Ja.quote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus omdat RFK jr sceptisch is over alle middelen die je in gespoten krijgt in je jonge jaren is hij incompetent?
Hij is incompetent omdat ie er de ballen verstand van heeft en zijn scepsis gebaseerd is op zijn eigen domheid, niet op enige serieuze onderbouwing.quote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus omdat RFK jr sceptisch is over alle middelen die je in gespoten krijgt in je jonge jaren is hij incompetent?
RFK jr. heeft alle realiteitszin al een tijdje verloren.quote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus omdat RFK jr sceptisch is over alle middelen die je in gespoten krijgt in je jonge jaren is hij incompetent? Bijzonder, je moet juist blij zijn dat er iemand is die vraagtekens zet bij bepaalde zaken. Ik heb niet het idee dat de bevolking van de VS erg gezond is.
In feite beweer je dat in de meer dan 100 jaar vaccinatie RFK de eerste is die daar vraagtekens bij zet.quote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus omdat RFK jr sceptisch is over alle middelen die je in gespoten krijgt in je jonge jaren is hij incompetent? Bijzonder, je moet juist blij zijn dat er iemand is die vraagtekens zet bij bepaalde zaken. Ik heb niet het idee dat de bevolking van de VS erg gezond is.
Nee, hij liegt over vaccins.quote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Stellen dat je autisme krijgt van vaccins (die zeer vervelende ziektes tegenhouden, al een hele lange tijd en dus bewezen) is blijkbaar 'vragen stellen'.quote:Op zondag 1 december 2024 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
In feite beweer je dat in de meer dan 100 jaar vaccinatie RFK de eerste is die daar vraagtekens bij zet.
Kun je uitleggen waarom je dat denkt?
Ja. Dan snap je niets van wetenschap onderzoek en heb je niets te zoeken in die rol die hij toebedeeld heeft gekregen. Jij zou wanneer je een operatie moet ondergaan toch ook niet door een kwakzalver willen worden geholpen?quote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit wordt echt 4 jaar lang clown world 🤡quote:Op zondag 1 december 2024 13:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, hij liegt over vaccins.
En daarnaast is de bevolking zo ontzettend ongezond vanwege het eten en wat daar allemaal inzit, drie keer raden wie alle stappen om dat te verbeteren wil stopzetten?
En er gaan heel veel mensen dood door wapengebruik,. maar dat hoeft dan weer niet aangepakt te worden. Welkom in Idiocracy...
[..]
Stellen dat je autisme krijgt van vaccins (die zeer vervelende ziektes tegenhouden, al een hele lange tijd en dus bewezen) is blijkbaar 'vragen stellen'.
Deze guyquote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Volle kerken, gristelijke handoplegging en abortus met een hooivork.quote:
Nog even terugkomend op dit, ben je nu eigenlijk aan het stellen dat de slechte gezondheid door vaccins komt?quote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
Bijzonder, je moet juist blij zijn dat er iemand is die vraagtekens zet bij bepaalde zaken. Ik heb niet het idee dat de bevolking van de VS erg gezond is.
Vraagtekens graag maar niet die van RFK jr. Hoe minder hij in de buurt van verantwoordelijkheid komt hoe beter, als je dat ontkent begrijp je er gewoon niks van. Zo simpel kan het zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je begrijpt dat RFK de spuiten niet zelf zet hoop ik. Een gezonde scepsis is altijd goed. Als er allerlei gezondheidsproblemen optreden bij kinderen kan het echt geen kwaad om eens te kijken waar het aan ligt.quote:Op zondag 1 december 2024 13:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ja. Dan snap je niets van wetenschap onderzoek en heb je niets te zoeken in die rol die hij toebedeeld heeft gekregen. Jij zou wanneer je een operatie moet ondergaan toch ook niet door een kwakzalver willen worden geholpen?
Wat een bizarre aanname weer……..quote:Op zondag 1 december 2024 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
In feite beweer je dat in de meer dan 100 jaar vaccinatie RFK de eerste is die daar vraagtekens bij zet.
Kun je uitleggen waarom je dat denkt?
Er zijn helemaal niet allerlei gezondheidsproblemen bij kinderen die het gevolg zijn van vaccinaties. Dat is het hele punt. Daar is tig wetenschappelijk onderzoek over beschikbaar.quote:Op zondag 1 december 2024 16:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je begrijpt dat RFK de spuiten niet zelf zet hoop ik. Een gezonde scepsis is altijd goed. Als er allerlei gezondheidsproblemen optreden bij kinderen kan het echt geen kwaad om eens te kijken waar het aan ligt.
Dat is precies wat er bij wetenschappelijk onderzoek gebeurt. Gezondheidsproblemen signaleren en dan proberen er een serieus te nemen oplossing voor te vinden.quote:Op zondag 1 december 2024 16:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je begrijpt dat RFK de spuiten niet zelf zet hoop ik. Een gezonde scepsis is altijd goed. Als er allerlei gezondheidsproblemen optreden bij kinderen kan het echt geen kwaad om eens te kijken waar het aan ligt.
"Een gezonde scepsis". Weet je zeker dat je niet sepsis bedoeld?quote:Op zondag 1 december 2024 16:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
"I see the disinfectant that knocks it out in a minute, one minute. And is there a way we can do something like that by injection inside or almost a cleaning? As you see, it gets in the lungs, it does a tremendous number on the lungs, so it would be interesting to check that."quote:Op zondag 1 december 2024 16:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe voor de lol eens een exacte quote van hoe dat werd aanbevolen.
Scepsis is prima, maar dan moet die wel gefundeerd zijn. Vaccins zijn niet controversieel, maar redden al decennia levens. Twijfel hierover zaaien met leugens brengt letterlijk levens in gevaar.quote:Op zondag 1 december 2024 16:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Verschil in cultuur..wij hebben de juiste hulpverlening en desnoods bemoeizorg voor dit soort mensen met verward gedragquote:Op zondag 1 december 2024 16:35 schreef Kijkertje het volgende:
'Een gezonde scepsis'![]()
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3laypwo36rk2w
[ afbeelding ]
Daar valt helemaal geen lol aan te beleven. Het was namelijk te triest voor woorden.quote:Op zondag 1 december 2024 16:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe voor de lol eens een exacte quote van hoe dat werd aanbevolen.
Stanley Kubrick had er een film over kunnen maken.quote:Op zondag 1 december 2024 16:35 schreef Kijkertje het volgende:
'Een gezonde scepsis'![]()
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3laypwo36rk2w
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |