Dan is het na alles van Black Sabbath, Rainbow en de kikker snel op denk ik. Misschien kun je nog op Time en Welcome to the Machine stemmen ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ronnie James Dio is een goed thema
Even geduld, ik moet nog intern in beraad om een achttal nummers te laten sneuvelenquote:Op maandag 2 december 2024 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doe je lijstje ook even, Grouchie!
Also calling lijstjes van
@:cassa95
En de rest
Ja daar zit geen enkele verrassing tussenquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
De Friese verlosser toch wel de hoogste nieuwe denk ik. Ik dacht even dat het Marco Berendse zou worden, maar de oude lui willen blijkbaar ook verlost worden. Emptiness Machine, het klaverjasliedje en Die with a Smile zijn ook allemaal nu al wel zeker volgens mij. Dus wie weet hoe ellendig het allemaal nog kan worden.
Bij de verzamelde X lijsten scoort Fell On Black Days van Soundgarden trouwens ook erg goed dus dat lijkt me ook een zekerheidjequote:Op dinsdag 3 december 2024 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
De Friese verlosser toch wel de hoogste nieuwe denk ik. Ik dacht even dat het Marco Berendse zou worden, maar de oude lui willen blijkbaar ook verlost worden. Emptiness Machine, het klaverjasliedje en Die with a Smile zijn ook allemaal nu al wel zeker volgens mij. Dus wie weet hoe ellendig het allemaal nog kan worden.
Vreemd, want die was voor de 90s week al nieuw in de keuzelijst en deed toen niets.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij de verzamelde X lijsten scoort Fell On Black Days van Soundgarden trouwens ook erg goed dus dat lijkt me ook een zekerheidje
In het verleden wel op gestemd maar dat had nooit zin.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fell On Black Days van Soundgarden
Vanwaar is er een hype voor het vrij matige Nothing Really Ends?quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:25 schreef Tussle266 het volgende:
Hotellounge en Nothing Really Ends zitten elkaar ook lekker in de weg. Als de laatste ook op de keuzelijst zou staan, dan zouden ze het misschien allebei wel kunnen halen, alleen al omdat ze dan allebei op dezelfde lijstjes terechtkomen.
Dat zou ik je niet kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwaar is er een hype voor het vrij matige Nothing Really Ends?
Vind nre vele malen beter dan hotellounge. Op die laatste stem ik niet, nre zou mijn stem wel krijgen in de keuzelijstquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:25 schreef Tussle266 het volgende:
Hotellounge en Nothing Really Ends zitten elkaar ook lekker in de weg. Als de laatste ook op de keuzelijst zou staan, dan zouden ze het misschien allebei wel kunnen halen, alleen al omdat ze dan allebei op dezelfde lijstjes terechtkomen.
Dat kun je nog aanpassenquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben helemaal vergeten om op Depeche Mode te stemmen.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:45 schreef cherrycoke het volgende:
Namens de FOK2000 commissie, bedankt voor je lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar is ie dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar handig is dit niet @ok01My friends all drive horses
Ik heb alleen geen NPO account.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat kun je nog aanpassen![]()
Heeft een wijs man mij vanmorgen geleerd!
Maakt niks uit, ik kon het gewoon aanpassen door de site weer te openen. Ik kwam gewoon weer in mijn stemlijst uit, kon aanpassen en opnieuw opslaan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen NPO account.
Geen Dragonforce ... hoe kan je een GH lijstje maken zonder Dragonforce!quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb uiteindelijk Guitar Hero als thema gekozen voor deze stemlijst, het werd hierdoor voor mijn doen een best interessante lijst. Er zitten nummers tussen waar ik normaliter ook wel op zou stemmen, maar zo'n tracklist limiteerde me uiteindelijk aardig in de artiesten en soort genres die ik mocht kiezen. Ik heb geprobeerd voor de populaire T2K artiesten de wat (relatief) lager genoteerde nummers te kiezen op een paar uitzonderingen na. Ik denk dat ik hiermee een aardig leuke lijst heb met redelijk fluctuerende (potentiële) noteringen.
Metallica -One
Michael Jackson- Beat It
Van Halen - Runnin' With The Devil
Neil Young - Rockin' In The Free World
Cream - Sunshine Of Your Love
Stevie Wonder - Superstition
Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
ZZ Top - Sharp Dressed Man
Pearl Jam - Alive
Kansas - Carry On Wayward Son
Heart - Crazy On You
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
Rage Against The Machine - Killing In The Name
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
Nirvana - About A Girl (Unplugged)
Steve Miller Band - The Joker
Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
Gorillaz - Feel Good Inc.
Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
Muse - Plug In Baby
Blur - Song 2
Dire Straits - Sultans Of Swing
Deep Purple - Woman From Tokyo
Boston - More Than A Feeling (Albumversie)
Queen - Killer Queen
Franz Ferdinand - Take Me Out
The Doors - Love Me Two Times
Jimi Hendrix - Purple Haze
The Police - Message In A Bottle
David Bowie - Ziggy Stardust
The Human League - Don't You Want Me
Iron Maiden - The Trooper
Beastie Boys - Sabotage
Bon Jovi - Livin' On A Prayer
Keuzelijst
Black Sabbath - War Pigs
Goed idee!quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bands die je helaas nog nooit live gezien hebt
quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maakt niks uit, ik kon het gewoon aanpassen door de site weer te openen. Ik kwam gewoon weer in mijn stemlijst uit, kon aanpassen en opnieuw opslaan.
Ik vind Dragonforce een parodie op een metalband.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geen Dragonforce ... hoe kan je een GH lijstje maken zonder Dragonforce!
Is wel een extra uitdaging inderdaadquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Namens de FOK2000 commissie, bedankt voor je lijstje.
Maar handig is dit niet @:ok01
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |