Het racegedeelte van F1 vindt hij echt nog wel leuk hoor, het is meer het gebeuren er omheen dat hem wat tegenstaat.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij stopt er ook niet volgend jaar al mee. Hij is vrij duidelijk in dat interview: hij heeft een contract tot 2028 en daarna moet-ie het nog maar zien. Tegen die tijd heeft-ie honderden miljoenen verdiend en kan-ie tot z'n dood leven als een koning, dus nog meer geld heeft dan ook maar een beperkte motiverende werking. Het komt op mij over alsof-ie ernaar uitkijkt om niet meer elk weekend in dit circus te hoeven optreden.
En extra testsessies en zo.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door heel veel geld in Prema stoppen.
Halen is wat anders dan kampioen worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach ja, Lord heeft ook de Formule 2 gehaald
Ik kan het natuurlijk mis hebben maar volgens mij was Las Vegas ook vast gelegd voor 10 jaar.quote:
Las vegas zit nu op 2 van de 3 jaarquote:Op donderdag 28 november 2024 @ 01:42 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk mis hebben maar volgens mij was Las Vegas ook vast gelegd voor 10 jaar.
Hij wil vooral lol hebben, denk eigenlijk dat het niet heel erg afhankelijk is van hoe de andere coureurs het doen of wie het zijn. Hij wil gewoon racen, maximale eruit halen, een goede auto en een team die goed naar hem luistert hebben.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij stopt er ook niet volgend jaar al mee. Hij is vrij duidelijk in dat interview: hij heeft een contract tot 2028 en daarna moet-ie het nog maar zien. Tegen die tijd heeft-ie honderden miljoenen verdiend en kan-ie tot z'n dood leven als een koning, dus nog meer geld heeft dan ook maar een beperkte motiverende werking. Het komt op mij over alsof-ie ernaar uitkijkt om niet meer elk weekend in dit circus te hoeven optreden.
Bron?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tja dan heeft hij gewoon pech dat Senna en Schumacher van een andere generatie waren. Dan had hij misschien meer concurrentie en F1-plezier gehad. Maar toen hij in 2021 nipt van Lewis won was hij toch wel heel blij.
En anders is wellicht dat de 100 miljoen die hij dit jaar belastingvrij binnen harkt een kleine pleister op de wond.![]()
quote:(als hij al zou denken dat de F1 een kneuzenkermis is, het is maar een veronderstelling)
Dit.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij wil vooral lol hebben, denk eigenlijk dat het niet heel erg afhankelijk is van hoe de andere coureurs het doen of wie het zijn. Hij wil gewoon racen, maximale eruit halen, een goede auto en een team die goed naar hem luistert hebben.
Alles daar omheen kan hem gestolen worden. Men doet altijd alsof Max daar uniek in is, maar eigenlijk denken de meeste coureurs er zo over. Zelfde geldt voor het feit dat de FIA, wedstrijdleiding en de stewards de lol uit het racen aan het halen zijn. Ook hierin is Max niet alleen, kijk maar naar GPDA en wat zij allemaal proberen te doen. Verschil is vooral dat Max gewoon zegt wat hij denkt en voelt en niet politiek correct probeert te zijn om maar niemand op zijn of haar tenen te gaan staan.
Mooi man. Heerlijk om zo te kunnen leven.quote:Denk niet dat Max al uitkijkt om te gaan stoppen, maar gewoon uitkijkt naar lol hebben en dat zou ook prima in de F1 kunnen als er een paar dingen veranderen en/of meevallen. Dat weet hij gewoon nog niet.
Las Vegas heeft een optie tot 2031 als de eerste drie jaar een succes zijn, dacht ik.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:12 schreef opgebaarde het volgende:
Ah. Ik zar ook verkeerd, Knut heeft gelijk. Het is Miami die 10 jaar afgesloten had.
Austin t/m 2026
Las Vegas t/m 2025
Miami t/m 2031
Alleen WEC lijkt me een beetje karig, maar in combinatie met wat (endurance) IMSA en GT3 races lijkt me dan ideaal voor hem.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:46 schreef Red_85 het volgende:
...
Als het maar tof is. En wat dat betreft is WEC ideaal. Paar weken in het jaar een echte race, niet zo intensief als F1 maar toch hard gaan, met afstellingen, race strategieën en hoogwaardige techniek bezig kunnen zijn.
LV blijft wel denk ik, nu al 2x een prima race, goed in te halen, ziet er goed uit op TV, niks mis mee. Beter dan Miami bijvoorbeeld, maar daar zitten wij helaas wel aan vast.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Las Vegas heeft een optie tot 2031 als de eerste drie jaar een succes zijn, dacht ik.
Is goed te combineren met een of mogelijk meerdere kinderen met Kelly.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen WEC lijkt me een beetje karig, maar in combinatie met wat (endurance) IMSA en GT3 races lijkt me dan ideaal voor hem.
Ik hoop vooral dat onze huiskat niet alles leest anders is hij straks MIA(auw)quote:Op donderdag 28 november 2024 11:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Las Vegas heeft een optie tot 2031 als de eerste drie jaar een succes zijn, dacht ik.
Edit: Las Vegas heeft een plan om de race tot en met 2032 te houden goedgekeurd. Dus een contractverlenging lijkt een formaliteit (zeker aangezien de F1 zelf de promotor is van deze race).
https://www.autosport.com(...)until-2032/10429305/
Miami vind ik ook wel aardig spannend eigenlijk. 3 mooie straights waarbij je op het eind goed kan verdedigen.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
LV blijft wel denk ik, nu al 2x een prima race, goed in te halen, ziet er goed uit op TV, niks mis mee. Beter dan Miami bijvoorbeeld, maar daar zitten wij helaas wel aan vast.
Die 100mln per jaar.quote:
Moet je daar een bron voor hebben, zijn salaris inclusief bonussen ligt al op 60 miljoen euro, daar komt dan nog het sponsorgeld bij.quote:
Nou ja, je zegt het zo cynisch en vol afgunst dat ik denk dat je het wel weet...quote:Op donderdag 28 november 2024 13:24 schreef Managarm het volgende:
[..]
Moet je daar een bron voor hebben, zijn salaris inclusief bonussen ligt al op 60 miljoen euro, daar komt dan nog het sponsorgeld bij.
Zooitje binnen de fia.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:51 schreef Starflyer het volgende:
Las het maandag al in mijn mail, maar de FIA heeft, naast Wittich, ook de nieuwe F2 race director Janette Tan en steward Tim Mayer ontslagen.
https://www.autosport.com(...)-dismissed/10677150/
Dat was ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt het zo cynisch en vol afgunst dat ik denk dat je het wel weet...
Kan je gelijk lezen wat voor management daar nu zit, iemand door je assistent via een tekstbericht laten ontslaan, dat zegt toch eigenlijk genoeg?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:28 schreef Starflyer het volgende:
Hier wat meer achtergrond waarom Mayer ontslagen is. Blijkbaar viel MBS over een passage in de Right of Review van COTA.
https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/c4gzn7gvjzzo
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Community service got worse. Its now a half a day as a Williams mechanic, you wont make it'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |