Dat ging over Born Slippy denk ik? Dat vind ik inderdaad wel de slechtste plaat in deze lijst. Niet zo walgelijk als Paul de Leeuw of Bankzitters in de Top 2000, maar wel de enige plaat in deze lijst en ook in de Kink 1500 waarbij ik echt opgelucht ben als hij is afgelopen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed moment gekozen met jouw ultieme haatplaat
Ja en het was een re-entry dus hij was geheim.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat ging over Born Slippy denk ik? Dat vind ik inderdaad wel de slechtste plaat in deze lijst. Niet zo walgelijk als Paul de Leeuw of Bankzitters in de Top 2000, maar wel de enige plaat in deze lijst en ook in de Kink 1500 waarbij ik echt opgelucht ben als hij is afgelopen.
mee eensquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoewel Rowwen Heze vannacht ook langs is geweest lees ik nu. Yikes. Af en toe toch een klein smetje.
Algoritmes sturen je naar de Slow Show als je the National luistertquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:38 schreef pipster het volgende:
Slow Show klonk prima, nooit echt geluisterd.
Maar wel flink gezakt gelukkig.quote:
Wat gezien de vernoeming naar een nr vd national ook heel logisch isquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Algoritmes sturen je naar de Slow Show als je the National luistert
Ik vind m juist supergaaf. Daarom heb ik m ook mede uitgezochtquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:48 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat ze deze uitvoering draaien van Sebastian
Instrumentaal was ie tof. Qua vocale prestatie hoor ik ook liever de studioversie ja. Maar voor een keertje primaquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:48 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat ze deze uitvoering draaien van Sebastian
ja dat was ook mijn probleem ermee. De vocale prestatie. Instrumentaal was het prima.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Instrumentaal was ie tof. Qua vocale prestatie hoor ik ook liever de studioversie ja. Maar voor een keertje prima
Wel de reprise van Strawberry Fields skippen foeiquote:
Werd je genoemd?quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:47 schreef Tussle266 het volgende:
Ik moet wel wennen aan dat name droppen. Daar ben ik natuurlijk geen kluizenaar voor geworden.
2x Eefje in de lijst al. Wie weet wat er nog in t vat zitquote:Op zondag 24 november 2024 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtfffff Scheef zo hoog Eefje godin jaaaaaaa
De Parade of zo?quote:Op zondag 24 november 2024 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
2x Eefje in de lijst al. Wie weet wat er nog in t vat zit
Ja op De Parade ging ik niet wachten. Laatste nieuwe binnenkomer is geweest. Benieuwd wat er weg is.quote:Op zondag 24 november 2024 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
2x Eefje in de lijst al. Wie weet wat er nog in t vat zit
Precies het enige uur dat ik in de ochtend gemist hebquote:Op zondag 24 november 2024 09:04 schreef noodgang het volgende:
Twee keer The National achter elkaar. Toe maar!
Jaa dat was genietenquote:Op zondag 24 november 2024 11:21 schreef Gretzl het volgende:
OEEEEEH HEY!!!
We KNOW A PLACE WHERE NO PLANES GO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:gale_boetticher plaatje
Die van net vond ik saaiquote:Op zondag 24 november 2024 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moby doet t buitengewoon goed in de v500
Liftmuziek dat Everlovingquote:Op zondag 24 november 2024 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moby doet t buitengewoon goed in de v500
Neem aan dat Myth nog wel komt jaquote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Beach House is nog steeds niet geweest, of wel?
Ik vrees een beetje voor de zaak. Er komt nog een hoge stijger, dan moet Broken, Find The River of Kom Terug of Het Lichtje er al uit liggen.quote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan volgt nu weer die spanning die we ook met de Kink 1500 hadden vaak; flink gestegen of eruit?
Mijn stem erbij zou moeten helpenquote:
Plastic Bitch House in Harkstede, daar wachten ze wsl opquote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan volgt nu weer die spanning die we ook met de Kink 1500 hadden vaak; flink gestegen of eruit?
Broken en There Is A Light mogen ook beslist niet wegquote:Op zondag 24 november 2024 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje voor de zaak. Er komt nog een hoge stijger, dan moet Broken, Find The River of Kom Terug of Het Lichtje er al uit liggen.
Buiten Broken lijken me dat allemaal zekerheidjes en volgens mij is Broken een DJ-favoriet. Dus ik vrees ervoor. Die stijging van Losing My Religion en het feit dat er nog een grote stijger komt was er even te veel aan voor Myth.quote:Op zondag 24 november 2024 13:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Broken en There Is A Light mogen ook beslist niet weg
Worden nog spannende uurtjes dus.
Welke platen moeten er volgens jouw analyse allemaal nog komen?quote:Op zondag 24 november 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Broken lijken me dat allemaal zekerheidjes en volgens mij is Broken een DJ-favoriet. Dus ik vrees ervoor. Die stijging van Losing My Religion en het feit dat er nog een grote stijger komt was er even te veel aan voor Myth.
Oh, ik had September nog niet afgekruisd. Myth zou nog kunnen over September. Is een 50/50 dus.quote:Op zondag 24 november 2024 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke platen moeten er volgens jouw analyse allemaal nog komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan September of Myth, de rest lijkt me uitgeschakeld.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
-kruist vingers-quote:Op zondag 24 november 2024 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ik had September nog niet afgekruisd. Myth zou nog kunnen over September. Is een 50/50 dus.
Bohrhap, Roller Coaster en Piano man hebben we al gehad. Eagles winnen vooralsnog de Top2000-strijdquote:
Dat is elk jaar in deze lijst. Tenzij je Stairway nog meerekent.quote:Op zondag 24 november 2024 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bohrhap, Roller Coaster en Piano man hebben we al gehad. Eagles winnen vooralsnog de Top2000-strijd
Piano Man en Roller Coaster hebben niet altijd hoog gestaan in de Top 2000 natuurlijk. Deze altijd op 1 of 2.quote:Op zondag 24 november 2024 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bohrhap, Roller Coaster en Piano man hebben we al gehad. Eagles winnen vooralsnog de Top2000-strijd
Ik hoor eerlijk gezegd liever het Tsjechische Rijmpje op 1 dan dat eeuwige Black. Maar je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Gretzl het volgende:
De gong mag wel verder wegzakken, liefst de top-250 uit
Ja, dat is niet reëel. Ik zou ook wel het Australisch Springbokje, Het Strandhuisje of De Rebellie bovenaan willen hebben, maar dat is niet realistisch in de V500quote:Op zondag 24 november 2024 13:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoor eerlijk gezegd liever het Tsjechische Rijmpje op 1 dan dat eeuwige Black. Maar je kan niet alles hebben.
Wel heel vet om Porcupine Tree zo laat vanavond te gaan horen. Daar kijk ik wel echt naar uitquote:Op zondag 24 november 2024 13:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat is niet reëel. Ik zou ook wel het Australisch Springbokje, Het Strandhuisje of De Rebellie bovenaan willen hebben, maar dat is niet realistisch in de V500
Terecht ook wel vind ik.quote:Op zondag 24 november 2024 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is elk jaar in deze lijst.
nee joh. de man met het kind in de ogen is gisteren geweestquote:Op zondag 24 november 2024 13:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Echt de enige Kate Bush in de lijst dit ja?
2 maal. Maar ja, haar beste is afwezig. Deze vind ik overrated.quote:Op zondag 24 november 2024 13:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Echt de enige Kate Bush in de lijst dit ja?
Running Up that Hill zijn we iig kwijtquote:Op zondag 24 november 2024 13:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee joh. de man met het kind in de ogen is gisteren geweest
Ooh dacht dat ik dat hoorde. Maar enige in top 100 bedoelde ie dan denk ikquote:Op zondag 24 november 2024 13:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee joh. de man met het kind in de ogen is gisteren geweest
Ja. Anders had Marco B wel protest aangetekend als de man met het kind in de ogen eruit was.quote:Op zondag 24 november 2024 13:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh dacht dat ik dat hoorde. Maar enige in top 100 bedoelde ie dan denk ik
prima nummer natuurlijk, maar hoeft er niet perse in.quote:Op zondag 24 november 2024 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Running Up that Hill zijn we iig kwijt
quote:Op zondag 24 november 2024 14:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja. Anders had Marco B wel protest aangetekend als de man met het kind in de ogen eruit was.
Welke vind jij haar beste?quote:Op zondag 24 november 2024 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 maal. Maar ja, haar beste is afwezig. Deze vind ik overrated.
Oh en Wuthering Heights was blijkbaar ook een stemplaat!quote:Op zondag 24 november 2024 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke vind jij haar beste?
Ik heb zelf gestemd op Rubberband Girl, maar had geen illusie dat die de lijst zou halen
Stranger Things bonus uitgewerktquote:Op zondag 24 november 2024 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Running Up that Hill zijn we iig kwijt
Cloudbusting. Man With The Child In His Eyes en Army Dreamers ook erg mooiquote:Op zondag 24 november 2024 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke vind jij haar beste?
Ik heb zelf gestemd op Rubberband Girl, maar had geen illusie dat die de lijst zou halen
dat hoeft ie maar 1 keer te doen...quote:
Beter want dan kan ik em nog even meepakken voordat ik weg moetquote:
dat is het enige goede eraan dan. Maar dit hoort natuurlijk in de top 50.quote:Op zondag 24 november 2024 14:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beter want dan kan ik em nog even meepakken voordat ik weg moet
quote:Op zondag 24 november 2024 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
137 plekken winst voor Beach House, mooooi!
Nooit getwijfeld over ons Strandhuisjequote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Flinke ontlading hier. Spannend of hij nog zou komen en dan zo hoog![]()
Thaaaaanksquote:Op zondag 24 november 2024 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je daar in de studio zitVeel plezier!
Niet teveel lobbyen op MuMe, straks worden de lijsten nog identiek aan elkaarquote:Op zondag 24 november 2024 14:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nooit getwijfeld over ons StrandhuisjeLeek me toch een grote zekerheid met de extra stemmen via MuMe en Fok! dit jaar
Itt tot de Mumeladder hebben wij wel een goede top 50quote:Op zondag 24 november 2024 14:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet teveel lobbyen op MuMe, straks worden de lijsten nog identiek aan elkaar
alleen geen goede nummer 1, als het dezelfde is als 2023.quote:Op zondag 24 november 2024 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Itt tot de Mumeladder hebben wij wel een goede top 50
T leuke is: dat weet ik zelf ook nog niet.quote:Op zondag 24 november 2024 14:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen geen goede nummer 1, als het dezelfde is als 2023.
Haha, mijn mening is 180 graden andersquote:Op zondag 24 november 2024 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Itt tot de Mumeladder hebben wij wel een goede top 50
Ja bij de Kink 1500 was dat ook een beetje anticlimactischquote:Op zondag 24 november 2024 14:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen geen goede nummer 1, als het dezelfde is als 2023.
ik vind het altijd een deceptie als die niet kleur op 1 staat.quote:Op zondag 24 november 2024 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T leuke is: dat weet ik zelf ook nog niet.
deep purple moet gewoon op 1quote:Op zondag 24 november 2024 14:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja bij de Kink 1500 was dat ook een beetje anticlimactischHopen op de nummer 2, 3, 5 of 7 van vorig jaar, die zouden allemaal een stuk beter staan!
Ik vind het overigens geen slécht nummer, wel wat overschat. Ergens afgelopen vrijdagavond was prima geweest.quote:Op zondag 24 november 2024 14:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het altijd een deceptie als die niet kleur op 1 staat.
precies dat ja.quote:Op zondag 24 november 2024 14:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het overigens geen slécht nummer, wel wat overschat. Ergens afgelopen vrijdagavond was prima geweest.
oh ik heb die top 10 van toen niet paraatquote:Op zondag 24 november 2024 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die noemde ik! Dat was #5 vorig jaar.
Ehm... welke dan?quote:Op zondag 24 november 2024 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik jullie erop wijzen dat we maarliefst nog 3 NLtalige platen moeten krijgen?
Testamentquote:Op zondag 24 november 2024 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ehm... welke dan?
Mia in elk geval, helaas.
nou los van dat het best leuke nummers zijn, staan ze wel veel te hoog.quote:
Jaaaquote:Op zondag 24 november 2024 16:17 schreef Gretzl het volgende:
DE GESPOOKTE JEUGD, eindelijk!!!![]()
![]()
@:DecoAoreste ALERT!!! @:DecoAoreste ALERT!!! @:DecoAoreste ALERT!!!
ik had begrepen dat die eerste nieuwe single niet zo best was.quote:Op zondag 24 november 2024 16:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Die nieuwe nummers van Haunted Youth zijn ook weer heel fijn trouwens. Benieuwd of die hier volgend jaar ook opduiken. Of in de Kink 1500 natuurlijk.
Dit is de extended. Zoals in mijn stemlijst benoemdquote:
Bijzonder, deze vind ik juist het gevoel geven van platgekookte broccoli.quote:Op zondag 24 november 2024 16:28 schreef Gretzl het volgende:
Een van de weinige U2s die ik nog niet geheel beu gehoord ben
Ow ja. Alles geprobeerd isquote:Op zondag 24 november 2024 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Testament niet, wel Alles Geprobeerd
Dat is voor het eerst of niet?quote:
Durf ik zo niet te zeggen. Bohrhap staat altijd wel wat lager dan innuendoquote:
Maar geen queen in de top 50? Dat lijkt me voor het eerst.quote:Op zondag 24 november 2024 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Durf ik zo niet te zeggen. Bohrhap staat altijd wel wat lager dan innuendo
Nee hoor.quote:Op zondag 24 november 2024 17:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoogste notering die ik niet ken denk ik. Geen idee of ik me nu moet schamen.
Anathema ken je wel, en de Graaf?quote:Op zondag 24 november 2024 17:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoogste notering die ik niet ken denk ik. Geen idee of ik me nu moet schamen.
Anathema vorig jaar gecheckt al weet ik niet meer exact hoe die gaat. Count of Tuscany ken ik best goed, ook stemplaat zelfsquote:Op zondag 24 november 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anathema ken je wel, en de Graaf?
Ach je kunt niet altijd 6 gooien. We krijgen zo ook nog Porcupine Tree, Anathema en Alter Bridge. Beetje veel van t goede welquote:
Langste nummer in de lijst denk ik?quote:
Jep. Daarna Shine on you en Arriving Somewherequote:Op zondag 24 november 2024 18:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Langste nummer in de lijst denk ik?
Ja en dan duurt deze zoooo langquote:Op zondag 24 november 2024 18:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach je kunt niet altijd 6 gooien. We krijgen zo ook nog Porcupine Tree, Anathema en Alter Bridge. Beetje veel van t goede wel
Jup. We hadden in de tussentijd ook het hele oeuvre van Roxy Dekker kunnen horenquote:Op zondag 24 november 2024 18:30 schreef noodgang het volgende:
20 minuten Dream Theater haalt een beetje het tempo uit de lijst
Die zijn wel beter dan Toscanequote:Op zondag 24 november 2024 18:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach je kunt niet altijd 6 gooien. We krijgen zo ook nog Porcupine Tree, Anathema en Alter Bridge. Beetje veel van t goede wel
Ah ja het officieuze volkslied van België komt nog, genotquote:Op zondag 24 november 2024 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi dat t bokje ook nog moet komen <3
En Mia, godver wat een sensatie
Een stuk meer dit jaar heb ik t vermoeden. Zag zelfs Balthasar Boma als stemmer voorbijkomenquote:Op zondag 24 november 2024 18:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah ja het officieuze volkslied van België komt nog, genot
Hoeveel Belgen zouden er eigenlijk stemmen?
Dat moest ik als Nederlander even googelenquote:Op zondag 24 november 2024 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een stuk meer dit jaar heb ik t vermoeden. Zag zelfs Balthasar Boma als stemmer voorbijkomen
Er heeft zelfs een hele familie op het Zesde Metaal gestemd, hoorde ikquote:Op zondag 24 november 2024 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een stuk meer dit jaar heb ik t vermoeden. Zag zelfs Balthasar Boma als stemmer voorbijkomen
Hahaha, ja oke, gun me die bijzondere plaat voor mij vorig jaarquote:Op zondag 24 november 2024 18:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er heeft zelfs een hele familie op het Zesde Metaal gestemd, hoorde ik
Zeker. Ik snap hem helemaalquote:Op zondag 24 november 2024 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha, ja oke, gun me die bijzondere plaat voor mij vorig jaar
eenschquote:Op zondag 24 november 2024 19:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze vind ik wel echt onbenullig hoog.
Mooi nummer maar zo hoog is belachelijk natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2024 19:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze vind ik wel echt onbenullig hoog.
Al 3 dagen lang hahaquote:Op zondag 24 november 2024 20:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Wtf is dit voor parodie op het nieuws
Op naar de Top 20 voor deze moderne klassieker jaquote:Op zondag 24 november 2024 20:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Let It Happen
Dít is nu de positie waar die plaat hoort. Kijken jullie mee, Kink 1500 en Top 2000?
Die gaat zeker op mn stemlijstje voor de top2k en waarschijnlijk ook op die van mijn katquote:Op zondag 24 november 2024 20:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Let It Happen
Dít is nu de positie waar die plaat hoort. Kijken jullie mee, Kink 1500 en Top 2000?
Hoop met je mee hoor, maar deze is wel echt totaal kansloos voor de Top 2000quote:Op zondag 24 november 2024 20:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze stijgt ook naar legendarische hoogten.
Gaan we hem nu ook eindelijk eens die Top 2000 in krijgen dit jaar?
Dat lijkt me een mooi streven, absurd dat ie er niet instaat eigenlijk.quote:Op zondag 24 november 2024 20:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze stijgt ook naar legendarische hoogten.
Gaan we hem nu ook eindelijk eens die Top 2000 in krijgen dit jaar?
Als Porcupine Tree en The National het kunnen...quote:Op zondag 24 november 2024 20:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoop met je mee hoor, maar deze is wel echt totaal kansloos voor de Top 2000
Ik herken hem wel nu ik hem hoorquote:Op zondag 24 november 2024 20:33 schreef noodgang het volgende:
Dit nummer is echt compleet langs me heen gegaan.
Ja dan zou er zoveel op gestemd moeten worden vanuit vrije keuze dat ie in de stemweek na een paar dagen wordt toegevoegd aan de keuzelijstquote:Op zondag 24 november 2024 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als Porcupine Tree en The National het kunnen...
Het ongelijk van Radio 2quote:Op zondag 24 november 2024 20:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah kijk, het is Niet Een Van De 500 Beste Platen Uit De '90s.
Paar Pink Floydjes erbij en het gaat ook hard met de tijdquote:Op zondag 24 november 2024 21:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zit steeds te denken, hoe in vredesnaam gaat dit tot ongeveer 23.30 duren, maar we krijgen nog een aantal moeilijk lange platen.Sowieso 4 stuks van boven de 10 minuten en de albumversie van Cold Little Heart is volgens mij ook niet bijzonder kort. Noch Stairway To Heaven natuurlijk.
De beide die nog moeten komen zijn serieus twee van de kortere nummers die we nog gaan krijgen.quote:Op zondag 24 november 2024 21:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Paar Pink Floydjes erbij en het gaat ook hard met de tijd
Ohja SOYCD is al geweestquote:Op zondag 24 november 2024 21:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De beide die nog moeten komen zijn serieus twee van de kortere nummers die we nog gaan krijgen.
Had jij de Beach Boys op 1?quote:Op zondag 24 november 2024 21:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat een plaatgelukkig ook in de MusicMeter Ladderfinale te vinden dit jaar
Zeker. Maximaal genoten een half uurtje terugquote:
Wilde je net taggen, helaas! Wel de best presterende Top 2000-klassieker natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2024 22:01 schreef peaceman het volgende:
De nummer 1 nu... (alleen 9 plekken te laag)
Waarvan 3 stuks back-to-back-to-backquote:Op zondag 24 november 2024 21:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Sowieso 4 stuks van boven de 10 minuten
Radiohead. Als dat niet zo is, verwijder ik mn account hierquote:Op zondag 24 november 2024 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel jammer, hoopte toch stiekem dat deze op 1 zou staan. Wordt toch gewoon dat vermaledijde Black denk ik.
Hoopte precies hetzelfde ja. Toch deze elk jaar ook iets hoger in inleverlijstje zetten in hoop daaropquote:Op zondag 24 november 2024 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel jammer, hoopte toch stiekem dat deze op 1 zou staan. Wordt toch gewoon dat vermaledijde Black denk ik.
Komen wij even goed weg!quote:Op zondag 24 november 2024 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Radiohead. Als dat niet zo is, verwijder ik mn account hier
helemaal eens!quote:Op zondag 24 november 2024 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet BLACKED en een topplaat op 1, mooi man.
Niet teleurgesteld dat het niet A Forest was?quote:Op zondag 24 november 2024 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet BLACKED en een topplaat op 1, mooi man.
Ik ga zo ook ronken na de laatste plaat. Was me een waar genoegen om dit eens wat actiever te volgenquote:Op zondag 24 november 2024 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lieve fokkers, ik lig er redelijk af dus ga de nr 1 in bed luisteren. Nog een hele fijne uren gewenst voor hoe lang jullie gaan luisteren. Geniet ervan!
Neuh, die maakt geen kans op P1 en Street Spirit staat ook bij de bovenste 25 bij mij.quote:Op zondag 24 november 2024 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet teleurgesteld dat het niet A Forest was?
Leuk!quote:Op maandag 25 november 2024 01:36 schreef Gretzl het volgende:
Met dank aan Onweerwolf![]()
[ afbeelding ]
(klik voor groot)
Ja, ik ook. Nog gevraagd waarom hij voor deze onlogische indeling kiest. Begreep dat het al langere tijd een gewoonte is.quote:Op maandag 25 november 2024 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk!
(Ik krijg wel jeuk van UK en dan wel Schotland/Wales)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |