De regen kwam met bakken naar beneden toen we met de koffes naar de auto liepen, van 28 naar 6 graden was best een verschil.quote:Op zondag 24 november 2024 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo wennen?
T is hier 30 graden vandaag, zelfs de wind is warm
Blijkbaar was je vies van het vliegen en moest je gewassen wordenquote:Op zondag 24 november 2024 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De regen kwam met bakken naar beneden toen we met de koffes naar de auto liepen, van 28 naar 6 graden was best een verschil.
Steeds beter, de pijntjes en ongemakken die ik nog voel komen door het plaatwerk, maar dat gaat er volgend jaar uit. En ik ben begonnen met krachtoefeningen, dat gaat zonder pijn, dus ben ik aan het opbouwen, dus ik ben blij.quote:Op zondag 24 november 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A mooi zo, heb je genoten en hoe is het met je arm?
Ik voel me inderdaad altijd ontzettend smerig na een vliegreis, maar heb dan liever een warme douchequote:Op zondag 24 november 2024 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar was je vies van het vliegen en moest je gewassen worden
O dat is fijn, als er maar vooruitgang in zitquote:Op zondag 24 november 2024 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Steeds beter, de pijntjes en ongemakken die ik nog voel komen door het plaatwerk, maar dat gaat er volgend jaar uit. En ik ben begonnen met krachtoefeningen, dat gaat zonder pijn, dus ben ik aan het opbouwen, dus ik ben blij.
Hoe is het met jou?
Hulloquote:
Sneu wel..quote:Op zondag 24 november 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag twee beren broodjes smeren,
of nou ja, misschien elkaar afmaken dan
https://www.ad.nl/buitenl(...)bezoekers~a5720915a/
Ja, ook in de natuur gebeurt dit,quote:Op zondag 24 november 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sneu wel..![]()
Maar dit gebeurd denk ik ook wel in de natuur toch?
Nare beerquote:Op zondag 24 november 2024 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zag twee beren broodjes smeren,
of nou ja, misschien elkaar afmaken dan
https://www.ad.nl/buitenl(...)bezoekers~a5720915a/
Nee dat dan weer niet..quote:Op zondag 24 november 2024 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ook in de natuur gebeurt dit,
alleen hoeven ze dan de bezoekers niet weg te jagen
En die zitten niet samen opgesloten.quote:Op zondag 24 november 2024 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ook in de natuur gebeurt dit,
alleen hoeven ze dan de bezoekers niet weg te jagen
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sneu wel..![]()
Maar dit gebeurd denk ik ook wel in de natuur toch?
Met briequote:Op zondag 24 november 2024 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Andijviestamppot, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Goed gezienquote:
Brrrrr....quote:
Ik zou het wel willen proberen.quote:
ik ook ....quote:Op zondag 24 november 2024 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen proberen.
met blauwe kaasquote:Op zondag 24 november 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
ik ook ....
maar dan met camembert of blauwe kaas @:Domnivoor
Arme Aoibhinquote:Op zondag 24 november 2024 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Andijviestamppot, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |