worden, maar de oude lui willen blijkbaar ook verlost worden. Emptiness Machine, het klaverjasliedje en Die with a Smile zijn ook allemaal nu al wel zeker volgens mij. Dus wie weet hoe ellendig het allemaal nog kan worden.
Vreemd, want die was voor de 90s week al nieuw in de keuzelijst en deed toen niets.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij de verzamelde X lijsten scoort Fell On Black Days van Soundgarden trouwens ook erg goed dus dat lijkt me ook een zekerheidje
In het verleden wel op gestemd maar dat had nooit zin.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fell On Black Days van Soundgarden
Vanwaar is er een hype voor het vrij matige Nothing Really Ends?quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:25 schreef Tussle266 het volgende:
Hotellounge en Nothing Really Ends zitten elkaar ook lekker in de weg. Als de laatste ook op de keuzelijst zou staan, dan zouden ze het misschien allebei wel kunnen halen, alleen al omdat ze dan allebei op dezelfde lijstjes terechtkomen.
Dat zou ik je niet kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwaar is er een hype voor het vrij matige Nothing Really Ends?
Vind nre vele malen beter dan hotellounge. Op die laatste stem ik niet, nre zou mijn stem wel krijgen in de keuzelijstquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:25 schreef Tussle266 het volgende:
Hotellounge en Nothing Really Ends zitten elkaar ook lekker in de weg. Als de laatste ook op de keuzelijst zou staan, dan zouden ze het misschien allebei wel kunnen halen, alleen al omdat ze dan allebei op dezelfde lijstjes terechtkomen.
Dat kun je nog aanpassenquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben helemaal vergeten om op Depeche Mode te stemmen.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:45 schreef cherrycoke het volgende:
Namens de FOK2000 commissie, bedankt voor je lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar is ie dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar handig is dit niet @ok01My friends all drive horses
Ik heb alleen geen NPO account.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat kun je nog aanpassen![]()
Heeft een wijs man mij vanmorgen geleerd!
Maakt niks uit, ik kon het gewoon aanpassen door de site weer te openen. Ik kwam gewoon weer in mijn stemlijst uit, kon aanpassen en opnieuw opslaan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen NPO account.
Geen Dragonforce ... hoe kan je een GH lijstje maken zonder Dragonforce!quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb uiteindelijk Guitar Hero als thema gekozen voor deze stemlijst, het werd hierdoor voor mijn doen een best interessante lijst. Er zitten nummers tussen waar ik normaliter ook wel op zou stemmen, maar zo'n tracklist limiteerde me uiteindelijk aardig in de artiesten en soort genres die ik mocht kiezen. Ik heb geprobeerd voor de populaire T2K artiesten de wat (relatief) lager genoteerde nummers te kiezen op een paar uitzonderingen na. Ik denk dat ik hiermee een aardig leuke lijst heb met redelijk fluctuerende (potentiële) noteringen.
Metallica -One
Michael Jackson- Beat It
Van Halen - Runnin' With The Devil
Neil Young - Rockin' In The Free World
Cream - Sunshine Of Your Love
Stevie Wonder - Superstition
Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
ZZ Top - Sharp Dressed Man
Pearl Jam - Alive
Kansas - Carry On Wayward Son
Heart - Crazy On You
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
Rage Against The Machine - Killing In The Name
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
Nirvana - About A Girl (Unplugged)
Steve Miller Band - The Joker
Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
Gorillaz - Feel Good Inc.
Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
Muse - Plug In Baby
Blur - Song 2
Dire Straits - Sultans Of Swing
Deep Purple - Woman From Tokyo
Boston - More Than A Feeling (Albumversie)
Queen - Killer Queen
Franz Ferdinand - Take Me Out
The Doors - Love Me Two Times
Jimi Hendrix - Purple Haze
The Police - Message In A Bottle
David Bowie - Ziggy Stardust
The Human League - Don't You Want Me
Iron Maiden - The Trooper
Beastie Boys - Sabotage
Bon Jovi - Livin' On A Prayer
Keuzelijst
Black Sabbath - War Pigs
Goed idee!quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bands die je helaas nog nooit live gezien hebt
quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maakt niks uit, ik kon het gewoon aanpassen door de site weer te openen. Ik kwam gewoon weer in mijn stemlijst uit, kon aanpassen en opnieuw opslaan.
Ik vind Dragonforce een parodie op een metalband.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geen Dragonforce ... hoe kan je een GH lijstje maken zonder Dragonforce!
Is wel een extra uitdaging inderdaadquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Namens de FOK2000 commissie, bedankt voor je lijstje.
Maar handig is dit niet @:ok01
quote:2 Brothers On The 4th Floor - Fairytales
America -A Horse With No Name
Billy Idol - White Wedding
Billy Joel - Goodnight Saigon
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
Corey Hart - Sunglasses At Night
Critical Mass - Believe In The Future
Deadmau5 & Kaskade - I Remember
De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
Dire Straits - Sultans Of Swing
The Doors - Riders On The Storm (Albumversie)
Eagles - Hotel California
Foo Fighters - The Pretender
Freddie Mercury - Living On My Own
Genesis - Land Of Confusion
Golden Earring - Twilight Zone (Albumversie)
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
Journey - Don't Stop Believin'
Kansas - Dust In The Wind
Kavinsky - Nightcall
Kraftwerk - The Model
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Linkin Park - In The End
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
Meat Loaf - Bat Out Of Hell (Albumversie)
Nina Simone - Feeling Good
Pink Floyd - Comfortably Numb (Albumversie)
Paolo Nutini - Iron Sky (Albumversie)
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst)
The Police - Message In A Bottle
The Prodigy - Smack My Bitch Up
Queen - Innuendo
Supertramp - Fool's Overture
Toto - Hold The Line
The War On Drugs - Thinking Of A Place (Albumversie)
Adamoquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:02 schreef summer52 het volgende:
Mijn lijstje. Ja ik weet het echt een boomerlijstje.![]()
Here Without You-3 Doors Down
I've Been Loving You Too Long-Otis Redding
These Arms Of Mine-Otis Redding
Hallelujah-Leonard Cohen
Take This Waltz-Leonard Cohen
Dance Me To The End Of Love-Leonard Cohen
Non,Je Ne Regrette Rien-Edith Piaf
Ne Me Quitte Pas-Jacques Brel
The House Of The Rising Sun-The Animals
Nights In White Satin-The Moody Blues
A Whiter Shade Of Pale-Procol Harum
Need Your Love So Bad-Fleetwood Mac
Angie-The Rolling Stones
I've Just Lost Somebody-Golden Earrings
Cry Baby-Janis Joplin
Back To Black-Amy Winehouse
Piano Man-Billy Joel
Good Year For The Roses-
Elvis Costello
How Can We Hang On To A Dream-Tim Hardin
Wonderful Life-Black
Words-The Christians
Before You Go-Lewis Capaldi
In Dreams-Roy Orbison
Stil In Mij-Van Dik Hout
Gente Di Mare-Umberto Tozzi & Raf
I Will Always Love You-Dolly Parton
Voyage Voyage-Desireless
Where The Wild Roses Grow-
Nick Cave & Kylie Minogue
She's A Rainbow-The Rolling Stones
Eigen keuze:
Perfume-Sophia Kruithof
Everybody Hurts-R.E.M.
Dead Boy's Poem-Nightwish
This Little Bird-Marianne Faithfull
Inch'Allah-Salvatore Adamo
Bird on the Wire-Leonard Cohen
Through the Fire and Flames is wel iconisch imoquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Dragonforce een parodie op een metalband.
Ik zeg ook niet dat ze fantastisch zijnquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Dragonforce een parodie op een metalband.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Through the Fire and Flames is wel iconisch imo
Tja, weet je... Het staat er toch niet in en ik vond het behalve de iconische moeilijkheidsgraad ook verder geen geweldig nummer. Toendertijd kon ik ook al niks met dat overdreven cheesy gebeurenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze fantastisch zijnmaar GH = Dragonforce
Snap hetquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Tja, weet je... Het staat er toch niet in en ik vond het behalve de iconische moeilijkheidsgraad ook verder geen geweldig nummer. Toendertijd kon ik ook al niks met dat overdreven cheesy gebeurenDus daarop stemmen had voor mij een beetje als verspild gevoeld
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:12 schreef Gretzl het volgende:
Als Bas of Aad van Toor ergens in de komende jaren onverhoopt komt te overlijden, organiseer ik een DAB+ stemactie voor Caribisch Carnaval 💚💛![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bassie is toch al vrijwel dood?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:12 schreef Gretzl het volgende:
Als Bas of Aad van Toor ergens in de komende jaren onverhoopt komt te overlijden, organiseer ik een DAB+ stemactie voor Caribisch Carnaval 💚💛![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb gewoon gestemd op wat snel in gedachte opkwamquote:Op maandag 2 december 2024 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doe je lijstje ook even, Grouchie!
Also calling lijstjes van
@:dagoduck
@:ieniminimuis
@:gale_boetticher
@:houdjemond
@:arniealberts
@:gretzl
@:diaan73
@:starflyer
@:billdauterive
@:cee
@:essnhills
@:cassa95
En de rest
Heel gek dat die weer terug is ja...quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:47 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij gaat de pianoversie de Jay-Z-versie ook gewoon klop geven, zitten we weer eens vast aan twee keer dezelfde plaat.
Twee keer dezelfde plaat in andere uitvoering moet verboden worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:47 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij gaat de pianoversie de Jay-Z-versie ook gewoon klop geven, zitten we weer eens vast aan twee keer dezelfde plaat.
Zelfde nummer met 2 uitvoerenden ook?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Twee keer dezelfde plaat in andere uitvoering moet verboden worden.
Dat ook bij sommige nummers inderdaadquote:Op dinsdag 3 december 2024 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfde nummer met 2 uitvoerenden ook?
Het origineel blijft.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Dan zal geheid Disturbed over blijven ipv Simon and Garfunkel
quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Dan zal geheid Disturbed over blijven ipv Simon and Garfunkel
Dus Lori Lieberman met Killing Me Softly with His Song moet er ook in? En Margherita van Riccardo Cocciante?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |