Moeten ze zo bij jou binnenkomen ja?quote:
Waar het hart vol van is zahjebedoeluh, viespeukquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten ze zo bij jou binnenkomen ja?![]()
lijkt me vooral onwenselijk en pijnlijk, maar what ever rocks your boat
Nee, ik wil nietquote:
Waarom draagt die vrouw een hele krat en de man nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vind deze veel mooier![]()
[ afbeelding ]
"Bild"quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet
Bild had het er over dat het een zeer zachte winter gaat worden,
hoop zo dat ze gelijk hebben,
in maart al weer groen buiten
Dat is juust het mooier ervan, muts: ken uw plaatsquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom draagt die vrouw een hele krat en de man niet![]()
Dat is achter het aanrecht tochquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat is juust het mooier ervan, muts: ken uw plaats
quote:
Wie kookt er beter, vrouwen of mannen?quote:
Denk allebei wel, ligt meer aan de persoonquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie kookt er beter, vrouwen of mannen?
Heel soms, als ik ze weer es het imaginaire ziekenhuis in sla, doe ik zelf de afwas, als de borden op zijnquote:
Hij komt zo met: bijna alle chefs zijn manquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk allebei wel, ligt meer aan de persoon
En de kopjes en het bestek natuurlijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heel soms, als ik ze weer es het imaginaire ziekenhuis in sla, doe ik zelf de afwas, als de borden op zijn
Nou volgens mij is dat wel zo..quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hij komt zo met: bijna alle chefs zijn manduhhh
Bestekquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de kopjes en het bestek natuurlijk
Gadverquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bestekuit de fles of koffie zo uit het pak lepelen
Ik weet nu ook niet of die lava ondertussen al heel veel verder is opgeruktquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:26 schreef chufi het volgende:
Das al 3 dagen geleden hoor ik Isak nu net vertellen
Dat stroomt gewoon langzaam verder ...quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet nu ook niet of die lava ondertussen al heel veel verder is opgerukt
Meh ja, het komt nu ook echt met bakken uit de hemel, maar voor de verandering eens droog gebleven vandaagquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
Zoekplaatje
[ afbeelding ]
Waar is Nederland?
We fladderen wat rond jaquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:59 schreef drakin het volgende:
Hullo, hoe hangen we erbij vanavond?
[ afbeelding ]
Ik heb er een biertje bijquote:
Leuk huisdiertjequote:Op zaterdag 23 november 2024 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We fladderen wat rond ja
[ afbeelding ]
Dus je gaat niet naar de wedstrijd zelf?quote:
De wedstrijd wordt gespeeld in Uruguayquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gaat niet naar de wedstrijd zelf?
Wat een reden om WEL te gaanquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
De wedstrijd wordt gespeeld in Uruguay
Moet je dan je Riotgear aan?quote:Ben wel bezig om nog naar een wedstrijd van Boca Juniors te gaan in Buenos Aires.
Nee ik ga voor de volledige experiencequote:Op zaterdag 23 november 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een reden om WEL te gaan
[..]
Moet je dan je Riotgear aan?
Hoop het voor je,quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ga voor de volledige experience
Maar volgens mij worden competitiewedstrijden zonder uitsupporters gespeeld dus ik denk dat het meevalt.
Dan kennen ze engine nog nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het voor je,
Boca staat niet al te goed bekend geloof ik
Ja dat klopt wel maar in en rond het stadion maak ik mij niet al teveel zorgen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het voor je,
Boca staat niet al te goed bekend geloof ik
Want ze rellen nooit in en om het station natuurlijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar in en rond het stadion maak ik mij niet al teveel zorgen.
Jawel maar daarom neem ik een taxiquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want ze rellen nooit in en om het station natuurlijk
Dan zou ik geen club-shirts dragen daar ..quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
De wedstrijd wordt gespeeld in Uruguay
Ben wel bezig om nog naar een wedstrijd van Boca Juniors te gaan in Buenos Aires.
Je zou hem niet aanraden een shirt van River Plate aan te doen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik geen club-shirts dragen daar ..
Best een leuke wedstrijd zo.quote:
Ik schakel net bij op een schermpje ... ESPN3 hier.. sinds Mepis in Brasil speelt is er vaker Zuid Amerikaans futjebol te aanschouwenquote:
Hij had laatst wel een mooie goal.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schakel net bij op een schermpje ... ESPN3 hier.. sinds Mepis in Brasil speelt is er vaker Zuid Amerikaans futjebol te aanschouwen
Ja klopt.. maar of Ronald dat goed genoeg vindt??quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hij had laatst wel een mooie goal.
Ik kijk al vanaf Even Tot Hier. Veel leuker dan de Eredivisie momenteel. Dan nog ff Barcelona meepakken en naar m'n nest. Om 7:00 uur Max. Wat een kans van Sallas.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schakel net bij op een schermpje ... ESPN3 hier.. sinds Mepis in Brasil speelt is er vaker Zuid Amerikaans futjebol te aanschouwen
Ik dacht dat je al langer gek was.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:02 schreef tong80 het volgende:
Doet me denken aan Ajax in 95 toen Kluivert scoorde ik werd ook gek.
Heb je goed gedacht.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al langer gek was.
Slaap lekker kerel.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je goed gedacht.![]()
Truste......
It is alivequote:Op zaterdag 23 november 2024 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al langer gek was.
Nog wel maar ik ben nog niet helemaal de oude.quote:
Slaap lekker Snurkermans80quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je goed gedacht.![]()
Truste......
Ja oke, we gaan allemaal doodquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog wel maar ik ben nog niet helemaal de oude.
Jij al helemaal hersteld ?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja oke, we gaan allemaal dood
En geef het even he, herstel begint pas echt als je thuis bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |