Niet alleen dat, ook de komende races zal Max voor de winst gaan.quote:Op zondag 24 november 2024 08:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar is nu ook "makkelijker" In principe hoeft hij niets meer te bewijzen.
Hoewel, bij een ander team kampioen worden.
KPD.quote:
Dat denk ik nietquote:
quote:Op zondag 24 november 2024 08:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach deze poppenkast is nog altijd beter dan 4 sjeiks naast je.
Wilhelmus begon ook te vervelenquote:Op zondag 24 november 2024 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Deze heb ik al lang niet meer gehoord
Ftfyquote:Op zondag 24 november 2024 08:56 schreef Red_85 het volgende:
Eeuwige lijst:
M Schumacher
Hamilton
Fangio
M Verstappen
Wat een held man.
Dit is gewoon op het rechte stukquote:Op zondag 24 november 2024 08:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou Tom al een uber hebben gepakt voor deze ceremonie?
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 24 november 2024 08:56 schreef Red_85 het volgende:
Eeuwige lijst:
Hamilton
M Schumacher
Fangio
M Verstappen
Wat een held man.
Nee alleen interview daarvoor moest hij met GP in de autoquote:
De nieuwe race director moet nog een beetje wennen.quote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef franklop het volgende:
Bijzonder dat Sainz trouwens geen straf kreeg bij pit entry? Dacht dat dat niet meer mocht?
Ik denk dat weinigen dat met je eens zijn..quote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef pmponer het volgende:
Weet je dat Fangio vooral veel geluk had in zijn tijd.
In die tijd had elke coureur geluk als ze de finish levend haalden.quote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef pmponer het volgende:
Vooral veel geluk dat die zoveel races wist te overlevenquote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef pmponer het volgende:
ik vind hem geweldig gewoon aan zijn armpje vol in de achteruit gezetquote:
En dat..quote:Op zondag 24 november 2024 08:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
In die tijd had elke coureur geluk als ze de finish levend haalden.
Verschilt per baanquote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef franklop het volgende:
Bijzonder dat Sainz trouwens geen straf kreeg bij pit entry? Dacht dat dat niet meer mocht?
Ik heb wel eens gehoord dat hij vooral in een illegale auto reedquote:Op zondag 24 november 2024 08:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat weinigen dat met je eens zijn..
Dit is wat er in de regels staat over de pit ingang, meer eigenlijk ook niet wat Sainz deedquote:34) PIT ENTRY, PIT LANE AND PIT EXIT
34.1 The section of track between the first safety car line and the beginning of the pit lane will be
designated the “pit entry”.
Nope, Max en GP moesten in een autootje voor 1 interviewtjequote:
Lijkt me niet. Sowieso werd hij 5 keer wereldkampioen met vier verschillende merken.quote:Op zondag 24 november 2024 09:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat hij vooral in een illegale auto reed
Wat ben je ook een ziener.quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn gevoel van het hele jaar is uitgekomen. Namelijk Max kampioen. Zijn in het begin behaalde voorsprong heeft zich fier uitbetaald. En nu is de auto zelfs ook nog beter dan McLaren. Dan is het ook logischerwijs snel gedaan.
ga jij nog maar even slapen dan...quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef Nattekat het volgende:
6 uur slaap is toch niet helemaal optimaal
quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef Mano_ het volgende:
Dat was prima wakker worden op een zondagochten
ja steeds die illegale technieken meenemen natuurlij, DOH!quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Sowieso werd hij 5 keer wereldkampioen met vier verschillende merken.
Meestervoorspeller ben je.quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn gevoel van het hele jaar is uitgekomen. Namelijk Max kampioen. Zijn in het begin behaalde voorsprong heeft zich fier uitbetaald. En nu is de auto zelfs ook nog beter dan McLaren. Dan is het ook logischerwijs snel gedaan.
Je bent in de war met Schumacher in de Benetton.quote:Op zondag 24 november 2024 09:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat hij vooral in een illegale auto reed
zijn allemaal teletekst supporters dus die weten Vettel allang niet meer te herinnerenquote:
En Le Professeur.quote:
Will Buxton maakt netjes excuses voor Yuki’s woorden!quote:
Die vergaten er meer inderdaadquote:
Kan je dan nu ook eens ophouden met trollen?quote:Op zondag 24 november 2024 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kon ook niet anders met deze auto het laatste half jaar.quote:Op zondag 24 november 2024 09:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Voelt een beetje als een Alonso titel op deze manier, berekend en consistent.
Nee juist man.quote:Op zondag 24 november 2024 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
Nou...laatste twee races hoeven we niet meer te kijken
Heb altijd gezegd dat Max kampioen werd.quote:Op zondag 24 november 2024 09:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan je dan nu ook eens ophouden met trollen?
Je bent dit hele jaar geen een keer voor Max geweest, alstijd Hup George, Hup Lando en Hup Lewis.
OH en Hup Leclerc ook.. iedereen behalve Max dus lul niet dat je goevoel van het het hele jaar is uitgekomen, je zat er het hele jaar naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |