Dat ging over Born Slippy denk ik? Dat vind ik inderdaad wel de slechtste plaat in deze lijst. Niet zo walgelijk als Paul de Leeuw of Bankzitters in de Top 2000, maar wel de enige plaat in deze lijst en ook in de Kink 1500 waarbij ik echt opgelucht ben als hij is afgelopen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed moment gekozen met jouw ultieme haatplaat
Ja en het was een re-entry dus hij was geheim.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat ging over Born Slippy denk ik? Dat vind ik inderdaad wel de slechtste plaat in deze lijst. Niet zo walgelijk als Paul de Leeuw of Bankzitters in de Top 2000, maar wel de enige plaat in deze lijst en ook in de Kink 1500 waarbij ik echt opgelucht ben als hij is afgelopen.
mee eensquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoewel Rowwen Heze vannacht ook langs is geweest lees ik nu. Yikes. Af en toe toch een klein smetje.
Algoritmes sturen je naar de Slow Show als je the National luistertquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:38 schreef pipster het volgende:
Slow Show klonk prima, nooit echt geluisterd.
Maar wel flink gezakt gelukkig.quote:
Wat gezien de vernoeming naar een nr vd national ook heel logisch isquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Algoritmes sturen je naar de Slow Show als je the National luistert
Ik vind m juist supergaaf. Daarom heb ik m ook mede uitgezochtquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:48 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat ze deze uitvoering draaien van Sebastian
Instrumentaal was ie tof. Qua vocale prestatie hoor ik ook liever de studioversie ja. Maar voor een keertje primaquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:48 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat ze deze uitvoering draaien van Sebastian
ja dat was ook mijn probleem ermee. De vocale prestatie. Instrumentaal was het prima.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Instrumentaal was ie tof. Qua vocale prestatie hoor ik ook liever de studioversie ja. Maar voor een keertje prima
Wel de reprise van Strawberry Fields skippen foeiquote:
Werd je genoemd?quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:47 schreef Tussle266 het volgende:
Ik moet wel wennen aan dat name droppen. Daar ben ik natuurlijk geen kluizenaar voor geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |