Dat ging over Born Slippy denk ik? Dat vind ik inderdaad wel de slechtste plaat in deze lijst. Niet zo walgelijk als Paul de Leeuw of Bankzitters in de Top 2000, maar wel de enige plaat in deze lijst en ook in de Kink 1500 waarbij ik echt opgelucht ben als hij is afgelopen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed moment gekozen met jouw ultieme haatplaat
Ja en het was een re-entry dus hij was geheim.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat ging over Born Slippy denk ik? Dat vind ik inderdaad wel de slechtste plaat in deze lijst. Niet zo walgelijk als Paul de Leeuw of Bankzitters in de Top 2000, maar wel de enige plaat in deze lijst en ook in de Kink 1500 waarbij ik echt opgelucht ben als hij is afgelopen.
mee eensquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoewel Rowwen Heze vannacht ook langs is geweest lees ik nu. Yikes. Af en toe toch een klein smetje.
Algoritmes sturen je naar de Slow Show als je the National luistertquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:38 schreef pipster het volgende:
Slow Show klonk prima, nooit echt geluisterd.
Maar wel flink gezakt gelukkig.quote:
Wat gezien de vernoeming naar een nr vd national ook heel logisch isquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Algoritmes sturen je naar de Slow Show als je the National luistert
Ik vind m juist supergaaf. Daarom heb ik m ook mede uitgezochtquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:48 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat ze deze uitvoering draaien van Sebastian
Instrumentaal was ie tof. Qua vocale prestatie hoor ik ook liever de studioversie ja. Maar voor een keertje primaquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:48 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat ze deze uitvoering draaien van Sebastian
ja dat was ook mijn probleem ermee. De vocale prestatie. Instrumentaal was het prima.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Instrumentaal was ie tof. Qua vocale prestatie hoor ik ook liever de studioversie ja. Maar voor een keertje prima
Wel de reprise van Strawberry Fields skippen foeiquote:
Werd je genoemd?quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:47 schreef Tussle266 het volgende:
Ik moet wel wennen aan dat name droppen. Daar ben ik natuurlijk geen kluizenaar voor geworden.
2x Eefje in de lijst al. Wie weet wat er nog in t vat zitquote:Op zondag 24 november 2024 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtfffff Scheef zo hoog Eefje godin jaaaaaaa
De Parade of zo?quote:Op zondag 24 november 2024 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
2x Eefje in de lijst al. Wie weet wat er nog in t vat zit
Ja op De Parade ging ik niet wachten. Laatste nieuwe binnenkomer is geweest. Benieuwd wat er weg is.quote:Op zondag 24 november 2024 01:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
2x Eefje in de lijst al. Wie weet wat er nog in t vat zit
Precies het enige uur dat ik in de ochtend gemist hebquote:Op zondag 24 november 2024 09:04 schreef noodgang het volgende:
Twee keer The National achter elkaar. Toe maar!
Jaa dat was genietenquote:Op zondag 24 november 2024 11:21 schreef Gretzl het volgende:
OEEEEEH HEY!!!
We KNOW A PLACE WHERE NO PLANES GO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:gale_boetticher plaatje
Die van net vond ik saaiquote:Op zondag 24 november 2024 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moby doet t buitengewoon goed in de v500
Liftmuziek dat Everlovingquote:Op zondag 24 november 2024 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moby doet t buitengewoon goed in de v500
Neem aan dat Myth nog wel komt jaquote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Beach House is nog steeds niet geweest, of wel?
Ik vrees een beetje voor de zaak. Er komt nog een hoge stijger, dan moet Broken, Find The River of Kom Terug of Het Lichtje er al uit liggen.quote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan volgt nu weer die spanning die we ook met de Kink 1500 hadden vaak; flink gestegen of eruit?
Mijn stem erbij zou moeten helpenquote:
Plastic Bitch House in Harkstede, daar wachten ze wsl opquote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan volgt nu weer die spanning die we ook met de Kink 1500 hadden vaak; flink gestegen of eruit?
Broken en There Is A Light mogen ook beslist niet wegquote:Op zondag 24 november 2024 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje voor de zaak. Er komt nog een hoge stijger, dan moet Broken, Find The River of Kom Terug of Het Lichtje er al uit liggen.
Buiten Broken lijken me dat allemaal zekerheidjes en volgens mij is Broken een DJ-favoriet. Dus ik vrees ervoor. Die stijging van Losing My Religion en het feit dat er nog een grote stijger komt was er even te veel aan voor Myth.quote:Op zondag 24 november 2024 13:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Broken en There Is A Light mogen ook beslist niet weg
Worden nog spannende uurtjes dus.
Welke platen moeten er volgens jouw analyse allemaal nog komen?quote:Op zondag 24 november 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Broken lijken me dat allemaal zekerheidjes en volgens mij is Broken een DJ-favoriet. Dus ik vrees ervoor. Die stijging van Losing My Religion en het feit dat er nog een grote stijger komt was er even te veel aan voor Myth.
Oh, ik had September nog niet afgekruisd. Myth zou nog kunnen over September. Is een 50/50 dus.quote:Op zondag 24 november 2024 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke platen moeten er volgens jouw analyse allemaal nog komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan September of Myth, de rest lijkt me uitgeschakeld.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
-kruist vingers-quote:Op zondag 24 november 2024 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ik had September nog niet afgekruisd. Myth zou nog kunnen over September. Is een 50/50 dus.
Bohrhap, Roller Coaster en Piano man hebben we al gehad. Eagles winnen vooralsnog de Top2000-strijdquote:
Dat is elk jaar in deze lijst. Tenzij je Stairway nog meerekent.quote:Op zondag 24 november 2024 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bohrhap, Roller Coaster en Piano man hebben we al gehad. Eagles winnen vooralsnog de Top2000-strijd
Piano Man en Roller Coaster hebben niet altijd hoog gestaan in de Top 2000 natuurlijk. Deze altijd op 1 of 2.quote:Op zondag 24 november 2024 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bohrhap, Roller Coaster en Piano man hebben we al gehad. Eagles winnen vooralsnog de Top2000-strijd
Ik hoor eerlijk gezegd liever het Tsjechische Rijmpje op 1 dan dat eeuwige Black. Maar je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Gretzl het volgende:
De gong mag wel verder wegzakken, liefst de top-250 uit
Ja, dat is niet reëel. Ik zou ook wel het Australisch Springbokje, Het Strandhuisje of De Rebellie bovenaan willen hebben, maar dat is niet realistisch in de V500quote:Op zondag 24 november 2024 13:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoor eerlijk gezegd liever het Tsjechische Rijmpje op 1 dan dat eeuwige Black. Maar je kan niet alles hebben.
Wel heel vet om Porcupine Tree zo laat vanavond te gaan horen. Daar kijk ik wel echt naar uitquote:Op zondag 24 november 2024 13:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat is niet reëel. Ik zou ook wel het Australisch Springbokje, Het Strandhuisje of De Rebellie bovenaan willen hebben, maar dat is niet realistisch in de V500
Terecht ook wel vind ik.quote:Op zondag 24 november 2024 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is elk jaar in deze lijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |