Niet alleen dat, ook de komende races zal Max voor de winst gaan.quote:Op zondag 24 november 2024 08:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar is nu ook "makkelijker" In principe hoeft hij niets meer te bewijzen.
Hoewel, bij een ander team kampioen worden.
KPD.quote:
Dat denk ik nietquote:
quote:Op zondag 24 november 2024 08:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach deze poppenkast is nog altijd beter dan 4 sjeiks naast je.
Wilhelmus begon ook te vervelenquote:Op zondag 24 november 2024 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Deze heb ik al lang niet meer gehoord
Ftfyquote:Op zondag 24 november 2024 08:56 schreef Red_85 het volgende:
Eeuwige lijst:
M Schumacher
Hamilton
Fangio
M Verstappen
Wat een held man.
Dit is gewoon op het rechte stukquote:Op zondag 24 november 2024 08:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou Tom al een uber hebben gepakt voor deze ceremonie?
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 24 november 2024 08:56 schreef Red_85 het volgende:
Eeuwige lijst:
Hamilton
M Schumacher
Fangio
M Verstappen
Wat een held man.
Nee alleen interview daarvoor moest hij met GP in de autoquote:
De nieuwe race director moet nog een beetje wennen.quote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef franklop het volgende:
Bijzonder dat Sainz trouwens geen straf kreeg bij pit entry? Dacht dat dat niet meer mocht?
Ik denk dat weinigen dat met je eens zijn..quote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef pmponer het volgende:
Weet je dat Fangio vooral veel geluk had in zijn tijd.
In die tijd had elke coureur geluk als ze de finish levend haalden.quote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef pmponer het volgende:
Vooral veel geluk dat die zoveel races wist te overlevenquote:Op zondag 24 november 2024 08:58 schreef pmponer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |