Ze hebben me geaccepteerdquote:Op maandag 25 november 2024 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus ik schakel maar over naar jou groepje
Pfff....quote:Op maandag 25 november 2024 21:14 schreef pullup het volgende:
Ow ik probeer het een tweede keer en nu geen enkel probleem![]()
Beter
Nu hebben ze nog lelijkere gebouwen?quote:Op maandag 25 november 2024 21:16 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen een mooie foto van wat het lelijkste gebouw in Amsterdam was
Ik vind het wel leuk om af en toe er door te bladeren, soms ook de huidige situatie erbij googelen omdat ik het domweg niet ziequote:
Nee deze is tegen de vlakte gegaanquote:Op maandag 25 november 2024 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu hebben ze nog lelijkere gebouwen?
Ja ik check het nuquote:Op maandag 25 november 2024 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om af en toe er door te bladeren, soms ook de huidige situatie erbij googelen omdat ik het domweg niet zie
Dat vind ik ook leuk, zeker als het plaatsen zijn waar je opgegroeid bent.quote:Op maandag 25 november 2024 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om af en toe er door te bladeren, soms ook de huidige situatie erbij googelen omdat ik het domweg niet zie
Ja, op het Leidseplein hebben ze een aardig gedrocht gebouwd waar de Heinekenhoek was. De badkuip is ook een gruwelquote:Op maandag 25 november 2024 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu hebben ze nog lelijkere gebouwen?
Tjezus, wie verzind zoiets en welke eikel keurt het dan ook nog eens goed.quote:Op maandag 25 november 2024 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, op het Leidseplein hebben ze een aardig gedrocht gebouwd waar de Heinekenhoek was. De badkuip is ook een gruwel [ link | afbeelding ]
Ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilen .....quote:Op maandag 25 november 2024 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, op het Leidseplein hebben ze een aardig gedrocht gebouwd waar de Heinekenhoek was. De badkuip is ook een gruwel [ link | afbeelding ]
Ja echt he?quote:Op maandag 25 november 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tjezus, wie verzind zoiets en welke eikel keurt het dan ook nog eens goed.
Haha ja het kan altijd nog lelijkerquote:Op maandag 25 november 2024 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat beeld voor Peter R de Vries ook lelijk, het had wel wat minder opzichtelijk gemogen.quote:Op maandag 25 november 2024 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja het kan altijd nog lelijker
Die op het Leidseplein is ook een gruwel ja
Inderdaad, dat is echt debiel groot.quote:Op maandag 25 november 2024 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat beeld voor Peter R de Vries ook lelijk, het had wel wat minder opzichtelijk gemogen.
Ga dat eens opgooglenquote:Op maandag 25 november 2024 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat beeld voor Peter R de Vries ook lelijk, het had wel wat minder opzichtelijk gemogen.
Je kan er onderdoor rijdenquote:Op maandag 25 november 2024 21:30 schreef pullup het volgende:
OMG![]()
Ik ben daar nog niet langsgereden![]()
[ afbeelding ]
Het lelijke heinekenhoek gebouw erachter, lijkt alsof het nog in de steigers staatquote:Op maandag 25 november 2024 21:30 schreef pullup het volgende:
OMG![]()
Ik ben daar nog niet langsgereden![]()
[ afbeelding ]
Nou lijkt het op deze foto wel extreem groot. Maar kom op zeg had dan een bescheiden borstbeeld of zoiets neergezet.quote:
Ja die had ik al wel eens uit mijn ooghoeken gezienquote:Op maandag 25 november 2024 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lelijke heinekenhoek gebouw erachter, lijkt alsof het nog in de steigers staat
Ik dacht echt dat het zo groot was, maar het valt mee, al is het dan nog steeds zeer opzichtelijk.quote:Op maandag 25 november 2024 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou lijkt het op deze foto wel extreem groot. Maar kom op zeg had dan een bescheiden borstbeeld of zoiets neergezet.
En groen, het past zo niet in de binnenstad.quote:Op maandag 25 november 2024 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het zo groot was, maar het valt mee, al is het dan nog steeds zeer opzichtelijk.
[ afbeelding ]
Ja het kan wel, het homo monument is ook mooi, en mensen hebben er ook wat aan. Je kan erop zitten.quote:Op maandag 25 november 2024 21:37 schreef pullup het volgende:
Het namen monument op de Wibautstraat is ook wel goed gelukt
Die is idd wel apart.quote:Op maandag 25 november 2024 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het kan wel, het homo monument is ook mooi, en mensen hebben er ook wat aan. Je kan erop zitten.
[ link | afbeelding ]
"homomonument"quote:Op maandag 25 november 2024 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het kan wel, het homo monument is ook mooi, en mensen hebben er ook wat aan. Je kan erop zitten.
[ link | afbeelding ]
Ook homo's zijn vervolgd.quote:Op maandag 25 november 2024 22:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"homomonument"![]()
En dan willen ze er natuurlijk nog op zitten ook, die hommos
Stelletje viespeuken.quote:Op maandag 25 november 2024 22:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"homomonument"![]()
En dan willen ze er natuurlijk nog op zitten ook, die hommos
Nou ja de tolerantie is tegenwoordig ook weer ver te zoeken.quote:Op maandag 25 november 2024 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Terecht
Kidding. Ze mogen er wezen, maar wel handjes thuis![]()
Da's zeker waar. Slechte zaak indeed. Maar een homomonumentquote:Op maandag 25 november 2024 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de tolerantie is tegenwoordig ook weer ver te zoeken.
Al sinds de jaren 80. En primaquote:Op maandag 25 november 2024 22:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Da's zeker waar. Slechte zaak indeed. Maar een homomonumentFuck off
Rightquote:
Never mind.quote:Op maandag 25 november 2024 22:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Right![]()
Op naar het transgender "hij / het / hullie" monument waar dan alleen hullie mogen zitten
Stel je niet aan, zeg. Vrij duidelijk hoe ik erover denk: ieder is gelijk. Kun je uit m'n tekst makkelijk halen als je wilt. Verder overduidelijk een beetje spielerei. Dat jij dat niet wilt zien zal te maken hebben met je stemming die per dag fluctueert, denk ik.quote:
Lol dus ik moet dat uit jou tekst halen, ik ben geen helderziende.quote:Op maandag 25 november 2024 22:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zeg. Vrij duidelijk hoe ik erover denk: ieder is gelijk. Kun je uit m'n tekst makkelijk halen als je wilt. Verder overduidelijk een beetje spielerei. Dat jij dat niet wilt zien zal te maken hebben met je stemming die per dag fluctueert, denk ik.
Never mindquote:Op maandag 25 november 2024 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol dus ik moet dat uit jou tekst halen, ik ben geen helderziende.
Hoi Silviaquote:Op maandag 25 november 2024 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo huillie zijn joh
Jij en ik denken er zo over maar helaas ziet niet iedereen dat zo.quote:Op maandag 25 november 2024 22:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zeg. Vrij duidelijk hoe ik erover denk: ieder is gelijk. Kun je uit m'n tekst makkelijk halen als je wilt. Verder overduidelijk een beetje spielerei. Dat jij dat niet wilt zien zal te maken hebben met je stemming die per dag fluctueert, denk ik.
Waaroverquote:Op maandag 25 november 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij en ik denken er zo over maar helaas ziet niet iedereen dat zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |