Wie is Sylvana?quote:Op woensdag 27 november 2024 12:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook wel een heel erg WIT platform als ik zo naar de nieuwe instroom kijk van users. Mist echt heel veel diversiteit daar. Hoe komt dat? Waarom zijn het allemaal witte mensen? De enige donkere die er opzit is volgens mij Sylvana.
Hoe komt dat?
Maar kan je uitleggen waarom het een witte privilege platform is? waar is de diversiteit, waar zijn de donkeren/moslims/hindoes e.d? Schrikt dat niet af voor deze minderheden? alleen maar witte meningen op dat platform die 1 geluid verkondigen.quote:
Geen idee. Ik maak me er totaal niet druk over.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar kan je uitleggen waarom het een witte privilege platform is? waar is de diversiteit, waar zijn de donkeren/moslims/hindoes e.d? Schrikt dat niet af voor deze minderheden? alleen maar witte meningen op dat platform die 1 geluid verkondigen.
Probeer je nu te zeggen dat de meningen van minderheden irrelevant zijn? Je wil toch juist alle meningen hebben daar op BlueSky, van pro-palistine aanhang tot pro-israel aanhang. Die wil je toch niet uitsluiten.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee. Ik maak me er totaal niet druk over.
Nee. Ik volg mensen die posten over zaken die me interesseren. En ik heb helemaal geen zin om mijn feed vol te zien met ScHanDe BoEh!!11! rageposts over van alles en nog wat. Dan had ik net zo goed op X kunnen blijven.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat de meningen van minderheden irrelevant zijn? Je wil toch juist alle meningen hebben daar op BlueSky, van pro-palistine aanhang tot pro-israel aanhang. Die wil je toch niet uitsluiten.
Fake it till you make it is business as usual in SV. Dus opgeblazen userdata is hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Nu vraag ik mij af of dat ene platform ook niet liegt over haar cijfers, om het populairder te maken dan het is en zo traction te gainen. Lijkt er wel op!
In BNW komen geen mensen meer en dan is het maar saai, dan maar diezelfde drek in andere topics gooien, want dan komt er nog wel eens een reactie.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:57 schreef Ulx het volgende:
Is dit AMV? Of staan die verkiezingsposts hier omdat X een staatszender is onder minister Musk?
Al jaren worden hier "X" posts geplaatst, ongeacht wat de content is. Anders kan ik ook roepen van, stop met de BlueSky posts.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:57 schreef Ulx het volgende:
Is dit AMV? Of staan die verkiezingsposts hier omdat X een staatszender is onder minister Musk?
Tja, hoe zou dat nou komen...quote:
Nee, dit topic gaat over X, het is geen topic waar je allerlei berichten die op X staan komt posten. Doe dat lekker in BNW.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Al jaren worden hier "X" posts geplaatst, ongeacht wat de content is. Anders kan ik ook roepen van, stop met de BlueSky posts.
"X" is een nieuwsplatform, dus hier wordt ook nieuws gepost die je in MSM niet ziet.
Of gekke Elon posts die vaak mensen triggeren.
Kijkertje in NWS / Elon Musk koopt Twitter #4
In 2022 zat Kijkertje al Ron Flippikowski te posten over Trump.
Daarnaast leeft Leon Muskovic in Mar-A-Lago tegenwoordig. Hij is de echte MVP. Hij is de amerikaanse overheid.
Elon is toch gewoon de rechterhand van Trump en "X" is het platform van hem dat Trump naar de overwinning heeft gebracht toch? als hij straks DoGe opgericht heeft dan blijft het relevant.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:04 schreef Ulx het volgende:
Ah, linkdumpen BNW style dus.
Suf maar whatever.
Op Bluesky donderstralen mensen dat soort ragebait posts gewoon op mute. Is dat je grote probleem met dat platform? De Talk To The Hand optie gebruikers daar hebben?
Waarom gaat het dan continue hier over BlueSky?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over X, het is geen topic waar je allerlei berichten die op X staan komt posten. Doe dat lekker in BNW.
Ben het niet met je eens wat betreft dit punt. AMV gerelateerde zaken horen hier niet thuis. Toen niet en nu ook niet. Bluesky posts ook niet, maar er is klaarblijkelijk geen vraag naar een apart topic.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Al jaren worden hier "X" posts geplaatst, ongeacht wat de content is. Anders kan ik ook roepen van, stop met de BlueSky posts.
"X" is een nieuwsplatform, dus hier wordt ook nieuws gepost die je in MSM niet ziet.
Of gekke Elon posts die vaak mensen triggeren.
Kijkertje in NWS / Elon Musk koopt Twitter #4
In 2022 zat Kijkertje al Ron Flippikowski te posten over Trump.
Omdat in een topic over Xbox ook met concurrenten vergeleken wordt?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elon is toch gewoon de rechterhand van Trump en "X" is het platform van hem dat Trump naar de overwinning heeft gebracht toch? als hij straks DoGe opgericht heeft dan blijft het relevant.
[..]
Waarom gaat het dan continue hier over BlueSky?
Eens. Althans, X posts kunnen ook gaan over Donny M in de moordzaak van Gino en dat is gewoon NWS natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over X, het is geen topic waar je allerlei berichten die op X staan komt posten. Doe dat lekker in BNW.
Ik zou ook niet toejuichen als er berichten van Bluesky worden geplaatst over iets anders dan X. Als het over X gaat, past het prima in het topic. Hoewel ik het niet altijd met je eens ben, vind ik het verder 90% van de tijd fijne gesprekken. Dit topic gaat plat worden gebombardeerd met allerlei posts die in BNW geen aandacht meer krijgen en dat vervuilt elk topic. Fijn dat je er ook zo over denkt.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens wat betreft dit punt. AMV gerelateerde zaken horen hier niet thuis. Toen niet en nu ook niet. Bluesky posts ook niet, maar er is klaarblijkelijk geen vraag naar een apart topic.
Ja precies, dat bedoel ik. Het ding is dat zo'n poster in NWS wordt weggestuurd en dat daar een speciale plek voor is ingericht op de site, maar omdat daar geen sterveling nog in discussie gaat, komt meneer hier diezelfde drek posten.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Eens. Althans, X posts kunnen ook gaan over Donny M in de moordzaak van Gino en dat is gewoon NWS natuurlijk.
Er valt weinig te bespreken aan BSky. Wat meer features, veel meer controle voor de gebruiker, dat is het wel. Maar het staat je vrij om een topic te starten. De reden dat BSky hier ook wordt besproken is duidelijk. Directe concurrent. Ontstaan uit Twitter. Veel gebruikers verkassen.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens wat betreft dit punt. AMV gerelateerde zaken horen hier niet thuis. Toen niet en nu ook niet. Bluesky posts ook niet, maar er is klaarblijkelijk geen vraag naar een apart topic.
Ik ken een paar microblogsites waar iets vergelijkbaars speelt.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoel ik. Het ding is dat zo'n poster in NWS wordt weggestuurd en dat daar een speciale plek voor is ingericht op de site, maar omdat daar geen sterveling nog in discussie gaat, komt meneer hier diezelfde drek posten.
Zit wat in, maar dan zou het topic eigenlijk omgedoopt moeten worden naar de "microblog/social media wars" of iets dergelijks. Iets toepasselijker en allesomvattender dan enkel X.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er valt weinig te bespreken aan BSky. Wat meer features, veel meer controle voor de gebruiker, dat is het wel. Maar het staat je vrij om een topic te starten. De reden dat BSky hier ook wordt besproken is duidelijk. Directe concurrent. Ontstaan uit Twitter. Veel gebruikers verkassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |