Wie is Sylvana?quote:Op woensdag 27 november 2024 12:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook wel een heel erg WIT platform als ik zo naar de nieuwe instroom kijk van users. Mist echt heel veel diversiteit daar. Hoe komt dat? Waarom zijn het allemaal witte mensen? De enige donkere die er opzit is volgens mij Sylvana.
Hoe komt dat?
Maar kan je uitleggen waarom het een witte privilege platform is? waar is de diversiteit, waar zijn de donkeren/moslims/hindoes e.d? Schrikt dat niet af voor deze minderheden? alleen maar witte meningen op dat platform die 1 geluid verkondigen.quote:
Geen idee. Ik maak me er totaal niet druk over.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar kan je uitleggen waarom het een witte privilege platform is? waar is de diversiteit, waar zijn de donkeren/moslims/hindoes e.d? Schrikt dat niet af voor deze minderheden? alleen maar witte meningen op dat platform die 1 geluid verkondigen.
Probeer je nu te zeggen dat de meningen van minderheden irrelevant zijn? Je wil toch juist alle meningen hebben daar op BlueSky, van pro-palistine aanhang tot pro-israel aanhang. Die wil je toch niet uitsluiten.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee. Ik maak me er totaal niet druk over.
Nee. Ik volg mensen die posten over zaken die me interesseren. En ik heb helemaal geen zin om mijn feed vol te zien met ScHanDe BoEh!!11! rageposts over van alles en nog wat. Dan had ik net zo goed op X kunnen blijven.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat de meningen van minderheden irrelevant zijn? Je wil toch juist alle meningen hebben daar op BlueSky, van pro-palistine aanhang tot pro-israel aanhang. Die wil je toch niet uitsluiten.
Fake it till you make it is business as usual in SV. Dus opgeblazen userdata is hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Nu vraag ik mij af of dat ene platform ook niet liegt over haar cijfers, om het populairder te maken dan het is en zo traction te gainen. Lijkt er wel op!
In BNW komen geen mensen meer en dan is het maar saai, dan maar diezelfde drek in andere topics gooien, want dan komt er nog wel eens een reactie.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:57 schreef Ulx het volgende:
Is dit AMV? Of staan die verkiezingsposts hier omdat X een staatszender is onder minister Musk?
Al jaren worden hier "X" posts geplaatst, ongeacht wat de content is. Anders kan ik ook roepen van, stop met de BlueSky posts.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:57 schreef Ulx het volgende:
Is dit AMV? Of staan die verkiezingsposts hier omdat X een staatszender is onder minister Musk?
Tja, hoe zou dat nou komen...quote:
Nee, dit topic gaat over X, het is geen topic waar je allerlei berichten die op X staan komt posten. Doe dat lekker in BNW.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Al jaren worden hier "X" posts geplaatst, ongeacht wat de content is. Anders kan ik ook roepen van, stop met de BlueSky posts.
"X" is een nieuwsplatform, dus hier wordt ook nieuws gepost die je in MSM niet ziet.
Of gekke Elon posts die vaak mensen triggeren.
Kijkertje in NWS / Elon Musk koopt Twitter #4
In 2022 zat Kijkertje al Ron Flippikowski te posten over Trump.
Daarnaast leeft Leon Muskovic in Mar-A-Lago tegenwoordig. Hij is de echte MVP. Hij is de amerikaanse overheid.
Elon is toch gewoon de rechterhand van Trump en "X" is het platform van hem dat Trump naar de overwinning heeft gebracht toch? als hij straks DoGe opgericht heeft dan blijft het relevant.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:04 schreef Ulx het volgende:
Ah, linkdumpen BNW style dus.
Suf maar whatever.
Op Bluesky donderstralen mensen dat soort ragebait posts gewoon op mute. Is dat je grote probleem met dat platform? De Talk To The Hand optie gebruikers daar hebben?
Waarom gaat het dan continue hier over BlueSky?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over X, het is geen topic waar je allerlei berichten die op X staan komt posten. Doe dat lekker in BNW.
Ben het niet met je eens wat betreft dit punt. AMV gerelateerde zaken horen hier niet thuis. Toen niet en nu ook niet. Bluesky posts ook niet, maar er is klaarblijkelijk geen vraag naar een apart topic.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Al jaren worden hier "X" posts geplaatst, ongeacht wat de content is. Anders kan ik ook roepen van, stop met de BlueSky posts.
"X" is een nieuwsplatform, dus hier wordt ook nieuws gepost die je in MSM niet ziet.
Of gekke Elon posts die vaak mensen triggeren.
Kijkertje in NWS / Elon Musk koopt Twitter #4
In 2022 zat Kijkertje al Ron Flippikowski te posten over Trump.
Omdat in een topic over Xbox ook met concurrenten vergeleken wordt?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elon is toch gewoon de rechterhand van Trump en "X" is het platform van hem dat Trump naar de overwinning heeft gebracht toch? als hij straks DoGe opgericht heeft dan blijft het relevant.
[..]
Waarom gaat het dan continue hier over BlueSky?
Eens. Althans, X posts kunnen ook gaan over Donny M in de moordzaak van Gino en dat is gewoon NWS natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over X, het is geen topic waar je allerlei berichten die op X staan komt posten. Doe dat lekker in BNW.
Ik zou ook niet toejuichen als er berichten van Bluesky worden geplaatst over iets anders dan X. Als het over X gaat, past het prima in het topic. Hoewel ik het niet altijd met je eens ben, vind ik het verder 90% van de tijd fijne gesprekken. Dit topic gaat plat worden gebombardeerd met allerlei posts die in BNW geen aandacht meer krijgen en dat vervuilt elk topic. Fijn dat je er ook zo over denkt.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens wat betreft dit punt. AMV gerelateerde zaken horen hier niet thuis. Toen niet en nu ook niet. Bluesky posts ook niet, maar er is klaarblijkelijk geen vraag naar een apart topic.
Ja precies, dat bedoel ik. Het ding is dat zo'n poster in NWS wordt weggestuurd en dat daar een speciale plek voor is ingericht op de site, maar omdat daar geen sterveling nog in discussie gaat, komt meneer hier diezelfde drek posten.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Eens. Althans, X posts kunnen ook gaan over Donny M in de moordzaak van Gino en dat is gewoon NWS natuurlijk.
Er valt weinig te bespreken aan BSky. Wat meer features, veel meer controle voor de gebruiker, dat is het wel. Maar het staat je vrij om een topic te starten. De reden dat BSky hier ook wordt besproken is duidelijk. Directe concurrent. Ontstaan uit Twitter. Veel gebruikers verkassen.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens wat betreft dit punt. AMV gerelateerde zaken horen hier niet thuis. Toen niet en nu ook niet. Bluesky posts ook niet, maar er is klaarblijkelijk geen vraag naar een apart topic.
Ik ken een paar microblogsites waar iets vergelijkbaars speelt.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoel ik. Het ding is dat zo'n poster in NWS wordt weggestuurd en dat daar een speciale plek voor is ingericht op de site, maar omdat daar geen sterveling nog in discussie gaat, komt meneer hier diezelfde drek posten.
Zit wat in, maar dan zou het topic eigenlijk omgedoopt moeten worden naar de "microblog/social media wars" of iets dergelijks. Iets toepasselijker en allesomvattender dan enkel X.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er valt weinig te bespreken aan BSky. Wat meer features, veel meer controle voor de gebruiker, dat is het wel. Maar het staat je vrij om een topic te starten. De reden dat BSky hier ook wordt besproken is duidelijk. Directe concurrent. Ontstaan uit Twitter. Veel gebruikers verkassen.
Voor mijn part.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zit wat in, maar dan zou het topic eigenlijk omgedoopt moeten worden naar de "microblog/social media wars" of iets dergelijks. Iets toepasselijker en allesomvattender dan enkel X.
Alleen is "X" een platform van de beste vriend van Trump, dus je gaat wel eens dingen tegenkomen die te maken hebben met de Amerikaanse politiek. Want ook Elon mengt zich in deze politiek, media en de bijbehorende platforms. Hij zal straks waarschijnlijk een positie invullen.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet toejuichen als er berichten van Bluesky worden geplaatst over iets anders dan X. Als het over X gaat, past het prima in het topic. Hoewel ik het niet altijd met je eens ben, vind ik het verder 90% van de tijd fijne gesprekken. Dit topic gaat plat worden gebombardeerd met allerlei posts die in BNW geen aandacht meer krijgen en dat vervuilt elk topic. Fijn dat je er ook zo over denkt.
Ja dat is al een heel probleem ansich, want ik kan mij niet voorstellen dat je het andersom prima had gevonden als Bezos Twitter gekocht zou hebben, daar zijn eigen propaganda doorvoert om vervolgens doodleuk een plaats te nemen in een administratie van de Dems. Of Soros. Maar nee, het gaat om Trump dus juichen we het zogenaamd toe. Want eerlijkheid en antipropaganda, dat telt alleen blijkbaar als het om zogenaamd 'linkse media' gaat.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alleen is "X" een platform van de beste vriend van Trump, dus je gaat wel eens dingen tegenkomen die te maken hebben met de Amerikaanse politiek. Want ook Elon mengt zich in deze politiek, media en de bijbehorende platforms. Hij zal straks waarschijnlijk een positie invullen.
Nu geef ik toe dat de Crenshaw post hier niet direct had gehoeven.
Vakkundig om zeep geholpen door wat mensen?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, hoe zou dat nou komen...
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Betrouwbaarheid is natuurlijk allang geen maatstaf meer voor de maga mensen het gaat om het circlejerken met elkaar.quote:
Dat lijkt me een uitstekend idee, want dat is eigenlijk de echte strekking van deze reeks.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zit wat in, maar dan zou het topic eigenlijk omgedoopt moeten worden naar de "microblog/social media wars" of iets dergelijks. Iets toepasselijker en allesomvattender dan enkel X.
Kun je me vertellen WAAROM? Wat is nou de killer feature van X?quote:Op woensdag 27 november 2024 15:16 schreef Nyamuk het volgende:
X is superieur op zo'n beetje elk front.
.
Vraag het aan HasanAbi of RonFlipikowski, die willen maar niet van hen inkomsten en bereik (lees followers) af.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kun je me vertellen WAAROM? Wat is nou de killer feature van X?
Ik vraag het niet aan die lui, ik vraag het hier.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vraag het aan HasanAbi of RonFlipikowski, die willen maar niet van hen inkomsten en bereik (lees followers) af.
Die weigeren hen "X" account op te zeggen. Terwijl Ome Henk wel in de val trapt.
Daarnaast is het je al 20x verteld, vrijheid van meningsuiting.
Ja vrijheid van meningsuiting, het belangrijkste wat er in de wereld bestaat. Dat is ook de reden geweest dat Elon het kocht member? Omdat er vanuit het Witte Huis werd gecensureerd en election inteference d.m.v. wegstoppen van Hunters laptop en dit classificeren als Russian desinformation.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vraag het niet aan die lui, ik vraag het hier.
Vrijheid van meningsuiting is geen argument want dat is er dus ook op BSky zoals je ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Community Notesquote:Op woensdag 27 november 2024 15:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kun je me vertellen WAAROM? Wat is nou de killer feature van X?
quote:Op woensdag 27 november 2024 15:32 schreef Ulx het volgende:
Dus deze berichten worden gecensureerd op Bluesky en zijn daar niet te vinden? Dat is je argument? Dat bedoel je? Volgens mij klopt dat niet en is die user gewoon vrolijk aan het posten. Ik zie niets van bans of andere onderdrukking.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbmleodi4k2kBlueSky is irrelevant, ik zal eens over paar dagen kijken of deze user al verbannen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid van meningsuiting is geen argument want dat is er dus ook op BSky zoals je ziet.
Wat is er beter aan X?![]()
"X" is na de overname van Elon Musk eindelijk toegankelijk voor alle geluiden, waar het onder Jack Dorsey alles geshadowbanned en verwijderd werd in opdracht van Biden's administration.
Zelfs een in office President Trump werd verbannen terwijl de Taliban mocht door blijven tweeten destijds!!! Vanwege mean tweets.![]()
Maar je bent duidelijk de discussie aan het vermijden met Wantie opmerkingen te maken op elke post.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Fair enough. Dat zou ook wel handig zijn op BSky, maar het is voor mij niet echt iets wat me over de streep trekt. "Je moet op X zijn, want posts met bullshit krijgen soms een Note", tja, het is niet echt een super verkooppraatje. Maar het is wel eens handig.quote:
Het vertrouwen in de traditionele media is inderdaad sterk afgenomen in de afgelopen jaren, zoals blijkt uit verschillende onderzoeken. Dit is een complex fenomeen met meerdere oorzaken.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:36 schreef epicbeardman het volgende:
BNW is te pijnlijk voor velen om onder ogen te zien, omdat daar wel realiteit naar boven komt.
Dat velen in NWS in een illusie/waan leven en totaal gepiepeld worden door de media en alles voor zoete koek nemen, dat is problematisch en iets wat Elon Musk nu ook mooi blootlegt.
De steun voor de agenda/conspiracies die MSM pusht is steeds verder aan het afbrokkelen, steeds minder mensen hebben vertrouwen in het nieuws. Maar wat wil je als ze alles aan elkaar liegen.
Soms denk je juist, de wappies zijn diegene die niet in conspiracies geloven, maar het zijn juist de mensen die het hardst wappie roepen die in de grootste conspiracies geloven. (Trump golden showers in Rusland!oneoneone Russian election interference!!oneone)
Denk aan dingen zoals dat Kamala de populairste kandidaat ooit was vanuit de democraten en makkelijk ging winnen, of dat Trump de cel in zou gaan en ga zo maar door. Het is allemaal fake news, nog meer conspiracy dan de BNW posts.
De journalisten bij NOS op verkiezingsnacht hebben nu nog PTSS. Zelfs deze "journalistiek" opgeleide mensen vielen in de USA propaganda machine. Dachten oprecht dat Kamala zou winnen.
Maar wat wil je als de journalisten uit Nederland niets meer zijn dan verkapte Control+C Control+V + google translate bots zijn. Zelf op onderzoek gaan doen ze niet meer, ze zijn een echochamber van Reddit en MSM.
Alles aan de Trump winst laat dat blijken, het is over en uit. De joy is gone. Andere platforms die toch nog het oude geluid propageren zullen hier niets aan veranderen, deze retoriek en angstzaaien werkt niet, is wel gebleken.
"X" is de aankomende 4-40 jaar gewoon de nieuwsoutlet 2 be.
Elon Musk verwacht van je, dat je ook zelf onderzoek doet, Kritisch Denken. Je moet niet alles geloven wat op X staat.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Fair enough. Dat zou ook wel handig zijn op BSky, maar het is voor mij niet echt iets wat me over de streep trekt. "Je moet op X zijn, want posts met bullshit krijgen soms een Note", tja, het is niet echt een super verkooppraatje. Maar het is wel eens handig.
En kijk waarom. Want deze post staat er al een aantal dagen en vandaag postte hij/zij nog, dus dit lijkt het niet te zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:36 schreef epicbeardman het volgende:
zal eens over paar dagen kijken of deze user al verbannen is.
Goeiedag zeg, wat een mafkees! Meneer Musk heeft nogal kapsones.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:42 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Elon Musk verwacht van je, dat je ook zelf onderzoek doet, Kritisch Denken. Je moet niet alles geloven wat op X staat.
Jij was degene die leven in de brouwerij bracht. Sindsdien is het allemaal maar bergafwaarts gegaan met BNWquote:Op woensdag 27 november 2024 13:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, hoe zou dat nou komen...
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Kamala Harris had een goede strategie op X waardoor ze community notes wist te omzeilen.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Nu vraag ik mij af of dat ene platform ook niet liegt over haar cijfers, om het populairder te maken dan het is en zo traction te gainen. Lijkt er wel op!
Nee maar aangezien jij zijn post aanhaalt ben je het duidelijk niet met hem eens en zou je hem verbannen willen zien. Toch? Je hebt volgens mij de enige user gevonden op die site die beetje loopt te teasen met realiteit.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
En kijk waarom. Want deze post staat er al een aantal dagen en vandaag postte hij/zij nog, dus dit lijkt het niet te zijn.
Maar jij bent dus eigenlijk van mening dat er geen moderatie of banmogelijkheid zou moeten zijn? Die indruk geef je namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |