Paar Pink Floydjes erbij en het gaat ook hard met de tijdquote:Op zondag 24 november 2024 21:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zit steeds te denken, hoe in vredesnaam gaat dit tot ongeveer 23.30 duren, maar we krijgen nog een aantal moeilijk lange platen.Sowieso 4 stuks van boven de 10 minuten en de albumversie van Cold Little Heart is volgens mij ook niet bijzonder kort. Noch Stairway To Heaven natuurlijk.
De beide die nog moeten komen zijn serieus twee van de kortere nummers die we nog gaan krijgen.quote:Op zondag 24 november 2024 21:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Paar Pink Floydjes erbij en het gaat ook hard met de tijd
Ohja SOYCD is al geweestquote:Op zondag 24 november 2024 21:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De beide die nog moeten komen zijn serieus twee van de kortere nummers die we nog gaan krijgen.
Had jij de Beach Boys op 1?quote:Op zondag 24 november 2024 21:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat een plaatgelukkig ook in de MusicMeter Ladderfinale te vinden dit jaar
Zeker. Maximaal genoten een half uurtje terugquote:
Wilde je net taggen, helaas! Wel de best presterende Top 2000-klassieker natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2024 22:01 schreef peaceman het volgende:
De nummer 1 nu... (alleen 9 plekken te laag)
Waarvan 3 stuks back-to-back-to-backquote:Op zondag 24 november 2024 21:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Sowieso 4 stuks van boven de 10 minuten
Radiohead. Als dat niet zo is, verwijder ik mn account hierquote:Op zondag 24 november 2024 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel jammer, hoopte toch stiekem dat deze op 1 zou staan. Wordt toch gewoon dat vermaledijde Black denk ik.
Hoopte precies hetzelfde ja. Toch deze elk jaar ook iets hoger in inleverlijstje zetten in hoop daaropquote:Op zondag 24 november 2024 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel jammer, hoopte toch stiekem dat deze op 1 zou staan. Wordt toch gewoon dat vermaledijde Black denk ik.
Komen wij even goed weg!quote:Op zondag 24 november 2024 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Radiohead. Als dat niet zo is, verwijder ik mn account hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |