Sneaky MFsquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:26 schreef Arizona het volgende:
Dire Straits - Once Upon A Time In The West (deze was per ongeluk, dat had die van Ennio Morricone moeten zijn)
Bands die je helaas nog nooit live gezien hebtquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb nog geen thema, help!!![]()
Afgelopen drie jaren: van Hollandse bodem, van Zweedse bodem, bands die ik live gezien heb.
Dat kan je nog aanpassen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:26 schreef Arizona het volgende:
Hierbij mijn lijstje. Ik pas tegenwoordig beter bij de Evergreen Top 1000Maar uiteraard zit ik er weer helemaal klaar voor tussen kerst en oud & nieuw
![]()
Dire Straits - Once Upon A Time In The West (deze was per ongeluk, dat had die van Ennio Morricone moeten zijn)
Waarom vraag je dat? Was je van plan te stemmen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:35 schreef Dagoduck het volgende:
Is "I'd Rather Go Blind (live)" van Etta James dezelfde als die al jaren in de lijst staat? Want een niet-liveversie staat niet in de keuzelijst.
O echt?quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan je nog aanpassen.
Ben met mijn lijst bezig ja.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? Was je van plan te stemmen?
Ik denk dat het dezelfde is ja. Het is meer een album met sessions dan live maarja, radio 2..ondoorgrondelijkquote:
Komt eraan. Hopelijk vanavond.quote:Op maandag 2 december 2024 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Doe je lijstje ook even, Grouchie!
Also calling lijstjes van
@:dagoduck
@:ieniminimuis
@:gale_boetticher
@:houdjemond
@:arniealberts
@:gretzl
@:diaan73
@:starflyer
@:billdauterive
@:cee
@:essnhills
@:cassa95
En de rest
Working on itquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
@:evenstar
@:viv
@:Whiskers2009
Ronnie James Dio is een goed themaquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb nog geen thema, help!!![]()
Afgelopen drie jaren: van Hollandse bodem, van Zweedse bodem, bands die ik live gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar is ie dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door cherrycoke op 03-12-2024 12:51:44 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Bij Veronica stond het op nummer 7. Ik vraag mij wel eens af of die hele top tien niet al van te voren bepaald is.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:01 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn mensen nooit een keer 'moe' van Bohemian Rhapsody op één?![]()
Ben er stiekem wel een beetje op uitgeluisterd, zie natuurlijk liever Hotel California op één maar ben bang dat die de komende jaren alleen maar zal afzakken.... Als het er dan toch een van Queen zou moeten zijn dan liever Innuendo, die plaat is zoveel mooier.
Bohemian Rhapsody net voor het aftellen is ook traditie geworden, daarom krijgt die in week 53 ook gemiddeld meer stemmen dan bij veel andere lijstenquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:03 schreef Document1 het volgende:
[..]
Bij Veronica stond het op nummer 7. Ik vraag mij wel eens af of die hele top tien niet al van te voren bepaald is.
En de discussie erover is ondertussen ook traditie geworden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody net voor het aftellen is ook traditie geworden, daarom krijgt die in week 53 ook gemiddeld meer stemmen dan bij veel andere lijsten
Daarnaast trekt week 53 ook een heel ander stemvolk aan dan alle andere lijsten.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody net voor het aftellen is ook traditie geworden, daarom krijgt die in week 53 ook gemiddeld meer stemmen dan bij veel andere lijsten
Zou me een paar jaar geleden niet verbaasd hebben, maar die beginnen nu al weer wat minder actueel te worden toch?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:02 schreef Document1 het volgende:
Dochter hier heeft ook gestemd. Allemaal k-pop.Ben benieuwd of we Blackpink nog terug gaan zien in de lijst.
Zeker. Ik vind Bohemian Rhapsody uiteindelijk een prima plaat, zeker niet de minste uit de top-10. Zit goed in elkaar, ook wel wat origineler qua opbouw en akkoordenschema's dan veel platen. Van de überklassiekers vind ik Stairway To Heaven nog wel wat mooier, maar ik begrijp het Tsjechische Rijmpje wel op 1. Al zou wat meer afwisseling ook leuk zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
En de discussie erover is ondertussen ook traditie geworden.
Staat er gewoon niet in hequote:Op dinsdag 3 december 2024 12:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ronnie James Dio is een goed thema
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |