![logo_orinoco.jpg]()
Hee Fok!kers,
Mag ik jullie vanwege jullie muzikale voorliefde wat vragen? Zoals jullie wellicht weten ben/was ik soms actief voor een online radiostation, Orinoco Radio. Zij hebben in november altijd hun eigen allertijdenlijst, namelijk de Verrukkelijke 500. Ooit als tegenhanger van de Top 2000 begonnen met in tegenstelling tot bij die lijst wél een volledig vrije keuze in waarop je stemt. Dit jaar vindt de Verrukkelijke 500 plaats op van
vrijdag 22 november tot en met zondag 24 november. Dit was de lijst van vorig jaar:
https://www.orinocoradio.nl/verrukkelijke-500-van-2023/Sommige users hier, zoals
Lex, Mexi, Gretz, peaceman en Gale Boetticher stemmen al een aantal jaar mee. Maar we willen graag meer stemmers en een wat vernieuwde/modernere lijst. Jullie voelen 'm natuurlijk al aankomen: ik ben op zoek naar lijstjes met goede muziek en dacht daarom aan jullie. Zouden jullie het zien zitten om ook een lijstje in te sturen? Dat zou zeer leuk zijn (en we kunnen jullie smaak goed gebruiken). Mochten jullie willen insturen, dan zijn er een paar kleine vereisten:
• Kies minimaal 25 en maximaal 500 nummers
• De volgorde maakt uit!
• Bij voorkeur in Excel of ander spreadsheetprogramma;
• Stuur jouw lijst op naar
v500@orinocoradio.nlDeadline om te stemmen:
zondag 10 november 23:59 uur!
Veel dank alvast! Zal af en toe in dit topic spammen maar als je vragen hebt mag je ook dmen uiteraard.