LV blijft wel denk ik, nu al 2x een prima race, goed in te halen, ziet er goed uit op TV, niks mis mee. Beter dan Miami bijvoorbeeld, maar daar zitten wij helaas wel aan vast.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Las Vegas heeft een optie tot 2031 als de eerste drie jaar een succes zijn, dacht ik.
Is goed te combineren met een of mogelijk meerdere kinderen met Kelly.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen WEC lijkt me een beetje karig, maar in combinatie met wat (endurance) IMSA en GT3 races lijkt me dan ideaal voor hem.
Ik hoop vooral dat onze huiskat niet alles leest anders is hij straks MIA(auw)quote:Op donderdag 28 november 2024 11:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Las Vegas heeft een optie tot 2031 als de eerste drie jaar een succes zijn, dacht ik.
Edit: Las Vegas heeft een plan om de race tot en met 2032 te houden goedgekeurd. Dus een contractverlenging lijkt een formaliteit (zeker aangezien de F1 zelf de promotor is van deze race).
https://www.autosport.com(...)until-2032/10429305/
Miami vind ik ook wel aardig spannend eigenlijk. 3 mooie straights waarbij je op het eind goed kan verdedigen.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
LV blijft wel denk ik, nu al 2x een prima race, goed in te halen, ziet er goed uit op TV, niks mis mee. Beter dan Miami bijvoorbeeld, maar daar zitten wij helaas wel aan vast.
Die 100mln per jaar.quote:
Moet je daar een bron voor hebben, zijn salaris inclusief bonussen ligt al op 60 miljoen euro, daar komt dan nog het sponsorgeld bij.quote:
Nou ja, je zegt het zo cynisch en vol afgunst dat ik denk dat je het wel weet...quote:Op donderdag 28 november 2024 13:24 schreef Managarm het volgende:
[..]
Moet je daar een bron voor hebben, zijn salaris inclusief bonussen ligt al op 60 miljoen euro, daar komt dan nog het sponsorgeld bij.
Zooitje binnen de fia.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:51 schreef Starflyer het volgende:
Las het maandag al in mijn mail, maar de FIA heeft, naast Wittich, ook de nieuwe F2 race director Janette Tan en steward Tim Mayer ontslagen.
https://www.autosport.com(...)-dismissed/10677150/
Dat was ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt het zo cynisch en vol afgunst dat ik denk dat je het wel weet...
Kan je gelijk lezen wat voor management daar nu zit, iemand door je assistent via een tekstbericht laten ontslaan, dat zegt toch eigenlijk genoeg?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:28 schreef Starflyer het volgende:
Hier wat meer achtergrond waarom Mayer ontslagen is. Blijkbaar viel MBS over een passage in de Right of Review van COTA.
https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/c4gzn7gvjzzo
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Community service got worse. Its now a half a day as a Williams mechanic, you wont make it'
![]()
Nope, zie het nu.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 15:28 schreef Starflyer het volgende:
Hier wat meer achtergrond waarom Mayer ontslagen is. Blijkbaar viel MBS over een passage in de Right of Review van COTA.
https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/c4gzn7gvjzzo
Terecht gezeur bij de stewards om mbs, terecht gezeur bij de coureurs om mbs.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Kan je gelijk lezen wat voor management daar nu zit, iemand door je assistent via een tekstbericht laten ontslaan, dat zegt toch eigenlijk genoeg?
Altijd weer die Verstappenfans die denken dat iemand hun Belgische belastingontduiker wil aanvallen.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, zie het nu.
We wachten nog steeds op antwoord van nieuwsgierig dus.
Nu klopt ie feitelijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Altijd weer die Verstappenfans die denken dat iemand hun half Belgische met NLs paspoort wil aanvallen.![]()
Maar ik hoorde het van Allard Kalf en die zal vast een heel eind in de goede richting zitten.
Oh en niks te nadele van de wereldtitel, hij is veruit de beste en helemaal wanneer het er echt op aankomt.
Maar laat 'm niet te veel gaan klagen over alle show en circus om de F1 van nu.
Vroeger was alles anders. Toen was de kans on levend in je auto te verbranden een miljoen maal hoger en desondanks moesten de coureurs het meer van het neuken dan van het geld hebben.
Nu gaan ze met 53g de muur in of gaan dwars door de vangrail en stappen nog steeds zonder schade in hun prive-jet naar moeder de vrouw.
Zo is het altijd wat.
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Community service got worse. Its now a half a day as a Williams mechanic, you wont make it'
![]()
Zijn maar twee coureurs met een privé jet.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Altijd weer die Verstappenfans die denken dat iemand hun Belgische belastingontduiker wil aanvallen.![]()
Maar ik hoorde het van Allard Kalf en die zal vast een heel eind in de goede richting zitten.
Oh en niks te nadele van de wereldtitel, hij is veruit de beste en helemaal wanneer het er echt op aankomt.
Maar laat 'm niet te veel gaan klagen over alle show en circus om de F1 van nu.
Vroeger was alles anders. Toen was de kans on levend in je auto te verbranden een miljoen maal hoger en desondanks moesten de coureurs het meer van het neuken dan van het geld hebben.
Nu gaan ze met 53g de muur in of gaan dwars door de vangrail en stappen nog steeds zonder schade in hun prive-jet naar moeder de vrouw.
Zo is het altijd wat.
Heerlijk!quote:
Verstappen en Alonso? (Hamilton heeft de zijne al een tijdje terug verkocht)quote:Op donderdag 28 november 2024 20:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Zijn maar twee coureurs met een privé jet.
Ff mierenneuken
Herbert zal wel een jaknikker zijn. Dat is iedereen die meer om macht geeft.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:53 schreef Evenstar het volgende:
Wel mooi dat iedereen er bij de FIA eruit wordt gegooid, maar Herbert die het echt fout doet mag blijven zitten. Dat zal wel echt zo'n persoon zijn die bij de baas in de kont kruipt, iedereen eraan naait en ja blijft knikken om er zelf beter van te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |