Wat een vaag bericht zeg.quote:Op zondag 24 november 2024 09:11 schreef pullup het volgende:
Hela dat was wat verderop![]()
https://www.at5.nl/artike(...)dachten-op-de-vlucht
Ze willen de naam niet noemen denk ik maar zetten er dan wel een foto naast 🤪quote:
En waar ze van verdacht worden is onbekend.quote:Op zondag 24 november 2024 10:35 schreef pullup het volgende:
. Eenmaal aangekomen, waren de verdachten al op de vlucht geslagen,
Ahahahahaquote:Op zondag 24 november 2024 10:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En waar ze van verdacht worden is onbekend.
![]()
Dus ze hebben je niet alsnog gepakt?quote:
Hey Deisyy, weer terug van vakantie?quote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Hij staat weer! Deze keer met takken en ballen
Dat zijn de bestequote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Tot het jouw ballen zijn die er in hangenquote:
Ik type blindquote:Op zondag 24 november 2024 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
Kijken hoe goed ik kan typen zonder bril
Die zit in een jacuzzi
Prachtigquote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Is wel handig.quote:
Ja een weekje alweer, de temperatuur was even wennen, maar ik ben inmiddels geacclimatiseerdquote:Op zondag 24 november 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy, weer terug van vakantie?
Hoezo wennen?quote:Op zondag 24 november 2024 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja een weekje alweer, de temperatuur was even wennen, maar ik ben inmiddels geacclimatiseerd
A mooi zo, heb je genoten en hoe is het met je arm?quote:Op zondag 24 november 2024 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja een weekje alweer, de temperatuur was even wennen, maar ik ben inmiddels geacclimatiseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |