nee joh. de man met het kind in de ogen is gisteren geweestquote:Op zondag 24 november 2024 13:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Echt de enige Kate Bush in de lijst dit ja?
2 maal. Maar ja, haar beste is afwezig. Deze vind ik overrated.quote:Op zondag 24 november 2024 13:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Echt de enige Kate Bush in de lijst dit ja?
Running Up that Hill zijn we iig kwijtquote:Op zondag 24 november 2024 13:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee joh. de man met het kind in de ogen is gisteren geweest
Ooh dacht dat ik dat hoorde. Maar enige in top 100 bedoelde ie dan denk ikquote:Op zondag 24 november 2024 13:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee joh. de man met het kind in de ogen is gisteren geweest
Ja. Anders had Marco B wel protest aangetekend als de man met het kind in de ogen eruit was.quote:Op zondag 24 november 2024 13:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh dacht dat ik dat hoorde. Maar enige in top 100 bedoelde ie dan denk ik
prima nummer natuurlijk, maar hoeft er niet perse in.quote:Op zondag 24 november 2024 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Running Up that Hill zijn we iig kwijt
quote:Op zondag 24 november 2024 14:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja. Anders had Marco B wel protest aangetekend als de man met het kind in de ogen eruit was.
Welke vind jij haar beste?quote:Op zondag 24 november 2024 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 maal. Maar ja, haar beste is afwezig. Deze vind ik overrated.
Oh en Wuthering Heights was blijkbaar ook een stemplaat!quote:Op zondag 24 november 2024 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke vind jij haar beste?
Ik heb zelf gestemd op Rubberband Girl, maar had geen illusie dat die de lijst zou halen
Stranger Things bonus uitgewerktquote:Op zondag 24 november 2024 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Running Up that Hill zijn we iig kwijt
Cloudbusting. Man With The Child In His Eyes en Army Dreamers ook erg mooiquote:Op zondag 24 november 2024 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke vind jij haar beste?
Ik heb zelf gestemd op Rubberband Girl, maar had geen illusie dat die de lijst zou halen
dat hoeft ie maar 1 keer te doen...quote:
Beter want dan kan ik em nog even meepakken voordat ik weg moetquote:
dat is het enige goede eraan dan. Maar dit hoort natuurlijk in de top 50.quote:Op zondag 24 november 2024 14:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beter want dan kan ik em nog even meepakken voordat ik weg moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |