SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja dat mag jij zeggen.quote:
Hoe moet je die dingen anders wassen?quote:Op maandag 25 november 2024 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Doe geen bakstenen in de wasmachine.
quote:Op maandag 25 november 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.com/Vi(...)Kinder/dp/0871137356
Handwas.quote:Op maandag 25 november 2024 10:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe moet je die dingen anders wassen?
quote:
Ik heb het warm, pufpufquote:
Nee niet echt.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het warm, pufpuf
En mn nagels breken super snel af. Lees net dat dat kan komen door het weer, meer mensen last van?
Sorry watquote:Op maandag 25 november 2024 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens gelezen er een gedegen kans is dat je boekenkast je overkomt.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het warm, pufpuf
En mn nagels breken super snel af. Lees net dat dat kan komen door het weer, meer mensen last van?
Ik vind het ook warm. Geen last van afbrekende nagels, maar de mijne zijn ook kort.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het warm, pufpuf
Er heeft er eentje leren lezen dit weekendquote:Op maandag 25 november 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja eng idee toch, dat de bladzijden tot leven komen in je eigen bestaan.
Alles goed verders uitstraling ?quote:Op maandag 25 november 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja eng idee toch, dat de bladzijden tot leven komen in je eigen bestaan.
Het is best aangenaam buiten ja. Geen last van brekende nagels hier. Nooit gehad ook overigens met de wisseling van de seizoenen.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het warm, pufpuf
Ja altijd wel hoor.quote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles goed verders uitstraling ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |