Er zijn weer andere dingen jaquote:
Zn gangetje ... niets nieuwsquote:Op zondag 24 november 2024 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn weer andere dingen ja
Iets met ouder worden
En hoe gaat het met jou? Geen rare dingen nu?
Die zijn er daar ook !??quote:Op zondag 24 november 2024 00:02 schreef engine het volgende:
Het plein wordt overgenomen door feestende Racing fans
Ja toch nog best een aantalquote:
Spreek je al genoeg Spaans om een leuke supportster te hosselen?quote:
Nee ik kom nog niet veel verder als grote appel.quote:Op zondag 24 november 2024 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spreek je al genoeg Spaans om een leuke supportster te hosselen?
Hmmm, weet niet of ze erg blij gaat zijn als je haar een grote appel noemtquote:Op zondag 24 november 2024 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik kom nog niet veel verder als grote appel.
Soms is een blik genoeg en misschien spreekt ze wat Spaans.. Ik ben ooit ook met weinig begonnen .. Gewoon er op af stappen ...quote:Op zondag 24 november 2024 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik kom nog niet veel verder als grote appel.
Ondertussen loopt het bij een uitwedstrijd van Boca redelijk uit de hand.quote:
Wat een vaag bericht zeg.quote:Op zondag 24 november 2024 09:11 schreef pullup het volgende:
Hela dat was wat verderop![]()
https://www.at5.nl/artike(...)dachten-op-de-vlucht
Ze willen de naam niet noemen denk ik maar zetten er dan wel een foto naast 🤪quote:
En waar ze van verdacht worden is onbekend.quote:Op zondag 24 november 2024 10:35 schreef pullup het volgende:
. Eenmaal aangekomen, waren de verdachten al op de vlucht geslagen,
Ahahahahaquote:Op zondag 24 november 2024 10:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En waar ze van verdacht worden is onbekend.
![]()
Dus ze hebben je niet alsnog gepakt?quote:
Hey Deisyy, weer terug van vakantie?quote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Hij staat weer! Deze keer met takken en ballen
Dat zijn de bestequote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Tot het jouw ballen zijn die er in hangenquote:
Ik type blindquote:Op zondag 24 november 2024 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
Kijken hoe goed ik kan typen zonder bril
Die zit in een jacuzzi
Prachtigquote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Is wel handig.quote:
Ja een weekje alweer, de temperatuur was even wennen, maar ik ben inmiddels geacclimatiseerdquote:Op zondag 24 november 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy, weer terug van vakantie?
Hoezo wennen?quote:Op zondag 24 november 2024 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja een weekje alweer, de temperatuur was even wennen, maar ik ben inmiddels geacclimatiseerd
A mooi zo, heb je genoten en hoe is het met je arm?quote:Op zondag 24 november 2024 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja een weekje alweer, de temperatuur was even wennen, maar ik ben inmiddels geacclimatiseerd
De regen kwam met bakken naar beneden toen we met de koffes naar de auto liepen, van 28 naar 6 graden was best een verschil.quote:Op zondag 24 november 2024 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo wennen?
T is hier 30 graden vandaag, zelfs de wind is warm
Blijkbaar was je vies van het vliegen en moest je gewassen wordenquote:Op zondag 24 november 2024 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De regen kwam met bakken naar beneden toen we met de koffes naar de auto liepen, van 28 naar 6 graden was best een verschil.
Steeds beter, de pijntjes en ongemakken die ik nog voel komen door het plaatwerk, maar dat gaat er volgend jaar uit. En ik ben begonnen met krachtoefeningen, dat gaat zonder pijn, dus ben ik aan het opbouwen, dus ik ben blij.quote:Op zondag 24 november 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A mooi zo, heb je genoten en hoe is het met je arm?
Ik voel me inderdaad altijd ontzettend smerig na een vliegreis, maar heb dan liever een warme douchequote:Op zondag 24 november 2024 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar was je vies van het vliegen en moest je gewassen worden
O dat is fijn, als er maar vooruitgang in zitquote:Op zondag 24 november 2024 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Steeds beter, de pijntjes en ongemakken die ik nog voel komen door het plaatwerk, maar dat gaat er volgend jaar uit. En ik ben begonnen met krachtoefeningen, dat gaat zonder pijn, dus ben ik aan het opbouwen, dus ik ben blij.
Hoe is het met jou?
Hulloquote:
Sneu wel..quote:Op zondag 24 november 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag twee beren broodjes smeren,
of nou ja, misschien elkaar afmaken dan
https://www.ad.nl/buitenl(...)bezoekers~a5720915a/
Ja, ook in de natuur gebeurt dit,quote:Op zondag 24 november 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sneu wel..![]()
Maar dit gebeurd denk ik ook wel in de natuur toch?
Nare beerquote:Op zondag 24 november 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag twee beren broodjes smeren,
of nou ja, misschien elkaar afmaken dan
https://www.ad.nl/buitenl(...)bezoekers~a5720915a/
Nee dat dan weer niet..quote:Op zondag 24 november 2024 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ook in de natuur gebeurt dit,
alleen hoeven ze dan de bezoekers niet weg te jagen
En die zitten niet samen opgesloten.quote:Op zondag 24 november 2024 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ook in de natuur gebeurt dit,
alleen hoeven ze dan de bezoekers niet weg te jagen
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sneu wel..![]()
Maar dit gebeurd denk ik ook wel in de natuur toch?
Met briequote:Op zondag 24 november 2024 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Andijviestamppot, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Goed gezienquote:
Brrrrr....quote:
Ik zou het wel willen proberen.quote:
ik ook ....quote:Op zondag 24 november 2024 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen proberen.
met blauwe kaasquote:Op zondag 24 november 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
ik ook ....
maar dan met camembert of blauwe kaas @:Domnivoor
Arme Aoibhinquote:Op zondag 24 november 2024 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Andijviestamppot, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |