SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja dat mag jij zeggen.quote:
Hoe moet je die dingen anders wassen?quote:Op maandag 25 november 2024 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Doe geen bakstenen in de wasmachine.
quote:Op maandag 25 november 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.com/Vi(...)Kinder/dp/0871137356
Handwas.quote:Op maandag 25 november 2024 10:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe moet je die dingen anders wassen?
quote:
Ik heb het warm, pufpufquote:
Nee niet echt.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het warm, pufpuf
En mn nagels breken super snel af. Lees net dat dat kan komen door het weer, meer mensen last van?
Sorry watquote:Op maandag 25 november 2024 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens gelezen er een gedegen kans is dat je boekenkast je overkomt.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het warm, pufpuf
En mn nagels breken super snel af. Lees net dat dat kan komen door het weer, meer mensen last van?
Ik vind het ook warm. Geen last van afbrekende nagels, maar de mijne zijn ook kort.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het warm, pufpuf
Er heeft er eentje leren lezen dit weekendquote:Op maandag 25 november 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja eng idee toch, dat de bladzijden tot leven komen in je eigen bestaan.
Alles goed verders uitstraling ?quote:Op maandag 25 november 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja eng idee toch, dat de bladzijden tot leven komen in je eigen bestaan.
Het is best aangenaam buiten ja. Geen last van brekende nagels hier. Nooit gehad ook overigens met de wisseling van de seizoenen.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het warm, pufpuf
Ja altijd wel hoor.quote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles goed verders uitstraling ?
Ik heb alleen het idee dat ik in de herfst wat meer haaruitval hebquote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is best aangenaam buiten ja. Geen last van brekende nagels hier. Nooit gehad ook overigens met de wisseling van de seizoenen.
Ze zelf maken is ook leuk en lekker.quote:Op maandag 25 november 2024 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Verse warme kaneelbroodjes in de oven hier bij de stationshuiskamer. Over een kwartiertje klaar dus daar wachten we lekker even op
Was je een boom in je vorige leven en is daar iets van meegekomen tijdens je reïncarnatie?quote:Op maandag 25 november 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen het idee dat ik in de herfst wat meer haaruitval heb
Idem, maar heb sowieso flutnagels. En friemel er iets te veel aanquote:Op maandag 25 november 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het ook warm. Geen last van afbrekende nagels, maar de mijne zijn ook kort.
Oeeeeh en die geeeurrquote:Op maandag 25 november 2024 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Verse warme kaneelbroodjes in de oven hier bij de stationshuiskamer. Over een kwartiertje klaar dus daar wachten we lekker even op
Ik stond net een tijdje buiten zonder jas te praten met de buurvrouw maar ik had het niet koud nee.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het warm, pufpuf
Absoluut nietquote:
Die wind gisterenavondquote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is best aangenaam buiten ja. Geen last van brekende nagels hier. Nooit gehad ook overigens met de wisseling van de seizoenen.
Het is heerlijkquote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stond net een tijdje buiten zonder jas te praten met de buurvrouw maar ik had het niet koud nee.
Ja, elke nachtquote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Slaap je nog onder je verzwaarde deken? Ik twijfel om een zwaardere uit te proberen
Het hele weekend al. Heerlijk slapen in een jaren '30 huis dat piept en kraakt op het zuchten van de wind.quote:
Elke dag groenten eten, stapjes maken enzo.quote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Potverdikkie waarom hebben jullie allemaal goede nagels
Wel pittig windje af en toe buiten.quote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is heerlijkmaar weet even niet hoe ik me moet kleden, laagjes it is
Het is 16 graden dus vooral niet teveel laagjes en doe je zomerjas aan.quote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is heerlijkmaar weet even niet hoe ik me moet kleden, laagjes it is
HOAX.quote:Op maandag 25 november 2024 11:19 schreef AirwiN het volgende:
Elke dag groenten eten, stapjes maken enzo.
Heb er al 8.500 gemaakt vandaag. En straks nog meer omdat ik Surinaamse broodjes ga eten voor de lunch.quote:
Ik hoorde vanmorgen ook weer iets wegwaaien/omvallen in de tuin.quote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Absoluut nietmaar had toestemming gevraagd
Slaap je nog onder je verzwaarde deken? Ik twijfel om een zwaardere uit te proberen
[..]
Die wind gisterenavond
Wat zijn Surinaamse broodjes?quote:Op maandag 25 november 2024 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb er al 8.500 gemaakt vandaag. En straks nog meer omdat ik Surinaamse broodjes ga eten voor de lunch.
Broodjes die te laat zijn voor het ontbijt.quote:
Godverquote:Op maandag 25 november 2024 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Broodjes die te laat zijn voor het ontbijt.
Hete kip klinkt te pittig.quote:Op maandag 25 november 2024 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Als je het goed doet is dat met hete kip
Nice.quote:Op maandag 25 november 2024 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Broodjes die te laat zijn voor het ontbijt.
Broodje hete kip is niet pittigquote:Op maandag 25 november 2024 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt pussy als het om pittig eten gaat.
volgens pussies welquote:
En of het helemaal onder zit met jalapenos.quote:Op maandag 25 november 2024 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar je em haalt natuurlijk
Zouden we daar dan ook weer aan wennen? Of moeten we af en toe zonder dat ding gaan slapen?quote:Op maandag 25 november 2024 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, elke nacht
Eens. Daar denk ik ook al aan nu ik deze gewend ben.
Oh, zo'n huis waarbij je soms denkt dat het in gaat storten door de geluiden?quote:Op maandag 25 november 2024 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hele weekend al. Heerlijk slapen in een jaren '30 huis dat piept en kraakt op het zuchten van de wind.
[..]
Elke dag groenten eten, stapjes maken enzo.
Maar binnen kan het weer koud zijnquote:Op maandag 25 november 2024 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is 16 graden dus vooral niet teveel laagjes en doe je zomerjas aan.
'kijken we later wel naar'?quote:Op maandag 25 november 2024 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen ook weer iets wegwaaien/omvallen in de tuin.
bakkeljauwquote:Op maandag 25 november 2024 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2024 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 25 november 2024 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar je em haalt natuurlijk
quote:Op maandag 25 november 2024 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, het was donker en aan het regenen. En nu het reeds gevallen is, kann het niet meer vallen.quote:
Ik wil helemaal niet meer zonder dat ding slapenquote:Op maandag 25 november 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zouden we daar dan ook weer aan wennen? Of moeten we af en toe zonder dat ding gaan slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja of een lekker broodje kip kerriequote:Op maandag 25 november 2024 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bakkeljauwtempeh kunnen ze ook goed
Ik ben wel van de kip als dat nog niet opviel.
quote:Op maandag 25 november 2024 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het was donker en aan het regenen. En nu het reeds gevallen is, kann het niet meer vallen.
quote:Op maandag 25 november 2024 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet meer zonder dat ding slapen![]()
Wel goeie vraag, want nu ik gewend ben, zal ik dan weer die 8 kg nemen die ik eerst te zwaar vond? Of voor een 6 of 7 gaan.SameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja of een lekker broodje kip kerrie
Ik ben wel van de kip als dat nog niet opviel.
Ja, potverdikkie. Misschien als ik echt heel moe ben toch maar zonder dat ding gaan slapen. Gewenning lijkt me ook niet ideaal. En je went er dus ook best snel aan
En ga dat ding ook niet meeslepen als ik niet-thuis zou slapen![]()
![]()
Kip is ook heerlijkik eet het zelf niet meer maar die geur, ohmyyyyy
Baby darling doll face honey
Dan moeten we een extra reistas meenemen voor 1 dekenquote:Op maandag 25 november 2024 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same
Ja, potverdikkie. Misschien als ik echt heel moe ben toch maar zonder dat ding gaan slapen. Gewenning lijkt me ook niet ideaal. En je went er dus ook best snel aan
En ga dat ding ook niet meeslepen als ik niet-thuis zou slapen![]()
![]()
Kip is ook heerlijkik eet het zelf niet meer maar die geur, ohmyyyyy
Ze zijn misschien niet voor mensen die zich zo druk maken om wat een ander ergens van vindt.quote:Op maandag 25 november 2024 11:45 schreef UitStraling het volgende:
Verzwaringsdekens zijn toch voor demente bejaarden en Alzheimer patiënten?
GA ETEN DAN!quote:Op maandag 25 november 2024 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog drie kwartier wachten tot ik aan mn lunch begin, maar grrrlrrlkrjrlkr ZIN
Of juist wel?quote:Op maandag 25 november 2024 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zijn misschien niet voor mensen die zich zo druk maken om wat een ander ergens van vindt.
Juist wel toch, normale mensen slapen zo ook wel lekker.quote:Op maandag 25 november 2024 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zijn misschien niet voor mensen die zich zo druk maken om wat een ander ergens van vindt.
quote:Op maandag 25 november 2024 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moeten we een extra reistas meenemen voor 1 deken
quote:
quote:Ik wil nog drie kwartier wachten tot ik aan mn lunch begin
als het 'normaal' is om zo afhankelijk te zijn van de mening van anderen, dan vind ik het een top idee om niet normaal te zijnquote:Op maandag 25 november 2024 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist wel toch, normale mensen slapen zo ook wel lekker.
Extra bagage moeten bijboeken voor je dekentje.quote:Op maandag 25 november 2024 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moeten we een extra reistas meenemen voor 1 deken
Nou ja het is in ieder geval abnormaal om afhankelijk te zijn van een verzwaringsdeken.quote:Op maandag 25 november 2024 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als het 'normaal' is om zo afhankelijk te zijn van de mening van anderen, dan vind ik het een top idee om niet normaal te zijn
En wie geeft daar iets om?quote:Op maandag 25 november 2024 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het is in ieder geval abnormaal om afhankelijk te zijn van een verzwaringsdeken.
Is dit niet abnormaal veel aandacht voor iets wat niet van toepassing is op je?quote:Op maandag 25 november 2024 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het is in ieder geval abnormaal om afhankelijk te zijn van een verzwaringsdeken.
begin dan gelijk aan je diner @GGMM @Scrummiequote:Op maandag 25 november 2024 11:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog drie kwartier wachten tot ik aan mn lunch begin, maar grrrlrrlkrjrlkr ZIN
Augurk met chocolade klinkt niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 25 november 2024 12:17 schreef Ama het volgende:
Augurk is de nieuwe karamel zeezout hype volgens mij.
Kaas en augurk is best een gebruikelijke combinatie tochquote:
Aparte vullingen en combinaties zijn een hype maar al een paar jaar volgens mij. Ik vind het niet ergquote:Op maandag 25 november 2024 12:17 schreef Ama het volgende:
US die iets abnormaal vindt. Dan weet je gewoon dat je prima bezig bentquote:Op maandag 25 november 2024 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit niet abnormaal veel aandacht voor iets wat niet van toepassing is op je?
Nee dat is pistache.quote:Op maandag 25 november 2024 12:17 schreef Ama het volgende:
Oh ja, dat Dubaireepgedoequote:
Haha nee klinkt beide niet lekker.quote:Op maandag 25 november 2024 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Augurk met chocolade klinkt niet aantrekkelijk.
Kaas met karamel ook niet trouwens.
KOOP DAN!quote:Op maandag 25 november 2024 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Eeh ik had zaterdag een bestelling geplaatst bij de hema met een code voor 20% korting, maar nu zit ik te kijken en heb ik nooit een bestelbevestiging gehad, de voucher die ik had gebruikt staat ook nog op actief, de artikelen zitten nog in m'n winkelmandje en bij m'n besteloverzicht staat ook niks.
Ja dan niet he
is wel lekker, pistachequote:
is gewoon het ouderwetse kringverjaardag prikkertje in 1 product verwerkt.quote:
Daaromquote:Op maandag 25 november 2024 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is gewoon het ouderwetse kringverjaardag prikkertje in 1 product verwerkt.
Beter dan in een chocoladeletter lijkt mij
Nee. Het ziet er onsmakelijk uit. Ik weet niet eens of ik het lustquote:Op maandag 25 november 2024 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is wel lekker, pistacheheb zelf niks op van die nieuwe hype producten, jij wel?
Nou ja het valt me op met mijn 146, als iemand zegt morfine of fentanyl te pakken bij een hoofdpijntje valt me dat ook op.quote:Op maandag 25 november 2024 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US die iets abnormaal vindt. Dan weet je gewoon dat je prima bezig bent
die paraplu was toch direct weg gewaaidquote:Op maandag 25 november 2024 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zonder paraplu buiten gelopen. Nu ben ik nat.
De suikercoating van je lichaam zal er nu wel af zijn jaquote:Op maandag 25 november 2024 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zonder paraplu buiten gelopen. Nu ben ik nat.
Ja, die is helemaal weg nu.quote:Op maandag 25 november 2024 13:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De suikercoating van je lichaam zal er nu wel af zijn ja
Ik moest vanochtend op het werk een scheetje laten en een paar collega's gingen meteen ergens anders staan...quote:Op maandag 25 november 2024 11:43 schreef bitterbal het volgende:
hier was het net echt guur op de scooter
Ik noemde drinken drettere.quote:Op maandag 25 november 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik noemde krokodillen vroeger kikedo's.
crockyquote:Op maandag 25 november 2024 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik noemde krokodillen vroeger kikedo's.
Af en toe happen ze wel eens mensenquote:Op maandag 25 november 2024 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Krokodillen zijn eigenlijk biologisch onsterfelijk, ze groeien uiteindelijk te groot om nog te kunnen jagen.
Ik heb wel eens baby kikedo's gekocht.quote:Op maandag 25 november 2024 13:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Af en toe happen ze wel eens mensen
Moet je wel een vijver thuis hebben lijkt me.quote:Op maandag 25 november 2024 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens baby kikedo's gekocht.
En mijn vader had vroeger een opgezette kikedo op zijn kantoor staan.
Ahh, dat is makkelijkquote:Op maandag 25 november 2024 12:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. Het ziet er onsmakelijk uit. Ik weet niet eens of ik het lustDus ik sla over.
Ik heb ze in de Nijl losgelaten.quote:Op maandag 25 november 2024 13:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet je wel een vijver thuis hebben lijkt me.
dit https://www.jumbo.com/pro(...)-kaas-123g-628675PAKquote:Op maandag 25 november 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Wat hebben jullie als tussendoortjes mee? Ik heb nog een boterham en een appel (x2)
Als het echt heel zwaar wordt heb ik nog een cup a soupje
1 appel.quote:Op maandag 25 november 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Wat hebben jullie als tussendoortjes mee? Ik heb nog een boterham en een appel (x2)
Croconilequote:Op maandag 25 november 2024 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ze in de Nijl losgelaten.
Ik heb net 7 twixen meegenomenquote:Op maandag 25 november 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Echt he, alsof beide kanten hetzelfde smakenquote:Op maandag 25 november 2024 13:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die reclame vind ik van hun altijd zo irritant![]()
left side right side taste the same HAHAHAAHAH
Fruit, maar ik heb hier ook standaard cup-a-soup liggen.quote:Op maandag 25 november 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 25 november 2024 13:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die reclame vind ik van hun altijd zo irritant![]()
left side right side taste the same HAHAHAAHAH
Jaaa, die zijn lekkerquote:Op maandag 25 november 2024 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit https://www.jumbo.com/pro(...)-kaas-123g-628675PAK
is dat alles?quote:
quote:Op maandag 25 november 2024 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben thuis en heb 2 empanada's in de airfryer liggen
Zo, flink tussendoortjequote:
team fruitquote:Op maandag 25 november 2024 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fruit, maar ik heb hier ook standaard cup-a-soup liggen.
Ik had vandaag 2 mandarijntjes en een appel mee.quote:Op maandag 25 november 2024 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo, flink tussendoortje
[..]
team fruit![]()
Wat voor fruit?ik doe standaard appels want is makkelijk mee nemen
Ik had vanmorgen al gebak en drie boterhammen voor de lunch. Als het goed is kom ik de middag wel door met 1 appel.quote:Op maandag 25 november 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, die zijn lekker
[..]
is dat alles?of heb je een flinke lunch oid?
[..]![]()
oooh, veel fruit!quote:Op maandag 25 november 2024 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had vandaag 2 mandarijntjes en een appel mee.
Ahh, ja dat vult welquote:Op maandag 25 november 2024 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen al gebak en drie boterhammen voor de lunch. Als het goed is kom ik de middag wel door met 1 appel.
Als ik in Geldrop moet zijn, fiets ik regelmatig langs de Peijnenburgfabriekquote:Op maandag 25 november 2024 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, en ontbijtkoek! Uiteraard daarbij ook de volkoren variant
Brrrrquote:Op maandag 25 november 2024 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, en ontbijtkoek! Uiteraard daarbij ook de volkoren variant
Geurt die ook lekker?quote:Op maandag 25 november 2024 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik in Geldrop moet zijn, fiets ik regelmatig langs de Peijnenburgfabriek![]()
Ooooh, hou je niet van?quote:
Nope, iets in de structuur ofzo.quote:Op maandag 25 november 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geurt die ook lekker?
[..]
Ooooh, hou je niet van?
quote:Op maandag 25 november 2024 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend op het werk een scheetje laten en een paar collega's gingen meteen ergens anders staan...![]()
![]()
Rip aan je bankrekening.quote:Op maandag 25 november 2024 14:48 schreef CherryLips het volgende:
O god iedereen en z'n moeder gaat volgend jaar op tournee.
God op tournee?quote:Op maandag 25 november 2024 14:48 schreef CherryLips het volgende:
moet je voor die moeders extra betalen?quote:Op maandag 25 november 2024 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ze boycotten.quote:Op maandag 25 november 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ook niet naar Nederland komen he.
wat een flut tournee danquote:Op maandag 25 november 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gore lef.quote:Op maandag 25 november 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
denk niet dat iemand daar treurig om isquote:Op maandag 25 november 2024 15:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Volgens mij is die man alleen maar op reis.
Oh leuk.quote:
fans hebben hier niet hard genoeg gejankt toen hij stopte bij take thatquote:Op
[quote][b]Op maandag 25 november 2024 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh leuk.
Maar stom dat ie Nederland niet aan doet.
Oh is hij van Take That. Ik had echt geen idee, maar wilde niet als een onder-steen-ligger overkomen.quote:Op maandag 25 november 2024 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
fans hebben hier niet hard genoeg gejankt toen hij stopte bij take that
deed even google om te controleren dat ik wel gelijk had.quote:Op maandag 25 november 2024 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh is hij van Take That. Ik had echt geen idee, maar wilde niet als een onder-steen-ligger overkomen.
Dan kunnen we het wel radenquote:Op maandag 25 november 2024 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een sterke mening aangaande Andre Rieu mensen.
quote:Op maandag 25 november 2024 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik weer helemaal naar Londen. Wat érg.
Ik deed Google en die gaf aan dat het een zanger en songwriter was. En ik zag een foto hem. Verder geloofde ik het wel.quote:Op maandag 25 november 2024 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
deed even google om te controleren dat ik wel gelijk had.
hoewel als het niet de juiste boyband was geweest had ik verwezen naar de joke in MUZ
Gelijk kerstmarkt daar meepakken.quote:Op maandag 25 november 2024 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik weer helemaal naar Londen. Wat érg.
Londen wil minderen met kerstuitingen want dat past niet meer bij de huidige tijdquote:Op maandag 25 november 2024 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelijk kerstmarkt daar meepakken.
als ik snel google zie ik ergens in mei 2025quote:Op maandag 25 november 2024 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje jammer.quote:Op maandag 25 november 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik snel google zie ik ergens in mei 2025
denk dat de kerstmarkten dan niet zo actief meer aanwezig zijn
Is dat niet wat iedere stad gaat worden. De rijken die alles onbetaalbaar maken waardoor je vanzelf dat shithole er van maakt.quote:Op maandag 25 november 2024 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
London is een shithole geworden
This, no sense this makes at allquote:Op maandag 25 november 2024 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat niet wat iedere stad gaat worden. De rijken die alles onbetaalbaar maken waardoor je vanzelf dat shithole er van maakt.
Het zijn niet de rijken die het probleem zijn. Demografische verandering.quote:Op maandag 25 november 2024 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat niet wat iedere stad gaat worden. De rijken die alles onbetaalbaar maken waardoor je vanzelf dat shithole er van maakt.
ben er nooit geweestquote:Op maandag 25 november 2024 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
De rijken verdelen hun weelde inderdaad. Trickle down economics.quote:Op maandag 25 november 2024 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn niet de rijken die het probleem zijn. Demografische verandering.
In mei.quote:Op maandag 25 november 2024 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon niet steeds met je telefoon rondlopen overal.quote:Op maandag 25 november 2024 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
en het toilet gebruiken helpt ookquote:Op maandag 25 november 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon niet steeds met je telefoon rondlopen overal.
Volledig normaal jaquote:Op maandag 25 november 2024 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon niet steeds met je telefoon rondlopen overal.
Quiche en salade, weet nog niet wat voor salade.quote:Op maandag 25 november 2024 16:22 schreef Ama het volgende:
Wat staat er bij jullie op het menu vanavond?
Ik twijfel nog.quote:Op maandag 25 november 2024 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Quiche en salade, weet nog niet wat voor salade.
Daar?
Soufflé van wilde etto’s met een jus van gerijpte vlindersquote:Op maandag 25 november 2024 16:22 schreef Ama het volgende:
Runderbraadworstje, krieltjes, bloemkool en broccoli.quote:Op maandag 25 november 2024 16:22 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt heel gezond, of gaat hier nog een sausje/kaasje whatever overheen?quote:Op maandag 25 november 2024 16:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Runderbraadworstje, krieltjes, bloemkool en broccoli.
Nee, zonder sausje of kaasje. Vrij gezond dus. Ik maak wel een beetje jus van de olie van het bakken van het runderbraadworstje.quote:Op maandag 25 november 2024 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt heel gezond, of gaat hier nog een sausje/kaasje whatever overheen?
Nou, het is toch wel zeker vier seconden licht en droog tegelijk geweest vandaag!quote:
Hngggg jusquote:Op maandag 25 november 2024 16:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, zonder sausje of kaasje. Vrij gezond dus. Ik maak wel een beetje jus van de olie van het bakken van het runderbraadworstje.
Braadworstjes zijn toch vetquote:Op maandag 25 november 2024 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hngggg jus![]()
![]()
maar wat goed, ik wil wel altijd iets van een vetje bij mn avondeten hebben
Dat is waarquote:Op maandag 25 november 2024 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Braadworstjes zijn toch vet
het waren vier mooie secondenquote:Op maandag 25 november 2024 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, het is toch wel zeker vier seconden licht en droog tegelijk geweest vandaag!
Nee, maar de firma Heineken zit ook best lekker!quote:Op maandag 25 november 2024 17:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je huis net zo ingericht als een modelhuis vanuit de Ikea?
Ik probeer een beetje op m'n gewicht te letten. Er mag nog een paar kilo af.quote:Op maandag 25 november 2024 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hngggg jus![]()
![]()
maar wat goed, ik wil wel altijd iets van een vetje bij mn avondeten hebben
Lasagne of een broodje gezond. Hangt er vanaf of ik kan wachten tot gergi thuis komt of dat ik al eerder teveel honger hebquote:Op maandag 25 november 2024 16:22 schreef Ama het volgende:
Oeh, succesquote:Op maandag 25 november 2024 17:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik probeer een beetje op m'n gewicht te letten. Er mag nog een paar kilo af.
Thanks! Volgens mij zou ik door dat break-up gedoe wel goed zijn afgevallen, maar mijn stiefmoeder koopt steeds allemaal speculaas en andere lekkere dingen als ik daar op bezoek ben.quote:
Altijd weer die stiefmoeders hequote:Op maandag 25 november 2024 17:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks! Volgens mij zou ik door dat break-up gedoe wel goed zijn afgevallen, maar mijn stiefmoeder koopt steeds allemaal speculaas en andere lekkere dingen als ik daar op bezoek ben.
Ja, wat moet je er mee.quote:Op maandag 25 november 2024 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Altijd weer die stiefmoeders he![]()
En ok, dat helpt niet echt bij afvallen maar klinkt meer als dat het elkaar uitbalanceerd. Je komt ook niet aan?
Nou, zeg datquote:
Als je het eten niet meer hoeft, stuur maar door hoorquote:Op maandag 25 november 2024 17:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wat moet je er mee.![]()
Nee, ik heb ook wel redelijk veel gewandeld met een flink tempo.
Nee, ik vreet gewoon lekker door.quote:Op maandag 25 november 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je het eten niet meer hoeft, stuur maar door hoor![]()
Dat helpt ookik heb geen zin meer in sporten met deze kou
Ik vroeger ook niet, en om mezelf dan toch aan het sporten te krijgen pakte ik in hardloopkleding de bus naar iets van 10km verderop, en ging dan hardlopend naar huis. Hoe kouder het was, hoe harder ik liep om warm te worden en snel thuis te zijnquote:Op maandag 25 november 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat helpt ookik heb geen zin meer in sporten met deze kou
Dat vergt nog meer discipline want dan MOET je 10km teruglopen, noshortcutsquote:Op maandag 25 november 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vroeger ook niet, en om mezelf dan toch aan het sporten te krijgen pakte ik in hardloopkleding de bus naar iets van 10km verderop, en ging dan hardlopend naar huis. Hoe kouder het was, hoe harder ik liep om warm te worden en snel thuis te zijn
Is ook niet gezondquote:Op maandag 25 november 2024 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waarik ging even uit van mn eigen eten en ik eet alleen vega-worstjes, die zijn niet vet
RIP.quote:Op maandag 25 november 2024 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
Heb echt weer een extreme eczeem opleving
Lucky youquote:Op maandag 25 november 2024 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RIP.Heb ik ook. Bij mij op mijn been.
Het is hier ineens zeven graden kouder.quote:Op maandag 25 november 2024 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was vanmorgen warmer dan nu.
Ja, is zo. Gaat om de drempel om naar buiten te gaanquote:Op maandag 25 november 2024 17:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik vreet gewoon lekker door.![]()
Gewoon flink sporten, dan ben je zo warm.
Oh dat is wel echt slimquote:Op maandag 25 november 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vroeger ook niet, en om mezelf dan toch aan het sporten te krijgen pakte ik in hardloopkleding de bus naar iets van 10km verderop, en ging dan hardlopend naar huis. Hoe kouder het was, hoe harder ik liep om warm te worden en snel thuis te zijn
Ben ik blij dat het daar niet over ging zegquote:
Oh, ben benieuwd hoe die is. Als het goed is wil ik hem ook graag kijken maar vind het zo pijnlijk om te zien. Moet daar wel een geschikt moment voor vindenquote:Op maandag 25 november 2024 18:00 schreef Ama het volgende:
Er staat op Disney (maar het is van National Geographic) een nieuwe docu over die dodelijke tsunami in 2004. Dat ga ik kijken.
Zal laten weten of het wat is. Het zijn iig vier afleveringen.quote:Op maandag 25 november 2024 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ben benieuwd hoe die is. Als het goed is wil ik hem ook graag kijken maar vind het zo pijnlijk om te zien. Moet daar wel een geschikt moment voor vinden
Met wat er bij?quote:Op maandag 25 november 2024 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, eten achter de kiezen.
Egg fried rice.
Echt he.quote:Op maandag 25 november 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is hier ineens zeven graden kouder.
quote:Op maandag 25 november 2024 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
Heb echt weer een extreme eczeem opleving
Gewoon van bushalte naar bushalte denk. Elke 500 meter een kans om de bus te pakkenquote:Op maandag 25 november 2024 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vergt nog meer discipline want dan MOET je 10km teruglopen, noshortcuts
quote:Op maandag 25 november 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geurt die ook lekker?
[..]
Ooooh, hou je niet van?
Ohja, dat is ook wel gek he. Dat de gebouwen waar je ooit zelf wat hebt gedaan niet meer bestaanquote:Op maandag 25 november 2024 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel jammer dat er wat gesloopt is door de jaren in. Inclusief het gebouw waar ikzelf gewerkt heb in het eerste decennium van deze eeuw.
Heee, helliemundie heeft de beste bieb van Nederland. Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 25 november 2024 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook wel gek he. Dat de gebouwen waar je ooit zelf wat hebt gedaan niet meer bestaan
[..]
Heee, helliemundie heeft de beste bieb van Nederland. Gefeliciteerd
ja zegquote:Op maandag 25 november 2024 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dan wel de vestiging in Deurne![]()
Wie noemt de bibliotheek in Deurne dan ook 'Helmond-Peel', gek volk die brabo'squote:
quote:Op maandag 25 november 2024 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie noemt de bibliotheek in Deurne dan ook 'Helmond-Peel', gek volk die brabo's
Nee ik liep dan een route terug waar de bus niet kwamquote:Op maandag 25 november 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon van bushalte naar bushalte denk. Elke 500 meter een kans om de bus te pakken
Ik zou me ook schamen voor de naam Deurnequote:Op maandag 25 november 2024 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vermijd daarom die provincie ook, al zijn de mensen gemiddeld wel gezelliger/relaxter dan boven de rivierenquote:Op maandag 25 november 2024 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welk programma?quote:Op maandag 25 november 2024 18:57 schreef Ama het volgende:
@:crack_ eerste aflevering was in ieder geval wel interessant want veel persoonlijke beelden die ik nooit eerder had gezien.
Nee maar Helmondquote:Op maandag 25 november 2024 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou me ook schamen voor de naam Deurne
Ik ben best trots op mijn Brabander zijn. Al schaam ik me wel voor types als Jan Biggel en Frans Bauerquote:Op maandag 25 november 2024 18:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vermijd daarom die provincie ook, al zijn de mensen gemiddeld wel gezelliger/relaxter dan boven de rivieren
Ik moet zo weer van huis, maar ik ga lekker met de schoen.quote:
Ik heb besloten om de sport over te slaan vandaag.quote:Op maandag 25 november 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet zo weer van huis, maar ik ga lekker met de schoen.
Dat doe ik woensdag en vrijdag alquote:Op maandag 25 november 2024 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb besloten om de sport over te slaan vandaag.
Wat?quote:Op maandag 25 november 2024 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben best trots op mijn Brabander zijn. Al schaam ik me wel voor types als Jan Biggel en Frans Bauer
Je stelt me teleurquote:Op maandag 25 november 2024 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
Ja kan eigenlijk echt nietquote:
Ik moet donderdag wel gaan nu.quote:Op maandag 25 november 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doe ik woensdag en vrijdag al
je schamen voor iemand die eerlijk zijn geld verdiend met werken.quote:Op maandag 25 november 2024 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben best trots op mijn Brabander zijn. Al schaam ik me wel voor types als Jan Biggel en Frans Bauer
quote:Op maandag 25 november 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan eigenlijk echt niet
Ga jij zelf wel vanavond?
Ik ook, kwam tijd tekort in m'n dag vandaag.quote:Op maandag 25 november 2024 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan ook zonder knie sporten.quote:Op maandag 25 november 2024 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn knie stelt mij ook teleur.
Ik vind dat echt een irritant mannetjequote:
Ik ga vandaag, morgen en donderdag.quote:Op maandag 25 november 2024 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet donderdag wel gaan nu.
Goed zo, ik ook.quote:
Dit klinkt bejaard.quote:Op maandag 25 november 2024 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn knie stelt mij ook teleur.
Misschien op een afstandje van 5 km?quote:Op maandag 25 november 2024 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb niks met z'n muziek verder, maar is toch een leuke gezellige man?
Ik heb niks met Frans Bauer zijn muziek maar het lijkt me wel een hele aardige kerel in het echt.quote:Op maandag 25 november 2024 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit gebeurt echt heel vaakquote:Op maandag 25 november 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Echt wtf.
Het zou wat zijn als de rest dat niet was.quote:Op maandag 25 november 2024 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn knie is ook bejaard.
Kijk graag naar z'n real life soap(s) en programma's met 'mquote:Op maandag 25 november 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien op een afstandje van 5 km?
Ja, maar wat voor Finance afdeling heb je dan?quote:Op maandag 25 november 2024 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit gebeurt echt heel vaak![]()
Vriendin van heeft een zaak gehad waarbij de cliënt voor miljoenen het schip in is gegaan![]()
ONTSPANJEquote:Op maandag 25 november 2024 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk graag naar z'n real life soap(s) en programa's met 'm
Jan Biggel is gewoon een idiootquote:Op maandag 25 november 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
je schamen voor iemand die eerlijk zijn geld verdiend met werken.
bijzonder
jouw mening over een persoon.quote:Op maandag 25 november 2024 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jan Biggel is gewoon een idioot
truequote:Op maandag 25 november 2024 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw mening over een persoon.
je zou dan eerder vermelden:
Jan Biggel vind ik gewoon een idioot
Iedereen snapt toch dat hij dat vind?quote:Op maandag 25 november 2024 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw mening over een persoon.
je zou dan eerder vermelden:
Jan Biggel vind ik gewoon een idioot
quote:
je zou denken met hem als braboquote:Op maandag 25 november 2024 19:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iedereen snapt toch dat hij dat vind?
Kan dat ook gewoon hier thuis in Nederland of moet ik daarvoor per se naar Spanje?quote:
Ik weet niet wie Jan Biggel isquote:Op maandag 25 november 2024 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jan Biggel is gewoon een idioot
Ja ook gewoon human error en niet genoeg controlequote:Op maandag 25 november 2024 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor Finance afdeling heb je dan?![]()
![]()
ik heb google geopend en zag zijn grote hit en dacht.... ow ja die heb ik eens voorbij horen komen.quote:
gefeliciteerdquote:
Nee, je moet juist weg van Spanjequote:Op maandag 25 november 2024 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan dat ook gewoon hier thuis in Nederland of moet ik daarvoor per se naar Spanje?
Ohja Ont Spanje iddquote:Op maandag 25 november 2024 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je moet juist weg van Spanje
quote:
quote:
ow die miste ik... gefeli broerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |