SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja dat mag jij zeggen.quote:
Hoe moet je die dingen anders wassen?quote:Op maandag 25 november 2024 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Doe geen bakstenen in de wasmachine.
quote:Op maandag 25 november 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.com/Vi(...)Kinder/dp/0871137356
Handwas.quote:Op maandag 25 november 2024 10:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe moet je die dingen anders wassen?
quote:
Ik heb het warm, pufpufquote:
Nee niet echt.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het warm, pufpuf
En mn nagels breken super snel af. Lees net dat dat kan komen door het weer, meer mensen last van?
Sorry watquote:Op maandag 25 november 2024 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens gelezen er een gedegen kans is dat je boekenkast je overkomt.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het warm, pufpuf
En mn nagels breken super snel af. Lees net dat dat kan komen door het weer, meer mensen last van?
Ik vind het ook warm. Geen last van afbrekende nagels, maar de mijne zijn ook kort.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het warm, pufpuf
Er heeft er eentje leren lezen dit weekendquote:Op maandag 25 november 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja eng idee toch, dat de bladzijden tot leven komen in je eigen bestaan.
Alles goed verders uitstraling ?quote:Op maandag 25 november 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja eng idee toch, dat de bladzijden tot leven komen in je eigen bestaan.
Het is best aangenaam buiten ja. Geen last van brekende nagels hier. Nooit gehad ook overigens met de wisseling van de seizoenen.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb het warm, pufpuf
Ja altijd wel hoor.quote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles goed verders uitstraling ?
Ik heb alleen het idee dat ik in de herfst wat meer haaruitval hebquote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is best aangenaam buiten ja. Geen last van brekende nagels hier. Nooit gehad ook overigens met de wisseling van de seizoenen.
Ze zelf maken is ook leuk en lekker.quote:Op maandag 25 november 2024 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Verse warme kaneelbroodjes in de oven hier bij de stationshuiskamer. Over een kwartiertje klaar dus daar wachten we lekker even op
Was je een boom in je vorige leven en is daar iets van meegekomen tijdens je reïncarnatie?quote:Op maandag 25 november 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen het idee dat ik in de herfst wat meer haaruitval heb
Idem, maar heb sowieso flutnagels. En friemel er iets te veel aanquote:Op maandag 25 november 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het ook warm. Geen last van afbrekende nagels, maar de mijne zijn ook kort.
Oeeeeh en die geeeurrquote:Op maandag 25 november 2024 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Verse warme kaneelbroodjes in de oven hier bij de stationshuiskamer. Over een kwartiertje klaar dus daar wachten we lekker even op
Ik stond net een tijdje buiten zonder jas te praten met de buurvrouw maar ik had het niet koud nee.quote:Op maandag 25 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het warm, pufpuf
Absoluut nietquote:
Die wind gisterenavondquote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is best aangenaam buiten ja. Geen last van brekende nagels hier. Nooit gehad ook overigens met de wisseling van de seizoenen.
Het is heerlijkquote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stond net een tijdje buiten zonder jas te praten met de buurvrouw maar ik had het niet koud nee.
Ja, elke nachtquote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Slaap je nog onder je verzwaarde deken? Ik twijfel om een zwaardere uit te proberen
Het hele weekend al. Heerlijk slapen in een jaren '30 huis dat piept en kraakt op het zuchten van de wind.quote:
Elke dag groenten eten, stapjes maken enzo.quote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Potverdikkie waarom hebben jullie allemaal goede nagels
Wel pittig windje af en toe buiten.quote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is heerlijkmaar weet even niet hoe ik me moet kleden, laagjes it is
Het is 16 graden dus vooral niet teveel laagjes en doe je zomerjas aan.quote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is heerlijkmaar weet even niet hoe ik me moet kleden, laagjes it is
HOAX.quote:Op maandag 25 november 2024 11:19 schreef AirwiN het volgende:
Elke dag groenten eten, stapjes maken enzo.
Heb er al 8.500 gemaakt vandaag. En straks nog meer omdat ik Surinaamse broodjes ga eten voor de lunch.quote:
Ik hoorde vanmorgen ook weer iets wegwaaien/omvallen in de tuin.quote:Op maandag 25 november 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Absoluut nietmaar had toestemming gevraagd
Slaap je nog onder je verzwaarde deken? Ik twijfel om een zwaardere uit te proberen
[..]
Die wind gisterenavond
Wat zijn Surinaamse broodjes?quote:Op maandag 25 november 2024 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb er al 8.500 gemaakt vandaag. En straks nog meer omdat ik Surinaamse broodjes ga eten voor de lunch.
Broodjes die te laat zijn voor het ontbijt.quote:
Godverquote:Op maandag 25 november 2024 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Broodjes die te laat zijn voor het ontbijt.
Hete kip klinkt te pittig.quote:Op maandag 25 november 2024 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Als je het goed doet is dat met hete kip
Nice.quote:Op maandag 25 november 2024 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Broodjes die te laat zijn voor het ontbijt.
Broodje hete kip is niet pittigquote:Op maandag 25 november 2024 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt pussy als het om pittig eten gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |