Moeten ze zo bij jou binnenkomen ja?quote:
Waar het hart vol van is zahjebedoeluh, viespeukquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten ze zo bij jou binnenkomen ja?![]()
lijkt me vooral onwenselijk en pijnlijk, maar what ever rocks your boat
Nee, ik wil nietquote:
Waarom draagt die vrouw een hele krat en de man nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vind deze veel mooier![]()
[ afbeelding ]
"Bild"quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet
Bild had het er over dat het een zeer zachte winter gaat worden,
hoop zo dat ze gelijk hebben,
in maart al weer groen buiten
Dat is juust het mooier ervan, muts: ken uw plaatsquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom draagt die vrouw een hele krat en de man niet![]()
Dat is achter het aanrecht tochquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat is juust het mooier ervan, muts: ken uw plaats
quote:
Wie kookt er beter, vrouwen of mannen?quote:
Denk allebei wel, ligt meer aan de persoonquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie kookt er beter, vrouwen of mannen?
Heel soms, als ik ze weer es het imaginaire ziekenhuis in sla, doe ik zelf de afwas, als de borden op zijnquote:
Hij komt zo met: bijna alle chefs zijn manquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk allebei wel, ligt meer aan de persoon
En de kopjes en het bestek natuurlijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heel soms, als ik ze weer es het imaginaire ziekenhuis in sla, doe ik zelf de afwas, als de borden op zijn
Nou volgens mij is dat wel zo..quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hij komt zo met: bijna alle chefs zijn manduhhh
Bestekquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de kopjes en het bestek natuurlijk
Gadverquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bestekuit de fles of koffie zo uit het pak lepelen
Ik weet nu ook niet of die lava ondertussen al heel veel verder is opgeruktquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:26 schreef chufi het volgende:
Das al 3 dagen geleden hoor ik Isak nu net vertellen
Dat stroomt gewoon langzaam verder ...quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet nu ook niet of die lava ondertussen al heel veel verder is opgerukt
Meh ja, het komt nu ook echt met bakken uit de hemel, maar voor de verandering eens droog gebleven vandaagquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
Zoekplaatje
[ afbeelding ]
Waar is Nederland?
We fladderen wat rond jaquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:59 schreef drakin het volgende:
Hullo, hoe hangen we erbij vanavond?
[ afbeelding ]
Ik heb er een biertje bijquote:
Leuk huisdiertjequote:Op zaterdag 23 november 2024 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We fladderen wat rond ja
[ afbeelding ]
Dus je gaat niet naar de wedstrijd zelf?quote:
De wedstrijd wordt gespeeld in Uruguayquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gaat niet naar de wedstrijd zelf?
Wat een reden om WEL te gaanquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
De wedstrijd wordt gespeeld in Uruguay
Moet je dan je Riotgear aan?quote:Ben wel bezig om nog naar een wedstrijd van Boca Juniors te gaan in Buenos Aires.
Nee ik ga voor de volledige experiencequote:Op zaterdag 23 november 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een reden om WEL te gaan
[..]
Moet je dan je Riotgear aan?
Hoop het voor je,quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ga voor de volledige experience
Maar volgens mij worden competitiewedstrijden zonder uitsupporters gespeeld dus ik denk dat het meevalt.
Dan kennen ze engine nog nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het voor je,
Boca staat niet al te goed bekend geloof ik
Ja dat klopt wel maar in en rond het stadion maak ik mij niet al teveel zorgen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het voor je,
Boca staat niet al te goed bekend geloof ik
Want ze rellen nooit in en om het station natuurlijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar in en rond het stadion maak ik mij niet al teveel zorgen.
Jawel maar daarom neem ik een taxiquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want ze rellen nooit in en om het station natuurlijk
Dan zou ik geen club-shirts dragen daar ..quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
De wedstrijd wordt gespeeld in Uruguay
Ben wel bezig om nog naar een wedstrijd van Boca Juniors te gaan in Buenos Aires.
Je zou hem niet aanraden een shirt van River Plate aan te doen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik geen club-shirts dragen daar ..
Best een leuke wedstrijd zo.quote:
Ik schakel net bij op een schermpje ... ESPN3 hier.. sinds Mepis in Brasil speelt is er vaker Zuid Amerikaans futjebol te aanschouwenquote:
Hij had laatst wel een mooie goal.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schakel net bij op een schermpje ... ESPN3 hier.. sinds Mepis in Brasil speelt is er vaker Zuid Amerikaans futjebol te aanschouwen
Ja klopt.. maar of Ronald dat goed genoeg vindt??quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hij had laatst wel een mooie goal.
Ik kijk al vanaf Even Tot Hier. Veel leuker dan de Eredivisie momenteel. Dan nog ff Barcelona meepakken en naar m'n nest. Om 7:00 uur Max. Wat een kans van Sallas.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schakel net bij op een schermpje ... ESPN3 hier.. sinds Mepis in Brasil speelt is er vaker Zuid Amerikaans futjebol te aanschouwen
Ik dacht dat je al langer gek was.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:02 schreef tong80 het volgende:
Doet me denken aan Ajax in 95 toen Kluivert scoorde ik werd ook gek.
Heb je goed gedacht.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al langer gek was.
Slaap lekker kerel.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je goed gedacht.![]()
Truste......
It is alivequote:Op zaterdag 23 november 2024 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al langer gek was.
Nog wel maar ik ben nog niet helemaal de oude.quote:
Slaap lekker Snurkermans80quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je goed gedacht.![]()
Truste......
Ja oke, we gaan allemaal doodquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog wel maar ik ben nog niet helemaal de oude.
Jij al helemaal hersteld ?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja oke, we gaan allemaal dood
En geef het even he, herstel begint pas echt als je thuis bent
Er zijn weer andere dingen jaquote:
Zn gangetje ... niets nieuwsquote:Op zondag 24 november 2024 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn weer andere dingen ja
Iets met ouder worden
En hoe gaat het met jou? Geen rare dingen nu?
Die zijn er daar ook !??quote:Op zondag 24 november 2024 00:02 schreef engine het volgende:
Het plein wordt overgenomen door feestende Racing fans
Ja toch nog best een aantalquote:
Spreek je al genoeg Spaans om een leuke supportster te hosselen?quote:
Nee ik kom nog niet veel verder als grote appel.quote:Op zondag 24 november 2024 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spreek je al genoeg Spaans om een leuke supportster te hosselen?
Hmmm, weet niet of ze erg blij gaat zijn als je haar een grote appel noemtquote:Op zondag 24 november 2024 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik kom nog niet veel verder als grote appel.
Soms is een blik genoeg en misschien spreekt ze wat Spaans.. Ik ben ooit ook met weinig begonnen .. Gewoon er op af stappen ...quote:Op zondag 24 november 2024 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik kom nog niet veel verder als grote appel.
Ondertussen loopt het bij een uitwedstrijd van Boca redelijk uit de hand.quote:
Wat een vaag bericht zeg.quote:Op zondag 24 november 2024 09:11 schreef pullup het volgende:
Hela dat was wat verderop![]()
https://www.at5.nl/artike(...)dachten-op-de-vlucht
Ze willen de naam niet noemen denk ik maar zetten er dan wel een foto naast 🤪quote:
En waar ze van verdacht worden is onbekend.quote:Op zondag 24 november 2024 10:35 schreef pullup het volgende:
. Eenmaal aangekomen, waren de verdachten al op de vlucht geslagen,
Ahahahahaquote:Op zondag 24 november 2024 10:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En waar ze van verdacht worden is onbekend.
![]()
Dus ze hebben je niet alsnog gepakt?quote:
Hey Deisyy, weer terug van vakantie?quote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Hij staat weer! Deze keer met takken en ballen
Dat zijn de bestequote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Tot het jouw ballen zijn die er in hangenquote:
Ik type blindquote:Op zondag 24 november 2024 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
Kijken hoe goed ik kan typen zonder bril
Die zit in een jacuzzi
Prachtigquote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Is wel handig.quote:
Ja een weekje alweer, de temperatuur was even wennen, maar ik ben inmiddels geacclimatiseerdquote:Op zondag 24 november 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy, weer terug van vakantie?
Hoezo wennen?quote:Op zondag 24 november 2024 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja een weekje alweer, de temperatuur was even wennen, maar ik ben inmiddels geacclimatiseerd
A mooi zo, heb je genoten en hoe is het met je arm?quote:Op zondag 24 november 2024 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja een weekje alweer, de temperatuur was even wennen, maar ik ben inmiddels geacclimatiseerd
De regen kwam met bakken naar beneden toen we met de koffes naar de auto liepen, van 28 naar 6 graden was best een verschil.quote:Op zondag 24 november 2024 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo wennen?
T is hier 30 graden vandaag, zelfs de wind is warm
Blijkbaar was je vies van het vliegen en moest je gewassen wordenquote:Op zondag 24 november 2024 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De regen kwam met bakken naar beneden toen we met de koffes naar de auto liepen, van 28 naar 6 graden was best een verschil.
Steeds beter, de pijntjes en ongemakken die ik nog voel komen door het plaatwerk, maar dat gaat er volgend jaar uit. En ik ben begonnen met krachtoefeningen, dat gaat zonder pijn, dus ben ik aan het opbouwen, dus ik ben blij.quote:Op zondag 24 november 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A mooi zo, heb je genoten en hoe is het met je arm?
Ik voel me inderdaad altijd ontzettend smerig na een vliegreis, maar heb dan liever een warme douchequote:Op zondag 24 november 2024 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar was je vies van het vliegen en moest je gewassen worden
O dat is fijn, als er maar vooruitgang in zitquote:Op zondag 24 november 2024 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Steeds beter, de pijntjes en ongemakken die ik nog voel komen door het plaatwerk, maar dat gaat er volgend jaar uit. En ik ben begonnen met krachtoefeningen, dat gaat zonder pijn, dus ben ik aan het opbouwen, dus ik ben blij.
Hoe is het met jou?
Hulloquote:
Sneu wel..quote:Op zondag 24 november 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag twee beren broodjes smeren,
of nou ja, misschien elkaar afmaken dan
https://www.ad.nl/buitenl(...)bezoekers~a5720915a/
Ja, ook in de natuur gebeurt dit,quote:Op zondag 24 november 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sneu wel..![]()
Maar dit gebeurd denk ik ook wel in de natuur toch?
Nare beerquote:Op zondag 24 november 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag twee beren broodjes smeren,
of nou ja, misschien elkaar afmaken dan
https://www.ad.nl/buitenl(...)bezoekers~a5720915a/
Nee dat dan weer niet..quote:Op zondag 24 november 2024 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ook in de natuur gebeurt dit,
alleen hoeven ze dan de bezoekers niet weg te jagen
En die zitten niet samen opgesloten.quote:Op zondag 24 november 2024 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ook in de natuur gebeurt dit,
alleen hoeven ze dan de bezoekers niet weg te jagen
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sneu wel..![]()
Maar dit gebeurd denk ik ook wel in de natuur toch?
Met briequote:Op zondag 24 november 2024 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Andijviestamppot, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Brrrrr....quote:
Ik zou het wel willen proberen.quote:
ik ook ....quote:Op zondag 24 november 2024 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen proberen.
met blauwe kaasquote:Op zondag 24 november 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
ik ook ....
maar dan met camembert of blauwe kaas @:Domnivoor
Arme Aoibhinquote:Op zondag 24 november 2024 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Andijviestamppot, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Bananenkoekjes?quote:Op zondag 24 november 2024 20:41 schreef drakin het volgende:
En koekjes, ik heb een koekjesverslaving deze week
koekjes zonder banaanquote:
Dat lijkt me ook niet te vetenquote:
quote:Op zondag 24 november 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
ik ook ....
maar dan met camembert of blauwe kaas @:Domnivoor
Camembertquote:
dus ze deed het voor jou... Wel leifquote:Op zondag 24 november 2024 23:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Camembert![]()
Blauwe kaas
Maar Aoibhin vindt dat wel lekker.
Ze is wel liefquote:Op maandag 25 november 2024 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
dus ze deed het voor jou... Wel leif
quote:Op maandag 25 november 2024 05:21 schreef engine het volgende:
Buenos Aires dan eindelijk
Vlucht was laat. Toen was er geen taxi. Vervolgens taxi naar een verkeerd hotel genomen. Het is wel eens soepeler gegaan
Ja best welquote:
Hullo, Dotquote:Op maandag 25 november 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, weer mooie kleurrijke vogeltjesthnx Pullup
Hoi hoi,quote:Op maandag 25 november 2024 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo, Dot
Meestal slaap ik wat langer op maandag maar het was echt warm
Gewoon in Amsterdamquote:Op maandag 25 november 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Warm, waar ben je dan momenteel?
O en dat in november hier is het 14 graden.quote:Op maandag 25 november 2024 07:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon in AmsterdamMaar het was 16 graden buiten, merkte het echt wel
Hey Engine, nog lekker aan het vakantie vieren?quote:Op maandag 25 november 2024 07:44 schreef engine het volgende:
Vanavond spelen ze weer.
[ [url= https://x.com/CASMOficial/status/1860882078901952779]x[/url] ]
Ja ben pas net begonnenquote:Op maandag 25 november 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, nog lekker aan het vakantie vieren?
O mooi, ik hou ook zo van watervallen.quote:Op maandag 25 november 2024 07:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben pas net begonnenheel veel zin in. Vanmiddag vlieg ik naar de watervallen en daar ga ik dan twee dagen verkennen.
Hedwigquote:
Spspspspquote:
Hij heeft je gespotquote:
quote:Op maandag 25 november 2024 06:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best welal was het verkeerde hotel wel mijn schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2024 12:57 schreef chufi het volgende:
Niet nat worden @:Engine ...Prachtig!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Bitcoin is de tulpenmanie van deze eeuw. Daardoor gaan mensen gekke dingen doen.quote:Op maandag 25 november 2024 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand wel eens iets weggegooid van een ex?![]()
WHOOPSSSS![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)-weggooide~aa1f90c6/
En als jij bijna 700 miljoen krijgt ben je blijquote:Op maandag 25 november 2024 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bitcoin is de tulpenmanie van deze eeuw. Daardoor gaan mensen gekke dingen doen.
Ik kan heel veel zeggen, maar ik doe het met een linkje afquote:Op maandag 25 november 2024 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bitcoin is de tulpenmanie van deze eeuw. Daardoor gaan mensen gekke dingen doen.
Ja, dat is klote voor hem. Maar het moet wel een hele harde schijf zijn als die na 11 jaar op een vuilnisbelt nog bruikbaar is.quote:Op maandag 25 november 2024 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als jij bijna 700 miljoen krijgt ben je blij
als je weet dat ze op de vuilnisbelt liggen verdrietig
Dus omwisselen voor de hype over is, maar dat moet je ze wel vinden
Dat artikel is al weer een jaar oud,quote:Op maandag 25 november 2024 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan heel veel zeggen, maar ik doe het met een linkje af
https://www.crypto-inside(...)eleken-en-ontkracht/
Gelezen. Het komt niet zo overtuigend overquote:Op maandag 25 november 2024 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan heel veel zeggen, maar ik doe het met een linkje af
https://www.crypto-inside(...)eleken-en-ontkracht/
Vullis op de vuilnisbreltquote:Op maandag 25 november 2024 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand wel eens iets weggegooid van een ex?![]()
WHOOPSSSS![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)-weggooide~aa1f90c6/
Misschien wist ze dat ie het had, alleen niet dat het in de rommellade lagquote:Op maandag 25 november 2024 19:45 schreef pullup het volgende:
Sowieso sneaky dat hij zijn vriendin niet verteld had dat hij dat had
Dat begreep ik al toen je over tulpen begonquote:Op maandag 25 november 2024 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gelezen. Het komt niet zo overtuigend over
Maar goed, daar houd ik me verder niet mee bezig.
Wat een idioot!!!quote:Op maandag 25 november 2024 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een brug te ver hoog![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat zou inderdaad ook nog wel kunnenquote:Op maandag 25 november 2024 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien wist ze dat ie het had, alleen niet dat het in de rommellade lag
Ik heb er afgelopen weekend ook eentje gekekenquote:Op maandag 25 november 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
Het is potdomme net half november geweest en er zijn gewoon 5 kerstfilms te zien vanavond![]()
Vooral dat RTL 8 gaat al weken los met 2 van die krengen per dag
Die hard?quote:Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen weekend ook eentje gekeken
Nouja, soort van kerst, want het speelde zich af tijdens kerst
Het is mogelijk dat dat nog net door de beugel zou kunnenquote:Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
The Impossible?quote:Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ja nu willen we het weten ookquote:
Wat een opluchtingquote:Op maandag 25 november 2024 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is mogelijk dat dat nog net door de beugel zou kunnen
Een blusboot hahaha gewoon even de spuit erop, opgelost slotjequote:Op maandag 25 november 2024 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een brug te ver hoog![]()
Bekijk deze YouTube-video
Op het eerste gezicht is dat gewoon een kerstfilm hoorquote:Op maandag 25 november 2024 20:50 schreef D. het volgende:
Ah, hij stond nog in het 'recently viewed' lijstje op IMDB
https://www.imdb.com/title/tt24822574/?ref_=fn_rvi_i_3
Wauwquote:Op maandag 25 november 2024 20:31 schreef pullup het volgende:
Strand Prins Hendrikkade 1950
Anefo Nationaal Archief
[ afbeelding ]
Op het 2e gezicht niet hoorquote:Op maandag 25 november 2024 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht is dat gewoon een kerstfilm hoor
Ik kreeg ineens deze facebook account aangeradenquote:
Ik geloof je op je woordquote:
Pciesquote:
Leuk ik kijk deze wel eens doorquote:Op maandag 25 november 2024 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens deze facebook account aangeradenhttps://www.facebook.com/profile.php?id=100064654333013
Echt heel veel leuke foto's
Jodenbree straat
[ afbeelding ]
Vrijwillig gekeken?quote:Op maandag 25 november 2024 20:50 schreef D. het volgende:
Ah, hij stond nog in het 'recently viewed' lijstje op IMDB
https://www.imdb.com/title/tt24822574/?ref_=fn_rvi_i_3
Haha als ik daar lid wil worden moet ik eerst een soort inburgeringscursus voltooienquote:Op maandag 25 november 2024 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk ik kijk deze wel eens door
https://www.facebook.com/groups/947657921933498
Beetje zelfde idee qua foto's
Nee toch ik hoefde er niks voor te doen, ook niet lid worden ofzo. Maar ik heb deze al een tijdje.quote:Op maandag 25 november 2024 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha als ik daar lid wil worden moet ik eerst een soort inburgeringscursus voltooien
Op anoniem voor de zoveelste keer, maar die is er allang weer onder een ander nummerquote:
Ik snap het niet, maar goed....quote:Op maandag 25 november 2024 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Op anoniem voor de zoveelste keer, maar die is er allang weer onder een ander nummer
Die moet gewoon wegblijven uit DTS. Daar gaat het fout.quote:Op maandag 25 november 2024 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap het niet, maar goed....
Ik zag dat iemand in de F1 subleague op anoniem was gegaan, dus dat kon er maar eentje zijn
Maar dan snap ik niet dat je denkt dat een nieuw account de oplossing isquote:Op maandag 25 november 2024 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moet gewoon wegblijven uit DTS. Daar gaat het fout.
Ow, nou ze vroegen inderdaad om lid te worden en als eerste moest je melden dat je Nederlands sprak want anders had je niets in die groep te zoekenquote:Op maandag 25 november 2024 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee toch ik hoefde er niks voor te doen, ook niet lid worden ofzo. Maar ik heb deze al een tijdje.
Nee ik snap dat ook nooit, maar ja dramatisch gedag zeggen en dan een dag later weer met een andere naam doorgaan.quote:Op maandag 25 november 2024 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet dat je denkt dat een nieuw account de oplossing is
Jesus ik schakel maar over naar jou groepjequote:Op maandag 25 november 2024 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow, nou ze vroegen inderdaad om lid te worden en als eerste moest je melden dat je Nederlands sprak want anders had je niets in die groep te zoeken![]()
Toen geloofde ik het verder wel, er stonden nog wat vragen
Ze hebben me geaccepteerdquote:Op maandag 25 november 2024 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus ik schakel maar over naar jou groepje
Pfff....quote:Op maandag 25 november 2024 21:14 schreef pullup het volgende:
Ow ik probeer het een tweede keer en nu geen enkel probleem![]()
Beter
Nu hebben ze nog lelijkere gebouwen?quote:Op maandag 25 november 2024 21:16 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen een mooie foto van wat het lelijkste gebouw in Amsterdam was
Ik vind het wel leuk om af en toe er door te bladeren, soms ook de huidige situatie erbij googelen omdat ik het domweg niet ziequote:
Nee deze is tegen de vlakte gegaanquote:Op maandag 25 november 2024 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu hebben ze nog lelijkere gebouwen?
Ja ik check het nuquote:Op maandag 25 november 2024 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om af en toe er door te bladeren, soms ook de huidige situatie erbij googelen omdat ik het domweg niet zie
Dat vind ik ook leuk, zeker als het plaatsen zijn waar je opgegroeid bent.quote:Op maandag 25 november 2024 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om af en toe er door te bladeren, soms ook de huidige situatie erbij googelen omdat ik het domweg niet zie
Ja, op het Leidseplein hebben ze een aardig gedrocht gebouwd waar de Heinekenhoek was. De badkuip is ook een gruwelquote:Op maandag 25 november 2024 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu hebben ze nog lelijkere gebouwen?
Tjezus, wie verzind zoiets en welke eikel keurt het dan ook nog eens goed.quote:Op maandag 25 november 2024 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, op het Leidseplein hebben ze een aardig gedrocht gebouwd waar de Heinekenhoek was. De badkuip is ook een gruwel [ link | afbeelding ]
Ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilen .....quote:Op maandag 25 november 2024 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, op het Leidseplein hebben ze een aardig gedrocht gebouwd waar de Heinekenhoek was. De badkuip is ook een gruwel [ link | afbeelding ]
Ja echt he?quote:Op maandag 25 november 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tjezus, wie verzind zoiets en welke eikel keurt het dan ook nog eens goed.
Haha ja het kan altijd nog lelijkerquote:Op maandag 25 november 2024 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat beeld voor Peter R de Vries ook lelijk, het had wel wat minder opzichtelijk gemogen.quote:Op maandag 25 november 2024 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja het kan altijd nog lelijker
Die op het Leidseplein is ook een gruwel ja
Inderdaad, dat is echt debiel groot.quote:Op maandag 25 november 2024 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat beeld voor Peter R de Vries ook lelijk, het had wel wat minder opzichtelijk gemogen.
Ga dat eens opgooglenquote:Op maandag 25 november 2024 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat beeld voor Peter R de Vries ook lelijk, het had wel wat minder opzichtelijk gemogen.
Je kan er onderdoor rijdenquote:Op maandag 25 november 2024 21:30 schreef pullup het volgende:
OMG![]()
Ik ben daar nog niet langsgereden![]()
[ afbeelding ]
Het lelijke heinekenhoek gebouw erachter, lijkt alsof het nog in de steigers staatquote:Op maandag 25 november 2024 21:30 schreef pullup het volgende:
OMG![]()
Ik ben daar nog niet langsgereden![]()
[ afbeelding ]
Nou lijkt het op deze foto wel extreem groot. Maar kom op zeg had dan een bescheiden borstbeeld of zoiets neergezet.quote:
Ja die had ik al wel eens uit mijn ooghoeken gezienquote:Op maandag 25 november 2024 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lelijke heinekenhoek gebouw erachter, lijkt alsof het nog in de steigers staat
Ik dacht echt dat het zo groot was, maar het valt mee, al is het dan nog steeds zeer opzichtelijk.quote:Op maandag 25 november 2024 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou lijkt het op deze foto wel extreem groot. Maar kom op zeg had dan een bescheiden borstbeeld of zoiets neergezet.
En groen, het past zo niet in de binnenstad.quote:Op maandag 25 november 2024 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het zo groot was, maar het valt mee, al is het dan nog steeds zeer opzichtelijk.
[ afbeelding ]
Ja het kan wel, het homo monument is ook mooi, en mensen hebben er ook wat aan. Je kan erop zitten.quote:Op maandag 25 november 2024 21:37 schreef pullup het volgende:
Het namen monument op de Wibautstraat is ook wel goed gelukt
Die is idd wel apart.quote:Op maandag 25 november 2024 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het kan wel, het homo monument is ook mooi, en mensen hebben er ook wat aan. Je kan erop zitten.
[ link | afbeelding ]
"homomonument"quote:Op maandag 25 november 2024 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het kan wel, het homo monument is ook mooi, en mensen hebben er ook wat aan. Je kan erop zitten.
[ link | afbeelding ]
Ook homo's zijn vervolgd.quote:Op maandag 25 november 2024 22:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"homomonument"![]()
En dan willen ze er natuurlijk nog op zitten ook, die hommos
Stelletje viespeuken.quote:Op maandag 25 november 2024 22:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"homomonument"![]()
En dan willen ze er natuurlijk nog op zitten ook, die hommos
Nou ja de tolerantie is tegenwoordig ook weer ver te zoeken.quote:Op maandag 25 november 2024 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Terecht
Kidding. Ze mogen er wezen, maar wel handjes thuis![]()
Da's zeker waar. Slechte zaak indeed. Maar een homomonumentquote:Op maandag 25 november 2024 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de tolerantie is tegenwoordig ook weer ver te zoeken.
Al sinds de jaren 80. En primaquote:Op maandag 25 november 2024 22:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Da's zeker waar. Slechte zaak indeed. Maar een homomonumentFuck off
Rightquote:
Never mind.quote:Op maandag 25 november 2024 22:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Right![]()
Op naar het transgender "hij / het / hullie" monument waar dan alleen hullie mogen zitten
Stel je niet aan, zeg. Vrij duidelijk hoe ik erover denk: ieder is gelijk. Kun je uit m'n tekst makkelijk halen als je wilt. Verder overduidelijk een beetje spielerei. Dat jij dat niet wilt zien zal te maken hebben met je stemming die per dag fluctueert, denk ik.quote:
Lol dus ik moet dat uit jou tekst halen, ik ben geen helderziende.quote:Op maandag 25 november 2024 22:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zeg. Vrij duidelijk hoe ik erover denk: ieder is gelijk. Kun je uit m'n tekst makkelijk halen als je wilt. Verder overduidelijk een beetje spielerei. Dat jij dat niet wilt zien zal te maken hebben met je stemming die per dag fluctueert, denk ik.
Never mindquote:Op maandag 25 november 2024 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol dus ik moet dat uit jou tekst halen, ik ben geen helderziende.
Hoi Silviaquote:Op maandag 25 november 2024 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo huillie zijn joh
Jij en ik denken er zo over maar helaas ziet niet iedereen dat zo.quote:Op maandag 25 november 2024 22:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zeg. Vrij duidelijk hoe ik erover denk: ieder is gelijk. Kun je uit m'n tekst makkelijk halen als je wilt. Verder overduidelijk een beetje spielerei. Dat jij dat niet wilt zien zal te maken hebben met je stemming die per dag fluctueert, denk ik.
Waaroverquote:Op maandag 25 november 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij en ik denken er zo over maar helaas ziet niet iedereen dat zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |