Niet alleen dat, ook de komende races zal Max voor de winst gaan.quote:Op zondag 24 november 2024 08:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar is nu ook "makkelijker" In principe hoeft hij niets meer te bewijzen.
Hoewel, bij een ander team kampioen worden.
KPD.quote:
Dat denk ik nietquote:
quote:Op zondag 24 november 2024 08:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach deze poppenkast is nog altijd beter dan 4 sjeiks naast je.
Wilhelmus begon ook te vervelenquote:Op zondag 24 november 2024 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Deze heb ik al lang niet meer gehoord
Ftfyquote:Op zondag 24 november 2024 08:56 schreef Red_85 het volgende:
Eeuwige lijst:
M Schumacher
Hamilton
Fangio
M Verstappen
Wat een held man.
Dit is gewoon op het rechte stukquote:Op zondag 24 november 2024 08:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou Tom al een uber hebben gepakt voor deze ceremonie?
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 24 november 2024 08:56 schreef Red_85 het volgende:
Eeuwige lijst:
Hamilton
M Schumacher
Fangio
M Verstappen
Wat een held man.
Nee alleen interview daarvoor moest hij met GP in de autoquote:
De nieuwe race director moet nog een beetje wennen.quote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef franklop het volgende:
Bijzonder dat Sainz trouwens geen straf kreeg bij pit entry? Dacht dat dat niet meer mocht?
Ik denk dat weinigen dat met je eens zijn..quote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef pmponer het volgende:
Weet je dat Fangio vooral veel geluk had in zijn tijd.
In die tijd had elke coureur geluk als ze de finish levend haalden.quote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef pmponer het volgende:
Vooral veel geluk dat die zoveel races wist te overlevenquote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef pmponer het volgende:
ik vind hem geweldig gewoon aan zijn armpje vol in de achteruit gezetquote:
En dat..quote:Op zondag 24 november 2024 08:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
In die tijd had elke coureur geluk als ze de finish levend haalden.
Verschilt per baanquote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef franklop het volgende:
Bijzonder dat Sainz trouwens geen straf kreeg bij pit entry? Dacht dat dat niet meer mocht?
Ik heb wel eens gehoord dat hij vooral in een illegale auto reedquote:Op zondag 24 november 2024 08:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat weinigen dat met je eens zijn..
Dit is wat er in de regels staat over de pit ingang, meer eigenlijk ook niet wat Sainz deedquote:34) PIT ENTRY, PIT LANE AND PIT EXIT
34.1 The section of track between the first safety car line and the beginning of the pit lane will be
designated the “pit entry”.
Nope, Max en GP moesten in een autootje voor 1 interviewtjequote:
Lijkt me niet. Sowieso werd hij 5 keer wereldkampioen met vier verschillende merken.quote:Op zondag 24 november 2024 09:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat hij vooral in een illegale auto reed
Wat ben je ook een ziener.quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn gevoel van het hele jaar is uitgekomen. Namelijk Max kampioen. Zijn in het begin behaalde voorsprong heeft zich fier uitbetaald. En nu is de auto zelfs ook nog beter dan McLaren. Dan is het ook logischerwijs snel gedaan.
ga jij nog maar even slapen dan...quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef Nattekat het volgende:
6 uur slaap is toch niet helemaal optimaal
quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef Mano_ het volgende:
Dat was prima wakker worden op een zondagochten
ja steeds die illegale technieken meenemen natuurlij, DOH!quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Sowieso werd hij 5 keer wereldkampioen met vier verschillende merken.
Meestervoorspeller ben je.quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn gevoel van het hele jaar is uitgekomen. Namelijk Max kampioen. Zijn in het begin behaalde voorsprong heeft zich fier uitbetaald. En nu is de auto zelfs ook nog beter dan McLaren. Dan is het ook logischerwijs snel gedaan.
Je bent in de war met Schumacher in de Benetton.quote:Op zondag 24 november 2024 09:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat hij vooral in een illegale auto reed
zijn allemaal teletekst supporters dus die weten Vettel allang niet meer te herinnerenquote:
En Le Professeur.quote:
Will Buxton maakt netjes excuses voor Yuki’s woorden!quote:
Die vergaten er meer inderdaadquote:
Kan je dan nu ook eens ophouden met trollen?quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kon ook niet anders met deze auto het laatste half jaar.quote:Op zondag 24 november 2024 09:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Voelt een beetje als een Alonso titel op deze manier, berekend en consistent.
Nee juist man.quote:Op zondag 24 november 2024 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
Nou...laatste twee races hoeven we niet meer te kijken
Heb altijd gezegd dat Max kampioen werd.quote:Op zondag 24 november 2024 09:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan je dan nu ook eens ophouden met trollen?
Je bent dit hele jaar geen een keer voor Max geweest, alstijd Hup George, Hup Lando en Hup Lewis.
OH en Hup Leclerc ook.. iedereen behalve Max dus lul niet dat je goevoel van het het hele jaar is uitgekomen, je zat er het hele jaar naast.
Misschien wordt ie nu weer 1ste nu de druk eraf isquote:Op zondag 24 november 2024 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee juist man.
Weer relaxed een race kijken
Kan het nu ff niet over jou gaan? Dank je.quote:Op zondag 24 november 2024 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb altijd gezegd dat Max kampioen werd.
Met druk heeft het niets te maken.quote:Op zondag 24 november 2024 09:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien wordt ie nu weer 1ste nu de druk eraf is
Neequote:Op zondag 24 november 2024 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.quote:
quote:Op zondag 24 november 2024 09:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee we hebben het nu even over Max.quote:Op zondag 24 november 2024 09:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kan het nu ff niet over jou gaan? Dank je.
Er zijn nu ook meer racesquote:Op zondag 24 november 2024 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Ik kijk ook even naar totaal aantal overwinningen.
Vettel en Prost horen er ook bij maar Max heeft meer overwinningen.
Nah, heb je meer voor nodig.quote:Op zondag 24 november 2024 09:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iedereen die voorafgaand aan dit seizoen Max Niet tipte als WK moet opgesloten worden.quote:Op zondag 24 november 2024 09:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan je dan nu ook eens ophouden met trollen?
Je bent dit hele jaar geen een keer voor Max geweest, alstijd Hup George, Hup Lando en Hup Lewis.
OH en Hup Leclerc ook.. iedereen behalve Max dus lul niet dat je goevoel van het het hele jaar is uitgekomen, je zat er het hele jaar naast.
Ik bedoel meer de druk om hem heel uit te rijdenquote:Op zondag 24 november 2024 09:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Het lag ad wagen, niet aan Max die niet tegen de druk zou kunnen..
Als er IEMAND tegen druk kan is het Max
Lees je eigen onderschrift ff.quote:Op zondag 24 november 2024 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja want Max heeft idd bijna elke race een kapotte autoquote:Op zondag 24 november 2024 09:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de druk om hem heel uit te rijden
Welke druk?quote:Op zondag 24 november 2024 09:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tip van flipquote:Op zondag 24 november 2024 09:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lees je eigen onderschrift ff.
Je bent gewoon een h... vlinder.. gaat van bloem tot bloem, net welke je lekker vindt.
En nu na het seizoen ben je opeens Max supporter..
Dat zal wel weer een rare uitzending wordenquote:Op zondag 24 november 2024 09:10 schreef pmponer het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe vanmiddag de ziggo studio dit moment heeft beleefd en hoe ze hun feestje doortrekken
Ja hij is de Rainmanquote:Op zondag 24 november 2024 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Max heeft het kampioenschap in Brazilië gewonnen. Zo is het gewoon.
Een race voor de eeuwigheid.quote:Op zondag 24 november 2024 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat erom dat je twee dingen elkaar onderscheid. Namelijk een rijder die je support of een voorspelling die je doet over het seizoen. Die zijn niet een op een met elkaar gelijk.quote:Op zondag 24 november 2024 09:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lees je eigen onderschrift ff.
Je bent gewoon een h... vlinder.. gaat van bloem tot bloem, net welke je lekker vindt.
En nu na het seizoen ben je opeens Max supporter..
Hij hoeft nu iig geen banden meer te managenquote:Op zondag 24 november 2024 09:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja want Max heeft idd bijna elke race een kapotte auto
In de auto onderweg naar het interview zojuist welquote:
Nee joh, hij heeft het kampioenschap in de eerste helft van het seizoen gewonnen. Daar heeft hij met RB het verschil gemaakt.quote:Op zondag 24 november 2024 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Natuurlijk wel. Hij wil nog steeds winnen/zo hoog mogelijk eindelijkquote:Op zondag 24 november 2024 09:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij hoeft nu iig geen banden meer te managen
nee want Max staat er om bekend dat hij niet het maximale uit een seizoen wil halen. dat als hij vooraan rijst hij geen fastest laps aan elkaar rijgt..quote:Op zondag 24 november 2024 09:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij hoeft nu iig geen banden meer te managen
Ik zou gewoon voor alles of niets gaan komende twee racesquote:Op zondag 24 november 2024 09:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hij wil nog steeds winnen/zo hoog mogelijk eindelijk
Dat wordt heel wat schoffelen.quote:Op zondag 24 november 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel fuck zit er in dat stukje
Dat is weer het andere uiterste..quote:Op zondag 24 november 2024 09:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor alles of niets gaan komende twee races
Nou.......quote:Op zondag 24 november 2024 09:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Het lag ad wagen, niet aan Max die niet tegen de druk zou kunnen..
Als er IEMAND tegen druk kan is het Max
Maar wel entertainingquote:Op zondag 24 november 2024 09:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste..
Max zijn voordeel was dat hij de overwinningen aan elkaar reeg terwijl hij geen concurrentie had. McLaren had concurrentie van Ferrari en Max.quote:Op zondag 24 november 2024 09:14 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft het kampioenschap in de eerste helft van het seizoen gewonnen. Daar heeft hij met RB het verschil gemaakt.
Ferrari had met Mercedes kunnen vechten en in plaats daarvan moesten ze in de slotfase voorbij Verstappen. Ik snap hem wel.quote:
Dat gaat nog wat worden volgend seizoen.quote:
Die actie tegen norris om 'm buiten de baan te douwen was echt over de niet tegen de druk kunnen lijn. Frustratie ten top.quote:
stuk meer spectakelquote:Op zondag 24 november 2024 08:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
In die tijd had elke coureur geluk als ze de finish levend haalden.
quote:Op zondag 24 november 2024 08:57 schreef SiGNe het volgende:
Miscchien handig voor de OP, kan die statistiek met Norris vervangen worden:
[ afbeelding ]
Zelfs met een mindere wagen wist hij de afgelopen races net zoveel of meer punten te scoren dan de concurrentie.quote:Op zondag 24 november 2024 09:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max zijn voordeel was dat hij de overwinningen aan elkaar reeg terwijl hij geen concurrentie had. McLaren had concurrentie van Ferrari en Max.
Het is even kijken naar Qatar en Abu Dhabi of Lando anders nog een kans zou hebben gehad, zonder de grote overwinning van Max in Brazilië.
Max heeft al een sponsordeal met zequote:Op zondag 24 november 2024 09:21 schreef Red_85 het volgende:
Zoeterwoude moet even gaan nadenken over speciale blikken.
Op viaplee stond Max aan een halve liter. Kan je wel marketing technisch even uitbuiten.
Frustratie is wat anders dan niet tegen de druk kunnen. Anderen maakten onder druk meer fouten dan Verstappen dit seizoen waardoor hij met een mindere wagen alsnog kampioen wordt.quote:Op zondag 24 november 2024 09:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die actie tegen norris om 'm buiten de baan te douwen was echt over de niet tegen de druk kunnen lijn. Frustratie ten top.
$50.000,-quote:
Norris neemt weinig risico.quote:Op zondag 24 november 2024 09:20 schreef pmponer het volgende:
Lando blijft toch maar een matige verliezer, hoe kun je met een half seizoen met de allersnelste auto maar 3x winnen.
I know.quote:
Heel Qatar schoffelen natuurlijk.quote:
Nou wat let ze?quote:Op zondag 24 november 2024 09:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max heeft al een sponsordeal met ze
Uitzendrechten waren duur.quote:Op zondag 24 november 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de truien die Viaplee aanbiedt nu en Ho pin en Giedo aanhebben een beetje cheap ass vindt
Jazeker.quote:Op zondag 24 november 2024 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heeft Norris Max al gefeliciteerd?
Jep. 100%quote:Op zondag 24 november 2024 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Jaquote:Op zondag 24 november 2024 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat is natuurlijk Max zijn sterke punt. De moeilijke races winnen. Ook een sterk punt van red bull natuurlijk, die hebben ook vaak een goede bandenstrat.quote:Op zondag 24 november 2024 09:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelfs met een mindere wagen wist hij de afgelopen races net zoveel of meer punten te scoren dan de concurrentie.
Een hoop woorden maar zijn punt ontgaat me!quote:
Jaquote:Op zondag 24 november 2024 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor mij van hetzelfde niveau als Senna op Donnington toen.quote:
Dat Sainz hem tegen de afspraak voorbijging, denk ik. Leclerc vecht nog met Norris om P2 in het kampioenschap en had hier 3 punten meer kunnen scoren.quote:Op zondag 24 november 2024 09:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een hoop woorden maar zijn punt ontgaat me!
Ja inderdaad! Ik ben benieuwd naar de ontknoping!!quote:Op zondag 24 november 2024 09:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
George nu 9 punten voor Lewis.
Dat gaat ook nog spannend worden!
ik neem aan dat Ferrari WCC belangrijker vindt en terechtquote:Op zondag 24 november 2024 09:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat Sainz hem tegen de afspraak voorbijging, denk ik. Leclerc vecht nog met Norris om P2 in het kampioenschap en had hier 3 punten meer kunnen scoren.
Oh dat was het.quote:Op zondag 24 november 2024 09:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat Sainz hem tegen de afspraak voorbijging, denk ik. Leclerc vecht nog met Norris om P2 in het kampioenschap en had hier 3 punten meer kunnen scoren.
Lando Norris congratulating Max Verstappen in the TV penquote:Op zondag 24 november 2024 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zoals ie het zegt bij F1TV nu is hij toch erg terleurgesteld en heeft moeite met complimenten naar Max maar kan het ook niet ontkennen.quote:
Dus had het niet uitgemaakt dat Sainz achter Leclerc bleef. Want ze werden 3 en 4. Voor de WCC maakt het niet uit, voor de WDC wel.quote:Op zondag 24 november 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat Ferrari WCC belangrijker vindt en terecht
dus of Lec nu 3de wordt of 4de zal ze worst wezen
nee om het even voor Ferrariquote:Op zondag 24 november 2024 09:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus had het niet uitgemaakt dat Sainz achter Leclerc bleef. Want ze werden 3 en 4. Voor de WCC maakt het niet uit, voor de WDC wel.
Sainz heeft poep aan orders nu... wat willen ze doen tegen hem?quote:Op zondag 24 november 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee om het even voor Ferrari
Sainz zal wat meer doortastend zijn
Als Sainz 2 ronden eerder gepit had dan had ie op P1 kunnen eindigen.quote:Op zondag 24 november 2024 09:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus had het niet uitgemaakt dat Sainz achter Leclerc bleef. Want ze werden 3 en 4. Voor de WCC maakt het niet uit, voor de WDC wel.
niet laten rijden zouden ze zichzelf mee in de vingers snijdenquote:Op zondag 24 november 2024 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sainz heeft poep aan orders nu... wat willen ze doen tegen hem?
Laatste twee westrijden uit de auto laten.quote:Op zondag 24 november 2024 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sainz heeft poep aan orders nu... wat willen ze doen tegen hem?
als je WCC kan worden?quote:Op zondag 24 november 2024 09:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laatste twee westrijden uit de auto laten.
Hele week slapen?quote:Op zondag 24 november 2024 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Tot volgende week
lees zn sarcasmequote:
Leclerc idem.quote:Op zondag 24 november 2024 09:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Sainz 2 ronden eerder gepit had dan had ie op P1 kunnen eindigen.
welke vriendschap?quote:Op zondag 24 november 2024 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando breeduit lachend feliciteert Max. Toch een gezicht van hem wat ik niet vaak zie.
Weet ook niet of die nou met heel veel pijn hem feliciteerde. Maar dat leek ook een soort van lach vanuit hun vriendschap.
Winterslaapquote:
kijk uit. taakstraffen worden uitgedeeldquote:
En een George die klaar is om een WDC uitputtingsslag aan te gaan.quote:Op zondag 24 november 2024 09:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
George meldt dat hij zich klaar voelt voor de battle voor het kampioenschap. Mooi statement. Voorwaarde is een consistent presterende auto.
Komt ie jouw kattenkeutels tegenquote:
proestquote:Op zondag 24 november 2024 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt ie jouw kattenkeutels tegen
quote:Op zondag 24 november 2024 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt ie jouw kattenkeutels tegen
Ja, om 9:15 was dat bij Viaplay.quote:Op zondag 24 november 2024 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
die heeft het racepak van 2023 Las Vegas van Max gekopieerd en in plaats van reclame er glitters op gedaanquote:Op zondag 24 november 2024 09:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man man wat ziet die Ruth er weer uit.
filmpje gemaakt door een laptop te filmenquote:Op zondag 24 november 2024 09:44 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100108640_867ab822
Nog een filmpje van de weggetrokken Coronel.
Ik merk wel dat George echt heel sterk aan het worden is. Zie deze race, vorige race, en de race weer daarvoor. 2 overwinningen al ook.quote:Op zondag 24 november 2024 09:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En een George die klaar is om een WDC uitputtingsslag aan te gaan.
Dat weten we nog niet.
Ja, ach, het is gelukkig geen VVS.quote:Op zondag 24 november 2024 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
filmpje gemaakt door een laptop te filmen
Is dat te zien op F1TV?quote:
nope die zijn al gestoptquote:
nopequote:
Wat heeft ze nu weer aan?quote:Op zondag 24 november 2024 09:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man man wat ziet die Ruth er weer uit.
Precies én Sainz vroeg daar ook om, als ze hem zijn zin hadden gegeven had hij gewonnenquote:Op zondag 24 november 2024 09:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Sainz 2 ronden eerder gepit had dan had ie op P1 kunnen eindigen.
Hij had wel de inhaalactie van de dagquote:Op zondag 24 november 2024 09:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
Geen interview van Perez bij Viaplay.
Was voor de schrijvende pers, als ik het goed begrepen heb. Dus wordt, denk ik, niet uitgezonden.quote:Op zondag 24 november 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ik weet niet waar wel
Viaplee liet zien dat ze daar allemaal zaten(zij stonden buiten)
Hebben de Britten zich al naar het vliegveld gehaast?quote:Op zondag 24 november 2024 09:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was voor de schrijvende pers, als ik het goed begrepen heb. Dus wordt, denk ik, niet uitgezonden.
Als ik Max was geweest dan was ik rechtstreeks op die Britse pers afgestapt, allemaal een high five gasten! Merry christmas, [beep][beep].quote:Op zondag 24 november 2024 09:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hebben de Britten zich al naar het vliegveld gehaast?
En volgend jaar niet weer lid wordenquote:
Ja na een pitstop ja. Gaat toch heel vaak zo met de FL?quote:Op zondag 24 november 2024 09:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Norris pakte nog wel even de fastest lap.
ik vind het knap, in zo'n flipperkast even de FL pakken in de laatste ronde.
Het was ook strategisch. Niet in de strijd om de WDC titel, maar wel om p2 in het kampioenschap (met Leclerc) en het WCC kampioenschap (met Ferrari).quote:Op zondag 24 november 2024 10:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja na een pitstop ja. Gaat toch heel vaak zo met de FL?
Ik keek op de Duitse RTL en die deden even alsof het heel strategisch was want als Norris de FL zou pakken zou MV nog geen wereldkampioen zijn. Die man kwam er pas 1,5 ronde later achter dat dat niet klopte.
rijdt wel wat lastigquote:Op zondag 24 november 2024 10:11 schreef Nizno het volgende:
Max heeft de banden onder zn auto vandaan gereden vermeldt Horner bij DAZN
Ja, dat was wel duidelijk. Naar mate de stint vorderde op beide harde compounds was het duidelijk dat de RB20 hier weer een bandenvreter was, veel meer dan de Mercs en Ferrari's.quote:Op zondag 24 november 2024 10:11 schreef Nizno het volgende:
Lewis heeft een race gewonnen door met 3 banden te rijden.quote:
Dat had een meatball moeten zijnquote:Op zondag 24 november 2024 10:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lewis heeft een race gewonnen door met 3 banden te rijden.
en speciaal voor jou hebben we neutrale TTsquote:Op zondag 24 november 2024 10:13 schreef LTVDK het volgende:
Wat later begonnen met kijken want ik heb geen zin om op een zondag om 7 uur mijn bed uit te komenMaar redelijk vermakelijke race, begon lekker actief met veel actie. Maar toen de kaarten eenmaal geschud waren kakte het wel redelijk in. Netjes gedaan van de Mercs, Ferrari er toch weer goed bij, McLaren matig en Max natuurlijk kampioen
Masi wou ons entertainen.quote:Op zondag 24 november 2024 10:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat had een meatball moeten zijn
Ik heb gewoon FOK! niet geopend (of nieuwssites geopend) voordat ik klaar was met de racequote:Op zondag 24 november 2024 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
en speciaal voor jou hebben we neutrale TTs
"Dank je wel"quote:Op zondag 24 november 2024 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon FOK! niet geopend (of nieuwssites geopend) voordat ik klaar was met de race
Ik ga een ban regelen nu.quote:Op zondag 24 november 2024 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon FOK! niet geopend (of nieuwssites geopend) voordat ik klaar was met de race
DANKJEWEL NIZNOquote:Op zondag 24 november 2024 10:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
"Dank je wel"
is een beleefder antwoord
Braaf!quote:
Nou nou nouquote:
DSQ.quote:Op zondag 24 november 2024 10:11 schreef Nizno het volgende:
Max Vierstappen klinkt dan toch een stuk minderquote:Op zondag 24 november 2024 10:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dailymail:
[ afbeelding ]
Max Fourstappen. Ik keur 'm goed.
helaas bedoelde hij niet een ban voor zichzelfquote:
McLarenquote:Op zondag 24 november 2024 10:19 schreef Breekfast het volgende:
Als je kijkt naar de zo verschillende prestaties van Verstappen en Perez:
Op welke plek denken jullie dat de Red Bull zelf in de 2e helft van het seizoen stond? In ieder geval achter McLaren en Ferrari. Wellicht zelfs achter Mercedes?
Dus geen Stigs zijn neef als F1 modquote:Op zondag 24 november 2024 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaas bedoelde hij niet een ban voor zichzelf
stigs nicht dan?quote:Op zondag 24 november 2024 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus geen Stigs zijn neef als F1 mod
Hij mag gewoon een berichtje sturen aan @Netsplitterquote:Op zondag 24 november 2024 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus geen Stigs zijn neef als F1 mod
Hamilton is vegetarier, dat vlag geldt niet voor hem.quote:Op zondag 24 november 2024 10:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zat nog rubber om de velg na de finish. je kon de band wisselen zonder bandenlichter.quote:Op zondag 24 november 2024 10:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
beter pak je daarvoor google ofzoquote:Op zondag 24 november 2024 10:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
de website van verstappen heeft inderdaad een mega-lange rij. plek 70759![]()
ik wil alleen maar weten hoe laat de start volgende week is.
17:00 uur.quote:Op zondag 24 november 2024 10:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
de website van verstappen heeft inderdaad een mega-lange rij. plek 70759![]()
ik wil alleen maar weten hoe laat de start volgende week is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |